Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Å jippi! Dette var jo gøy!

Eg kom meg på skulen, var her riktignok ikkje før kvart på ni, men fekk meg ein pult på biblis!!

Men så skal eg kobla meg til nettet. Går heilt fint det. Og to minutt etterpå blir eg kobla fra.. Kobler på igjen. Mister nettverk. Kobler på igjen. Mister nettverk. Kobler på igjen… Og sånn holder maskina på. Ho kobler seg jo til automatisk.

Fryktelig irriterende!!!

Men der var det stopp gitt. No er kl 9.20, lurer på kortid eg får posta dette innlegget.

Jaja, eg kan jo berre fortsette og skrive i et Word dokument og berre føye til hvis det er noke eg må få ut og så poste det når eg kjem heim. :ler:

Dei to pultane som står bak meg er tydeligvis blitt reservert i dag. Det ligg ei bok på kvar av dei. Dei låg der når eg kom i dag, men heldigvis var det andre ledige. No derimot begynner det å blir tomt for ledige pulter men det kjem stadig nye folk. Så det blir masse gryning og snøfting når folk oppdager at dei er opptatt.

Haha, no satte det seg ein der! Håper det ikkje var den som reservert pulten!! :hoho:

Har hatt nettverk i snart 10 min! Dette lover bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tommel: Tommel opp for alle som eter knekkebrød og eple på biblioteket!!!! Det er jo ikkje irriterende i det hele tatt jo!!!! :-D

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ferdig med oppgavene. Trur eg. Skal lese gjennom dei seinare. Men eg trur eg er fornøyd. Leverer i morgen tidlig.

Så skal eg lese litt til muntlig før eg stikker til sentrum og ser etter et par juelpresangar! :hoppe:

Det er godt å være nesten ferdig altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig!! :hoppe:

Var vel strengt tatt ferdig i går, men eg orka ingenting når eg kom heim i går så eg gjorde ikkje noke med redigeringa før no i dag.

No skal eg på skulen og printe ut og levere.

Deretter skal eg til sentrum og sjå om eg finne litt julepresanger :nisse:

Gleder meg virkelig til å sykle i dette været. Skulle jo nesten tru at eg var i Bergen jo, så masse som det regner her! Jaja, det er vel berre å pakke på seg riktige klær og hoppe i det. Håper eg får medvind heim igjen! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk melding av sjefen i dag. Ho lurte på kortid eg kom heim til jul. Det var visst bruk for meg... Ho skulle gje meg beskjed hvilke vakter ho trengte meg. Krysser fingrene for at det ikkje er julaften eller nyttårsaften!!!! :sjenert:

Fekk ikkje gjort alt eg skulle i sentrum i dag. Skulle kjøpa ein genser til nevøen min. Men dei hadde ikkje fleire igjen, hadde ikkje fått inn noken på forrige bestilling. Men dei fekk nye i februar!! Som om det hjelper når det var snakk om ein julepresang! :ler:

Problemet er vel egentlig at eg har sett meg ut ein genser som eg har lyst å kjøpe... Hehe. Håpar dei har den inne i Bergen.. Trur eg må høra med butikken..

Eg kjøpte et par småting då, til ein annan presang.

Og litt kartong til kort. Har laga eit bursdagskort i dag. Er alltid ute i siste liten med det. Ho som skal få det har bursdag på mandag.. Men hvis eg sender det i morgen har ho det vel på mandag håper eg. Seinast tirsdag og det gjer vel ingenting. Eg sendte kortet til pappa på tirsdag og han hadde det på onsdag, så det er vel fullt mulig.

No trur eg det er natt. Har store planer om å lese masse i helga.. Så eg må opp i skapeleg tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det er jo ein mulighet hvis du vil hjelpe meg med genseren. Fant den på nettet, så eg kan jo alltids bestille den. Men er litt usikker på om eg vil få den til jul då..

Eg kan høra med butikken om dei har den inne og kor mange dei i såfall har. Hvis det berre er ein igjen og dei ikkje kan legge den av til meg ei veke så hadde det jo vært fint om du kunne hjelpe meg :sjenert:

Og nei, er nok ikkje ferdig med eksamen.. Har gjort unna to og har ein igjen. Sparte den beste til slutt selvfølgelig! :ironi: Muntlig på torsdag. :grine:

Berre 6 dager til juleferie! Eller 5 hvis ein ser på klokka. Eg skulle visst legge meg eg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kjem eksamenspanikken snikande kjenner eg!

Går veldig opp og ned egentlig. I det eine øyeblikket føler eg at eg har god kontroll, men så kjem eg på kor masse eg har igjen å lese.... :grine:

Trur eg må høre med dei som har eksamen i morgen om koss eksamen blir lagt opp. Om eg må lesa alt eller om eg ka konsentrera meg om det eg kan best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne skal feire bursdagen sin ( som var i dag, eller faktisk i går, 11. ) den 13. januar.. Eg er spent på om eg kan vera med på den. Undervisninga starter jo selvfølgelig i veka før. Kanskje 8. , alt ettersom hvilke dager vi skal gå på skulen. Eg håper det ikkje er noke obligatorisk første veka, sånn at eg kan vera heime ei veke lenger. For hvis eg må reise ned hit før den 13. trur eg ikkje eg kjem til å resie heim igjen "berre" for å feire dagen hennes.

Vi skal forresten ha eit litt annerledes semester etter jul. Istedenfor at vi har tre moduler som går parallelt, med eksamen i juni, skal vi først ha ein modul og eksamen i februar, så neste modul og eksamen sikkert i april og så siste modul med eksamen til sommeren.

Det blir eit spennande semester trur eg. Håper det blir greit å få fordelt eksamenane ut over semestert og sleppe desse tre heilt på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!!!!

:grine:

Bakdelen med å ha mulighet til å få tips fra dei som har hatt eksamen er at du finner ut at dei spør om akkurat det du ikkje har peiling på!!! :grine:

Våkna til ein sms med noken sentrale stikkord i dag.. Kunne sikkert ikkje fått ein dårligare start!! :sjokkert:

Heldigvis har eg i overkant av eit døgn igjen å lese meg inn på! Hvis eg berre får satt meg ned og lest litt så skal det vel gå på et vis. Så sant dei ikkje bytter sentrale begreper kvar dag då... :ler:

:sjokkert:

Om et par timer skal eg møte KB som skal ha muntlig ein time før meg i morgen. Får håpe vi klarer å samle tankene litt sammen og finner ut at vi faktisk kan ein del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har visst mus på kjøkkenet.... :overrasket: Hihi

Satser på at det er ein jobb for vaktmesteren, for eg gidde ikkje gjere ein ting med det akkurat no!

Naboen flytte jo ut i dag då, og får besøk av husøkonomen som skal inspisera rommet på fredag så ho seier vel ifra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gjekk sånn passe... Eg fekk sagt ein del. Men dei var selvfølgelig ute etter ting eg ikkje visste..

Vi begynte med den boka eg sleit mest med. Og det var selvfølgelig ei bok som sensor hadde stor sans for :sur:

Eg kom meg gjennom det, med litt hjelp.

Endte på ein D, eg vippa visst både opp og ned på enkelte tidspunkt.

Når dei begynte å snakke om ka eg kunne og ikkje kunne så kom tårene :cry:

Skuffa. Letta. Og så fryktelig sliten!!

Eg kom forresten inn veldig tidlig. Traff på eine sensoren i gangen når eg kom 10 på halv og ho ba meg inn med ein gang :overrasket: Var ferdig 10 over halv!

Etter eksamen sto eg ute ei lita stund og berre trakk litt luft. Prøvde å komma til hektene igjen. Eg måtte inn igjen på skulen og levera ei bok og på veien traff eg ei i klassen som skulle inn litt etter meg. Ho var så nervøs stakkar! Snakka og med KB og fortalte ka eg hadde fått om og så begynte eg å tute igjen...... :grine:

Eg er så glad for at det er over no!! Eg har ikkje ork til å lesa ein ting meir på pensum. Heldigvis trenge eg ikkje det heller!

No skal eg berre så litt på tragiske serier på tv før eg skal pakke. Skal ta alt heilt med ro i dag. Muligens legga meg litt tidlig. Hvertfall hvis eg ikkje blir meir opplagt i løpet av dagen. No er eg heilt tom i toppetasjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Dette her er alt for tidlig!! Har sikkert ikkje sovet meir enn 4 timer i natt... Først og fremst fordi eg sovna seint, men det føles og som eg har vært våken kvar halvtime i frykt for å forsove meg.

Så eg er litt trøtt no ja. Men, eg gidde jo ikkje å vera heime langt på natt, så då får eg vel heller starte tidlig. Eg kan jo tross alt sove masse på turen og. :ler:

No legger eg snart av gårde, om ........... 11 timer er eg komt heilt heim! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir greit å få fordelt eksamenane ut over semestert og sleppe desse tre heilt på slutten!

Sånn hadde vi det..og eksamen ca ein gang i mnd...da ble jeg skikkelig lei til slutt...men har ihvertfall fått et avslappet forhold til eksamen da. Er jo bare en test for å sjekke ka en egentlig kan liksom.

Når dei begynte å snakke om ka eg kunne og ikkje kunne så kom tårene  :cry:

Skuffa. Letta. Og så fryktelig sliten!!

Snakka og med KB og fortalte ka eg hadde fått om og så begynte eg å tute igjen......  :grine:

Uffda, så leit :klem:

Er ikke noe særlig når tårene kommer da. Og det er vel spesielt når man er veldig trøtt da. Og etter en eksamen er man vel egentlig ikke helt opplagt og på topp..blir litt utslitt på en måte. Og da er det ikke alltid like lett å takle den litt harde sannheten disse sensorene kommer med..

Tenker på deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...