Gå til innhold

Tannverk, bihulebetennelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har så ekstremt tannverk å er nå på 3 dagen. Er bare på den ene siden nede at tennene verker. Også i øret på samme side, øreverk. Mange sier det er nok bihulebetennelse, men kan en bare ha vondt et lide område i tanngarden? Hadde sett for meg jeg hadde vondt i alle tennene om det var bihulebetennelse.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Blomkvist skrev:

Hei!

Har så ekstremt tannverk å er nå på 3 dagen. Er bare på den ene siden nede at tennene verker. Også i øret på samme side, øreverk. Mange sier det er nok bihulebetennelse, men kan en bare ha vondt et lide område i tanngarden? Hadde sett for meg jeg hadde vondt i alle tennene om det var bihulebetennelse.. 

Jeg vet ikke. Men jeg ville oppsøkt tannlege og fått undersøkt tennene.

Anonymkode: 82b93...2ca

Skrevet

Bihulebetennese har også ganske særegne symptomer, som bl.a trykk i pannen hvis du bøyer deg fremover. Har du dette?

Skrevet

Det tryggeste er å bli undersøkt av både lege og tannlege. God bedring :klemmer:

Skrevet

Kan være bihulebetennelse.

har hatt flere ganger og kjenner alltid i tennene. 

men også smerte nå jeg bøyer hodet fremover...

Anonymkode: 2df75...c3f

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bihulebetennese har også ganske særegne symptomer, som bl.a trykk i pannen hvis du bøyer deg fremover. Har du dette?

Eg veldig tung i hodet og litt sår i halsen men synes det er så rart jeg kun har kjempe vondt i en tann, klarer ikke tygge mat på den siden 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tryggeste er å bli undersøkt av både lege og tannlege. God bedring :klemmer:

Takk 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...