silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #901 Del Skrevet 6. februar 2007 Då var skulen over for i dag. Kjenner eg er mykje roligare med tanke på eksamen no ja. Det var veldig godt! Har fått avklart at eg skal opp til muntlig sammen med I og B som eg snakker masse med til daglig. Trur det kjem til å gå veldig greit egentlig. *tappert forsøk på å overbevise seg sjøl...* No har eg fått i meg litt mat og skal lese litt til før den daglige dosen av halv-dårlige såpeserier begynner. Eg er blitt heilt avhengig av denne pausen midt på dagen. Er ikkje alltid eg klarer å sette meg ned igjen med skulearbeidet på kvelden. Men eg prøver. I dag skal eg jo ut å ete og, så då må eg vera ekstra flink no. Så kan eg ha god samvittighet når tv-en kaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #902 Del Skrevet 6. februar 2007 Og der kom meldingen fra ho som opprinnelig ville ut å ete i dag. Ho rekker visst ikkje å komme pga snøværet. Ho har vært heime hos foreldrene i helga og døpt dattera si Og det var visst litt dårlig vær over fjellet.... Eg var veldig innstilt på den pizzaen i dag då... Jaja, eg finner vel på noke. Det har forresten komt MASSE snø på veldig kort tid. I tillegg så bur eg på ein liten høyde, og det blåser godt i dag. Eg fekk litt sjokk når eg kom ut døra og skulle gå til skulen. Eg såg jo ikkje trappa jo!! I tillegg til at den var dekka av snø så blåste det ganske masse snø rett i ansiktet. Der kom melding fra ei av dei andre som skulle være med å ete og som hadde gleda seg like masse som meg. Vi skal ut å ete likevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2007 #903 Del Skrevet 6. februar 2007 No har eg fått i meg litt mat og skal lese litt til før den daglige dosen av halv-dårlige såpeserier begynner. Eg er blitt heilt avhengig av denne pausen midt på dagen. Er ikkje alltid eg klarer å sette meg ned igjen med skulearbeidet på kvelden. Men eg prøver. ← Hva skal du se? jeg tenkte å slå meg ned fremfor tven også idag.. Se blandt annet home and away.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #904 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva skal du se? jeg tenkte å slå meg ned fremfor tven også idag.. Se blandt annet home and away.... ← Det er vel hovedsaklig Home and Away eg er avhengig av... Eg har vel fulgt med dei 5-6 siste årene iallefall. Og no har eg funnet ut at The O.C. går på tv3 rett etter H&A. Den serien skal eg egentlig klare meg uten. Men når ein først har sett litt av den er ein hekta. Så er det jo Friends, that 70'show.. Scrubs.. Heile den rekka. Og Hotel Cæsar. Hvis eg gidde. Når eg først har begynt på den rekka er dagen egentlig gått. Da er det ikkje så lett å rive seg løs fra skjermen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2007 #905 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er vel hovedsaklig Home and Away eg er avhengig av... Eg har vel fulgt med dei 5-6 siste årene iallefall. ← Den serien så jeg veldig mye før, nå blir det bare sånn av og til, og som regel bare når jeg er syk og er hjemme... men siden du er så oppdatert, så kan jeg jo spørre deg om et par ting som har gått meg hus forbi.. 1. Hvor er Dani blitt av? 2. Hvorfor bor Sally på den campingplassen? Og de som bodde der før bor nå der Sally bodde? 3. Hvor er det blitt av faren til Kirsty? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #906 Del Skrevet 6. februar 2007 men siden du er så oppdatert, så kan jeg jo spørre deg om et par ting som har gått meg hus forbi.. 1. Hvor er Dani blitt av? ← Eg er oppdatert ja Dani snakka med ein fyr som jobba på forlaget som skulle utgi selvbiografien til "the Guv", ho som var sjef i fengselet som Dani tilbragte litt tid i. Han var jo utvilsomt veldig kjekk, og interessert i Dani. Så han fikk henne (eller sjarmerte henne) til å innse at hun ønsket noe mer av livet og at hun kunne få en bedre mann enn Scott. Så hun dumpa Scott, pakka sakene sine og dro til byen til foreldrene. 2. Hvorfor bor Sally på den campingplassen? Og de som bodde der før bor nå der Sally bodde? ← Etter at Rhys gjekk fra Beth ville Beth selge campingplassen. Og Sally har jo alltid ønska å flytte tilbake til campingplassen, så då bytta dei liksågodt hus. 3. Hvor er det blitt av faren til Kirsty? ← Rhys gjekk fra Beth og tilbake til mora til Kirsty, Shelly eller ka ho heite, og har flytta til byen. Var det godt nok svart? Berre å spørre hvis det er noke meir du har gått glipp av. Eg er som regel ferdig på skulen til 15 så eg er jo alltid heime når H&A går så kofor ikkje berre følge med? Gruer meg til den dagen eg får meg ein jobb som gjer at eg ikkje kan følge med meir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #907 Del Skrevet 6. februar 2007 Vera hadde stengt for oppussing! Men det ble Peppe's istedenfor.. Så vi satt i 10 grader og spiste pizza Vi fikk beskjed når vi kom inn at det var kaldt der, men det gjekk jo heilt greit! Etter vi hadde vært der og spist ville dei andre gå på kafe og ta ein kopp kaffe. Eg følte ikkje heilt for å drikke noke sånt, men tenkte eg kunne bli med likevel. Eg var litt dårlig i tillegg. Trur det er ett eller annet eg ikkje tåler, hadde eg berre visst ka det var :klø: Servitøren var litt skeptisk til at vi ikkje skulle ete der. Men siden det berre var to andre bord som var opptatt så skulle vi heller få lov til å sitte der. Men hvis det kom spisegjester så måtte vi flytte oss altså!! Og når eg da i tillegg ikkje skulle ha noke å drikke.... Eg måtte da skjønne at det var ein restaurant!!!! Det var spise- og drikkeplikt der!!!!! "Så ka vil du gjøre da?" spurte ho. Nei, da går eg. Følte ikkje akkurat for å kjøpe ein kakao som eg i utgangspunktet ikkje hadde lyst på berre for at ein av 4 ikkje kunne sitte der uten å kjøpe noe... Lurer på om ho hadde plassert ein person på bordet med dei tre andre hvis det hadde blitt fullt :klø: Kanskje ho berre hadde tatt stolen min.. Ho var truande til det iallefall Jaja, eg gjekk no eg. Var ikkje så veldig interessert å sitte der med den servicen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2007 #908 Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for oppdateringa på H&A !! :-D da henger jeg litt mer med i svingane her Fy for en dårlig service det spisestedet hadde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #909 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, var litt misfornøyd med sevicen.. Det beste hadde egentlig vært om venninnene mine hadde reist seg og gått sammen med meg. Men eg kunne ikkje akkurat forlange det av dei Det er i sånne situasjoner eg skulle ønske at eg klarte å sei ifra. Kom, som vanlig, på ein masse eg skulle sagt når eg gjekk heim. Men eg veit ikkje kor stor forskjell det hadde gjort. Men eg hadde fått sagt meininga mi for ein gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #910 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er jammen lenge siden eg har klart å komma meg opp så tidlig!! Men så skal eg jo møte gruppa snart og da.. Vi skal ha veiledningsøvelser i heile dag. Har egentlig ikkje så veldig lyst, men det må jo gjerast. Håper berre vi blir ferdig med alle i dag sånn at vi kan bruke god tid på rapporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #911 Del Skrevet 8. februar 2007 Æsj. Eg sitte og prøver å skrive ein rapport fra veiledningsøvelsene vi hadde i går. Men eg aner ikkje kor eg skal begynne.... Har satt opp ein del stikkord da. Eg bør vel begynne der. Eller definere ein del ord og skrive litt fra pensum kanskje, og heller fylle inn egne erfaringer og refleksjoner der det passer :klø: Men eg aner ikkje koss eg skal få det til å bli 6-8 maskinskrevne sider! Har til onsdag å skrive den da. Men hadde helst sett at eg vart ferdig litt tidlig sånn at eg kan konsentrera meg om lesinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #912 Del Skrevet 8. februar 2007 Da var eg omsider ferdig med morsdagskortet. Bedre seint enn aldri! Tenkte å prøve å få det på posten til 12 i morgen så det er et håp om at mamma får det på lørdag. Er jo ikkje krise hvis ho får det på søndag då, men litt kjekt om ho får det i helga. Snakka med søs i dag. Og plutselig kom ho på at ho faktisk kan feira morsdag på søndag!! Sikkert litt spesielt den første gangen. Lille E er faktisk 6 måneder i dag!!! Har blitt stor jo! Gleder meg til å sjå han om *sjekke signaturen* 20 dager. Muligens 21 da, siden han nok har lagt seg når vi kjem heim på kveldningen. Søs fekk vite i dag at ho får leiligheten som ho har håpt på no lenge og! Fint for henne! Trur det skal bli greit for ho å komme seg ut fra den knøt-lille student-leilighten ho bur i no. Så då må vel eg hjelpe henne å flytte når eg er heime i mars Hvis ho har fått overta den da. Leiligheten er i nabobygda til der vi kjem fra. Så då er ho jo nærme mam&pap, har venner rundt seg og er nærme jobben når den tid kjem og. Nei, eg trur eg skal slappe litt av foran tv'n no og kanskje legge meg snart. Må få gjort ein del skulearbeid i morgen. Kom ikkje heilt i gang med rapporten i dag. Men eg trur at når eg berre får komt skikkelig i gang og klarer å holde meg unna KG så går det nok fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. februar 2007 #913 Del Skrevet 8. februar 2007 Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #914 Del Skrevet 8. februar 2007 Gla i deg og snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2007 #915 Del Skrevet 9. februar 2007 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #916 Del Skrevet 10. februar 2007 God helg!! ← God helg til deg og! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #917 Del Skrevet 11. februar 2007 Herlighet! Enda ei helg er over! Kor blir tida av? Har klart å skrive _litt_ på rapporten i dag. Men i går berre koste eg meg og gjorde ingenting. Har sett et par filmer og 3-4-5 episoder av Prison Break og 24 Snakka ein del med dei heime. Og plutselig var det blitt søndag kveld! I morgen må eg seriøst få gjort meg ferdig med den rapporten. Kanskje eg skal droppe forelesninga? :klø: Det er jo tross alt så tett opptil eksamen at dei fleste i klassen dropper forelesninga for å enten lese eller jobbe med gruppearbeid. Trur faktisk aldri vi har hatt forelesning så tett opptil eksamen før. Lurer på kortid vi får semesteplanen for neste modul, som starter om ei veke. Trur ikkje faglæraren i denne modulen heilt veit ka ho gjer på!!! Har jo ikkje kontroll over noken ting jo! 14 dager før eksamen var det endelig klart kem og kor mange som skal opp til eksamen samtidig på gruppa vår. Mens resten av klassen har hatt det klart i over ein måned. Vi har faktisk fått utlevert semesterplan for den modulen vi skal ha til slutt ser eg. Men ikkje den som kjem no. Heilt på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #918 Del Skrevet 11. februar 2007 Siste eksamen i år er forresten 31. mai!!! Om 3,5 måned er eg ferdig med bachelorgraden min! Hjelp! Tenk om eg skulle blitt jobbsøker no!? Det kan det jo faktisk hende at eg blir. Det er jo ikkje sikkert at eg kjem inn på master... Men det har ikkje gått heilt opp for meg trur eg. At eg er godt over halvferdig med utdannelsen. Det har liksom alltid vært så langt fram i tid. No må eg få satt meg ned og skrevet mail til UiO og UiB og. Må berre finna ut ka eg skal spørre om og sånn. Veit ikkje heilt ka eg lure på. Sjøl om det dukka opp et par spørsmål i veiledningene som eg har fått på gruppa. Tenk om eg ikkje kjem inn på skule til høsten!? Ka gjer eg då? Nei, ikkje tenk sånne tanker no. Då får eg aldri sove i natt Trur eg skal ta kvelden no eg. Prøve å komme meg tidlig opp i morgen. Og har som mål at eg SKAL bli ferdig med rapporten. Sånn at det ikkje blir sånn siste-kvelden-prosjekt. Nattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 #919 Del Skrevet 12. februar 2007 Mårnings! Er du stått opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #920 Del Skrevet 12. februar 2007 Neida, eg klarer ikkje stå opp før 10 hvis det ikkje er noke eg skal tidlig på dagen. Men så har eg det med å legge meg veldig seint og da... Kanskje eg kan begynne der. Legge meg tidligare.. Eg har iallefall bestemt meg for å droppe forelesninga. Skal vere effektiv og skrive rapport no. Og forhåpentligvis få lest litt etterpå. Må berre komme meg ut fra KG først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå