Gå til innhold

skummel blodprøve

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen sykepleiere her? Jeg har vært på utredning hos immunolog med mistanke om revmatisk sykdom da jeg var mye syk det siste året. Revmatisk sykdom ble ikke bekreftet, men immunologen fikk påpekt at jeg hadde lave antall hvite blodplater- leukocytter på 3,8 og neutrofiler på 1,8. Jeg fikk beskjed om at dette er noe lavt, men ikke unormalt. Fikk ikke med meg om dette bør følges opp av fastlegen eller? Kan det forklare at jeg var så mye syk i det siste? Har lest masse skummelt om immunsvikt og leukemi og kjenner jeg blir litt urolig nå Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er at du ringer der du var hos immunolog på mandag. Det er de som vet best om du behøver oppfølging hos fastlege eller ei, samt forklare om dette er grunnen til at du har følt deg syk eller ikke. 

Skrevet

Ingen her har lov og utgi seg for helsepersonell. Så du må snakke med de som har tatt prøven av deg.

Anonymkode: f108d...e49

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen
lillesky (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...