Gå til innhold

Er blonde damer mer attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blonde kvinner mer attraktive enn brunetter og rødhårede? Føler at samfunnet og media generelt idealiserer blondiner. Stemmer dette? Er de mer attraktive? Rent utseendemessig?

Anonymkode: 41e08...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger av personlighet det. Har blonde kvinner i gjennomsnitt (hvordan f måler en det?!) en bedre personlighet enn andre personer med en annen hårfarge så er det tilfelle, ja.

Er det ikke slik så nei, da er ikke blonde kvinner (i gjennomsnitt) mer attraktive enn andre.

Dog, det er ikke hårfarge som jeg legger merke til først når det gjelder attraktivitet, ikke det jeg legger merke til i det hele tatt faktisk. Så det kan jeg ikke svare på, ikke en gang anekdotisk. 

Anonymkode: fd091...d8b

Skrevet

Hvis de uansett er bleke og dvaske kan de like greit være blonde. Da ser det greiest ut, når dama uansett ikke er noe attraktiv. Er det snakk om ei digg dame, så ser de best ut som brunetter og litt tanning.

Skrevet
15 minutes ago, AnonymBruker said:

Er blonde kvinner mer attraktive enn brunetter og rødhårede? Føler at samfunnet og media generelt idealiserer blondiner. Stemmer dette? Er de mer attraktive? Rent utseendemessig?

Anonymkode: 41e08...bcf

Betyr det noe ? det er mange flere single menn enn kvinnfolk i Norge likevel så tror ikke du har noe å frykte akkurat. 

Hadde du vært i Russland eller noe så hadde det vært motsatt og teoretisk hatt betydning. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis, mange med mørkt hår som er veldig fine.

Anonymkode: 685aa...f1e

• Liker 2
Skrevet

Hårfarge har i realiteten lite å si. I USA har de lenge likt best blondiner, men er det vel stort sett akkurat det samme hvilken årfarge damer har. Det er andre ting som bestemmer at damer er pene eller ikke. 

Anonymkode: b4821...6e9

Skrevet

*men her er det stort sett akkurat det samme hvilken hårfarge damer har.

Anonymkode: b4821...6e9

Skrevet

Definer blond. 😌

Det her er definert mørk blond: 5668e6a7ef1dbb42a83f8a69f845ca19.jpg

Anonymkode: a7f81...c61

• Liker 4
Skrevet

Om du er attraktiv avhenger ikke av hårfarge...? Jeg er naturlig lys blond, men skulle ønske jeg hadde brunt hår

Anonymkode: 7115b...d5b

Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg er lys blond og ikke attraktiv, så hårfargen har vel ikke så mye å si. 

Skrevet

Blonde er ikke vakrere enn andre damer. 

Jeg opplever ofte at de ser flotte ut på avstand, men kommer man helt nær så brister skjønnheten. 

Det med brunt eller sort hår, da holder skjønnheten også helt på kloss hold. 

Men de finnes unntak begge veier.

En av de vakreste blondiner jeg har møtt,viste seg egentlig å ha brunt hår. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Jeg opplever ofte at de ser flotte ut på avstand, men kommer man helt nær så brister skjønnheten. 

For noe møkk.

Hårfarge er helt tilfeldig og har ikke sammenheng med å være attraktiv.

Hvor dum blir man?

• Liker 8
Gjest Ingenting2
Skrevet

Wow. Det var trivelig sagt. Not. 

Skrevet

Det er totalpakka som gjør til om man er attraktiv eller ikke.  Fargen på håret er en liten del av dette. Noen kler best brunt hår , noen blondt.  Det som ikke er fint er ihjelbleika tørt hår som ser ut som et kråkereir. Velpleid hår er finere enn blond til enhver pris.

Anonymkode: b9edf...d77

• Liker 2
Skrevet

Ingen er i utgangspunktet attraktive, men de har en mulighet å fremstå bedre med en raus og hyggelig personlighet og åpen innstilling.

Anonymkode: 9d28b...6b8

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Wow. Det var trivelig sagt. Not. 

Sterk og klar. Jeg gir uttrykk for min mening, og andre er selvfølgelig frie til å mene noe annet. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For noe møkk.

Hårfarge er helt tilfeldig og har ikke sammenheng med å være attraktiv.

Hvor dum blir man?

Attraktiv har vel med øynene som ser. Jeg er vel best til å uttale meg om hvem jeg oppfatter som attraktiv? 

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Sterk og klar. Jeg gir uttrykk for min mening, og andre er selvfølgelig frie til å mene noe annet. 

Attraktiv har vel med øynene som ser. Jeg er vel best til å uttale meg om hvem jeg oppfatter som attraktiv? 

Ja jøss, men spesielt sjarmerende er det ikke å omtale kvinner med en gitt hårfarge som "bristende skjønnheter" og så påstå at brunetter holder skjønnheten på kloss hold fordi de har brunt eller sort hår. Jeg tror det må være det minst intelligente jeg har lest av deg, inklusive alle de gangene du bare flåser. 

Skrevet
4 minutter siden, stan skrev:

Det går liksom an å si din mening uten å trykke ned andre da :) Her var du skikkelig ufin... 

Anonymkode: 52d83...e74

• Liker 4
Skrevet

Vel, er Erna Solberg penere enn Michelle Obama? ..

Anonymkode: 30fc8...8f2

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Ja jøss, men spesielt sjarmerende er det ikke å omtale kvinner med en gitt hårfarge som "bristende skjønnheter" og så påstå at brunetter holder skjønnheten på kloss hold fordi de har brunt eller sort hår. Jeg tror det må være det minst intelligente jeg har lest av deg, inklusive alle de gangene du bare flåser. 

Men det er jo slik jeg opplever det. Vakrere på avstand enn når jeg kommer nærmere. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...