~Capricorn~ Skrevet 18. juli 2006 #461 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, no har vi hvertfall gjort det vi kan...*late som om vi er enda fleire* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 22. juli 2006 Hihi, dåke er så herlige jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 22. juli 2006 Endelig ein fridag!!!! Har jobba dei siste 9 dagane!! Bakdelen med sånn jobb som eg har er at det ikkje er fri søndag ein gang.. Men denne helga har eg fri! Men da er det jo tusen ting som skulle vore gjort rundt huset... Hadde eit håp om å treffe et par kamerater denne helga, men dei svarer meg ikkje, så då kan dei berre ha det så godt.... (men det er vel eg som går glipp av meir enn dei trur eg) I morgon skal eg muligens besøke ei venninne her heime. Men i dag står altså stell av hus og hage på planen. Må vaske golvet og gå over grasplenen med kantklypparen. Men det er eit skikkelig tiltak å begynne!! Eg er så sliten for tida. Klarer ikkje heilt komme inn i ein skikkelig døgnrytme. Jobbar litt tidlig og litt seint, kjem meg ikkje alltid i seng i tide og søv litt lenge innimellom. Sommaren er jo snart over og!! Det er berre 3-4 veker til skulen begynner igjen!!! Og ikkje minst, 3 veker til søs har termin!! No har ho gått ut permisjon og greier. Heldigvis har ho reist til byn for å få orden på leiligheten før babyen kjem. Ho er så fryktelig irritabel for tida! Kranglar om alt!! Håpar ikkje ho kjem heim igjen før mamma og pappa kjem heim fra ferie... Søs skal til vår andre søs, for å sjå om det er nåken av hennar babykler ho kunne tenkt seg å bruka, på mandag. Veit ikkje kor lenge ho blir der. Men gamlingane kjem heim seinast neste helg, så eg overlever vel.. Men no er det så fint vær ute at eg nesten blir nødt til å gå ut! Benytta sjansen til å få litt farge på kroppen samtidig som eg gjer nåke fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juli 2006 #464 Del Skrevet 22. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. juli 2006 #465 Del Skrevet 22. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 24. juli 2006 Lika virkelig ikkje mandaga!!! I dag kikke eg berre på klokko og tenke at det er så og så mange tima til eg må på jobb... Men eg veit det at når eg berre kjem meg på jobb så går alt så mykje bedre! Men eg trenge virkelig ein lengre pause no. Føle at eg har vore på jobb kvar dag dei siste 3 årene! Og fortsatt har eg dei travlaste vekene igjen på jobb... Denne veka har eg berre torsdag fri!! Og den dagen må eg bruka på å vaske og rydde heile huset sånn at det ser nåkenlunde ut når gamlingane kjem heim til helga.. Men det går vel på eit vis. Eg skal nok klara å komma meg gjennom desse tre siste vekene. Eg har ikkje gjort nåke fornuftig i helga føle eg! Eg har klypt kantane på plenen, men det er vel stort sett det einaste.. Det skal bli godt å komma tilbake på skulen egentlig, få litt "ferie" igjen I morgen skal eg vera litt sosial igjen. Gleder meg Capri! Og kanskje Linn3c!? Ingenting av det eg hadde planer om i helga gjekk som eg hadde trudd eller håpt på. Eg har berre holdt meg rundt huset og stort sett foran tv'n. Fekk solt meg litt i går da, men tviler på at det kom nåken farge. Eg hadde forberedt meg på å kjøra scooteren til byn i måro. Den har gått neste 500 km, og i følge boka så skal den inn på service da. Men eg ringte butikken i dag og då fekk eg beskjed om å ringa tilbake når den var gått 800 og få service etter 1000 km. Så då fekk eg utsatt det litt, og slepp å grua meg til å kjøra i sentrum med det første Men no er anti-virus programmet oppdatert så eg må restarte maskina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 #467 Del Skrevet 24. juli 2006 Heihei! Kjekt å lesa at du har hatt sløve dagar heime. Her er det berre pakking, pakking og atter pakking som har pågått dei siste vekene. Me nærmar oss slutten, så no går vel pakkinga over i vasking. Berre håpar bekkenet mitt taklar det. Me skal sikkert begynna å flytta ut litt ting allereie i dag, viss den boden me skal leiga ser grei ut. Så her er det fullt kjør fram mot helga. Har lyst å vera ute før helga, men MÅ ut i løpet av helga. Så her er det ikkje mykje tid for kvil og avslapping. Ferie; kva er det? Ville no egentlig berre gje deg denne og litt Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Huff, får litt dårlig samvittighet når eg les kor masse du stressar og styrer på Linn3c! Tenk om eg hadde vore lika flink!? Då er du veldig opptatt for tida då? Eller har du tid til å treffe meg og Capri i morgen? Gla i deg og vennen! Endret 24. juli 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 #469 Del Skrevet 24. juli 2006 Hadde vore veldig kjekt, men eg trur kanskje eg må stå over. Dessverre. Kan eg gje sikker beskjed i morgon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. juli 2006 #470 Del Skrevet 24. juli 2006 Kan eg gje sikker beskjed i morgon? ← Nei, eg syns ikkje det.. Er jo tross alt påmeldingsfrist da Selvfølgelig vennen!!!! Bare meld Silvius du...(regne med det er greit..du har vel ikke mitt nr...!?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 #471 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, så søt du er Capri - Har nok ikkje ditt nr, nei. Melder silvius i morgon, eg. Men det ser ut som at det blir flytting i morgon også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. juli 2006 #472 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, så søt du er Capri ← Takk, det samme Og nr mitt er 9...nei vent litt... Kan få det ein an dag..men bare hvis du gidde ha det då... Men altså, no e det fryktelig lenge siden altså...og alle trenge ein pause fra flyttinga... ...men vi har liksom ikkje noe å frista med då..einaste planen e at vi må få i oss noe mat...resten tar vi på sparket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. juli 2006 #473 Del Skrevet 29. juli 2006 Fikk du rydda og vaska heile huset før foreldra dine kom tilbake? Uten å krangla med søs..? No sitte eg og ser på den filmen du kjøpte Kooose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 31. juli 2006 Jepp jepp, huset såg ganske bra ut det på torsdag/fredag!! Slapp å krangla med søs for ho måtte ein snartur innom Haukeland... Falsk alarm. Kom tillbake utpå ettermiddagen. Mamma klagde visst litt på blomstrane sine då.... Men ho veit at vi ikkje klare å passe på dei mens ho er vekke så eg forstår ikkje kofor ho har så stor tru på oss... Eg var ikkje heime når dei kom i går, eg var på fotballkamp, Brann-Fredrikstad, sammen med svogeren min og nevøen min i går!!! Det var veldig koselig!! Kampen varte kanskje litt lenge syns nevøen min, på 8 år Og han syns det var rart at dei spelte så lenge og berre fortsatte å telle på den stillingen som det sto til pause. Han er vant til å spille ein plass mellom 10 og 15 pr omgang, tre omganger og så begynner dei kvar omgang på 0-0 og legg resultatet fra omgangene sammen etterpå. Hvis eg forsto han rett Ellers har eg vel ikkje gjort på nåke spesielt siden sist.. Jobba masse. Er på jobb igjen no, på natt. Så då har eg god tid til å oppdatera meg skikkelig her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2006 #475 Del Skrevet 1. august 2006 Så spennande med sjukehusbesøk for V! No er det ikkje lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. august 2006 Forfatter #476 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, det nærmar seg no. V har bagen sin ståande i gangen, klar til den dagen ho må inn. Så kvar gong eg kjem ut av rommet må eg sjekka om den er der eller om ho har reist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2006 #477 Del Skrevet 1. august 2006 Så ho bur der ute no altså? Er du ledig på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. august 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, ho bur visst her no ja. Trur ho har planer om å vere her til babyen er født og. Snart kjem R ut her og, ho skal vera med på fødselen, så då er det jo lika greit om dei begge er her ute. + at broderen og kåno skal vera her litt til og frå dei neste to vekene. Kom i dag men skal visst reisa igjen i måro.. Så her blir det fullt hus! På torsdag har eg ei veldig dum vakt.. 12-19.30. Får liksom ikkje gjort nåke hverken før eller etter jobb. Særlig ikkje siden eg bur langt uti gokk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. august 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 1. august 2006 Dette kjem til å bli ei fryktelig tung vakt!!! Eg var trøtt lenge før eg gjekk på jobb jo!! Føle at eg nesten ikkje har fått sove i dag.. Sov ganske godt egentlig mellom 9 og 13. Men så fekk eg ikkje sova meir. Så da sto eg opp, åt litt, slappa av, åt middag og gjekk og la meg igjen. Sov av og på mellom 17 og 20, men det kjentes liksom ikkje som at eg klarte å sovna heilt... Som sagt så kom jo broderen i ettermiddag. Så då våkna eg jo når dei kom. Og så begynte dei jo å snakke oppe. Mamma støvsugde soverommet som broderen skal bruka (som jo er rommet like borti gangen for der mitt rom er). Så då fant eg ut at eg ikkje gadd å prøva å sova meir. Mamma lurte på om ho kanskje måtte stikka til det lokale kjøpesenteret i morgen formiddag. Håper virkelig ho gjer det, sånn at det er litt mindre folk heime. Kanskje det er fare for at eg får sove litt då? Eg blir jo så gretten når eg er trøtt og!!! Det skal så lite til før eg blir skikkelig irritert! Eller begynner å grine.. Godt at eg er aleine på jobb Så no sitt eg her og proppar i meg sukker og koffein. Tenkte kanskje eg sku prøva å finna ei god oppskrift på brownies, hvis ingrediensene er her. Så har eg litt å gjera på iallefall. Det er jo ingenting på tv om natta heller. Dei har jo selvfølgelig berre NRK1, NRK2, Tv2 og TvNorge her.... Skikkelig gøy!! Godt det er internett her. Då skal eg alltids klare å holde meg våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. august 2006 Forfatter #480 Del Skrevet 1. august 2006 Der fant eg ei grei oppskrift på brownies, så får eg håpe at alle ingrediensane er her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå