Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Eg som skulle vera flink student i dag sånn at eg kunne gjera masse småting i morgen før eg reiser...

Joda, det begynte jo med at eg sov lenger enn planlagt.

Så måtte eg jo selvfølgelig sjekka mail og brukte litt tid her på KG og på Facebook.. Før eg snubla over ei gruppe på FB som linka til gamle barnetv snutter på youtube. Og der har eg jo selvfølgelig drømt meg vekk i mange timer no... :sjenert:

Jaja, får trøste meg med at eg ikkje har samme tilgangen (eller behov faktisk) til internett når eg er heime. Satser på å få lest masse då. Så lenge ikkje søs og nevø er heime så skal det gå greit. Og søs har jo i prinsippet flytta, men ho er visst masse heima likevel.

No er eg nesten ferdigpakka. Kan ikkje sei eg gleder meg til drasse på alt dette (eller all ventinga overalt, denne gangen skal eg være med inn til Oslo!! for det blir tog heile veien igjen) men eg overlever vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No har eg drømt meg vekk litt i stillingsannonser på finn.no.

Det er lyst ut 10 :overrasket: stillinger som spesialpedagog/logoped i Bergen no!!!! Mest logopeder da, så eg skulle virkelig ønske at eg var ferdig med masteren no! Men to eller tre hadde kanskje vært aktuelle med den utdanninga eg har no.

To av stillingene som logoped var virkelig 'spot on' til mine ønsker!! :tommel:

To stillinger som logoped ved to barneskular, midt i blinken altså! Akkurat det eg kunne tenkt meg no! Den eine skulen er litt liten trur eg, så der skulle logopeden ha ansvaret for det spesialpedagogiske feltet på skulen (veit ikkje om det er vanlig eller om det var fordi skulen muligens er liten) og det er for øyeblikket drømmejobben min!!

Tenk om eg hadde vært ferdig utdanna..

Kan jo selvfølgelig håpe på at eg finner tilsvarende stillinger om to år då.. Det hadde vært fantastisk!

Eg søkte forresten i heile landet, men fekk berre opp 10 stillinger i Bergen og 2 her på sørlandet.. Ikkje det at det er et problem, det er vel heller det stikk motsatte! :ler: Så sant ikkje alle stillingane er vekke om 2 år då, og eg må flytte på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein gangs skyld har eg god tid før eg må reisa. Må vel gå om halvannen time trur eg, så eg har god tid til å slappe av.

I dag har eg vært litt effektiv føler eg.

Treig start, igjen.. Men eg har pakka ferdig, vaska dyna/puta mi, tørka over golvet og vaska badet og vært på butikken. Og likevel har eg masse tid igjen. Lurer på ka eg har glømt å gjera :klø:

Skal bli godt å komma tilbake til ein hybel som ikkje ser bomba ut. Særlig siden det er fare for at mamma skal vera med tilbake... :ler:

So long :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg jammen komt meg halvveis gjennom nattevakten! Utrulig nok har tida gått veldig fort. Men så er det jo nesten ei veke siden sist eg var innom internett (var ein liiiiten tur innom før helga) så det var litt å oppdatera seg på... ;)

Dette er vel 3. dagen eg jobber på 4 dager, kjekt med litt inntekt.

Skal på jobb igjen i morgen (eller i dag faktisk) kl 16 så det er nok ikkje snakk om å få skjønnhetssøvnen i dag nei. Eg er ferdig kl 7.30, heime ca 8 og så må eg opp igjen til 2. Jaja, det kan jo bli 6 timer med søvn så det er jo ikkje så gale. Men kan ikkje akkurat sei at eg ser fram til dei 5 timane eg skal jobbe i ettermiddag.

Eg har laga meg et aldri så lite prosjekt heime no. Eg har begynt å rydde i gamle permer. Har kasta ein god del ark og notater fra tidligere skolegang, videregående f.eks. Så kanskje det kan bli plass til alt det nødvendige som eg må lagre heime etterkvart...

Men det har jo resultert i at det ligg masse rot overalt på rommet. Eg har faktisk ikkje ein sti bort til senga eingang :overrasket: Og det rommet burde vært rydda til broderen event kjem på besøk i pinsen.. Hmm, det går vel fort å rydde det berre eg setter i gang.

Onsdag i forrige veke, den dagen eg kom heim, var eg med mamma, pappa og ein onkel og la grus på veien til ei gammal tante av pappa. Eller, det er vel ikkje tante, ho er kusina til farfar hvis eg ikkje husker feil. Var litt trøtt på kvelden då kan du sei. Eg sov ikkje så veldig godt på toget heim. Så torsdag brukte eg til å slappa av. Fredag og lørdag jobba eg kveld. Søndag drog eg med meg ~Capricorn~ på Fløyen ein tur.

I dag (mandag) var eg på shopping, uten å finna det eg egentlig var på jakt etter. Men det var jo ingen nyhet.

I morgen går dagen med til å sove og jobbe. Onsdag veit eg ikkje ka som skjer. Treng å laga noken kort. Men må nok pakka litt. Usikker på om eg skal reise til Kr.sand på onsdag eller torsdag..

Og så nærmer det seg jo eksamen. Berre 2 veker igjen no!! Eg føler meg sånn halvveis forberedt. Har ikkje fått lest noke særlig. Kanskje til helga hvis eg skal vera på tur med mampap.

Eg føler egentlig at sommarferien allerede har starta. Eg er jo på jobb, det er grønt og "varmt" ute..

Klassen har forresten planlagt avslutning for oss 25.mai. Men då er eg nok her heime trur eg. Det er jo fredagen i pinsehelga, og da snakka jo broderen om å komme heim, søsR og for den saks skyld, så då vil eg jo helst vera heima. Syns det var et dårlig tidspunkt å ha avslutningen, med tanke på at begge gruppen, som klassen er delt i no, har eksamen 31. mai. Kunne godt tatt det den helga syns eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forresten klart å overtale mamma og pappa tïl å reise til Kr.sand med meg til helga :sjarmor: Kjem godt med å være minstemann av og til. Vetlajento kan jo ikkje slita med å komma seg heim, det er jo klart at dei skal sleppe alt dei har i nevane og hjelpa meg å flytte :legrine:

Huff, eg skulle heilt sikkert klart å få alle tinga mine heim. Eg har jo klart å få det dertil, så eg må jo klare å få det heim igjen og. Men det er absolutt ikkje meg imot å kunna setta sykkel, tv og et par kasser i bobilen og få alt kjørt heim på døra! :sjenert: Men samtidig så syns eg ikkje at eg kan kreve at dei gjer dette for meg.

Eg må finne på ein lur måte å gjengjelda denne tjenesten trur eg. Men eg veit ikkje heilt ka det skal vere.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

:vinker: innom her og legger igjen noen spor. Håper alt står bra til med deg om dagen :):klem:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille mampap er altså! :)

Mhm! Kjempesnille! Var egentlig litt koselig å vera på tur med dei ei heil langhelg og.. :)

:vinker: innom her og legger igjen noen spor. Håper alt står bra til med deg om dagen :):klem:

Så koselig at du stakk innom! :klem: tilbake. Joda, eg har det veldig bra eg.

Er i eksamensmodus for tida, så eg er litt asosial for tida føler eg. I morgen skal eg ha siste eksamen, så eg kjem vel sterkare tilbake etterhvert.

No er eg nødt til å legge meg, må stille i eksamenslokalet om 8 timar jo!!

Får heller oppdatera her i morgen.

Må få satt meg inn i alt dette nye som har skjedd her på forumet og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste eksamen unnagjort. Og eg har SOMMARFERIE!!!!!

Det har ikkje heilt gått opp for meg at eg er ferdig med siste eksamen, det føles egentlig som vi er i begynnelsen på mai ikkje slutten!

Og enda mindre har det gått opp for meg at eg faktisk er ferdig utdanna spesialpedagog!!!! :sjokk: Eg er ferdig med 3 års utdanning her ved høgskolen!

Satt litt sammen med noken fra klassen etter eksamen i dag, ikkje dei eg snakka mest med, men det var likevel litt vedmodig å sei farvel til dei! :tristbla: Så koss blir det ikkje då når eg må sei hadet til dei eg har snakka mest med her nede?

Eg skal møte ho eine i morgen, muligens ei eller to til. Ho siste reiser til Sverige i morgen så ho ser eg ikkje før vi eventuelt treffes i sommar når ho skal i bryllup i Bergen. :tristbla: Trur det kjem til å bli veldig trist å reise fra jentene mine her sør. Kjem nok til å savne dei ja. Godt vi har internett så det er enkelt å holde kontakten!

Eg har sommarferie.

Eg er ferdig med bacheloren.

Nei, det er noke som ikkje stemmer.

Det kjem vel når eg har flytta herfra. Tenk at eg ikkje skal ha mitt lille krypinn her sør lenger....

Jaja, hadde egentlig planer om å pakke meg ferdig i dag sånn at eg berre har vaskinga ingen til i morgen og lørdag (reiser litt utpå dagen på lørdag) men tida har gått litt fort i dag kan du sei. Eg kubba når eg kom fra skulen i dag og sov et par timer og så er det fryktelig vanskelig å rive seg løs fra pcen av og til!

Eksamen i dag gjekk vel sånn nokenlunde greit trur eg. Er litt usikker på om eg har svart godt nok på eine oppgaven. Alle eg har snakka med som skreiv den oppgaven har skrevet ulikt. Håper eg ikkje får trekk for å ha tolka oppgaven litt annerledes enn enkelte andre, sjøl om eg ikkje skreiv noke i innledningen om koss eg valgte å tolke den.. Vi får nå se ka resultatet blir. Berre eg får bestått skal eg vera fornøyd. :)

No skal eg legga meg. Gleder meg til å sova lenge i morgen!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bachelor- grad ja!! :juhu: :hoppe:

Hva er planene dine fremover nå da?

Ha en flott helg, og en fim hjemreise :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Steike! Og eg som trudde at boka mi var heilt stille, så har eg gått glipp av to innlegg!!!! :overrasket:

Gratulerar med bachelor-grad! :hoppe:

Tusen takk snuppis!! Men det gjenstår jo egentlig å sjå om eg faktisk klarte eksamen.. :sjenert:

Gratulerer med bachelor- grad ja!! :juhu: :hoppe:

Hva er planene dine fremover nå da?

Ha en flott helg, og en fim hjemreise :)

Takker og bukker!

Planene framover ja. Eg skal jobbe masse i sommer og bli rik :ler:

Til høsten har eg søkt på master i logopedi i Bergen og Oslo, så det blir kanskje 2 år til med studier. Hvis ikkje eg kjem inn får eg finne meg ein midlertidig jobb ett år og søke igjen til neste år, og da muligens på litt fleire studier enn berre logopedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese dagboken din, har ikke lest alt, men en god del. Skal bli student neste år skjønner du, selv om jeg skal studere noe helt annet. Men ja, grattis med bachelor graden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å lese dagboken din, har ikke lest alt, men en god del. Skal bli student neste år skjønner du, selv om jeg skal studere noe helt annet. Men ja, grattis med bachelor graden!

Hei Skilpadde! Så kjekt med et nytt ansikt her i boka mi!

Hva skal du studere da?

Takker og bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg skrevet _det_ lange innlegget og så måtte eg logge inn på nytt og så vart alt vekke.. :frustrert:

Usj, har ikkje tid til å skrive det på nytt no, får ta det i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøva igjen då. Det skjer alltid så masse når eg er hos søsR!

Men no er ungane på skulen, søs er i badekaret og svogeren min skulle fikse ett eller anna på båten, så då har eg fred til å skrive litt.

Ka har eg gjort på i det siste egentlig? Jobba for det meste trur eg. Venter fortsatt på turnusplanen, får den vel innen ei veke trur eg. Men eg skulle helst hatt den no sånn at eg kunne planlegge litt!

Eg har klart å lure meg til litt ferie. Er på besøk hos søsR, kom hit på mandag. Hvis eg ikkje hadde reist ut her hadde eg "måtta" jobba mandag og i dag. No skal eg heller jobba fredag lørdag og søndag.

Grunnen til at eg reiste ut her var jo at eg skulle passa ungane på tirsdag, når Å skulle på blåtur og søs skulle på jobb. Men søs fekk fri på jobben for å vera med pappa på pårørandedag på Haukeland (skulle ha jobba natt), så det var egentlig ikkje behov for meg. Men siden eg likevel var her ute så vart eg med nieseS på avslutning på tirsdag, grilling og greier, mens søs var med min nevø på avslutning.

I går var det pårørandedag på Haukeland ja. Pappa er innom der et par dager i veka på rehabilitering for å lære å leve med KOLS. Eg hadde veldig lyst til å være med, men det virka ikkje som mamma var heilt enig i at vi skulle være med i det hele tatt, så når søs fekk vera med så fant eg ut at eg ikkje skulle mase.

Så då tenke eg at eg kunne vera med til byn og shoppe eller høre om Linn3c ville treffa meg mens søs var på Haukeland.

Dei skulle starte kl 9.30, og siden butikkane ikkje åpner før kl 10 så vart eg med til Haukeland får så å gå til sentrum etterpå. Men når vi kom der til og vi møtte mamma og pappa på parkeringsplassen så lurte mamma på om eg og ville vera med! Så eg og var med på pårørandedagen i går! Det er eg egentlig veldig glad for, for no er eg litt meir klokare med tanke på ka pappa går gjennom og ka vi kan forvente av han og sykdommen. Veldig lærerikt!!

Hehe, dei av dei andre KOLS-pasientane som var i gruppa til pappa som hadde med seg pårørande hadde med seg ein hvis dei i det hele tatt hadde noken med. Og det var mest snakk om ektefelle/samboer og ein sønn. Og så troppa vi kvinnssterke opp, 3 stykk!!! :ler:

I dag er det tupperware-party hos Linn3c! Det skal bli kjekt. :)

Og så må eg selvfølgelig innom Binders og snope litt på veien :ler: Litt kjipt at eg ikkje kan bli så lenge, men sånn er det når eg bur der eg bur og må på jobb i morgen.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg fått resultatet på siste eksamen!!!!!!! :hoppe:

Eg er offisielt ferdig med bachelor!! :tommel: Fekk C på eksamen, hadde faktisk ikkje forventa meir enn D.

Åh, for ein god følelse! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal studere sosialantropologi i Trondheim :)

Oy, det hørtes spennende ut! Tror eg skal følge med i dagboken din på koss studentlivet blir for deg :)

Eg såg virkelig ikkje fram til denne vakta. 7.30-15, på ein søndag liksom!

Men eg har jo faktisk fått ein fin og rolig start på dagen! No har eg surfa i ein times tid. Må vel få i meg litt mat snart, det er vel ikkje lenge til folk begynner å våkne og morgenstellet starter. Kl 9 kjem det to ansatte til.

No har eg bestilt meg karakterutskrift med alle karakterane mine. Tenkte å klage på avslaget eg har fått fra UiB. Dei skreiv så fint; "Søknaden din er blitt vurdert, og du kvalifiserte ikke til opptak i henhold til opptakskravene".

Nei, det er jo klart, når dei ikkje har tid til å vente på at eg får ettersendt dei to siste karakterane mine!!! :frustrert: :slåss: Frista for ettersendig er jo 1. juli. Det er 2 veker til det!!!!

Trur eg skal låne dagens avis av eine brukaren dei siste 15 minuttane eg er aleine her på huset, må jo få med meg ka som skjer ellers i landet/verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er ferdig med Kr.sand! :hoppe:

Håpar UiB ombestemmer seg og tar deg inn; hadde vore supert om du hadde busett deg her i byen!

Forresten, fetter JC skal bli pappa! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...