Mæri Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 (endret) Jeg skal ta nippelpiercing idag, og er livredd for hvordan og når jeg skal kle av meg.... Det er en mann som skal ta piercingen så er livredd for hva han liksom reagerer... Noen tips?? eller noen som kan fortelle hvordan det var å ta det? Endret 1. september 2017 av Mæri
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Er du redd for at piercing artisten skal voldta deg?.... Herregud. Er som å være redd for at de hm og cubus skal voldta deg når du skifter i skifterommene.... Det er dog veldig stygt, vondt og noe som ser fælt ut når du tar det ut, hadde droppa det om jeg var deg. Anonymkode: 7f564...203 1
Mæri Skrevet 1. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for at piercing artisten skal voldta deg?.... Herregud. Er som å være redd for at de hm og cubus skal voldta deg når du skifter i skifterommene.... Det er dog veldig stygt, vondt og noe som ser fælt ut når du tar det ut, hadde droppa det om jeg var deg. Anonymkode: 7f564...203
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Først: du bør forandre overskriften fort som fy. Den er bare dum og rimelig respektløs. Du kler av deg når du får beskjed av det. Du kler så klart ikke av deg alle klærne, bare så han får god tillgang til brystvorten som skal pierces. Han kommer ikke til å reagere på brystet ditt. Han har sett bryster før. Dette er en profesjonell setting, og det er en profesjonell person som skal utføre jobben sin. I min mening er det omtrent like vondt som et hardt kattebitt. Rundt 5/20. Anonymkode: 1ccf5...6aa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Først: du bør forandre overskriften fort som fy. Den er bare dum og rimelig respektløs. Du kler av deg når du får beskjed av det. Du kler så klart ikke av deg alle klærne, bare så han får god tillgang til brystvorten som skal pierces. Han kommer ikke til å reagere på brystet ditt. Han har sett bryster før. Dette er en profesjonell setting, og det er en profesjonell person som skal utføre jobben sin. I min mening er det omtrent like vondt som et hardt kattebitt. Rundt 5/20. Anonymkode: 1ccf5...6aa 5/10 Anonymkode: 1ccf5...6aa
Gjest chisandra Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 28 minutter siden, Mæri skrev: Jeg skal ta nippelpiercing idag, og er livredd for hvordan og når jeg skal kle av meg.... Det er en mann som skal ta piercingen så er livredd for hva han liksom reagerer... Noen tips?? eller noen som kan fortelle hvordan det var å ta det? Her fikk jeg mer sympati med han som skal ta piercingen på deg. Stakkars mann!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Altså, voldteksmenn finnes overalt og innenfor alle yrker Når det er sagt, så risikerer man å miste jobben sin om man voldtar på arbeidsplassen, så det er relativt lav sjanse for at det skal skje. Spesielt dersom andre mennesker er innenfor "hørevidde" og du kan rope om hjelp. Voldtektsmenn er generelt ikke impulsdyr som stikker pikken i alt som viser puppa. De er mennesker som vuderer risiko og sjanse. Om andre mennesker er i nærheten og de kan miste jobben, så er risikoen høy og det er bedre å voldta andre enn egne kunder. De få som ikke klarer styre egne impukser havner som regel i fengsel. Anonymkode: 0eed4...405
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå