Gå til innhold

Silvusvås

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: til Linn3c og Småtten!!!

Trur du ikkje eg har klart å ødelegge mobilen min igjen då!?

Fredags formiddag klarte eg ved ein feiltagelse å slå av mobilen min. Og siden eg nettopp har bytta operatør så klarte eg selvfølelig ikkje å huske pin-koden min.. Og den lappen som den står på ligger igjen på hybelen.... :sur:

Prøvde å slå koden 2 ganger uten hell. Så ringte eg til operatøren for å høra om dei kunne sende koden til meg. Og det kunne han eg snakka med så klart gjere! Han sendte dei på mail til meg han.

Når eg då kom heim etter å ha handla så fant eg fram koden og slo den. Men fekk opp at det var feil!!!! :overrasket:

Mannen eg snakka med hadde heldigvis sendt puk-koden og, så eg slo den og laga ny pin .... Men fekk beskjed om at det var kodefeil! Prøvde igjen ... Neida.

Prøvde å skriva diverse andre pin-koder, men fortsatt feil. Til slutt hadde eg tasta pin og puk så mange ganger at telefonen avviste sim-kortet!!!! :overrasket:

Ringte opp igjen til operatøren. Og ho eg då snakka med kunne fortelle at eg hadde fått tilsendt feil kode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :overrasket::frustrert::sinnatagg::sinna:

Er det mulig!!!

Så kortet mitt var blitt grønnsak som ho i andre enden kalte det.

Ho skulle sende det så fort sm mulig. Men eg snakka med henne i 3-4-tida på fredag, og det var då lite trulig at eg kom til å få kortet før tidligst onsdag, som jo er neste virkedag...

Skikkelig frustrerende!

Så no skal eg berre leite fram litt telefonnummer på nettet og deretter låne mamma sin telefon for å fortelle mine nærmeste at eg fortsatt lever :ler:

Men iallfall!

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

Skrevet

Tenkte å legge inn litt spor her siden eg har anledningen.

Sitter på jobb no. Er aleine fram til 8, og alle brukarane søv.

Eg har hatt det veldig kjekt så langt i jula. Storkost meg med familien og spist masse god mat og litt usunt attåt :ler:

Har jobba litt. Et par-tre dager før jul, ein dag midt i veka og denne helga (dvs, i går, i dag og i morgen). Skal jobbe midt på dagen i morgen, fra 12 til 19.30. Så eg får sove lenge, reiser på jobb og lager i stand middag her, et sikker her og, for så å komme heim til dekka bord igjen :-D Så sant søs er frisk da, hadde feber i går kveld, eg var litt usikker på om eg kom meg hit i dag ja.. Men det gjekk bra.

No trur eg at eg skal finne meg litt mat.

:vinke:

Skrevet

Eg såg visst litt feil.. Eg er jo aleine til 9 eg. Syns det var noke som ikkje stemte heilt, for vi pleier jo ikkje være så mange om morgenen i helgene.

Hehe, jaja. Då har eg enda bedre tid til KG, tv og frokost. Så sant ingen våkner ;)

Skrevet

Kanskje det er på tide å fjerne juletickeren min.... :lol:

Gidde liksom ikkje tella ned til neste jul!

Skrevet
God morgen snuppis! Du er oppe du ja! :)

Jadda! Småbarnsmødre plar ikkje å få lov til å dra seg i helgane dei... :ler: Eg kunne vel strengt tatt berre lagt meg litt nedpå, men tenkte eg skulle overraska mannen med eit ryddig hus sånn på morgonkvisten. Og når eg brått får over meg sånne rydekick må eg berre ta tak i dei og la det stå til... :ler2:

Kanskje det er på tide å fjerne juletickeren min....  :lol:

Gidde liksom ikkje tella ned til neste jul!

Hihi. Kan jo telja ned til noko anna kjekt? Sommaren, kanskje? :)

Skrevet
Hihi. Kan jo telja ned til noko anna kjekt? Sommaren, kanskje? :)

Jaa... Men sommaren er så lenge til!!

Skal jo på revy/show i februar, det kan eg telle ned til!

Apropos revy/show, eg og søs kjøpte billetter til den revyen til mamma og pappa til jul, og selvfølgelig ein til meg :ler:

Eg hadde "avtalt" med mamma at torsdag 8. mars var ein fin dag, for det er midt i veka eg har vinterferie. Vi fekk så dårlige plasser på nettet så eg stakk innom Grieghallen når eg var i byn og kjøpte billetter. Søs var med, og vi er begge 100% sikker på at eg sa 8. mars til han i luka. Vi såg jo selvfølgelig ikkje etter om vi hadde fått riktige billettar, stolte jo såpass på han. Men når mamma åpner presangen og les på billetten så står det jo onsdag 28. februar på den!!!! :overrasket:

Heldigvis er det siste dagen med undervisning før eg har fri, så det er ikkje krise, men vi ville jo helst sett av vi fekk det vi ba om!

Skrevet

Dårleg service altså...

Han sat nok i andre tankar. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Ville berre ønske deg et godt nytt år! :)

Godt nytt år til deg og! :klem:

Skrevet

Herlighet!

No har eg klart å sulla vekk 2 dagar på nettet siden eg kom tilbake til hybelen. Hadde visst ein del eg måtte ta igjen etter ein måned uten internett ja! :ler:

Kanskje på tide å oppdatere mi eiga dagbok og... Ikkje berre lese i alle andre.

Eg har hatt det heilt supert heime i jula!

Har jobba 9 av 23 dager, så eg har vel egentlig fått slappa masse av. Har ikkje ofra skulen ein einaste tanke bortsett fra litt nysgjerrighet når dagane for eksamenssensur nærma seg. Er egentlig ganske fornøyd med prestasjonane mine forrige semester. Eg enda på ein D og to C! Det er vel ikkje så gale!! :)

Hmm.. Ka har eg gjort når eg har vore heima skal tru.. Har som sagt jobba litt, alle dei andre dagane har eg storkost meg med vesle E! Han er den herligaste gutten som fins!!!!!!!!!!!!! :hjerter_rundt: Litt kjipt at det er nesten 2 mnd til eg ser han igjen.. Men eg får trøsta meg med at han nok ikkje husker meg til neste gang likevel..

Eg hadde fri i julehelga, så eg tilbrakte dagane foran tven sammen med familien. Kjempekoselig! 2. juledag kom tantebarna mine på besøk og, foreldra skulle jobbe. Dei skulle egentlig komme 1. juledag, men lille julaften, julaften og 1. juledag spydde dei på skift visstnok... Niese S hadde berre ork til å åpna tre julepresangar på julaften stakkar ;)

Nyttårshelga jobba eg litt. Så nyttårsaften fekk eg to pinnekjøttmiddagar!!!! Ein på jobb, og ein når eg kom heim til søs etterpå. Mampap reiste liksågodt på hotellferie på Voss!

Så var det et par dager fri igjen før eg jobba dei tre siste kveldane før eg reiste i går.

I går gjorde eg ingenting fornuftig. Koste meg berre på nettet før det vart ei ganske sein natt.

Skrevet

Hehe, siden det var ein så sein kveld i går, og eg har sovet ganske lenge dei siste dagane, tenkte eg at eg kunne jo sette på ringeklokka kl 11 sånn i tilfelle. Ville liksom ikkje forsove meg når det var obligatorisk oppmøte i dag.... :sjenert:

Og det viste seg jammen at det ikkje var så dumt... For eg våkna nemlig av klokka!!!!!!

Trur eg skal legge meg snart, prøve å sove ut i morgen. Skal ikkje møte på skulen før kl 12 då heller.

Eg var litt skeptisk til dagens forelesning egentlig. For i følge det vi har fått av skriv om denne modulen skal vi ha masse gruppearbeid som blir krona med ein gruppeeksamen i midten på februar. Og videre sto det at basisgruppene skulle bli satt sammen med vekt på ulik alder og bakgrunn hos gruppemedlemmene.

I prinsippet så vil vel det sei at eg sannsynligvis kom til å komme på gruppe med ein eller fleire av "dei gamle" (les: dei eldre (på ca. 30-40 år) i klassen som eg fryktelig utadvent og har stikk motsatt personlighet enn meg).. Og det har eg definitivt ikkje lyst til for eg føler meg ikkje komfortabel med dei, kanskje med unntak av et par stykker. Vi har vel kanskje 10 "gamle" i klassen.

Men når vi vart delt inn i grupper hadde dei berre delt klassen alfabetisk sånn at dei telte 1,2,3 ... 8 nedover på lista og så 1,2,3 ... osv ut alfabetet og alle som fekk nr 1 var ei gruppe osv..

Det vil sei at eg kom på gruppe med 2 av "gjengen" min her sør, ei eg har jobba på gruppe med før + ei til som eg ikkje har hatt noke kontakt med, men som nok matcher min personlighet. Eg er med andre ord VELDIG fornøyd med gruppa. Det var veldig betryggande å komme på gruppe med dei jentene! Eksamen er plutselig ikkje så skremmande lenger!!!

Vi skal ha eksamen to og to, og eg hadde sett for meg at eg måtte ha eksamen med ein som kom til å overkjøra meg totalt. Men det ser ut for at det kan bli ei ordning denne gangen og!!! :-D

Skrevet

Eg kom forresten heim til tomt hus i går!

Naboen min flytta jo før jul, det veit eg jo. Men eg hadde egentlig venta at det kom til å flytta inn ein ny ein no. Men det har det altså ikkje gjort.

Såg i dag at det berre bur ein i dubletten ved siden av og, så det er vel ikkje så mange som treng ein plass å bu akkurat no :)

Har bestilt meg litt snacks fra diverse hobbybutikker i dag. Og prøvd meg litt på datascrapping. Syns sjøl eg fekk til et par sider ganske bra :sjenert:

Skal prøve et program til, men eg trur eg må bestille utskrift av iallfall et par av sidene eg laga i dag!

Scrappa ei side fra E sine to første dager og fra bryllupene til Linn3c, broderen og B *stolt*

:ler:

Skrevet

Tusen takk for bursdagskort!! Var kjempefint det og, akkurat som julekortet vi fikk. Du er kjempeflink!!

Masse glad i deg vennen :klem:

Skrevet

:sjenert: Så fint at du likte kortet! Og at det kom fram i tide.

Masse glad i deg og :klem:

Skrevet

Våkna av ringeklokka kl 11 i dag og! :overrasket: Men no er eg stuptrøtt igjen!

Ser ut for at det blir ein liten lur i dag ja... Eg burde jo egentlig vera utkvilt når eg søv så lenge om morgenen, men eg er like trøtt kvar morgen. Eg var jo ikkje i seng før ett i natt heller då, men likavel.

I dag har vi hatt første gruppemøte, vi er fortsatt litt usikker på en del praktiske ting, men fungerer veldig fint som gruppe!!

Skrevet

Ja det er heilt sant!

Men eg har ikkje vært sånn har-sovet-for-masse-trøtt når eg våkner. Heller motsatt.

Eg sov ikkje i dag då, så eg håper på å komme meg tidlig til sengs (i dag og). Det kjennes ikkje som det skal bli noe stort problem ;)

No har eg skallebank og.. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...