Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

:vinke: håper du får en flott søndag! :)

:klem:

:klem:

Det ser ut for at det kan bli en veldig så fin søndag!

Eg sitter og slapper av og skyver all dårlig samvittighet lett unna! (mtp skule)

Ser for øyeblikket på 4x12 grunner til å holde seg heime, som "hallo-dama" så fint sa det, så eg syns nesten eg må høre på henne! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg håper inderlig at forelesaren vi skal ha i dag er dyktig. For han skal forelese for oss i 6 timer!! :overrasket: + 6 timer i morgen og..

Ser for meg at dette blir ein laaaaang dag. Eg er vant til forelesninger på 3 timer, og det er som regel meir enn nok. Men i dag (og i morgen og to dager i neste veke) skal vi altså ha heile 6 timer forelesning!

Ikkje går det an å snike seg ut etter ein time eller to heller, for vi er berre 14 stk som tar denne modulen, så det blir nok lagt merke til ja.

Kanskje eg skal ta med meg pensum som eg kan smuglese hvis det blir for kjedelig... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!! :Gjesp:

Men det var ein veeeldig interessant dag!!

Forelesaren var veldig flink! Vi snakka masse om etikk og etiske dilemmaer som kan dukke opp i arbeidet med yrkesretta attføring. Fekk til ein god diskusjon i klassen og det er jo alltid bra!

Gleder meg faktisk til i morgen når vi skal ha andre delen av forelesninga! :)

Men resten av dagen skal eg ikkje bruka til skulen iallefall!

Kanskje eg skal sjå resten av PB..

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 4 forelesninger igjen og så er eg ferdig med alle forelesningane på bachelor-studiet!!!!! :overrasket:

Det er egentlig veldig skremmande.. Samtidig som det er veldig deilig.

Eg er faktisk ferdig med 3 årsstudie om ein og ein halv måned! :overrasket:

Eg kjem rett og slett ikkje over det faktum!!

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sitter på skulen no. Hadde planer om å printe ut noe greier, så da tenkte eg at det bygget som ligger litt bortenfor hovedbygget må vel være greit å sitte på. Der er det sjelden masse folk.

Og det stemmer det, det er bare halvfullt i datalaben, men hjelper det når den einaste printaren på bygget er tom for blekk!!!!??!! :sur:

Jaja, har sendt mail til it-avdelinga på skulen. Satser på at dei kan hjelpe meg.

Ellers trur eg at eg stikke heim snart.. Er såååå lite motivert til å lese akkurat no! Kanskje eg skal ta meg ein tur på butikken og handle litt lunsj siden eg likevel er i området..

Venter litt og ser om eg får svar på mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No gidd eg ikkje meir!

Denne stolen var grusom å sitte på!!!! Ikkje har det skjedd noke med printeren heller.

Har sneket litt rundt i forumet, men no går eg heim. Får heller prøve igjen i morgen. Kanskje printeren er oppe og går igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går så utrulig fort for tida!!

Ka har eg egentlig gjort på i helga? :klø:

Fredag fekk eg lest litt pensum, printa ut noke greier og ellers fint lite.

I går var eg skikkelig sliten fra eg sto opp til eg gjekk og la meg. Småtrøtt, men ikkje trøtt nok til å sovne. Så eg fekk ikkje gjort stort masse.

Sjøl om eg var veldig trøtt fekk eg ikkje sove, så eg slo på tven igjen og fant Top Gun :rødme: Så det vart seint før eg sovna ja..

I dag våkna eg kl 10.30, når naboen gjekk ut. Var egentlig litt trøtt, men sto opp og åt frokost. La meg på senga igjen med ei bok (nei ikkje pensum) etter ei lita stund og sovna i halv ett-tida. Våkna igjen kl 17!!! :overrasket:

Men no føler eg meg utkvilt iallefall!

Håper eg kan få tilbake litt energi og rytme dei neste dagane. Mandag og tirsdag skal vi ha lange dager igjen. 9-15. Lover og regler.... Ser ikkje heilt fram til det egentlig, for lover og regler pleier jo som regel å være litt tørt.. Men eg får gå inn i det med åpent sinn så går det vel greit. Faglærer skryter masse av den foreleseren vi skal ha dei dagene, så eg håper virkelig ho har rett. Ho hadde jo det denne veka, med forrige foreleser vi hadde.

No skal eg benka meg forran tven og sjå fotball. Heia Brann!

Kanskje det blir ein tidlig kveld på meg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var dei lange dagane over. No er det berre to forelesningar igjen i neste veke..

Så skal vi levere ei lita oppgave på mandag, og så er det berre eksamen igjen.

Vi får forresten svar på heimeeksamen om et par dager, er litt spent på koss det gjekk..

Syns litt synd på forelesaren vi hadde i går og i dag. I går begynte vi med 12 stk fra klasse som møtte (vi er 14 stk på kurset så det var jo et greit oppmøte), etter lunsj var vi 8 stk igjen. I dag forsov eg meg, så eg kom ein time for seint, men når eg kom var vi 7 stk, etter lunsj var vi 4 igjen!!! :overrasket:

Eg hadde virkelig ikkje hatt samvittighet til å skulke når vi er så få! Forelesaren hadde jo droppa et anna kurs som han pleide å lede fordi han skulle være her!

Det regner i dag. Skulle helst sett at været kunne vært litt bedre med tanke på at eg skal til sentrum i kveld og treffe jentene. Har ikkje heilt bestemt meg for koss eg skal komma meg til sentrum. Men hvis det regner så trur eg ikkje at eg gidder å sykle, eller gå. Så det blir vel buss tenker eg. No skal eg berre slappa av fram til eg skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har gått dei siste vekene og venta på nyheten om at venninne B, som gifta seg i fjor høst, er gravid. Eg har vært skråsikker på at ho er det :gravid:

Ho er lite på msn for tida, så eg har ikkje snakka så masse med ho, så eg veit ikkje heilt kofor eg trur ho er gravid.

Men i dag fekk eg nyheten om at venninne AM er gravid!! :hoppe: Så det er kanskje henne eg har venta på nyhet fra, berre tatt feil av personane.

Egentlig er er fortsatt sikker på at B kjem med den nyheten snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fekk B på heimeeksamen som eg hadde før påske!!! :hoppe:

Jippi! Hadde et håp om at eg skulle klare ein C, men hadde godtatt ein D, så eg vart så utrulig happy når eg leste at eg fekk B!!! :legrine:

Nesten så eg vurderer å ta helg allerede...

Har nesten skrevet ferdig det eg skal ha skrevet til mandag, når siste - absolutt siste(!) oppgave skal leveres her på HiA! Så eg føler virkelig eg har fortjent helg no.

Planer for helga er:

- rydde og vaske litt på rommet

- vaske klær

- pakke litt for å sjå om mamma og søs egentlig trenger å komme på besøk og hjelpe meg å flytte

- slappe av og kose meg med ein film eller tre ;)

Mamma styrer litt med flyttinga mi.. Når eg var heime i påsken fortalte ho at ho og eldste søstera mi hadde snakka om å komme på besøk her og hjelpe meg å få alle tinga mine heim. Og det seier eg jo ikkje neitakk til ;) Men så passer det ikkje da for den og det passer iallefall ikkje da for den andre osv.. Men altså, eg trur eg fint skal klare å få med meg alt, det er berre det at eg ikkje ser noken ende på det akkurat no..

Kanskje hvis eg pakker det eg uansett har tenkt å ta med heim når eg reiser heim no snart, så ser eg om eg klarer alt sjøl.

Sykkelen og tven er det største problemet mitt.

Venninne K tilbød seg jo å ta med sykkelen min, men forrige gang dei reiste tok dei med seg sine egne sykler, og når dei då reiste tilbake hit så glemte dei å ta med sykkelstativet :sur:

Men eg kan jo alltids sende sykkelen med Linjegods eller noke...

Den tid den sorg..

No er det HELG!! :hoppe:

Skal berre skrive litt om teambuilding først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Eg tok ned alle bilder og tegninger fra veggen i går så no er det sååå tomt på veggene!

Fekk rydda litt her og der, kasta litt småting og plassert smånips i esker. Så no venter eg egentlig berre på å få vite kortid eg skal heim i mai :ler:

Veit at eg burde lese litt no, men eg har så innmari lite lyst! Og det hjelper jo ikkje akkurat at eg har 2 filmer og 2 episoder av 24 og Heroes liggande på dataen og venter på meg.... :sjenert:

Eg måtte skaffe meg The Holiday i helga, etter at to venninner fleire ganger har rost den opp i skyene. Og den var vel så godt som så bra som eg hadde forventa.. Utrulig herlig film!!! :rødme:

Mamma og pappa har forresten 35 års bryllupsdag i dag! :overrasket::flagg::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho?? :)

:vinke:

Jepp jepp, då var "sommarferien" her!!

Iallefall hvis ein ser bort fra dei 4 timane eg skal ha eksamen om 4 veker... :ler:

Hadde siste forelesning i går. Så no er det berre å vente dei siste 27 dagane til dette studiet er ferdig!! :hoppe:

Eg har faktisk vært flink og lest litt denne veko! Til og med i dag, sjøl om eg sto seint opp.. Har planer om å ha lest ferdig den eine boka før eg reiser heim på tirsdag. Det hadde vært så greit å ha litt mindre å lese på når eg er heime. Så eg kan bruke litt tid på familie og venner. Skal være flink og lese og, for det er jo ikkje såå lenge til sommerferien og da kan eg bruke all den tida eg vil på familie/venner.

Eg må sikkert ein tur til ned her i løpet av mai for å hente et flyttelass. Ser ikkje heilt fram til den turen egentlig, for då skal eg ha med meg sykkel og tv heim... Men men, det går vel på et vis. Har ein plan klar som kan funke så vi får sjå. Og så gjenstår det berre eksamen og nedvask av hybelen før eg flytter herfra om 30 dager :overrasket:

Steike! Det er faktisk under ein måned til eg skal flytte! Det er jo ikkje lenge til i det hele tatt! Til no så har det jo vært så lenge til, men no er det faktisk snakk om dager!

Gleder meg egentlig til å flytte heim igjen, men litt vedmodig blir det nok og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...