Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Iiik!!

Heilt forferdelig å få beskjed om at det er komt innlegg her og så får eg ikkje åpna sida!! Er det mulig? :overrasket: Det er jo tortur jo!

:ler:

Så fint at du vil :hoppe: med meg Loevinna!

Er alltid kjekt å komme heim ein tur ja! Det er ikkje så lenge siden sist, men det føles like godt kvar gong likevel! Kanskje litt bedre denne gangen, for eg veit at eg kan kosa meg med familien uten å ha eksamen eller tanken om at eg burde ha lest hengande over meg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt for trøtt til å ta fleire glas i dag, så vi får fortsette i morgen... Litt kjedelig å feste aleine og... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 50 sider :hoppe:

:vin:

:hoppe:

Har ikkje vært i den heilt store fest-formen, så det vart ein heller laber fest dette her...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikkje søndager!! :sur:

Det betyr at det er slutt på den deilige helga, og eg må jobbe iherdig for å nå målet mitt. Som eg ikkje kjem til å klare denne gangen heller.

Har våkna rundt 8 dei tre siste dagane :overrasket: Men eg vil ikkje stå så tidlig opp, så det har berre endt med at eg har snudd meg rundt og sovet videre.

Våkna tidlig i dag og, men det var egentlig greit, for eg drømte at eg vart jaga av nokre leigemordarar :overrasket: Trur eg må slutte å sjå film på senga! :legrine:

Sovna igjen og våkna når naboen gjekk halv 11. Vurderte sterkt å sove videre, men 10 min etterpå ringt min onkel, så då sto eg liksågodt opp.

Laga meg ein god frokost og tenkte eg skulle sjå litt på bonusdiscen til dvden eg såg i går.

Men uansett ka eg prøver på så henger maskina seg opp. Så det blir nok ingen bonustitting i dag, det gidd eg ikkje.

I går skreiv eg ferdig notatene til eine pensumboka, så no kan eg sende dei til I. Vi leser litt sammen og skriver notater for kvarandre. Veldig greit egentlig, sjølv om det ikkje passer heilt til denne typen eksamen. Eg kan liksom ikkje henvise til notatene til I når eg skriv på heimeeksamen... :ler:

Så planen i dag er å skrive notater til det andre eg har lest. Eg skal lese 4 artikler i ei bok, har lest den eine, så er eg ferdig med min del av lesinga. Iallefall den delen der I skal få notatene mine. Regner med å få gjort det i dag, å skrive notater til den artikkelen eg har lest altså. Eg skulle aller helst ha lest dei 3 andre artiklane og, men eg har absolutt ikkje motivasjon til det!

Eg har jo heile veka til det, så eg skal nok bli ferdig.

Eg må skrive ferdig casen og. Eg begynte i går, men det var ikkje så enkelt. Eg skal helst skrive ei side med case, men eg er litt usikker på om eg får til det..

No skal eg iallefall sjå ferdig skiskytinga før eg gjer noke som helst anna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! No må du ikke sløse bort søndagen med å irritere deg over at det er helgas siste dag. Vri det heller til noe positivt, som at du har enda en heil fridag før ei ny uke! :hoppe: :-D

Sende over litt motivasjonsvibber :

((((((( Motivasjon )))))))

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! No må du ikke sløse bort søndagen med å irritere deg over at det er helgas siste dag. Vri det heller til noe positivt, som at du har enda en heil fridag før ei ny uke! :hoppe: :-D

Sende over litt motivasjonsvibber :

((((((( Motivasjon )))))))

:)

Tusen takk for motivasjon!

No er eg ferdig med det eg hadde tenkt å skrive i dag!! :hoppe:

Så no skal eg berre slappe av resten av dagen tenkte eg :rosasmil:

Potetene koker, så snart blir det middag og! Hadde litt steik i frysen, så i dag blir det steik med heimalaga potestappe og fløtesaus!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som skulle stå tidlig opp i dag og komme igang med lesinga..

Jaja, satt på msn til ett i natt og snakka med ei på gruppa. Eg fekk masse tips til koss eg skal skriva casen og så snakka vi masse om oppgava og det som skal skje fram til eksamen i neste veke. Herlighet, det er faktisk i neste veke! Og så er det påske og berre ein eksamen til sommaren! :Nikke:

Iallefall, det endte jo selvfølgelig med at eg sov til 10.30 i dag. Så skulle eg berre sjekke litt av litteraturen til neste modul. Der var det ein god del lovdata og stortingsmeldinger, så det endte med at eg rota meg litt vekk på nav.no ...

Det står fryktelig masse interessant der!!

Men no har eg lasta ned det eg skal ha som pensum, så no er det berre å få printa det ut. Tenker eg tar det i morgen. Da skal eg ein tur på skulen og møte I, eg må få kopiert den siste pensumboka som eg har venta på! Kan ikkje akkurat sei at eg gleder meg til å stå der og kopiere 150 sider... :overrasket: trur eg får to sider på ett ark, men det blir likevel 75 sider å kopiere!

No skal eg vera flink og skriva ferdig casen sånn at eg får sendt den til sistemann som skal skrive på oppgava. Gleder meg til vi er ferdig!!

11 dager til påske!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fryktelig masse snakk om skulen i denne boka... :sjenert:

Det må virkelig vera kjedelig lesning!!?!!

Trur eg må få meg eit liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med casen! Og har sendt den av gårde. No er det berre å vente til onsdag og høre om eg har gjort godt nok arbeide.

Nå må eg ha litt mat igjen. Og så begynner jo alle desse såpene, så det blir vel ikkje gjort noke meir skulearbeid i dag nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Snakker med niesa mi på msn no... :rosasmil: :cry:

Vil vera der med ho!! Gje ho ein klem. Høra om alt dei gjorde på i syden i vinterferien!

Begge niesene mine fekk fletter når dei var i syden. Så niese S kobla til webcamen for å visa meg! Då vart jo savnet enda litt større!

Det nærmer seg faktisk 3 mnd siden eg såg dei sist! :cry:

Eg er så glad i dei skjønningane!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto i nesten ein time i dag og kopierte nesten 100 sider i ei pensumbok!! Det var kjedelig det!

Boka var lagt opp sånn at teksen var på kanskje halve sida, inn mot midten på begge sider, og så var det stikkord i margen. Men boka var så brei at eg ikkje fekk margen med på begge sider.. :sur: Heldigvis var det ikkje stikkord på kvar side, men eg måtte jo heile tida følge med og tilpasse boka til sånn eg ville ha kopiene. Slitsomt!

Og på toppen av det heile må eg no gå gjennom heile bunken for å vere sikker på at eg har fått med meg alt før eg leverer boka tilbake.

Fekk lest ein artikkel i dag då. :)

Det gjekk litt opp for meg at eg skal søke på nytt studie til høsten i dag når eg bladde gjennom vitnemåla mine. Eg reknar med at eg ikkje skal sende vitnemåla fra videregående, men greit å vite at eg har dei likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så flink du er! :)

:kyss:

Nja, det spørs om du hadde sagt det hvis du hadde sett resultatet... :ler:

Ser ut for at eg må kopiere noken sider på nytt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Hmm.. Eg har visst ikkje fått omslagsarkene fra UiO og UiB... Og det er to veker siden eg søkte.. Har sendt mail til UiB no for å høre om dei har sendt det eller om dei har ein spesiell dag for utsending. Får håpe eg finne ut av det snart.

Det kan jo selvfølgelig hende at naboen min heime har fått det, ho har ikkje heilt klart å bruka heile navnet sitt enda.. :sur: Får vel etterlyse det hos henne og hvis UiB svarer at det er sendt. Rekner ikkje med at ho klarer å levere det fra seg sånn heilt med det første nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...