AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Del Skrevet 2. september 2017 Hei, Er det noen som har erfaring med dette selskapet og tilgjengeligheten på biler? Skal starte i en jobb hvor jeg trenger bil ca. tre ganger i uken fra tidsrommet 05-06 om morgen. Anonymkode: ca161...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Del Skrevet 2. september 2017 Kamerater og fn vennefamilie bruker de. Veldig fornøyde. Men det koster en del. Kjøper du en billig og god bruktbil til rundt 30000kr tror jeg kanskje du kommer bedre ut økonomisk - hvis du skal kjøre noenlunde regelmessig. Anonymkode: 17f42...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg kjenner flere som bruker det, og som er kjempefornøyd. God tilgang på biler av mange ulike størrelser. Som regel ikke noe problem å booke på kort tid, med mindre det er høytider eller man trenger en spesiell type bil (som stor bagasjeplass, plass til mange personer, etc). Men om du skal kjøre 3 dager i uken, er jeg enig med ab over i at det kan svare seg å kjøpe bil. Du kan jo se på prisene her: https://bildeleringen.no/nb/vehicle-descriptions/3/ Anonymkode: 8c2e5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå