Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

:sjenert: Takk!!

Beste karakteren eg har fått på mutlig noen gang! :-D Er ikkje så flink til å ordlegge meg

Likte godt å være flere på muntlig, særlig når vi har så god kjemi innad i gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plan for dagen

* rydde rundtomkring

* tømme papirbosset

* så smått begynne å pakke – finne ut ka eg ikkje treng her sør

* vaske golvet

* bytte på senga

* vaske badet

* slappe av og kose meg!!

Til tross for nytt leketøy har eg fått gjort det meste eg skulle relativt kjapt og. Så eg har fått brukt masse tid til siste punkt!! :sjarmor:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør forresten masse i dag! Og nok ein gang er trappa gjensnødd..

Eg vassa i snø til over kneet når eg skulle ut med bosset. Ein kasse i eine neven og to poser i andre. Ikkje akkurat så lett nei... :ler: Snubla litt på nederste trinn, men eg hadde god støtte i snøen så eg datt ikkje. Men det vart fryktelig kaldt på nevane!! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!!

No er eg snart innesnødd!! :fryser:

Terrassen min er fylt med snø. No får eg ikkje opp døra lenger. Eller, det har eg egentlig ikkje prøvd, men det er snø til langt over karmen, faktisk nesten opp til vinduet, og det vil sei ca 20 cm...

Trappa er gjensnødd og. Når eg gjekk til skulen kl 9 i dag såg det sånn ut;

post-6357-1172154247.jpg

Og det kom ein mann med snøskuffe og skulle ta vekk litt meir snø. Riktignok berre så vi hadde ein sti, men det er bedre enn ingenting!

Men når eg kom heim igjen i dag såg det sånn ut;

post-6357-1172154314.jpg

Eg måtte kravle opp på kanten for å komma meg opp uten å synka til lårene i snø! :ler:

No angrer eg litt på at eg ikkje handla meg ferdig når eg var på butikken i stad. Ser ut for at eg må ut igjen i morgen eller lørdag... Skulle helst sett at eg kunne mura meg litt inne fram til iallefall vinden avtar.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager!! 13535 dager til eg skal på revy i følge tickeren...

:klø: trudde det berre var 4 dager til eg... Hmm, det må vi fikse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg vart litt bekymra når eg våkna i dag og strømmen var vekke.

Ein av dei utallige folka som har uttalt seg om ekstremværet på sørlandet var jo redd for at trær skulle kollapse under snøen og rive ned nokon strømledninger. Eg såg jo for meg at det var det som hadde skjedd no. Men det var lys på kjøkkenet :klø:

Så det var berre å dra opp sikringen igjen heldigvis!!

No skal eg pakka på meg masse klær og stikka på butikken. Må benytta sjansen no når det ikkje snør så veldig masse. Så kan eg heller mura meg inne resten av helga. :ler:

Tenkte å ta med kameraet og slå meg løs og! Hihi, er ikkje så flink til å ta bilder, men eg skal no prøve meg.

Dette været er absolutt verdt å dokumentere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen til butikken vart ikkje så ille som eg hadde forestilt meg..

Var faktisk ganske koselig å gå til butikken!! Heim igjen hadde eg vind og snø i ansiktet så det var ikkje fullt så gøy...

Fekk tatt ein god del bilder og! Trur kanskje været har nådd sitt høydepunkt no. Snøen begynner å bli tung og våt så det er vel ikkje så lenge til renget setter inn. Gleder meg virkelig til det blir is.... :ironi:

Håper egentlig på at det er skikkelig snø fram til onsdag, og så kan det begynne å regne og bli is. Og når eg er tilbake neste søndag kan det være bart igjen!! Sånn at eg akkurat går klar isen :)

Når eg kom heim sto eg lenge på kjøkkenet og snakka med naboen. Ho har vietnamesisk bakgrunn, og det er visst vietnamesisk nyttår no!

Ho hadde fått tilsendt litt mat fra foreldrene som eg fekk smake på. Husker ikkje ka ho kalte det, men det smakte godt.

Ikkje sånn wow-det-smakte-godt, men heilt ok. Minna meg om litt ekstra krydra leverpostei. :ler:

Så i dag har eg fått frisk luft, litt trim og til og med vært litt sosial!! ;)

No trur eg det er på tide med litt middag. Det blir nachos i dag. :sikle:

Så skal eg sjå et par episoder av Heroes trur eg. Såg 4 episoder i går. Skulle vel egentlig berre sjå den første, men måtte berre sjå ein til, og ein til, og ein til. Men fant ut at kl 00.30 var det på tide å legge seg.

Takk, Capri, for at du anbefalte serien!

Kanskje eg skal sjå et par av episodene eg har av 24 og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg ferdigpakka. Har jo igjen et par småting som må vente til i morgen.

Reiser heim i morgen!! :hoppe:

Men det blir ein dag med masse venting. Eg trur det kan vera ein ide å ikkje ta den vanlige bussen til flyplassen, som er der 45 min før flyet skal gå. Sist var den litt forsinka, og ka er den ikkje i morgen då? I all snøen.. Så då tar eg bussen før, og det vil sei at eg blir sittande på flyplassen i 2 timer. Så ein time på flyet. Og 2-3 timer før mamma og pappa kjem til byn.... :forvirret:

Blir masse tid til å lese pensum då ;)

Satt på skulen og leste litt etter forelesning i går. Gjekk fra forelesningen etter 2 timer da.. :sjenert:

Eg gjekk faktisk ned på skulen i dag og. Uten at det var noke eg skulle der. Til gjengjeld fekk eg jo lest meir enn eg hadde fått gjort om eg satt her heime.

Gruer meg litt til alt gruppearbeidet dei neste 4 vekene. Men vi kjem vel gjennom det denne gangen og vil eg tru. Først er det ei laaaaang frihelg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Åja, det skal eg Loevinna!!

Gleder meg sånn til å sjå nevøen min igjen! Akkurat no er det det eg gleder meg mest til :sjenert: Tenk at han snart er blitt 7 måneder! Han har sikkert vokst masse siden jul! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, eg trur eg begynner å bli litt :forkjola:

Vondt i halsen i dag. Lettere skallebank som kjem innimellom. Heldigvis ikkje heile tida. Men likevel ikkje nok til at eg vil ta ein paracet, så det er litt slitsomt egentlig når det er sånn av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å oppdatere litt.... ;)

Eg kom tilbake til hybelen i går ettermiddag, men samme dag som eg kjem heim er det alltid så masse eg skal gjera på nettet. Må sjekka mail, lese dagbøker og sjekke om det har skjedd noke nytt på fronter (skuleforumet). Når klokka var halv ett i natt kom eg på at eg ikkje hadde vært innom mi eiga dagbok :ler: men då var eg så trøtt at eg ikkje gadd å skriva noke.

I dag hadde vi obligatorisk undervisning så eg måtte på skulen, ellers hadde eg nok sikkert holdt meg heima. I morgen må eg jo selvfølgelig ut igjen. Då skal vi ha gruppemøte, begynner kl 9!

Føler meg litt tufs ja. Og det har egentlig blitt litt værre i løpet av kvelden og.. Trur eg skal ta meg ein pille snart og sova litt!

Men "ferien" ja.

Onsdag reiste eg jo heim. Droppa skulen for å kunne ta ein tidligare buss til flyplassen. Der satt eg i ein time og leste før eg sjekka inn. Når eg kom til Bergen satt eg og lekte meg med mobilen, så tida gjekk egentlig ganske fort. Mamma og pappa kom litt tidligare til byn enn eg hadde rekna med så då vart jo tida korta enda meir ned.

Så var det tid for Ylvis!!!! :-D Det var kanonbra! :klappe: Eg har virkelig sansen for dei guttane altså!!! :-D

:sjarmor:

Torsdag tilbragte eg heile dagen sammen med Linn3c og den nydelige Småtten! Kjempekos å sjå dåke igjen!! Vi gjekk laang tur og koste oss med god mat og kakao! :sikle:

Fredag måtte eg og søs gjere litt husarbeid. Mamma hadde fri fra jobben så vi kunne ikkje vri oss unna nei ;)

Seinare vart det litt handling og familiekos før mamma og pappa reiste på helgetur på fjellet. Det var det siste eg såg til dei ja. Kjekt når eg endelig kjem på besøk og så reiser dei vekk...

:)

Lørdag gjorde vi fint lite egentlig. Eg og søs gjekk til butikken som ligg 3 km unna huset og handla litt. Veldig greit å få bevegd seg litt. Men eg er redd det var den turen som gjorde utslaget på den begynnende forkjølelsen min... Det var litt kaldt når vi gjekk heim igjen. Hadde vinden mot oss då. Turen til butikken var egentlig veldig herlig, når vi hadde vinden i ryggen.

Søndag var det tid for reise igjen. Reiste tidlig til byn og fekk Capricorn til å slå ihjel litt tid med meg før eg måtte stikke til flyplassen. Det vart ikkje så mange timer, men det var veldig kjekt!! :)

Føler eg har fått lite søvn i helga. Seint i seng kvar dag og vart vekka av nevøen min kvar dag i 8-tida... Noken ganger av leikene hans som laga lyd, men torsdag våkna eg av at han dreiv og maste noke fryktelig på kjøkkenet i etasjen over!! Han klarte å vekke mamma og..

Men så har han ein tendens til å begynne å prate når det er noken som skal sove. Spesielt når pappa skal kvile middag!!! :ler:

Skjønningen!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koseleg med rapport frå opphaldet heime! :)

Me er forresten blitt forkjøla her òg, men det begynte fyrst då me var hos mampap i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der har Linn3c vært innom uten at eg har fått det med meg!! :kyss:

Håper dåke held dåke frisk!!

Dagen i dag har vore heilt forferdelig egentlig... :tristbla:

Våkna opp med skallebank og halsverk. Men når eg først var komt meg ut av senga følte eg meg bedre. Så eg gjekk på skulen. Vi var fort ferdig med gruppearbeidet vårt, så etter den obligatoriske timen gjekk eg heim. Var vel heime i 12-halv 1-tida.

Eg hadde tenkt å sove når eg kom heim, men eg tok meg ein pille og følte meg litt bedre, så eg vart sittande og lese litt dagbøker....

Det var egentlig heilt greit og, for kl 2 kom det ein mann og skulle skifta ei lyspære i gangen. Dei folka som driv med brannvarslarene skulle komma innom i dag og henge opp ein bruksanvisning og merke brannvarsleren. Men eg har ikkje sett noke til dei.

Men så gjekk formen berre nedover igjen og eg endre med å sove mellom 5 og 8!!!! :overrasket: Har vært heilt i ørska etter det. Og formen går stadig nedover. Trur eg skal ta meg ein pille til og legge meg. Etter Seks som oss. ;)

I morgen skal eg ikkje på skulen!! Skal sova til eg våkna og gjerne bruka heile dagen på å sove og slappe av. Eg burde ikkje kasta vekk ein dag på den måten, men hvis formen er som no kjem eg ikkje til å gidde nokenting!

Eg har brukt nesten ein time no på å klare å bøye meg over kanten på senga og ta opp det glaset med drikke som står der.. :overrasket::overrasket::overrasket:

Har ete fryktelig lite i dag og. Eit rundstykke når eg kom heim fra skulen berre... Eg klarte ikkje få i meg noke før skulen og orka ikkje å gå ut til kjøkkenet. Har ein pose med sjokolade ståande ein armlengde fra senga, men har ikkje ork til å finne den fram heller.

Og så må eg på do... Koss skal eg klare det? :klø:

39 i feber ja... Fram med pillane! Trur eg skal legge meg snart eg! :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg som hadde tenkt å sove lenge i dag ja...

Kl halv 10 kom dei folka som skulle henga opp et nummer på brannvarslaren. Eg var heilt i ørska når eg åpna døra, såg sikkert ikkje klok ut!! :legrine: Mannen smilte og "lo" av meg og. Meiner å huske at han "grynta" et eller anna.

Sovna ikkje før halv 2 i natt. Då hadde eg svetta av meg all feberen og tørka såpass at det ikkje var så klamt og ubehagelig å ligge under dyna lenger... :overrasket:

No har eg sendt av gårde mail til UiO og UiB og spurt om det er forskjell på dei to studiene. Har og funne ut at eg kan søka på nettet begge plassane, så eg vurderer å gjere det allerede no....

Skummelt dette!! :sjenert:

Fekk sånn automatisk svar fra UiB om at ho som har med dette å gjere er sjukemeldt fram til 12. så eg får vel senda ein ny mail då. Men eg har uansett i overkant av ein måned på meg til å søke så det er ingenting som haster.

Tenkte å prøve å lese litt i dag og. Men alt fra halsen og opp er potte tett, halsen er vond og klør, nasa og ørene er tett og det over der er ei einaste stor flytande masse kjennes det ut som. Så eg vurderer heller å sjå litt film og serier. Berre sløve på senga med kakaoen eg har ståande på ein termos. :sikle:

Eg var så lur at eg laga meg et "nattbord" av ein kasse og. Så no blir det lettare å få tak i koppen ;) No slepp eg å bøya meg ned til golvet for å få tak i den, no treng eg berre strekka ut armen. :ler:

Var faktisk svulten i dag og. Så no har eg ete meg et rundstykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg søkt på master både i Oslo og i Bergen! :hoppe::overrasket:

Så no får eg berre krysse fingrane for at eg kjem inn.

Det står at kravet for å komme inn er C/2,7.

Eg har C i gjennomsnitt no. Men hvis eg gjer om karakterane mine til tall og legg dei sammen, har eg i gjennomsnitt 3,15. Så hvis dei berre ser på bokstavkarakteren kan eg komma inn, men hvis dei gjer om bokstavkarakterane til tall ligg eg litt verre an.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...