Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Steike!! Skal tru om eg er utkvilt i dag?

Eg våkna no nettopp!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Våkna riktignok av ei melding kl 10, men skulle berre kvile litt til, og sovna igjen.

Trur ikkje naboen min er heime då. Har ikkje hørt ho siden ho gjekk ut døra kl 13 i går. Men til gjengjeld hørte eg masse til ho på morningen i går. Ho begynte på kjøkkenet kl 9. Slo vifta over komfyren på fullt. Den bråker ein del, samtidig som den er knytta direkte til vifta på badet mitt, så eg hører den ekstra godt :sjenert: Når ho var ferdig med vifta fekk ho besøk av iallefall 2 venninner. Så dei satt å skravla der til kl var 11. :sur: Begynte å bli litt svulten etter hvert, men følte ikkje for å snakke med noken akkurat då.

Det har vært herlig stille fra dei andre i bygget den siste veka!!! Håper det holder seg sånn når snøen er vekke, at det ikkje berre er den store fonna som ligg tett opptil veggen som isolerer så godt.

No skal eg iallefall ete litt, sjekke om det er noke skiløp eg vil sjå eller om eg skal gå på butikken med ein gang.

Må legge fra meg litt penger hos Norsk Tipping og trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennande! :)

Ja, det er veldig spennande!! Akkurat no er eg sikker på at eg ikkje kjem inn på skule då... Men då kjem eg til å jobbe et år, i Bergens-området, så får eg prøva igjen året etter..

Egentlig, hvis eg ikkje kjem inn, så burde eg jo prøvd å forbedre noken av karakterene.. Kanskje eg skulle tatt spesped 1 og 2 på ein Bergensskule... :klø:

Burde eg egentlig ha søkt på det og?

Det har jo ingenting å sei om eg søker til neste år hvis eg ikkje gjer noke for å forbedre karakterene, for eg har jo fått max alderspoeng så det er jo ingenting der å hente.

Eller, eg leste ein plass at relevant erfaring trakk opp!! :hoppe: Då må eg berre gå for ein jobb som kan hjelpe meg året etter!

Huff, vart litt masse diskusjon med meg sjøl her. Men ka er det ein har ei dagbok til!!!?? :ler:

No har eg iallefall lagt fra meg et år til på skule med mindre eg kjem inn på master. Går for å jobbe et år hvis eg ikkje kjem inn.

Kanskje eg hadde fått jobb der eg hadde praksis!? :) Det er jo lov å drømme!

No er det mat!

Og så skiskyting.

Går på butikken mellom damenes og guttenes skiskyting trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket:

Herregud! Var ein smule nervøs no... Eg hadde nesten sovna.

Så ringer det plutselig på døra!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Kl halv 3 om natta!!!

Min første tanke var jo at det var noken som hadde gått feil, så eg gjorde ingenting. Men så ringte det på igjen. Og eg begynte virkelig å bli bekymra.. Ka i alle dager? :klø:

Venta litt til og håpte egentlig på at vedkommande skulle gå sin vei. Men det ringte på igjen.....

Og igjen

Og igjen, litt meir intenst

:overrasket:

:forvirret:

:sjokkert:

Fortsatt veldig skeptisk, eg hadde et stort håp om at dei skulle slutte og gå sin vei.

Naboen min er jo vekkreist og, så eg var mildt sagt skeptisk når eg kledde på meg og gjekk ut!!!! :overrasket:

:sjokk:

:hår:

:sjokkbla:

:sjokk:

I vinduet på kjøkkenet såg eg ei jenta.

Veldig glad for at det var ei jente der iallefall ja. Kanskje vedkommande ikkje hadde så skumle hensikter likevel.... :klø:

Ho såg meg då, så eg måtte jo gå til døra.

Stakkar

ho hadde låst seg ute...........

:ler:

Lurte på om eg hadde nøkkel som ho kunne låse seg inn med. Ho budde då i dubletten ved siden av. Ikkje hadde ho nøkkel, og ikkje hadde ho telefon..

:ler: Trur ho var litt ute og kjørte!!

Men ho fekk låna telefonen min og ringa til ho andre som bur der, som jo ikkje svarte. Vi veit forresten no at nøkkelen berre passar til vår eiga ytterdør. Hadde egentlig ikkje rekna med noke ant. Då hadde iallefall eg begynt å lura! :overrasket:

Så kom eg på at eg meinte å ha lest ein plass at Securitas skal ha ein eller annan form for bomiljøvakt-ett-eller-anna. Så ho fekk til slutt tak i Securitas. Dei skulle komma snart. Håpar ho kjem seg inn!! Stakkars kvinnemenneske! :legrine:

No veit eg iallefall kem eg skal ringe til hvis eg mister nøkkelen min og blir utelåst.

Men eg fekk ein liten trøkk der ja! Ringe på her kl halv 3 om natta!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stod ikkje opp før kl 13 i dag heller!! :overrasket:

Men så sovna eg ikkje heilt med ein gang etter det nattlige besøket mitt da.. :sjenert:

Hadde store planer om å få gjort unna litt lesing i helga, men eg klarer ikkje konsentrere meg om boka lenge nok til å få ein sammenheng i det er leser.

Prøvde meg på å skrive notater istedenfor, men samme problemet der og. Det tar liksom så lang tid å komme inn i det at eg har gått lei lenge før eg har komt skikkelig inn i det.

Har litt lyst til å sjå ein film i kveld, men klokka er litt masse no.. Sjøl om eg virkelig føler for litt lett underholdning før eg legge meg.

Har forselesning kl 9, hvis eg kjem meg opp..

Nei, det får bli Kriminalteknikerne på tvNorge.

Kanskje eg skal legga meg godt under dyna mens eg ser den! Er veldig trøtt i kveld. Sliten egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe enno? :ler:

:erter:

:flekke:

:ler:

Kom meg faktisk på skulen!! :hoppe:

Satt på forelesningen i 2 av 3 timer før vi hadde gruppearbeid. Eg satt på biblioteket i ein halvtime og leste da, før eg traff gruppa.

Og så satt eg i nesten 2 timer etter vi var ferdig med gruppearbeidet!! :sjarmor: Så no er eg ferdig med det eine av 4 kapittel eg hadde tenkt å lese i helga...

Men no er eg rimelig sliten og da..

Har jo ikkje gjort noken ting dei 6 siste dagane, ant enn å sløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg sånn til i morgen!! :grine:

Vi skal ha seminar. Der samtlige (trur eg da) av dei som skal møta i morgen skal veilede ein annen i klassen med resten som observatører!!! :overrasket:

:grine:

Håper så inderlig at eg kan veilede enten B eller I, som eg hadde eksamen med sist!! Har ikkje lyst til å starte fra scratch når eg i utgangspunktet er usikker på det eg skal gjera, og veit at eg skal få tilbakemelding fra resten av klassen etterpå!! Tenk om eg kan være så heldig å slippe!! Noke eg har veldig liten tru på desverre..

Men det er berre snakk om å veilede i 15 min. Stille dei riktige spørsmålene og lytte på riktig måte (noke som kjem til å gå heilt greit, det er spørsmålene eg gruer meg til.. og alle som ser på). Deretter er det 10 min tilbakemelding.

Med 25 min pr veiledning og 11 stykker på "gruppa" vil det ta 5 timer å komme gjennom alle sammen. Vi har tida fra 9.15 til 14.00, dvs 4 timer og 45 min. Så skal vi ha pause her og der... Kanskje det er noken som slipper unna.... :sjenert:

Eg hadde heldigvis glemt heile greiene i helga, eg fant skrivet i går ettermiddag. Men til gjengjeld så har eg tenkt MASSE på det etterpå. Kjenner eg er fryktelig bekymra no! Som om det var eksamen eg skulle ha i morgen.... :tristbla:

Håper eg klarer å få dette på avstand før eg skal legge meg sånn at eg slepp å ligge så lenge våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens frustrasjon:

Skjønner ikkje kofor ikkje bokhandelen på skulen kan sørga for å ha bøkene tilgjengelig til studentene når semesteret starter. :sur:

Nå begynte vi riktignok denne modulen litt seint, og pensumlista var seint klar, men enda har ikkje alle bøkene komt til bokhandelen. :frustrert:

Dei som har vært tidlig ute har fått tak i bøkene, men for oss andre som ikkje hadde penger der og da og må vente til neste "lønning".

Det var ei i klassen som hadde vært innom bokhandelen i dag og spurt kortid dei venta bøkene inn. Neeeii, det kan jo fort ta to uker til vi har den her. Forlaget i Danmark måtte bestille den og!! Men, HALLO! Om to uker har vi eksamen!!!!

Dei kan ikkje seriøst meine at vi skal kunne lese to bøker på to dager for så å kunne gå opp til eksamen!!! :overrasket:

Det var dei to bøkene eg hadde håpt på at dei hadde i Bergen, men det hadde dei ikkje.

Eg har fått tak i den eine boka då. Så den er det ingen fare med for min del, men den andre er eg litt bekymra for, for den er på dansk... Og det er fryktelig tungt å lese syns eg.

Er litt spent på ka faglærer seier i morgen. Var snakk om at ho måtte trykke opp bøkene til oss. Vi kan jo ikkje vente til rett før eksame før vi får lest noke! :riste::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade:

Det kan sjå ut som at eg reiser heim allerede om 15 dager :hoppe:

Eg har vel egentlig bestemt meg for å ta tog denne gangen. Har ikkje så mykje penger liksom...

Men det toget eg hadde tenkt å reise med er det ikkje fleire miniprisbilletter igjen på. Og da er det like billig å ta fly eller å reise rundt Stavanger.

Men eg fant ut hvis eg reise heim før eksamen, og skrive heimeeksamen heime så kan eg få billetten ned i 199,- :tommel:

Vurderer å gjere det no. Berre lurer på om eg får skrevet like godt heime som her. Kanskje eg til og med skrive bedre heime!? Der har eg jo heile familien til å pushe meg hvis eg sluntrer unna ;)

Eg må tenke litt på det trur eg. Får jo uansett ikkje penger før på onsdag, så eg får jo ikkje kjøpt billett før det uansett.

No skal eg ta opp litt brød før eg finne senga for kvelden.

Lengter etter å sove no...

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har du sett!!? Eg overlevde jo! :ler:

Det var omtrent like ille som eg hadde forventa. Men veiledningsbiten gjekk for såvidt greit.

Det var et anna par som veileda før oss, eg var vel nr 4 som måtte fram. Og resten av klassen skulle observere og gi tilbakemelding. Greit nok.

Eg trudde eg hadde observert godt. Men selvfølgelig måtte eg legge fram det eg hadde sett først av alle!! Bakdelen med å sitte i ein ende.. Og eg gjorde det tydeligvis feil, for plutselig følte eg at alle hakka på meg!! :overrasket:

Eg fortalte ikkje ka eg hadde sett, eg tolka det visst... Og så? Eg hadde jo tenkt å sei det som dei ville fram til, hadde dei berre gitt meg litt tid! Så eg sa ikkje så mykje etter dei andre veiledningane... :sjenert: Trur eg har gitt opp å prøve å bevise meg sjøl i klassen. No har det gått snart 3 år, kofor skal eg begynne no.

Det var veldig greit å høre på det dei andre "meldte tilbake" til den som veileda, for dei hadde i grunn sett det samme som eg.

Innimellom vart det litt diskusjon rundt det vi såg og ikkje såg, så eg har fått reflektert masse i dag!!

Det er forresten ei i klassen som irriterer meg meir enn andre!

Ho har danna seg et bilde av koss eg er som person, og sånn er eg. Punktum. Stort sett stemmer dette nok, eg er stille, snakkar lite, men eg sitte alltid med inntrykk av at ho meiner at eg ikkje har noke mellom ørene når ho har kommentert min personlighet! :icon_mad:

Det "sterke" paret (den sterke gruppa er vel et internt uttrykk i klassen, veit ikkje koss eg skal forklare dei anna enn at dei er sterke personligheter som gjerne snakker og diskuterer i klassen) var jo totalt forskjellig fra oss. Der vi (eg og I) var stille og forsiktig var det andre paret pågående og stilte de riktige spørsmålene. ...... What? Stilte ikkje vi de riktige spørsmålene da? Siden vi var så stille? Atmosfæren var totalt forskjellig fra det andre paret ja, men det var ingen dårlig veiledning av den grunn!!

:frustrert:

Æsj, det er sikkert eg som overreagerer, for eg kjenner jo ikkje så godt til henne. Har alltid unngått å snakke med henne :sjenert:

Og av den grunn er eg nok like fordømmende som henne.... :rodme:

Jaja, dagen er over og no kan eg berre slappa av resten av dagen!

Den siste timen satt eg og funderte litt på dei nye stempla eg har kjøpt. Eg har litt lyst til å lage noken kort med dei. Men det er vel helst til baby, og eg kjenner ikkje så veldig mange som skal ha baby no. Har jo et par 1-årsdager til høsten da, kunne jo laga kort til dei.... :) Og det er vel alltids noken rundt meg som formerer seg, så korta vil jo komme til nytte ein gang.

Kanskje eg skal koble litt av i kveld. Kose meg med kort og stempling.

Fekk skikkelig lyst til å lage påskekort ein dag når søs snakka om det. Men eg har aldri hatt tradisjon får å gi kort til påske, føler det blir litt unaturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er vel alltids noken rundt meg som formerer seg, så korta vil jo komme til nytte ein gang.

Vi gjør så godt vi kan for å si det sånn... :sjenert:

Eg fekk forresten julekort av ei venninne i dag!! :ler:

Fra i fjor ja...

Eg fikk et i går eg.. :ler:

Veldig bra du overlevde dagen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør så godt vi kan for å si det sånn... :sjenert:

Eg fikk et i går eg.. :ler:

Veldig bra du overlevde dagen da  :klem:

Det vart ingen kortlaging på meg i går. Eg sovna i stedenfor.... :sjenert:

Sov i 2,5 timer! Så eg var litt ute og kjørte på kvelden... :ler:

...og jula varer helt til påske! :ler:

:ler: sant nok! Syns det var koselig å få julekort eg!

Særlig siden det var bilde av den flotte sønnen til AM! :rosasmil:

Tenk at han blir 4 år til sommaren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt i dag!

Har vært flink og legga meg relativt tidlig og stått opp 8-8.30 dei tre siste dagane. Sov riktignok på ettermiddagen i går. Skikkelig trøtt i dag og men prioriterte ein tur på butikken istedenfor å sove.

No blir det et par timer foran tv'n før eg sannsynligvis tar ein tidlig kveld.

Har ikkje tenkt å stå så tidlig opp i morgen nei.

Formen har vært litt laber igjen i dag.. Kanskje det berre var lufta i forelesningssalen, men eg fekk litt skallebank etter ei lita stund. Og etter timen måtte vi ha gruppemøte for å bli ferdig med den siste loggen, og det tok jo ein evighet.

Vi fordelte forresten oppgaver til grupperapporten vi skal skrive til neste torsdag. Eg skal skrive casen.... :overrasket::forvirret::ler:

Føler liksom ikkje at eg bidrar nok til rapporten. Dei andre skal jo skrive "skikkelige" ting, som ka mentoring er, koss den kan settes inn i den didaktiske relasjonsmodellen, etiske overveielser og sjølve gjennomgangen i mentoringen... Og her sitter eg med casen. Men den er vel vanskelig nok i seg sjøl. Tenk om eg glemmer noke? Casen er jo essensen i heile rapporten :sjenert:

Jaja, nok om det i dag. Tv no! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg drømte at eg fekk ei datter i natt!! :overrasket:

Ho hette Johanna og var heilt fantastisk nyydelig! :hjerter:

Var litt kjipt å våkne og innsjå at det berre var ein drøm.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg kjøpt billett heim til påsken!! :hoppe:

Det blir nok tog heile veien ja.. Med 3 timers venting i Drammen :roll:

Hvis eg ikkje klarer å grine meg til å vere med inn til Oslo, for då blir det berre 1 time venting. Vi får sjå. Kan jo vera greit å strekka litt på beina og sjøl om det blir litt lenge.

Har nett snakka med søs. Fekk ho til å vera i byn den morgenen eg kjem til Bergen :sjarmor:

Så då slepp eg å vente i Bergen og, før butikkane åpner. Og så skulle ho heim den dagen og, så då slepp eg å dra meir på bagasjen og får skyss heim!

I dag har eg vore litt flink og nesten skrevet ferdig notatene til ei bok. Har sortert masse notater fra forelesningane og.

Sto opp halv 11 i dag då, er ikkje så seint det... :sjenert: Men det var godt å sova litt lenge i dag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg drømte at eg fekk ei datter i natt!!  :overrasket:

Ho hette Johanna og var heilt fantastisk nyydelig!  :hjerter:

Var litt kjipt å våkne og innsjå at det berre var ein drøm....  :sjenert:

For en herlig drøm! Og synd at det bare var en drøm... :sjenert::troest: men den tid kommer nok for deg også :)

No har eg kjøpt billett heim til påsken!! :hoppe:

Jeg skal også "hjem" til påske! *:hoppe: litt sammen med deg!*

Uansett hvor langt bort eller hvor nært man reiser, så er det alltid kos å komme hjem en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...