Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra du har ein fin følelse for eksamen :klem:

Vet hvordan det er å ikke ha det liksom.

Men det går jo som regel bra likevel da.

Og du er jo flink da. Leser hele tiden og greier.

Stolt av deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk capri! :klem:

Føler eg har forberedt meg godt til denne eksamen. Leste faktisk over tankekartet vi laga til temaet sorg, og ser at det berre er to stikkord eg har glømt å ta med! Det var litt godt å finne ut det! Krysser fingrene for en C iallefall ;)

Så nå er det berre å ta fatt på neste eksamen. Eller det vil sei. Vi skal ha heimeeksamen i neste veke, mandag til fredag, men eg har ikkje tenkt å lese noke til den. Tar det som det kjem. Men derimot _må_ eg begynne å lese til muntlig!! Det er riktignok 15 dager igjen, men der føler eg at eg ikkje har lest i det hele tatt... :forvirret:

Nei, får vel sette meg ned og få oversikten over pensumet til modulen.

Vi starter med kollokvier i morgen, så det er greit å ha oversikten iallefall. Sjøl om det "berre" er tre bøker (der eg berre har lest den eine....) + sjølvvalgt pensum.

*kikker lengselsfullt bort på pulten der kort-utstyret ligger*

Kanskje eg kan bruke kortlaging som gulrot i dag. Hvis eg er flink og leser noken timer no så kan eg lage kort i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje fått gjort noke fornuftig i dag... :sjenert:

Hadde planer om å lese litt, fant fram boka, streka under ein setning kanskje og vart plutselig fryktelig trøtt. Sånn gjekk det kvar gang eg fant fram boka. Ikkje har eg laga kort heller. Har riktignok laga klart et dokument med diverse tekst og motiv som eg må printa ut når eg kjem heim til mampap. Fant ut at det eg skal printe er det som skal vere på dei 3-4 korta som eg har igjen å laga, så eg kan jo faktisk ikkje lage fleire kort før eg er heime :sur: Kan jo selvfølgelig gjere det, men siden eg ikkje _må_ så er det ikkje så lett å setta seg ned med det og ha god samvittighet.. Det hadde eg jo når eg laga dei korta eg har laga til no.

Eg har festa ein del tråder i julegaven eg holder på å strikke då. Det teller vel som noke fornuftig! *iherdig overbevising av seg sjøl*

I morgen SKAL eg sitte på skulen til 3-halv 4 (då må eg heim til Home and Away.... :ler:) , enten i kollokvie eller på biblioteket!

Skal ha med meg kaffi og niste, har ikkje økonomi til å legge igjen fleire penger i kantina på ei stund.. Så då har eg ingen unnskyldning til å gå heim tidligare. Må forresten huske å ta opp brød før eg legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til jul da :hoppe:

Og nå er det vel ikke så lenge til du kommer til Bergen igjen heller :hoppe:

KjempeMegaStor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, no nærmer det seg jul med stormskritt Capri!!

Berre 12 dager til siste eksamen!

Og det vil sei 13 dager til eg reiser heim!!! :hoppe:

Ka dag skal vi møtast? ;)

Første helga trur eg nok at eg blir heime. Eg skulle gjerne vært på besøk hos et par kompiser (denne gangen og, lurer på kortid det faktisk blir gjort..) men eg veit ikkje ka det blir til. Kanskje det må bli etter julehelga.

Eg har sagt fra til 'jobben' at eg kjem heim til jul. Men er usikker på om det blir så masse jobbing.

Mamma har bestilt julevask og julepynting når eg kjem heim så eg mangler ikkje noke å gjere på iallefall ;) Hadde vært greit å bli ferdig med det meste der første helga. Iallefall vasking. Regner med at det skal gjerast ganske masse og grundig..

Tirsdag 19. skal eg til "byn" og passe nevøen min, vesle E, et par timer mens søs har eksamen. Regner med at det blir litt julehandel då. Forhåpentligvis siste rest!

**

I dag fant eg ein tråd om Home and Away her på KG, så eg har mimra med den i heile dag. Sett ein del gamle klipp og et par som ikkje er vist i norge ennå.

Men det har jo resultert i at eg ikkje har fått lest ein einaste ting då... :forvirret: og det er jo i grunnen litt dumt. Men eg har fortsatt 6 fulle dager å lese før muntlig, så eg har ikkje så veldig panikk ennå. På mandag starter heimeeksamen. Trur eg må ta med meg pc-en og sitte på skulen og skrive då, for eg finn ikkje nettverkskortet mitt så då har eg ikkje tilgang til internett, på denne maskina iallefall. Men vi har 5 dager på å skrive 5-6 sider så eg trur det skal gå greit. Kanskje eg får levert litt tidligare sånn at eg får enda fleire dager til å forberede muntlig..

Begynner å bli litt trøtt no, kanskje på tide å legge seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var eg i gang med andre eksamen. Har heimeeksamen denne veka, skal levere på fredag kl 14.

Heilt greie oppgaver egentlig. Noken litt enklere enn andre, men litt for ein kvar smak og interesse.

Vi fekk utlevert 8 oppgaver, og så skal vi velge 5 av dei. Veldig greit at vi fekk litt å velge i! Skal berre skrive ei til to sider på kvart spørsmål. 10 sider til sammen på 5 oppgaver. Og med linjeavstand 1 1/2 bør det gå fort og greit.

Men akkurat no er eg fryktelig trøtt!! Sovna ikkje før i 3-halv 4- tida i natt.. :Gjesp: Og opp igjen kl 9 for å møte jentene så vi kunne ha litt brainstorming på oppgavene.

Eg glømte selvfølgelig noe vesentlig til å eventuelt sitte på skulen og lese, så eg måtte heim igjen etter møtet. Og då gidde eg ikkje gå ut igjen! Så det frister veldig å ta ein liten time på puta..

Det gjorde eg i går og. Kanskje derfor at eg ikkje fekk sove i natt. Men har hatt litt problemer med å sovne dei siste dagane... :(

I går ja, sto opp halv 12 kanskje. Men allerede i 2-tida var eg så trøtt at eg måtte sove litt. Det svei skikkelig på augene, sånn som det gjer no.

Hvis eg sover til max ett så må vel det gå bra!? Så kan eg stå opp og ete litt, kanskje lage meg ein kaffi og jobbe med eksamen.

Det var ei oppgave som eg gleder meg til å sette i gang med. Om Cochlea implantat til hørselshemmede, og det er et område eg har stor sans for! Men eg er litt usikker på om eg skal begynne med den eller spare den til slutt... :klø:

Hvis eg begynner med den så vil eg iallefall ha skrive ei oppgave som eg blir fornøyd med, men då blir det jo ikkje så interessant å skrive dei 4 andre oppgavene. Mens hvis eg spare den til slutt så har eg noke å sjå fram til, men det er ikkje sikkert at eg får tid til å skrive så masse på den....

Dilemma dilemma..

Trur eg må sove litt på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 19. skal eg til "byn" og passe nevøen min, vesle E, et par timer mens søs har eksamen. Regner med at det blir litt julehandel då. Forhåpentligvis siste rest!

:hjerte:

Tenk om jeg ikke jobbet tidlig på tirsdager da... :sjenert:

Ja, vi må finne en dag å møtes da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du klarer heimeeksamen kjempebra jeg  :klem:

Er jo lov å håpe... Hehe, joda, trur det skal gå ganske greit. Berre eg kjem igang med skrivinga.

:hjerte:

Tenk om jeg ikke jobbet tidlig på tirsdager da... :sjenert:

Ja, vi må finne en dag å møtes da :hoppe:

:Nikke: Eg tenkte at eg skulle høre med deg om eg kunne komme på besøk til deg og varme maten hans når han blir sulten (er ikke så stor fan av ammerommene på enkelte sentre). Men så kom eg på ka dag det var... :tristbla:

Jaja, vi finner nok ein dag som passer! Eg blir jo heime heilt til neste år!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:  Eg tenkte at eg skulle høre med deg om eg kunne komme på besøk til deg og varme maten hans når han blir sulten (er ikke så stor fan av ammerommene på enkelte sentre). Men så kom eg på ka dag det var...  :tristbla:

:grine:

...eg som har såå lyst å se liten baby då... :sjenert:

Og hjelper neppe om jeg bytter til meg senvakta likevel..for det er så tett opp til jul, at jeg sikkert måtte ha jobba fra 12 likevel...

Nei, vi får nok satse på positiv test nå i løpet av uka..og kvalme og sykemelding 19.des.. :ler:

...sjøl om eg ikkje har lyst å være sykemeldt...er så kjedelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gler oss til å sjå deg! :)

Eg gleder meg masse til å sjå dåke og!!! :klem:

:grine:

...eg som har såå lyst å se liten baby då... :sjenert:

Og hjelper neppe om jeg bytter til meg senvakta likevel..for det er så tett opp til jul, at jeg sikkert måtte ha jobba fra 12 likevel...

Nei, vi får nok satse på positiv test nå i løpet av uka..og kvalme og sykemelding 19.des.. :ler: 

...sjøl om eg ikkje har lyst å være sykemeldt...er så kjedelig... :sjenert:

:enig: Vi går for ein kort sykemelding, eller at du må vera heima fordi du driv og er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt flink i dag. Var på skulen 10 over 9 i morges!!!! Heilt utrulig at eg klarte det!! Men når eg kom på biblioteket var det ingen pulter ledig!! :overrasket: Ingen grupperom i den etasjen heller..

Fant ein pult til slutt, i 1. etg på biblis. Men det var ingen stikkontakt i nærheten, så eg fekk ikkje skrevet på data samtidig, så eg kom litt seint i gang. Eg vart sittande og lese fram til lunsj. Litt over 12 klarte ei venninne å kapre ein pult til meg i nærheten av ein stikkontakt så då fekk eg komt i gang med skrivinga og.

Skreiv 2 oppgaver i dag då.. Men er ikkje heilt fornøyd med resultatet egentlig. Det får være sånn no, skal skriva dei 3 andre oppgavene før eg leser gjennom desse igjen.

I morgen har eg som mål å vera på skulen halv 9. Vil ha mulighet til å sitte med dataen fra morgenen av. Det går så mykje fortare hvis eg kan skrive mens eg les!

Etter eg kom heim i ettermiddag har eg ikkje gjort noen ting føler eg. Mangler heilt motivasjon. Ikkje gidd eg lese/skrive, ikkje spille data, og heller ikkje ete mat. Men no er eg så svulten at eg trur eg blir nødt til å tvinge ned noe mat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Eg fant nettverkskortet mitt!! No kan eg sitta på nett på skulen i morgen! Burde nok ikkje, men det er jo ikkje så mange som kan forstyrre meg på dagen. Men tenk hvis eg går glipp av noe viktig her på KG!!?

:legrine:

Jada, eg skal jobbe masse med eksamen. Har som mål å bli ferdig med to oppgaver til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...