Gå til innhold

Hva å ønske seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei ! Jeg fyller 16 år på mandag men har ikke peiling på hva jeg skal ønske meg av foreldrene mine. de er skilt så de gir to forskjellige gaver, men er også mulig å få de til å sammarbeide. Jeg liker sminke, mote osv. Kom gjerne med forslag til hva en passende gave kan være. I tillegg lurer jeg på hvor mye som er normalt å bruke på bursdagsgave til ungen din på 16 år? 

Anonymkode: cbb62...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke ønsker deg noe spesielt, så ønsk deg penger og sett det på sparekontoen.

Anonymkode: 923b1...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva md tur og utstyr til å dra på en DNT hytte. Ta med en kanerat eller to. Sjekk UT..no og finn en som har 2-3.5 timers gang tid. Eller bli med i DNT ung og dra på orgnisere ungdoms turer.

Anonymkode: 8351c...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du prøve litt data programering. Er raspery py eller arduino ganske kult. Da trenger du litt små snacs for å komme igang. Og har du litt tolmodighet kan du lage alarm system hjemme eller mye annet.

Eller være med i NRRL og lære morse. Det er så ufattelig mange grener innen amatør radio at det er nesten ubegriplelig. Alt fra moon. Bounce til å drive med fox hunt, som er orienterings løp med radio. Og så er det lag som er parat til redning og mye annet. Vil ikke legge med min signatur her men sender du en melding, kan du få flere artige tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...