silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 21. september 2006 Han hadde nok ring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #622 Del Skrevet 21. september 2006 No har eg vært og sett film med 3 fra klassen. Kjekt å vera sosial igjen Det var eg som sto for filmen i dag, eg hadde lånt den. Og når filmen var ferdig så kom den ikkje ut av dvd-spelaren!! Mulig det var fleire rom i spelaren, men vi fant ikkje ut av det. Og ho som eige spelaren var ikkje heima. Hadde det vært min private film hadde det ikkje vært så farlig, men når den er lånt blir det litt værre!! Det begynner å bli kaldt ute. Det var dugg på sykkelsetet og på alle bilane. Huff, sommaren er visst over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #623 Del Skrevet 21. september 2006 Å, her er det så mildt og herleg i kveld. Har nett fulgt eks-sambis S til bilen, og det var så lunt og mildt ute at me vart ståande lenge å snakka saman ute. Han hadde det for øvrig som plomma i egget, og eg skulle helsa om eg snakka med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 21. september 2006 Å så kjekt! Takk for helsing! Du må helse tilbake til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #625 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, det skal eg gjere. Han kjem mest sannsynligvis innom igjen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. september 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 22. september 2006 *sukk* Deilig å sove lenge i dag! No sitte eg med 'frokosten', ventar på at plumboen skal bli ferdig med å løyse opp det som delvis tetter røret på badet og så skal eg ta meg ein dusj. Forhåpentligvis uten at det blir oversvømmelse i dag igjen! Har fryktelig lyst på ein dag foran pc'en og tv'en, men med tanke på at eg har eksamen på mandag så er vel det ikkje det luraste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2006 #627 Del Skrevet 22. september 2006 Har lyst å laga ein jentekveld til, eg. Før fødselen. Med deg. I det nye huset. Det var så kjekt sist. Veldig koseleg å få samla nokre veninner og berre preike skit. Korleis ser haustferieveka di ut? Har du mulighet den fyrste helga? Sei... Laurdagen? Altså 7. oktober? Viss eg skal ha sjans til å klara å vera vertinne må eg nesten ta det så lenge før fødselen som mogleg, trur eg. Men gje meg ein lyd om det passar, du. Så planlegg eg vidare ut frå svaret eg får av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. september 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 23. september 2006 Åja! Det hadde vært kjempekjekt å gjenta jentekvelden! Det vil eg veldig gjerne!! Det var så koselig sist! Eg er ikkje sikker på om eg kjem heim fredagen eller lørdagen. Det kjem litt an på kor masse eg og S finn på her nede, eller kor kjedelig ho har det Men uansett så reiser vi jo heim seinast lørdagen, det er ikkje godt å sei kortid eg eventuelt er i Bergen lørdagen, men meiner eg og T var der i 7- tida sist. Så hvis nåken då kan hente S i by'n eller eg kan sette ho på ein buss eller nåke så er eg glatt med på ein jentekveld lørdagen! Hvis eg derimot er i by'n fredagen er det jo ingen problem. Eg har nett snakka med søs og ho meinte det ikkje skulle vera nåke problem. Herregud, det var masse rot for å prøva å forklara at; Ja, eg er gjerne med på ein jentekveld 7. okt!! På den eine eller den andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. september 2006 #629 Del Skrevet 23. september 2006 Flott at du er klar for jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. september 2006 #630 Del Skrevet 24. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. september 2006 Forfatter #631 Del Skrevet 24. september 2006 Stor tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. september 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 24. september 2006 Eg skal ha eksamen i måro!!! Akkurat no føler eg meg ikkje klar i det hele tatt! Eg har ikkje klart å ta denne eksamen seriøst, for eg har heile tida hatt det faktum i bakhodet, at eg allerede har ein karakter fra før. Så det er liksom ikkje så nøye koss det går denne gangen, for eg har jo allerede bestått.... Men grunnen til at eg tar den om igjen er jo fordi eg ikkje var fornøyd med karakteren :klø: Hjernen går i sine egne baner av og til trur eg... No skal eg berre lese over notatene ein gang til, og prøve å ta ein tidlig kveld. Kanskje eg ikkje er så trøtt under eksamen i måro då... Har planer om å lese over notatene når eg står opp i måro og, men det gjenstår å sjå. Har litt tru på at eg kjem til å sova dårlig i natt. :icon_frown: Men eg er ganske trøtt no, så eg får berre prøva å unngå å tenke for masse når eg har slukka lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 #633 Del Skrevet 24. september 2006 Oioi! Så spennande å ha eksamen då! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. september 2006 Forfatter #634 Del Skrevet 25. september 2006 Eksamen gjekk fint den. Trur eg då. Eg har iallefall ein god følelse. Men det hadde eg jo i vår og då, og det gjekk jo ikkje så fint.. Men steike så vondt eg har i neven no då!!! Det tar på å skrive 10 sider når eg vanligvis berre skriv på data, kanskje eg skriv ei halv side for hånd for veka. I ettermiddag skal eg berre kose meg tenker eg. Eg burde ha lest litt til neste kollokvie for eg reknar med at eg ikkje kjem til å lesa nåke i helga. Men eg gidde rett og slett ikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 #635 Del Skrevet 25. september 2006 Så bra at det gjekk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. september 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 25. september 2006 Det er 19,8 grader ute!!!! Det er heilt vilt! Det skal bli ei kjekk natt hvis ikkje temperaturen går litt ned ja. Har litt problemer med å sove hvis det blir for varmt. Men eg skal legga meg no, så det blir vel et par timers søvn i det minste i natt. Er ganske trøtt og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 #637 Del Skrevet 25. september 2006 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. september 2006 #638 Del Skrevet 25. september 2006 Alltid deilig å bli ferdig med eksamen da Håper du får sove godt i natt da, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. september 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 26. september 2006 Mmm, sov faktisk ganske godt. Men så hadde eg verandadøra litt åpen og då. Den døra er rett ved siden av senga. Så no er eg frisk og opplagt til siste del av "Mobbet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. september 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Har vaskedag i dag, dvs med klær - tar rommet på fredag, om må sei eg blir litt oppgitt på enkelte mennesker altså!! Eg har nett vært på vaskeriet, og satt og fylte i ei maskin med klær, prøvde først den til venstre, men fekk ikkje opp døra. I mellomtida kom det ei jente inn. Ho putta først klær i ei maskin langt fra der eg holdt på, og deretter putta ho klær i maskina til høgre for den eg holdt på å putte inni. Den eg hadde tenkt å bruke!! Eg pleier, riktignok hvis det er mulighet for det, å vaske to maskiner samtidig. Hadde jo tenkt til det i dag og. Men det gjekk jo ikkje no.. Så no tar eg det i to omganger. Men det er heilt greit det, eg skal jo ha det som er til vask no på tørk etterpå, og da kan eg jo vaske neste maskin samtidig. Men eg syns det var litt ..... lumpent (kom ikkje på eit passande ord) gjort av ho andre å snike seg til maskina rett under nesa på meg! Hihi, men hvis ikkje ho hadde gjort det så hadde nåken andre blitt sur på meg fordi eg opptok to maskiner så det er vel like greit Endret 26. september 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå