Gå til innhold

Vet ikke om han likte det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en Tinderdate i går og vi hadde sex. Vi har møttes tidligere og hatt en del kontakt. Det har vært litt drama fra hans side der han har vært usikker på følelsene sine. Han tok initiativ til å møtes i går og jeg var litt irritert på han når vi møttes i og med at han ikke har sagt noe mer om følelsene sine, selv om han tok det opp i første omgang. Vi hadde begge drukket. Jeg tok ikke opp 'dramaet' eller snakket om noe seriøst når vi møttes i går. Og jeg var nok ganske følelseskald i forhold til hva jeg har vært tidligere. Vi endte opp med å ha litt aggressiv sex der han tok kontroll. Jeg følte han var litt sint på meg for måten jeg oppførte meg på, og fikk utfall for det i sexen. Jeg likte det, men er usikker på han. Har ikke hørt noe fra han og jeg synes det er merkelig. Vet ikke om det er fordi han ikke er interessert i meg mer, er usikker på om jeg er interessert i han eller om han kanskje ikke likte å ha sex på denne måten. Eller skammer seg litt? Vi hadde sex flere ganger, ville han gjort det om han ikke likte det? Føler nå at jeg ikke kan gjøre annet enn å vente å se om jeg hører fra han.

Anonymkode: bd2bb...d0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller om han bare brukte deg for sex. Hvorfor kan ikke du kontakte han istedetfor å vente?

Skrevet

I og med at det er en mulighet for at han brukte meg for sex/ikke er interessert lenger, ønsker jeg ikke å kontakte han. Er han er interessert tar han kontakt, hvis ikke får han bare leve med at jeg sitter igjen og tenker at han brukte meg for sex. 

Anonymkode: bd2bb...d0e

Skrevet

Han likte nok sexen men det betyr ikke at han liker deg som noe romantisk fordet. Men det er under et døgn siden dere hadde sex, så det er ikke så rart du ikke har hørt fra han. Men hører du ikke fra han innen  i morgen så ville jeg innsett at han kun ser på deg som en pulevenn og heller kontakter deg om en uke eller to eller tre når han får behov for sex igjen.

Anonymkode: 3d751...a80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...