Linn3c Skrevet 25. januar 2007 #881 Del Skrevet 25. januar 2007 Interessant problemstilling! Gler meg til å få høyra resultatet av veiledninga. Legg inn et aldri så lite lokkemiddel til Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #882 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Syns du skal studere i Bergen eg... (...men vi fant vel ut at det var bedre i Oslo..og at det bare er for et år eller to..så uansett ka du velge så e det jo ikkje såå lenge til du komme tilbake til Bergen.. ) ....hmm...nei, det er nok bedre om du kommer til Bergen...ser for meg at du finne en gubbe i Oslo og aldri komme tilbake.... ← Interessant problemstilling! Gler meg til å få høyra resultatet av veiledninga. Legg inn et aldri så lite lokkemiddel til Bergen... ← Ja, her har vi jo mange gode argumenter for at eg skal studere i Bergen! *vanskelig dette, sjøl om eg kanskje mest heller mot Oslo* Har ingen planer om å busetta meg i Oslo Capri, så at eg skal finna meg ein Oslo-gubbe og bli der skal du ikkje være redd for Men det er jo berre for 2 år. Og desse 3 åra eg har budd her sør har jo gått kjempefort! Og to år er jo litt mindre enn det så det kjem til å gå enda fortere. Og så tenker eg at eg skal jo bu resten av livet i Bergen, så to år i Oslo kan jo kanskje vera ein bra "avveksling" og erfaring. Endret 25. januar 2007 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #883 Del Skrevet 25. januar 2007 I dag har eg fått meg ny nabo! Ei koselig jente. Har ikkje snakka så masse med ho, for ho driv jo og flytte inn i dag. Men trur nok vi skal gå greit overens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. januar 2007 #884 Del Skrevet 26. januar 2007 Så kjekt med ny nabo! Du har god poeng i det du seier om nye erfaringar og sånt om det å bu i Oslo. Du veit jo godt at eg syns at du skal gjera det du har mest lyst til, sjølv om eg har lyst å ha deg heim hit. Det er nok ei god oppleving å bu i Oslo også, for då har du berre meir lyst å bu her heime seinare. Om to år kan det jo vera at me har to små, både me og Capri, så då blir det travelt for barnevakt Silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. januar 2007 #885 Del Skrevet 26. januar 2007 Om to år kan det jo vera at me har to små, både me og Capri, så då blir det travelt for barnevakt Silvius ← ...det hadde vært noe det... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 28. januar 2007 Så kjekt med ny nabo! Du har god poeng i det du seier om nye erfaringar og sånt om det å bu i Oslo. Du veit jo godt at eg syns at du skal gjera det du har mest lyst til, sjølv om eg har lyst å ha deg heim hit. Det er nok ei god oppleving å bu i Oslo også, for då har du berre meir lyst å bu her heime seinare. Om to år kan det jo vera at me har to små, både me og Capri, så då blir det travelt for barnevakt Silvius ← veldig greit at naboen har flytta inn no ja. Så slepp eg å gå og vente på at det skal skje. Alltid ha det ryddig for at den som kjem skal få et godt inntrykk. Eg prøver jo å ha det ryddig heile tida, men av og til kan det skli ut.... Det er jo ikkje som at eg skal vera i Oslo kvar dag i to år! Sjøl om det blir et meir krevande studie og kanskje litt mindre fritid. Eg har jo ei god kompis som kjører langtransport Oslo-Bergen, så eg skal alltids klara å komma meg ofte heim!! ...det hadde vært noe det... *drømme* ← Det blir sånn en gang og! Dermed basta! Gleder meg til å sitte barnevakt for alle 5 ungene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #887 Del Skrevet 28. januar 2007 Då var eg på plass igjen ja. Har ikkje komt meg på nett dei siste dagane. Utrulig kjipt. Men samtidig veldig greit. Merker at eg bruker masse tid på nettet ja. Torsdag var eg i seng kl 23! Det er lenge siden sist eg klarte! Og fredag fekk eg lest ein heil del! I går fekk eg harddisken ja. Fekk overført det meste av det eg ville ta vare på. Men eg glemte "Favoritter" i nettleseren, så alle dei gode sidene eg har komt over i det siste er vekk.. Jaja, får bruke dagen i dag til å finne sidene igjen da Litt uvant å gå tilbake til Office 2002 igjen og.. Hadde jo 2003 før eg reinstallerte greiene. Var meir fornøyd med 2003. Både word og outlook. Og så har eg jo ikkje Power Point heller. Vurderer å skaffe meg eit nyare program ja. Det er nydelig sol fra knallblå himmel i dag og. Har vært det i 4-5 dager no! For såvidt veldig bra, men ikkje for den som vil ha snø. I dag er det faktisk 8 plussgrader og, så det er vel ikkje så stor fare for at det kjem snø nei. Men kanskje eg skal få meg ein tur ut i dag. Skulle vært ein tur på butikken. Treng ost til å gratinera middagen, veit ikkje heilt ka anna eg skal finne på til middag.. Godt vi har ein søndagsåpen butikk på kampus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #888 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er godt at det er søndag i dag, så eg ikkje treng ha dårlig samvittighet for at eg berre sit og surfar på nettet.. Drømmer meg heilt vekk i hobbysider jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 28. januar 2007 Herregud så trist Ghost Whisperer skulle være i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. januar 2007 #890 Del Skrevet 28. januar 2007 Kjekt å ha deg tilbake på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #891 Del Skrevet 29. januar 2007 på Linn3c *** Har planer om å lese MASSE i morgen! I utgangspunktet skulle vi hatt gruppearbeid. Men siden vi vart ferdig med gruppeoppgava forrige tirsdag så har vi avtalt å ikkje møtast i morgen. Men faglæreren vår har visst tenkt å komma rundt og snakke litt om rapporten vi skal skriva så tenkte eg at eg kunne sitta der og lesa istedenfor. Så får vi likavel med oss eventuell viktig informasjon. Eg lufta tanken for I og, og vi fant ut at vi skulle sitta der og lesa sammen, sånn at vi kan kjefta på kvarandre hvis vi drømmer oss for masse vekk Vi avtalte og å bytte på notater til bøkene. Så no "slepp" eg å lesa to bøker.... Må vel lesa dei likevel ja, men då treng eg berre å skumlesa og kan heller lesa godt på notatene eg får av I. Og så får jo ho selvfølgelig notater fra to bøker av meg. Veldig grei ordning det der. Fekk litt panikk når det gjekk opp for meg i går at det faktisk berre er 3 veker igjen til eksamen!! HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #892 Del Skrevet 30. januar 2007 Vi var litt flink å lesa i dag! Men det vart nok ein del skravling og Vi fekk vite i dag at vi kanskje må slå oss sammen med ei anna gruppe til muntlig... Men det er ingen av dei tre eg kunne tenke meg å ha muntlig sammen med... To av dei er utadvente og snakker _masse_ i timene, den tredje er eg litt usikker på. Ho kunne kanskje vært ok å ha mutlig med. Men eg er redd for at ein av dei andre to vil overkjøre meg totalt. I hadde akkurat samme innstillingen som meg. Så vi fant ut at vi vil ha eksamen sammen. Håper resten av gruppa går med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #893 Del Skrevet 5. februar 2007 Skal eg gidde å gå på skulen i dag? :klø: Vi skal ha omveiledningsteorier. Eg frykter at det blir en masse repetisjon.. Men på den andre siden så er det jo akkurat det eg holder på å lese om no. Kanskje det hadde vært lettere å lese hvis eg visste ka eg skulle legge vekt på.. Og foreleseren vi har i dag legger ikkje notatene ut på Fronter, han leverer dei ut i timen. Sjøl om eg har vært snill og tatt til dei eg har kontakt med (gruppa og "gjengen") når dei ikkje har vært der er det jo ikkje sikkert at dei er like snill og tar et eksemplar til meg Alternativet er jo at eg går. Er ein time. Får notatene. Og setter meg på biblioteket et par timer og leser. Kjenner eg meg sjøl rett så får eg ikkje lest heime. Og det er berre 14 dager til eksamen! Eller 15, alt ettersom kortid eg skal opp. Håper vi får vite det snart. Vi skal ha eksamensforberedelse i morgen, så da får vi vel vite tidspunkt. Og, for min gruppe, forhåpentligvis også eksamenspar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 5. februar 2007 Eg har hatt ei fin helg. Veit egentlig ikkje heilt. Føler eg går i ei konstant tåke for tida. Dagane berre sklir inn i kvarandre. Eg føler eg ikkje får gjort noke fornuftig. Burde gjort det, burde gjort det, men ender alltid opp med å gjere ingenting.. Gleder meg til å bli ferdig med dette studiet. Kjenner eg er litt lei av å bu her. Dagane er så like. Det skjer ingenting (kanskje det hadde skjedd meir om eg hadde gått inn for det, men det er tross alt for studiene eg er her...) Føler nesten som om samme dag kjem om og om igjen. Samtidig som tida går kjempefort. Litt forvirra med tanke på moduler og eksamen og trur eg. Vanligvis så har eg ingenting som heng over meg på denne tida. Det er jo leeeenge til eksamen. Men no er det faktisk berre 2 veker.. Men det er eg vel glad for når mai kjem. At eg kan nyta våren og berre ha ein eksamen å tenke på, og ikkje 3. Eg har merka at eg er litt fraværande på forelesningane og. Og i pausane, når folk sitter og snakker så er eg lite motivert til å ta kontakt med folk. Det er liksom ikkje det samme som i fjor på denne tida for eksempel. Men det kan jo ha litt med temaet og gjere og da... Eg har tenkt lenge på den dagen eg skal flytta her ifrå. Har vel planlagt den det siste halve året. Mest med tanke på det praktiske, korleis skal eg få alle tinga med meg heim? Er det noke eg kan kaste? Hvis eg kaster det har eg bedre plass til det.... Trur eg gleder meg litt til å flytte ja. Men misforstå meg rett. Eg har det heilt fint her. Det er berre ikkje heilt _topp_ på ein måte. Gleder meg alltid til å komme heim. Heime har eg mange å besøke, joda, kan besøke mange her og. Men det er liksom ikkje heilt det samme. Eg trur eg treng ein mann. Nei, trur eg må gå på forelesning i dag eg. Prøva å få desse tankane litt på avstand. Blir jo lettere deprimert av dette jo. Hvis eg blir her heime blir det vel berre til at eg blir sittande og fundere på ting og ikkje får gjort noke fornuftig. Ut i sola og få litt frisk luft! No er det ei ny veke. Ny start. Eg må få gjort noke med dette humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #895 Del Skrevet 6. februar 2007 Snøstorm ute!!! Veit ikkje heilt ka eg skal tru og meine om det. Har jo lenge ønska at det skulle snø. Og når det først kjem snø så klager eg då og... Hihi, gruer meg litt til å gå til sentrum i dag... Glad eg allerede i går bestemte meg for å la sykkelen stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #896 Del Skrevet 6. februar 2007 Eg gjekk på forelesning i går ja. Vart sittande alle tre timane og.. Det var så få folk som møtte opp at eg ikkje hadde samvittighet til å gå. Men så var det jo litt greit å få med seg og. Om det var interessant veit eg ikkje. Har vært gjennom det ein del ganger før ja. Men det betyr vel at eg har det sånn noken lunde inne då. Får eg håpe. Men det resulterte jo i at eg ikkje fekk lest noke særlig i går då. Eg og I har fordelt litt av pensumet. Vi tar ei bok kvar og noken kapitell som vi har kopiert. Så skal vi skriva notater fra det, og bytte Veldig grei ordning. Men hverken eg eller ho kom gjennom det vi skulle til den tida vi har avtalt. Vi er ferdig med det vi har kopiert. Men henger litt etter med bøkene. Eg har vel 4, av 7, kapitell igjen å lese. Planen i dag blir då; * lese * gå på forelesning (eksamensforberedelse) * på Vera og ete pizza med 3 av jentene :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2007 #897 Del Skrevet 6. februar 2007 Snøstorm ute!!! Veit ikkje heilt ka eg skal tru og meine om det. Har jo lenge ønska at det skulle snø. Og når det først kjem snø så klager eg då og... Hihi, gruer meg litt til å gå til sentrum i dag... Glad eg allerede i går bestemte meg for å la sykkelen stå ← Her har det også snødd ute i natt. Nå er det opphold, men det skal visst komme mer snø ut på dagen. Og med blank is under, så gruer jeg også meg til å gå ut idag Så jeg holder med deg i at det er lurt å la sykkelen stå.. Sykkel på snø/is føre er ikke å anbefale... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #898 Del Skrevet 6. februar 2007 Der hadde jammen meg Loevinna vært på besøk mens eg var på party hos deg Her er det heldigvis ikkje is under snøen. Det har vært tørt og fint leeeenge. Så det er berre en masse tørr og fin snø som kjem ned. I bøttevis! :-D Håper du får ein fin dag du og Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2007 #899 Del Skrevet 6. februar 2007 Der hadde jammen meg Loevinna vært på besøk mens eg var på party hos deg Her er det heldigvis ikkje is under snøen. Det har vært tørt og fint leeeenge. Så det er berre en masse tørr og fin snø som kjem ned. I bøttevis! :-D Håper du får ein fin dag du og Loevinna! ← Idag skal jeg få kjøpt morsdagskort, så jeg får sendt det i god til før søndag... Mine kort har en tedens til å komme et par dager for sent.. Det posttrollet altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 6. februar 2007 Hihi, posttrollet spøker man ikkje med nei Morsdagskort ja.. Det må eg lage snart. Må kjøpe litt mer materialer så blir det nok et kort på mamma i år og. Nå skal eg ut i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå