Blomkvist Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hei! Har så ekstremt tannverk å er nå på 3 dagen. Er bare på den ene siden nede at tennene verker. Også i øret på samme side, øreverk. Mange sier det er nok bihulebetennelse, men kan en bare ha vondt et lide område i tanngarden? Hadde sett for meg jeg hadde vondt i alle tennene om det var bihulebetennelse..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 4 minutter siden, Blomkvist skrev: Hei! Har så ekstremt tannverk å er nå på 3 dagen. Er bare på den ene siden nede at tennene verker. Også i øret på samme side, øreverk. Mange sier det er nok bihulebetennelse, men kan en bare ha vondt et lide område i tanngarden? Hadde sett for meg jeg hadde vondt i alle tennene om det var bihulebetennelse.. Jeg vet ikke. Men jeg ville oppsøkt tannlege og fått undersøkt tennene. Anonymkode: 82b93...2ca
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Bihulebetennese har også ganske særegne symptomer, som bl.a trykk i pannen hvis du bøyer deg fremover. Har du dette? Anonymkode: 82b93...2ca
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Det tryggeste er å bli undersøkt av både lege og tannlege. God bedring Anonymkode: 82b93...2ca
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Kan være bihulebetennelse. har hatt flere ganger og kjenner alltid i tennene. men også smerte nå jeg bøyer hodet fremover... Anonymkode: 2df75...c3f
Blomkvist Skrevet 1. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bihulebetennese har også ganske særegne symptomer, som bl.a trykk i pannen hvis du bøyer deg fremover. Har du dette? Anonymkode: 82b93...2ca Eg veldig tung i hodet og litt sår i halsen men synes det er så rart jeg kun har kjempe vondt i en tann, klarer ikke tygge mat på den siden
Blomkvist Skrevet 1. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tryggeste er å bli undersøkt av både lege og tannlege. God bedring Anonymkode: 82b93...2ca Takk 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå