AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Har vært litt forkjøla og hostete i det siste. Nå når jeg er på vei tilbake merker jeg at jeg kan snakke tydeligere, smaksløkene er tilbake, men luktesansen er bare delvis tilbake. Ergo kan jeg spise sterk mat, uten å måtte slukke med vann etterpå; og jeg merker bare ingerfær-juice ''brenne'' opp etter halsen og ørene, men ikke gjennom hodet slik det er vanlig når luktesansen er til stede. Det har gått noen dager; og jeg lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg får tilbake luktesansen, eller om den er borte for alltid. Anonymkode: c0d35...0ec
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært litt forkjøla og hostete i det siste. Nå når jeg er på vei tilbake merker jeg at jeg kan snakke tydeligere, smaksløkene er tilbake, men luktesansen er bare delvis tilbake. Ergo kan jeg spise sterk mat, uten å måtte slukke med vann etterpå; og jeg merker bare ingerfær-juice ''brenne'' opp etter halsen og ørene, men ikke gjennom hodet slik det er vanlig når luktesansen er til stede. Det har gått noen dager; og jeg lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg får tilbake luktesansen, eller om den er borte for alltid. Anonymkode: c0d35...0ec Til forkjølelsen er over. Når man er forkjøla er man gjerne tett og snørrete i nesa, og siden det er gjennom nesa vi lukter så er det naturlig at luktesansen blir dårligere. Anonymkode: 8762e...907
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå