Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Eg skal forresten på kino i kveld, sammen med I. Vi skal sjå URO. Det gleder eg meg til. Har store forventninger til filmen (håpa berre eg ikkje blir skuffa då...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eg veit det er farlig med store forventningar. Men Nicolai Cleve Broch svikter aldri. Så eg trur eg er trygg ;)

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Nicolai Cleve Broch svikter aldri.

Han svikta ikkje i dag heller!!! :hjerter: Nice ass.... :sjarmor:

Filmen infridde til forventningane og vel så det!!!!! Klarte ikkje sei anna enn WOW dei første minuttane etter filmen var ferdig! Det var ein film som gjekk rett heim hos meg iallefall!! :Nikke: Utrulig bra!!

Wow! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk melding av niese S som kjem på besøk til helga;

"God natt vennen eg gleder meg son at eg har lyst til å reise no. såv godt" :hjerter_rundt:

Ho er så skjønn!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Ikkje sant!

Ho kjem muligens i morgen. Ho kjem iallefall til Stavanger litt utpå dagen og så venta eg fortsatt på beskjed om broderen skal reisa vidare i morgen eller lørdag. S er visst veldig klar for å reisa vidare i måro :hjerter_rundt:

Fekk melding igjen av ho i dag, eg har fått natta-melding kvar kveld dei to siste vekene :) . Men i dag kom natta-meldingen litt før kl 18!! :klø: Litt tidlig kanskje..

Like etter ringte søs.

S var jo heilt propell!! Ho dreiv og pakka. Hadde jo så masse som skulle vera klart til ho skal reisa i morgen tidlig kl 7. Måtte sei hadet til mammo og sånn og sånn og sånn og var heilt :hoppe: Så ho skulle legga seg kl 19 i kveld så ho var klar. Derfor sendte ho mld så tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt ein kjendis som forelesar!! :sjarmor:

Egil Launes fra "I de beste familier".

Og forelesningen var like god som eg hadde venta! Det var veldig interessant å høre på han. Har stor tru på metoden han bruker, PMT (Parent Management Training)

Og så kjøpte eg boka hans, og fekk den såklart signert ;)

Trur halve klassen kjøpte boka. Han måtte iallefall i bilen og henta fleire. :ler:

Så då har eg ca halvparten av det sjølvvalgte pensumet på 300 sider klart.

Og så er eg nesten ferdig med å lese det eg skal ha lest til kollokvie neste onsdag. Reknar med at eg ikkje får lest ein ting i helga, så det er godt å vera ferdig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel.. Eg kan ikkje sei at eg har hatt trua på gull i det heile tatt, eg då.. Men, kanskje?

Brann lagar jo alltid show når Rosenborg er på besøk, så. Når er det? Er du i byen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tru kan flytte fjell.... :ler:

Rosenborg kjem til Bergen 22. oktober så då er eg nok ikkje i Bergen nei... :tristbla: Kampen blir vist på Tv2, men det er ikkje det samme som å være på Staddaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S var jo heilt propell!! Ho dreiv og pakka. Hadde jo så masse som skulle vera klart til ho skal reisa i morgen tidlig kl 7. Måtte sei hadet til mammo og sånn og sånn og sånn og var heilt :hoppe: Så ho skulle legga seg kl 19 i kveld så ho var klar. Derfor sendte ho mld så tidlig  ;)

Næmmen så herlig da :hjerter_rundt:

Blir nok kjempekoselig å få besøk da.

Jada, vi satser på gull da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok kjempekoselig å få besøk da.

Ja, eg gleder meg kjempemasse til ho kjem!!

Er berre litt bekymra for at ho skal kjeda seg...

Men eg har sett meg ut to kinofilmar som eg har lyst til å sjå. Elskar barnefilmar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve Fjordland!!!!!! :hoppe:

Eg skal endelig ha fårikål til middag!!!!!!!! :sikle:

Edit: Det vart visst litt trykkleif oppi all iveren..

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...