Eris Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jeg har hatt en fotvorte nå i 3 år... nylig kjøpte jeg meg en slipe/pussemaskin for å bruke på treverk. Virsderer nå sterkt å sette tuppen av denne som er spiss mot stedet vorten sitter... kanskje jeg endelig hadde blitt kvitt den. Noen som har tenkt/gjort lignende??
Millimani Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Nei. Kjøp eplecider-eddik. Ta det på en bomulls-dott og pass på at du fukter den helt igjennom. Legg det så over vorten og fest det med sykehus-tape. Vanlig tape funker ikke fordi den ikke tåler å bli våt Legg det over vorten slik at det dekker hele vorten og litt rundt. Sov med det om natta eller gå med det om dagen. Et par ganger i uka fjerner du vortevev. For noen går det fort, for andre kan det ta lengre tid. Men dette er et veldig godt råd.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Ville ikke anbefalt deg å prøve æ fjerne fotvorten på denne måten da "rota" på vorten sitter ganske langt inne og det der bare vil ende med blodsøl uten å få fjernet vorta ordentlig.. For en del år siden sleit jeg også med en fotvorte i mange år, prøvde til og med å skjære den ut selv, men den var der fortsatt. Gikk til legen og frøys ned over lengre tid, ukesvis. Til slutt fikk vi fjernet alt og den har aldri kommet tilbake 😊 Anonymkode: d64bc...cf9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 On 02/09/2017 at 2:55 AM, Eris said: Jeg har hatt en fotvorte nå i 3 år... nylig kjøpte jeg meg en slipe/pussemaskin for å bruke på treverk. Virsderer nå sterkt å sette tuppen av denne som er spiss mot stedet vorten sitter... kanskje jeg endelig hadde blitt kvitt den. Noen som har tenkt/gjort lignende?? Hva har du forsøkt for å fjerne den så langt? Jeg brukte hjemmebehandling som jeg fikk på apoteket. Det fungerte, det. Mener det er ukentlig behandling som går over et par måneder. Anonymkode: d7d68...1b9
Fjaselina Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Eg har brukt barberhøvel på mi😂 det fungerer fint for å ta den ned til vanlig hudnivå, men den blir ikkje borte av det. Men når den er minimalisert, har eg på vortemiddel Vortefri frå apoteket, og så håper eg at den vil forsvinne heilt etterkvart.
Million Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Du skriver ikke hva du har gjort av tiltak hittil for å fjerne den? På apoteket får du kjøpt et sett beregnet for fjerning av vorter. Inneholder en liten flaske gass som fryser ned det du sprayer det på. Toppen av beholderen med gass presses ned over vorten, det sprayes i så og så mange sekunder. Ferdig. Gjentas ved behov, les bruksanvisningen. Vi fjernet en vorte på guttungen med denne metoden. Mener det sto at vorten kunne fjernes med bare én gangs behandling, men at det kunne gjentas ved behov. En gang var ikke nok, så det måtte flere ganger til. Men helt borte ble den, for godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå