Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Æsj, eg visste eg skulle ha bestilt det eg fant på Panduro når dei hadde salg no!

Eg husker ikkje om det var i går eller om det var på søndag eg kom over tilbudet. Eg fant noke pynt som hadde vært kult å ha til kort eller scrapping. Kosta vanligvis 115,- men var på tilbud til 34,-.

Men når ein bestiller på nettet må ein handle for 199,- og eg fant ingenting ant eg hadde lyst på/behov for så eg bestilte den ikkje. Eg hadde tenkt å bestille til søs og, men det blir jo likevel ikkje 199,-

Men eg har angra litt på at eg ikkje slo til på det tilbudet så eg fant ut at eg skulle bestille det likevel.

Men da er jo selvfølgelig salget over.... :gråte:

Jaja, då sparte eg dei pengane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panduro er farlig!! :overrasket:

Har gjort alt jeg kan for å holde meg unna der... iallefall når det er salg :ler:

Hatt en fin uke/helg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro er farlig!! :overrasket:

Har gjort alt jeg kan for å holde meg unna der... iallefall når det er salg :ler:

Hatt en fin uke/helg forresten?

Mhm, eg veit.. Det var derfor eg bestemte meg for å ikkje kjøpe det dei hadde tilbud på. *stolt* :jepp:

Jo takk, kan vel ikkje klage. Har jobba stort sett kvar dag føler eg. Men tida går jo så utrulig fort! Har fått kost meg litt med familien innimellom og. Men når eg har nattevakt så føler eg at eg ikkje får gjort anna enn å være på jobb og sove heile dagen.

Og eg som har gleda meg til å få fri ei stund...

Eg har fått meg ny jobb. Eller, det vil sei, eg har fått meg enda ein jobb ;)

På fredag begynner eg å jobbe i avlastningen som ligger vegg i vegg med boligen eg jobber på no!

Eg har tenkt på det ei stund, at eg skulle spørre om dei trengte hjelp der og. Har fått litt hint fra et par personer litt lenger opp i gradene her om at det trengs folk der. Og på lørdag var avdelingslederen fra avlastningen innom her for å gi medisin.

Da spurte ho om eg var interessert i vakter der inne og. Så da satte vi oss ned og såg litt på aktuelle vakter. Har fått 13 vakter i september :)

Tenk deg det, eg har blitt skikkelig "headhunted"! Fått meg jobb uten å søke og uten å måtte gå gjennom intervju. Sjefen i avlastninga sa at siden sjefen min her var fornøyd med meg så gadd ikkje ho å ta et intervju med meg, det holdt at dei var fornøyde her :ler:

Så på fredag skal eg ha opplæring i avlastningen. Veldig spent på koss det blir å jobbe der.

Det blir nok ein del meir krevande der enn her. Men det er jo meir innen mitt fagområde og interessefelt, så eg trur det kjem til å bli ganske bra!!

Det er jo berre ekstra, men med to ekstrajobber innen helsevesenet så trur eg ikkje at eg blir arbeidsledig det kommande året nei!

I tillegg så blir det ledig to stillinger på ca 100% til sammen i avlastningen i november. Ein på 3-4 mnd og ein på ett år (ein full og ein halv svangerskapspermisjon) som eg vart oppfordra til å søke på når den tid kjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Eg klarte ikkje la vær i dag...

No har eg bestilt meg 4 stempel.. :sjenert:

Eg har lenge snakka om at eg skulle bestilla personlige stempel, der det står håndlaga av og navnet på, til meg og søs.

For et par år siden kom eg over ei amerikansk side som kunne laga akkurat sånn stempel som eg hadde lyst på, men eg kom liksom aldri så langt som til å bestilla det.

Men no har eg altså bestemt meg for at no SKAL det gjerast. Eg måtte berre innom et forum for å finna igjen adressa til den sida. Men så stumpa eg over ei norsk dame som gjer akkurat det samme, og med bedre resultat spør du meg. :rødme: Det amerikanske firmaet hadde faste maler som dei går etter, men denne dama lager det akkurat som du vil ha det! :juhu:

Så no har eg ytra ønske om to stempel til meg og ett til kvar av søstrene mine! :jepp: No må eg berre finne ut om det skal vera ein del av julepresangen deira eller om dei skal få lov til å bruke dei til julekorta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut for at eg har jobb ei stund framover no.

Har hatt mine 2 opplæringsvakter i avlastningen. Har helst på 3 ungdommer, av 10-12 til sammen trur eg. Og det virker veldig lovende!!!! :jepp:

No må eg berre bli kjent med ungdommene/barna og rutinene de har. Men det var veldig annerledes enn boligen som eg er vant til så det tar kanskje litt tid. No går det jo ei veke mellom vaktene eg har og. Var på mandag og skal på mandag igjen.

Når eg kom på første opplaringsvakt så spurte faktisk ho som skal ut i permisjon i november om det var eg som skulle overta stillingen hennes! :) Og hvis det er en miljøterapeut de skal søke etter så veit eg faktisk ikkje om andre som har tenkt å søke. Det er 3 andre ekstravakter som sikkert kunne tenkt seg å få den stillingen, men ingen av dei har høgskuleutdanning.

Eg skulle i utgangspunktet jobbe i helga, men siden eg skal på 10-års jubileum på lørdag så passa det egentlig dårlig å jobbe seint lørdag og tidlig søndag... Merkelig nok :ler: Så det var snakk om at eg kanskje skulle ta tidlig lørdag og sein søndag istedenfor, men eg var ikkje ført opp i boka så då skal eg nok ikkje det.

Det er faktisk 10 år siden eg gjekk ut fra ungsdomsskulen!!!! Føler meg litt gammel for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er eg på besøk hos søsR. Fant ut at det kanskje var lurast så eg ikkje blir frista til å takke ja til å jobbe.

Fekk faktisk spørsmål i dag om eg kunne jobba seint i morgen. I utgangspunktet kan eg jo det, for eg har tenkt å reise heim i morgen. Men hadde ikkje tenkt å reise før på ettermiddagen/kvelden.

I går gjorde vi ikkje på så mykje. Reiste og såg på når nevøen min spelte fotballkamp. Var jo kjekt det da, morsomt å sjå måten dei spelte på. Og så vant dei jo kampen 15-2 da!

I dag var det ny fotballkamp, denne gangen yngste niesa mi. Dei vant berre 17-0 :ler:

Rett etter kampen dro vi og henta masse krabber som svogeren og nevøen min hadde fanga i går. Og så måtte vi jo koke og ete krabben og da!! :sikle:

Og så har vi laga boller.

I morgen skal vi lage fruktsalat. Det har eg hatt lyst på så lenge no! Men gidde liksom ikkje lage til meg sjøl...

Og så reiser eg vel heim igjen. Og reunion på lørdag. Veit ikkje heilt om eg gleder eller gruer meg. Ser egentlig ikkje på ungdomsskuleåra som så veldig positive. Det er ikkje mange eg gjekk i klasse med da som eg føler for å ha kontakt med no. Berre ei, og ho har eg jo jevnlig kontakt med likevel. Men det blir vel greit håper eg.

Men no er det natt kjenner eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gøy og gøy...

Har eg ikkje skrevet noke om det nei. Eg endte opp med å være på jobb på re-union eg...

Eine brukaren vår gjekk samme trinn som meg på ungdomsskulen, i ein annan klasse. Og dei hadde visst plutselig funne ut at dei var litt få folk på jobb. Så dei lurte på om eg kunne ta meg av henne noken timar.... :roll:

Men det var egentlig heilt greit det. Heller det enn at ho ikkje hadde fått mulighet til å gå. Så eg var på jobb fra 19 til 22.30 den dagen.

Eg satt på med AM den kvelden, og ho hadde heller ikkje så lyst til å vera der så lenge (ho er jo snart høggravid) så vi gjekk rett etter at X vart henta litt før halv elleve. :ler:

Men i følge dei eg har snakka med som var der så gjekk vi ikkje glipp av noke.

Vi fekk med oss maten og underholdingen.

Det var jo kjekt å sjå igjen gamle kjente. Men dei eg ville snakka med hadde eg snakka med innen 2 timar var gått så eg vart egentlig tidlig metta.

No er eg halvveis i "helvetesvekene" mine. Eg har jobba kvar dag siden forrige lørdag. Og fram til fredag om ca 2 veker skal eg ha 2 fridagar. No på tirsdag og neste tirsdag.... :dåne:

I dag er eg fryktelig sliten! Men så var eg jo oppe kl 6.30 og da. Og det må eg i morgen og. Ikkje bra for meg som B-menneske.

Gjett om eg skal kvila masse på tirsdag då?

Og ikkje minst, legga meg no! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Loevinna! Trengte den klemmen nå :klem:

Eg trur det hjelper på at eg jobber på to forskjellige plasser. Og at arbeidet er såpass variert som det er. For formen er faktisk ikkje så ille som eg hadde forestilt meg.

Men i dag tok eg imot tilbudet eg fekk av han eg jobba sammen med om å bytte litt om på vaktene sånn at eg kunne gå ein time tidligare! (glad for det, for det oppsto litt konflikter mellom dei to ungdommene som var på avlastningen :sjenert: )

Men eg trives veldig godt i avlastningen!!! Har forresten søkt på to vikariat på 67% kvar som blir åpne i november (husker ikkje om eg har skrevet det her). Veldig spent på om eg får ein av dei, for det kjem nok til å innebære masse ansvar! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eg kom meg visst fint gjennom dei hektiske vekene mine. Plutselig var eg komt til torsdag i forrige veke og eg sto foran 3 hele dagar fri!!

Men så gjekk jo fridagane enda fortare då....

No har eg tre dager igjen før det er tre nye fridagar. :) Skal jobba natt i natt, kvilande. Dårlig betalt, men får jo betalt for å sove så det er jo egentlig heilt ideelt!! :fnise:

Eg ventar på noken personlige stempel som ei skal laga til meg. Men ho sender visst ikkje inn bestillinga før ho har nok stempel i bestillinga virkar det som.. For no har eg venta i 3 veker snart og ho har enda ikkje sendt dei inn.

Eg vil ha dei før eg og søstrene mine skal i gang med å lage julekort, siden det er et stempel til dei og der.. Begynner snart å gå tom for unnskyldninger for å utsette julekortverkstedet vårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har lenge vurdert å laga julebok i år og, men eg trur egentlig ikkje eg gidde det... Denne boka blir jo ikkje brukt så masse, så eg kan vel liksågodt ta det her :fnise:

Men eg har iallefall komt godt i gang med julegaver i år. Eg og søs kjem til å kjøpe masse sammen i år og, då kan vi jo legga oss på ein litt dyrare gave enn hvis vi skulle kjøpt kvar for oss.

Mamma - ønsker seg panne, kokkekniv og lampe til kjøkkenet

Pappa - bok og/eller dvd

Broderen og R - ingen anelse....

SøsR og Å - bestikk

NieseT - spill?

NieseS -

NevøK - Klær?

SøsV - har ei lang liste, må berre finne ut ka ho trenge mest ;)

NevøE - klær eller leiker

Onkel E -

Venninne LT og mannen - hmm...

H - ?

Venninne K -

OK - ønsker seg ei spennende bok

S - leke, noke bil-sak-ting

Har kjøpt tre ting allerede! Og dei kjøpte eg for 2 veker siden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og neste helg skal eg og søsV til søsR og lage julekort!! Håper egentlig på å få gjort unna dei fleste julekorta den helga.

Gleder meg til å få tatt i bruk alt eg har kjøpt inn til årets julekort iallefall!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Er det virkelig så lenge siden sist eg skreiv noke? Då er det jammen meg på tide!

Siden sist så har det vel stort sett gått i å venta på svar på jobbsøknad. Eg var på jobbintervju på mandag. Det er vel ingen nyhet at sånne situasjoner er noke av det værste eg kan tenke meg... Og det gjekk vel som forventa og egentlig. Hadde ingen god følelse for resultatet. Og i går fekk eg brev om at dei hadde tillsett ein av dei to andre som var på intervju.

Så no skal eg legga inn ein søknad om stilling som støttepedagog i barnehagen heima. Dei sliter litt med å få folk i alle stillingane, så då mamma sa at ho har ein spesialpedagog heime (ho jobber i den barnehagen) så sa sjefen at mamma måtte gå heim og spørre ka eg forlanger i lønn :ler:

No er eg på besøk hos H, sønnen til Linn3c. Kjempekjekt å vera på besøk hos dei!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha ei lita oppdatering på julepresangane.

Mamma - ønsker seg panne, kokkekniv og lampe til kjøkkenet

Pappa - bok og/eller dvd

SøsR og Å - bestikk

NieseT - bukse og spill?

NieseS - bukse og

NevøK - bukse og genser og?

SøsV - har ei lang liste, må berre finne ut ka ho trenge mest ;)

Onkel E -

H - ?

Venninne K - skål/vase-ting

OK - bok

S - leke, noke bil-sak-ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Eg og V hadde oss ein shoppingtur på torsdag, så no minkar det veldig på desse presangane :)

Mamma - kokkekniv

Pappa - bok og/eller dvd

SøsR og Å - bestikk

NieseT - bukse og spill

NieseS - bukse og spill

NevøK - bukse og genser og spill

SøsV - glas

Onkel E - ullstillongs

H - hemmelig

Venninne K - skål/vase-ting

OK - bok må kjøpe noke meir..

S - leke og genser

Berre 3 1/2 igjen jo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...