Gå til innhold

Silvusvås

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så flott at du er ferdig med Kr.sand! :hoppe:

Håpar UiB ombestemmer seg og tar deg inn; hadde vore supert om du hadde busett deg her i byen!

Forresten, fetter JC skal bli pappa! :o

No driv eg og skriv klage til UiB, så vi får sjå ka som skjer.

I går kom vitnemålet mitt i posten!!! Det var virkelig stort!!! :-D No er eg virkelig ferdig med bachelor!

Menne, eg håper egentlig på å komme inn i Oslo eg då.... :sjenert: for eg skal jo uansett busette meg her i byen når eg blir stor! Så eg vil benytte meg av sjansen til å bu andre plasser mens eg kan :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, berre reis til Oslo du...

Eg har no ikkje budd andre plassar og eg har klart meg heilt fint... :snurt:

;)

Kjekt at du stakk innom forresten, beklagar at eg var så stressa. No er plattingen sitt første byggetrinn ferdig, og me har flytta møblar ut. No kan me sitta og nyta ein iskald der ute. ;)

Eg har betalt og fått tinga dine, så dei står her hos meg. *grunn til å komma på besøk til meg igjen* :lol:

Skrevet

:hallo:

Bare innom for å ønske deg en fin start på en ny uke :)

Skrevet

Takk for besøk og koselig helsing Loevinna! Håper du har ei god veke du og!

Toppers Linn3c! Då kjem eg på besøk ein dag/helg eg :) Trur ikkje det blir denne helga, for eg er ganske så sliten for tida. Treng denne helga til å lade opp igjen!

Når søs no for ein gangs skyld skal reisa vekk for helga og eg på toppen av det heile har fri, trur du ikkje mampap skal vera heima då???? Dei pleier jo "alltid" å reise på tur med bobilen, så eg såg virkelig fram til å ha heile huset for meg sjøl ei heil helg, når eg i tillegg hadde fri. Men så skal dei ikkje vekk! :frustrert::sur::legrine: Dei skal på konsert på det lokale hotellet. Tor Endresen og ein eller anna fyr skal ha ein hyllest til Johannes Kleppevik (for dei som er litt kjent med lokalhistorien). Jaja, eg overlever vel..

No sitte eg på jobb og venter på nattevakten sånn at eg kan gå heim og legga meg. Skal på jobb igjen kl 8 i morgen.... :sprettoy: Fredag begynner eg kl 7.30. Men fredag kl 15 er det helg!!! :hoppe:

Skrevet

Gler oss til å få besøk! :)

(det blir nok litt bursdagsfeiring her laurdag 7...)

Skrevet

Gleder meg eg og!

Bursdagsfeiring ja, det blir nok kjekt. Hvis eg får være med og feire han vel og merke ;)

Jaja, eg skulle berre benytta aleine-kvelden min til å surfe litt her på KG og FB. Men eg endte med å endevende ein nettbutikk som hadde tilbud på stempel :sjenert:

45 % på Penny Black!!!! :rødme: Det er jo berre såååå nydelige og tøffe stempler! Dessverre var det utsolgt for dei som eg aller helst kunne tenka meg, men eg klarte likavel å kjøpa 11 stempel :rodme:

Men no er det natt.

Eg måtte jo opp kl 6.30 i dag :sprettoy: Så no ser eg nesten dobbelt her. Håper ikkje eg har bestilt to av så veldig mange stempel.... Men om eg har det så er det heilt sikkert ei av søstrene mine som har lyst til å arve dei :ler:

Skrevet

:Gjesp:

No har eg jobba i ein halvtime. Berre 7 timer igjen så er det helg! :hoppe:

Men herlighet så trøtt eg er! Det er jo typisk at eg ikkje skulle klare å sove med ein gang når eg skulle tidlig opp. Men men. Det går vel greit. Masse å gjere på på jobb i dag så det skal nok gå på et vis.

I dag kjem visst ikkje neste vakt før 8.30, så då har eg tid til å surfe litt ekstra ;) Men må vel begynne morgenstellet snart ja. Det er jo tross alt ei som skal på jobb i dag. Dei to andre her på "huset" skal vaske huset sitt.

Lurer på om eg skal lure meg til ein liten halvtime på puta etter jobb i dag og heller ta neste buss når eg skal på besøk til Linn3c... Frister veldig no iallefall :ler:

Nei, får vel hive meg rundt og begynne å jobbe for pengane eg får :ler: Eg får forresten høgare lønn no når eg er ferdig med bachelor. Spent på kor masse eg stige..

Skrevet

Der har eg jammen rota vekk nesten ei heil nattevakt på KG igjen. Eg som hadde store planer om å sjå film og serier i natt..

Kanskje eg skal bruka dei siste 3 timane til det? :)

Men først ei lita oppdatering her.

Det går jo stort sett i jobb hos meg. Hadde fri i helga då, så helga har eg tilbragt hos Linn3c og familien. Kjempekoselig det!! :-D

Og så har eg fått helse på liv og sønnen. Veldig greit å kunna setta et ansikt til personer som eg har hørt så masse om!

I dag ( ja, i går blir det jo egentlig ;) ) drog eg med meg alle sammen for å møta Capricorn. Kjekt å skravle litt, sjøl om det stort sett går i barn ;):ler:

Denne veka som kjem skal eg faktisk ha heile 3 fridager!! Det er heilt utrulig! Eg skal, naturlig nok, ha fri i morgen. Men eg kjem sikkert til å vera så trøtt at eg ikkje får gjort ein einaste ting. Godt at mampap er reist på ferie sånn at eg ikkje MÅ rydda eller vaska hus akkurat i morgen :ler: Då kan eg med god samvittighet benka meg foran tven og bli der til det er natt.

Rekner egentlig med at søsV og nevøE kjem ein tur innom. Heldigvis respekterte dei at eg jaga dei ut av huset i går. Trur dei var heima i helga. Men siden eg skulle jobba natt ba eg dei om å reisa heim sånn at eg får sova. Så kan dei heller komma tilbake på ettermiddagen i morgen.

Tirsdag er det seinvakt, onsdag og torsdag har eg fri. Då skal eg muligens møta ei venninne som eg ikkje har sett siden like før jul. Så sant ho får barnevakt. Hvis ikkje så trur eg at eg skal ta meg ein tur ut til dei. Det er så lenge siden eg har sett guttane hennas. Og det er egentlig veldig dumt med tanke på at eg er fadder for den eldste :rodme: Jaja, når eg berre får busatt meg i Bergen skal eg nok ta meg tid til å bli kjent med han!!

No er det ikkje lenge til eg får svar på søknaden om opptak til master! Er fryktelig spent no!

Fekk brev fra UiB før helga. Dei hadde mottatt klagen min og pga ferieavvikling skulle dei behandle den i begynnelsen av august!!!! :hakeslepp: Så då får eg vel svar i begynnelsen av september om at joda, eg kunne fått plassen. Men siden det er 2 veker etter studiestart og eg ikkje møtte til oppropet mister eg plassen eller noke i den duren. Det ville jo berre vore min flaks!

Uff nei, sette meg ned med ein film den siste tida kanskje?

Skrevet
Vart det film på deg? ;)

Hihi, nei det vart faktisk ikkje det :ler:

Begynte å lese i ei bok istedenfor. Men eg klarte å riva meg vekk fra pcen!!!

Skrevet

:hallo: innom og ønsker deg ei god helg! Eg er heime på Vestlandet om dagen. Har vore på besøk hos foreldrene mine no ei veke. Reiser ned igjen til Østlandet i morga.. :)

:klem:

Skrevet
:hallo: innom og ønsker deg ei god helg! Eg er heime på Vestlandet om dagen. Har vore på besøk hos foreldrene mine no ei veke. Reiser ned igjen til Østlandet i morga.. :)

Så koselig at du stakk innom i ferien din da! :klem: Har du hatt et fint opphold heime?

Eg er jo heime på Vestlandet eg og, men det ser visst ut for at det blir litt lenger enn ein kort sommar ;)

Skrevet

Æsj, eg kom ikkje inn på master i Oslo... :grine:

Med det samme eg fekk brevet var det heilt greit, eg var jo forberedt på det. Men jo lengre tid det går og eg tenker på det kjenner eg kor skuffa eg er! Eg var egentlig ganske innstilt på å flytte til Oslo om ein måned.

Ka i alle dager skal eg finne på no då???? :vetikke:

Eg tviler ikkje på at eg får jobba ekstra på boligen eg jobber på no. Men det er jo egentlig ikkje det eg har lyst til. Eg er litt redd for at eg kan gro litt fast der... :sjenert:

Jaja, eg skal jo alltids klare ett år. Kjem til å søke på nytt til neste år igjen. Skal søke på litt meir då. Det var ein del ting eg fant ut at eg kanskje skulle ha søkt på et par dager etter søknadsfristen var gått ut denne gangen ja.

Skal sjekka litt rundt på diverse studier og eventuelle kurs eg kan ta. Men eg orkar ikkje akkurat i dag. Er på vei å finne senga kjenner eg. Kjem sikkert til å utsetta det til helga, for då skal eg jobba natt, så då har eg ei mykje raskare linja og massevis av tid å gjera det på, 3x9 timar faktisk.

Eg kjem nok muligens til å ta lappen no då. No har eg liksom ingen grunn til å utsette det lenger... :sjenert: Men det er skikkelig skummelt å ta det første steget!!!!

No skal eg berre printe ut litt tekst til et bryllupskort og så skal eg legga meg.

Skrevet

ja om du skal jobbe så tjener du jo nok til lappen ;) Har du hørt noe fra UiB da?

Skrevet
ja om du skal jobbe så tjener du jo nok til lappen ;) Har du hørt noe fra UiB da?

Ja, det er akkurat det.. Tidligere har eg alltid lagt skylden på at eg er jo student, har jo ikkje råd til lappen... Men det kan eg jo ikkje skylde på lenger ;)

Fekk et brev fra UiB om at dei skulle behandle klagen min i begynnelsen av august, så eg rekner ikkje med å høre noe før midten av august, tidligst. Og da blir den nok negativt svar.

Skrevet

:troest: så trist at du ikke kom inn i Oslo da! Hadde du flyttet dit, så hadde du ikke vært langt unna meg... :sjenert:

Men det er som du sier, du har god tid til å ta lappen nå :) Og kanskje greit med et år med jobbing? Tjene seg opp litt penger før man flytter... Ting ordner seg nok skal du se ;)

men du får ha en fin sommer! Det blir forhåpentligvis en stund til jeg kommer innom her igjen nå :)

Skrevet

Loevinna: Nei, du sier noe der. Kanskje eg flytter nærmere deg om ett år? :) Det er jo lov å håpe.

Jepp, jepp. Nok ei nattevakt. Det er som regel når eg er på jobb eg gidd stikka innom her. Heime går det alt for treigt. Og eg må jo fylle nettene med ett eller anna, og KG er ein fin måte å få tida til å gå på! :kghjerte:

Skal jobba natt heile helga, så eg kjem nok innom igjen. ;)

Håper søs klarer å holda seg vekke sånn at eg får sove litt mellom vaktene. As we speak så er ho på besøk hos faren til min nevø, kjem heim igjen i morgen ettermiddag. Så i morgen skal eg nok få sove. Det er søndag og mandag som bekymrer meg. Men ho klarte jo å respektera døgnrytmen min sist eg jobba natt, så eg trur ikkje det skal bli noke problem.

No har eg saumfart finn.no på jakt etter jobb. Fant ein som kunne vera av interesse. Må tenka litt på det trur eg. Søknadsfristen er 4. august, med tiltredelse 20.

75% stilling som miljøterapeut på ein skule.. Trur nok muligens eg kjem til å søke. Får ingen jobb hvis eg ikkje søker iallefall!

Eg har lagra søknaden min, men ikkje sendt den inn enda. Litt usikker på om eg er kvalifisert nok til den. Men det er jo ikkje opp til meg å vurdera. Får eg jobben så får eg den, får eg den ikkje så dukker det vel opp noke anna.

Eg kan jo alltids få litt ekstravakter her på huset, men det blir sikkert ikkje meir enn 30 % kanskje.. Alle stillingane som var ledig her er allerede besatt.

Det var lite å skryta av på restetorget, med tanke på studier til høsten. Så eg trur nok eg kjem til å søka meg ein jobb ja. + lappen selvfølgelig ;) Men det er skummelt å ta det første steget der altså!! :sjenert:

No begynner eg å bli alvorlig svulten, så eg trur det er på tide å finna fram laptopen og sjå litt serie mens eg et.

• 3 uker senere...
Skrevet

*titter etter Silvius*

:lete:

Nei... tomt her.... :tristbla:

Er det liv i deg Silvius..? :sjenert:

Skrevet

Hei!

Lenge siden eg har lagt igjen referat her ser eg. Men så har det vel ikkje skjedd så masse heller da.

Eg gidde liksom ikkje sitte ein time og vente på at internett skal koble seg opp heime (javel, litt overdrevet, men det går treigt nok til at eg ikkje gidde å gjera meir enn det som er høgst nødvendig og da blir som regel KG valgt vekk)

Takk for besøk Linn3c og Loevinna!! :klem:

Godt at det er noken som stikker innom meg av og til.

Hm, ei lita oppdatering da. Det er visst nesten ein mnd siden eg skreiv her sist. :sjenert:

Men eg har jo stort sett berre jobba. Når eg først har fri prøver eg å slappe av, men det blir jo fort litt reking rundtom likevel. Gleder meg til tirsdag, då skal eg virkelig slappa av! Eg har fri, og ingen som helst planer!! :overrasket: Det er heilt utrulig at det går an! :fnise:

Eg kom ikkje inn på skule i Bergen heller. Og har ikkje hørt noke fra den jobben eg søkte på. Stillingen trer til i morgen, så eg trur nok ikkje eg fekk den jobben nei.

Ellers har eg vært masse med familien min i det siste.

Mandag for 2 veker siden samla vi ein gjeng og reiste for å male ferdig huset til ein onkel. Eg reiste heim igjen før det var ferdig, men eg trur søs og svoger så vidt klarte å bli ferdig før regnet kom igjen.

Den veka hadde vi besøk av ungene til søs, i tillegg til at broderen og kona var heime ein tur. Så det vart litt folksomt den veka. Men det var koselig!

Eg spilte masse spill med tantebarna mine, eg har nettopp kjøpt 3 nye familiespill og det eine var utrulig kjekt å spele!!!!

No driv eg og teller ned til den foreløpig siste vakta mi. Akkurat no er eg så fryktelig lei av å jobbe! Har jobba godt over 100% i heile sommar så no vil eg veldig gjerne ha ein ferie!

Men hvis eg skal få det til må eg nok reise vekk, ellers får eg nok spørsmål om å komme på jobb..

Eg har 8 vakter igjen. Kommande helg er siste helga mi, så langt. Og siste vakt er 30. august. Kanskje eg skal reise på besøk til søs ei veke i begynnelsen på august?

Eg har egentlig fryktelig lyst til å flytte igjen. Det er ikkje berre berre å flytte heim igjen til mor når eg har budd vekke i 9 år!!!! Får sjå kor lenge eg holder ut då. Men eg får vel flytte meg etter jobben, tar ting som det kjem. Og tar alt med knusende ro for øyeblikket!

Huff, det vart et langt innlegg dette her. Men sånn blir det vel når eg ikkje gidder å stikka innom her oftare ;)

Men av dei neste 8 vaktene mine er det 4 nattevakter, så det er fare for at eg kjem innom igjen. Men det sa eg jo om forrige periode eg hadde natt, og det var ein heil helg - 3 netter, men eg brukte lite tid på nettet den helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...