Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NÅR!

Klare liksom bare ikkje se det for meg...bl.a. når jeg tar en test er det ikke fordi jeg tror den blir positiv...det er for å få bakkekontakt igjen...for en hører jo så mye rart om at folk har mensen de første mnd osv...så av og til tar hodet mitt litt av, og da hjelper det å se den negative testen for å komme seg ned på bakken igjen...men noen positiv test forventer jeg liksom aldri, for det er ting som bare skjer med 'alle' andre...

Og hvis jeg skal se meg selv om ett år..veel, kanskje vi bor en annen plass..ellers er det ikke så mye som er forandret...

Ser ikke for meg at vi har barn ihvertfall...det har jeg sluttet med for to og et halvt år siden.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen helser og seier "eg visste ikkje at hon va en sånn mafia-type" :ler2:

...og så mumlar han noko om at han må passa seg heretter...

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, dåke skal ikkje føla dåke så altfor trygge no nei. Fekk masse gode tips frå filmane!! :twisted:

Joda, filmane var bra dei. Kanskje ikkje heilt i mi gate, men absolutt verdt å få med seg!

Eg får ikkje inn Zebra på tv'en min Linn3c. :frustrert: Dumme tv'en til broderen!!!! :sur:Hadde samme problemet i den forrige leil. men vi fekk inn zebra på tv'en til K.

Men eg har fulgt med på nettet og den siste halvtimen på tv2.

Dei vant jo!!!! :hoppe:

Så får vi krysse fingrane for at ikkje Lillestrøm og Rosenborg klarer å vinne deira kampa.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veke, nye muligheter... Eller .no

Eg skulle visst begynne å sitte på skulen fra i dag.... :sjenert:

Men eg starter i det små heime.

Det REGNER ute!! :sur: Og eg som må til sentrum å hente sykkelen i dag!! :overrasket: Kan ikkje akkurat sei at eg har så lyst til det nei. Må gå i 15 min ca til bussen, og så tar det vel 20-30 min å sykle heim vil eg tru.

Eg går ikkje heilt ennå, så eg håpar virkelig at det har slutta å regne til då.

Hmm.. Kanskje eg skal få brukt støvlane som eg kjøpte for ett år siden og aldri har brukt!? Ikkje dumt..

Nei, no er frokosten inntatt, så det er vel berre å sette i gang med lesinga. Må få oversikt over det eg skal ha eksamen i om ein mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige grønne sjøstøvlar...

Som eg no må ta på meg fordi det fortsatt regna ute :sur:

Kom på et par ting eg må ha når eg likavel er i sentrum, så eg stikke no. Klarte ikkje setta meg ned å lesa uansett.

No har eg tatt kontaktbind på tre bøker (og då var det tomt) og satt inn merkelapper på kvart kapittell eg skal lesa..

Men så kom eg på at eg har glømt å laga kort til svogeren min som har bursdag på onsdag :overrasket: Yesss!! Eg klarte det igjen! Å finna ein unnskyldning til å ikkje lesa... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på om dei kjem og "fiksar" varmeanlegget på badet i dag....

Fekk lapp i posten i forrige veke om at i denne veko så kjem det nåken for å sjå på varmeanlegget eller ka det no var.

Fra i dag og fram til fredag..... Men det er jo ingen som veit kortid dei kjem.

Det er godt at eg skal på skulen kvar dag denne veko, unntatt i dag då selvfølgelig ;) Har ikkje så lyst til å vera her når dei kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gjekk forresten nesten klar regnet i dag!!

Det regna litt når eg gjekk og når eg var i sentrum, men når eg skulle sykla heim hadde eg sola i ryggen! :hoppe:

Det var fantastisk å bruke sykkelen i dag, bremsene funka og det gjekk an å bruke alle nivåene på giren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut for at svogeren min ikkje får kortet sitt på bursdagen...

Eg har hatt planer om å teste ut ein ny kort-lagings-teknikk ei stund no, og fant ut at dette kortet egentlig var ein grei prøve.. Men når eg leste på bruksanvisningen når eg sku laga papiret i dag så står det jo at den må tørke i minst 24 timar!! :overrasket:

Men men, bedre seint enn aldri heiter det. Eg får vel sendt det på onsdag iallefall.

Og så er det meldt flom her sør... :roll: Det er greit at eg er glad i regn, men det går jo visse grenser da!

Det er visstnok store mengder vatn som kjem ned kvart 5. år. Og det er selvfølgelig i år det skulle skje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvart 5. år, ja.. Du hadde jo rimeleg stor sjans til å treffe på eitt av dei åra då, så lenge som du skal vera der nede... :ler:

Håpar du klarar å sømj til skuledn i dag då ;)

Gla i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Sola har jo skint i heile dag jo!! :klø: Og det er meldt sol i morgen og.. Jaja, skal ikkje klage eg :) Regnet kjem vel tidsnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig så trøtt eg skulle vera for tida da...

Trudde ikkje eg la meg så seint i går, men det var veldig tungt å stå opp i dag. I 8-halv 9-tida.. :overrasket:

Begynner ikkje på skulen før kl 12 i morgen da. Får sjå om eg sover litt lenger då. Men eg hadde egentlig planer om å stå opp tidlig og gå på biblioteket og lese. Vel vel, veit ikkje heilt om det går fint...

Trur eg skal ta meg ein liten lur no :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...