AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Nå tror jeg smerter ved å ha knekt noe er mye verre. Så jeg tror ikke det er tilfellet. Men for noen uker siden slo jeg halebeinet veldig kraftig. Skulle slenge meg ned på en stol og traff den harde kanten i stedet. Hadde to handleposer i hver hånd og var heller ikke forsiktig med å sette meg. Så fikk god fart og tung landing... Det var så vondt at tårene bare spratt ut, og jeg holdte pusten for å ikke rope ut. Det var folk overalt og jeg ville ikke lage lyd, haha! Kunne ikke sitte ordentlig de første dagene. Enda gjør det vondt å sitte på halebeinet, så hvis jeg skal legge meg flat på gulvet må jeg sette meg på siden. Når jeg legger vekt på halebeinet er det ikke godt. Tok knebøy i går og da fikk jeg vondt og måtte stoppe. Kan beinet ha bristet eller noe? Eller skal det mer til? Kanskje det bare ble veldig forslått. Anonymkode: 52f22...a61
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Har gjort nesten det samme selv. Falt av en hest og landet med halebenet rett på en stor stein. Var så vondt så jeg klarte ikke å puste eller noe 😂 Vondt å sitte en god stund, men kan ikke huske at jeg var hos legen med det (jeg var rundt 10 år). Anonymkode: def7a...f78
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Jeg knakk halebeinet etter et fall. Det lå pent så det var ikke noe å gjøre. Hadde vondt i 1,5 år etterpå. Det første halve året klarte jeg ikke å sitte på harde stoler (var skoleelev, så det var ikke noe greit). Gikk seg til etterhvert, men mye hard trening var heller ikke noe særlig. Anonymkode: 9d047...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Ble plagene borte til slutt eller kjenner dere det enda? Er redd for å ikke kunne sitte på gulvet igjen uten å få vondt... Ts Anonymkode: 52f22...a61
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Nå er det veldig mange år siden, men jeg mener jeg hadde vondt i et par år etterpå. På slutten var det bare ømt når jeg satt meg fort ned eller satt på noe hardt lenge. Anonymkode: 9d047...7c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå