AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 I sommer solgte de slike minipoteter med skall på i en slags folieboks. Det var masse olje og krydder i. Jeg tror de solgte de på rema. Er det noen som vet hva jeg mener? Er det mandelpotet eller noe annet? Oljen/krydderet var oransje, så derfor lurer jeg på hvilket krydder det er. Alle oppskrifter jeg finner på potet med olje har bare timian og laurbær. Anonymkode: de138...dc8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Det er ikke mandelpotet, men jeg klarer ikke huske navnet på de og det irriterer rumpa av meg fordi jeg vet hva du mener og jeg pleier å kjøpe dem (ikke de i folie da, men som i en vanlig eske siden jeg vil tilberede selv) og jeg steker dem med salvie og sopp. Det er nyyydelig. Åååh, hva heter de da.. Det er en gourmetpotet i alle fall. Anonymkode: 30a58...c72
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Det er enten amandine eller perlepoteter. Kryddere som var på var nok grillkrydder siden de var endel av Remas grillserie. Anonymkode: 099b2...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå