Gå til innhold

Fra trinn 2 til 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bruker man som regel fra trinn 2 til terorien? (Uten å ha øvelsekjørt super masse hjemme) 

skal ta lappen på automat. Har kjørt bil før og går fint. 

Vet at teorien kan ta lengre tid. 

Anonymkode: 5f8e8...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Fra trinn to til teorien? Det gir jo ikke mening. Du kan ta teorien på trinn 4 når du er ferdig med alt. Eneste er at du ikke får tatt oppkjøring uten å ha bestått teorien. 

Anonymkode: a4303...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, September 02, 2017 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid bruker man som regel fra trinn 2 til terorien? (Uten å ha øvelsekjørt super masse hjemme) 

skal ta lappen på automat. Har kjørt bil før og går fint. 

Vet at teorien kan ta lengre tid. 

Anonymkode: 5f8e8...344

Pugger du teoriboken, blir dyktig/sterk/trygg på teorien, så går alt som en lek. 

Anonymkode: 58dca...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ca 20 kjøretimer fra trinn to til jeg tok teorien på slutten av trinn tre. Ingen øvelseskjøring hjemme.

Og de sa hele tiden at jeg var flink til å kjøre osv, så var ikke fordi jeg akuratt kjørte veldig dårlig .

Ble dyrt ja!

Et tips : ikke lurt å ta lappen på automat, for da kan du også kun kjøre automat gir. Da får du ikke kjøpt deg en billig bruktbil til 10 eller 40 tusen, men må kjøpe en dyr (automat) bil til 200.000 eller mer. Og hvis du skal låne bil av venner , hvor mange av de har automat? Hvis du skal leie bil på ferie kan du ikke være sikker på at de har automatbiler til utleie. Hvis det skjer en ulykke du ser, og blir nødt til å kjøre etter hjelp i noen andres bil så har du jo heller ikke førerkort for det siden de fleste har manuellbil....

Anonymkode: 6fdf9...500

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...