silvius Skrevet 14. november 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 14. november 2006 Eg var skikkelig trøtt i går når eg skulle sove. Men først så måtte jo naboen stå på kjøkkenet med den som var på besøk og sei hadet til den personen. Og det tok sikkert ein halvtime (føltes iallefall sånn). Og når eg då endelig var sovna så våkna eg av at ein annan nabo hadde tv'en høgt på! Så når klokka ringte i dag hadde eg lite lyst til å stå opp. Og det hjalp jo ikkje at knappane på telefonen min er heilt forskjellig fra den andre, så når eg hadde slumra ein periode så trykkte eg feil og våkna 10 min før eg måtte gå til skulen. Men temaet i dag var spiseforstyrrelser, og eg føler at eg kan nok om det egentlig, og så har eg lest det eine veldig informative kapitlet vi har om temaet, så eg berre snudde meg og sov vidare. Våkna med jevne mellomrom, men stod ikkje opp før 12-halv 1... Telefonen min ja. Den er et kapittel for seg sjøl... Første dagen eg brukte den så hadde den lada heile natta (riktignok med ein lader som ikkje hørte til den telefonen, men ein nyare Nokia-lader) men eg fekk sendt ein del meldingar og mottok noen. Men etter 4 timer slo den seg av, når eg var på vei til Linn3c. Passa meg dårlig, men ka kunne eg gjera då? Neste gang eg lada den fant eg fram den gamle ladaren. Eg lada den vel på fredag kveld, og har kanskje lada den halvt opp ein gang etter det, men først i dag gjekk den tom, så eg trur eg skal holda meg til den gamle ladaren. Men iallefall. Eg får sendt og motta meldinger. Og mottar vel forsåvidt samtaler og, men eg hører ingenting mens den andre hører alt eg seier. Når eg skal ringe ut er det heilt stille i min ende, hører ikkje summetone eingang, men det ringer hos den andre og den hører meg.... :klø: Trur eg må ha med ny telefon snart eg.. Trudde faktisk ikkje det skulle vera så masse feil på den gamle telefonen.. Og så klarte eg jo selvfølgelig å glømme strikketøyet mitt heime.. Betyr det at eg må gjera no fornuftig i ettermiddag da? Det blir vel ikkje sånn, for eg blir vel sittande med dataen da. Nei, no er det på tide med litt mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. november 2006 #762 Del Skrevet 16. november 2006 Ny telefon høyres lurt ut, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. november 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 16. november 2006 Veit ikkje om eg skal le eller grina.. Har nett snakka med hittegodskontoret og dei har muligens fått inn telefonen min... Det er jo heilt supert om eg får "livet" mitt tilbake, men eg hadde gleda meg til å få kjøpa ny telefon.. Eg kan jo selvfølgelig berre gjera det, men eg har ikkje så fryktelig god økonomi, så eg kan liksom ikkje berre gå og kjøpe ny telefon. Uten den eg mista hadde eg jo ikkje noke valg. Jaja, får masse penger i januar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. november 2006 #764 Del Skrevet 16. november 2006 Så fint at dei kanskje har fått inn telefonen din då. Så kan du spara pengane dine til etter nyttår, så kan du kjøpa ein ny og betre då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. november 2006 #765 Del Skrevet 16. november 2006 Så greit hvis du får tilbake telefonen din da Da kan du jo kjøpe ny mobil når januar-salget starter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. november 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 16. november 2006 Veldig greit hvis det er min telefon. Det hørtes jo sånn ut... Eg hadde nok uansett venta til over nyttår med å kjøpe ny telefon. Men det er jo veldig greit å ha ein telefon som virker heile tida, så det er midt i blinken om eg får min igjen no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. november 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 17. november 2006 Det var jo min telefon jo!! :-D Så no har eg fått livet mitt tilbake. Med alle telefonnr og heile kalenderen intakt!! Det første eg skal gjera no er å skrive opp alle telefonnr eg har og alle bursdager eg har lagra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. november 2006 #768 Del Skrevet 17. november 2006 Så bra det var din telefon da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. november 2006 Forfatter #769 Del Skrevet 17. november 2006 Ikkje sant! :-D Men den knappen som åpner dekselet er vekk, så dekselet bak på telefonen er litt løst. Kanskje eg må kjøpe ny telefon uansett!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. november 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 18. november 2006 Heile dagen i går klarte eg å surra vekk. Og i dag mangler eg motivasjon totalt! Burde definitivt ha lest litt, det er berre 10 dager til første eksamen.... men det er så masse anna eg heller skulle gjort. Eg MÅ rydde litt her, det er jo så vidt eg har ein sti bort til senga jo! Og så bør eg faktisk begynne på julekorta! Hvis eg skal få sendt dei i tide før jul så er det på tide å begynne no. Kanskje eg klarer å bli ferdig til eksamen, så slepp eg å tenke på det, kan berre konsentrera meg om eksamen... Det var lurt! Då blir det julekortlaging i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. november 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 18. november 2006 Eg beundrer virkelig enkelte telefonselgere!! No har eg visst bytta mobilabonnement.... Men Chess er jo ikkje akkurat det dårligste alternativet å bytte til! Når eg hadde fått summa meg litt kom eg på at Chess selger jo mobiler litt billigere til sine abonnenter. Og dei har mobilen eg har lyst på litt rimeligere enn eg har funnet til no!!! Pluss ein del andre som eg har sett på, så her er det berre å velge og vrake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. november 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 21. november 2006 I går når eg våkna låg eg og hørte på regnet som plaska ned ute. Men beit meg merke i kor høgt det dryppa, det var jo ganske merkelig at eg skulle høra at det dryppa på terassen. Men det gjorde det jo altså ikkje... Når eg sto opp og såg på gardina forran døra så var jo den våt ein halvmeter opp fra golvet!!!!! Regnet kom faktisk inn oppe på døra! Eg lurte på om det kanskje kunne komma av at ledningen til inne- ute- termometeret mitt hang ut øverst i døra, så eg flytta ledningen til vinduet. Men det har ikkje regna like voldsomt etter den natta så eg er ikkje sikker.. Men det høres ut som det tar seg opp der ute. Lyner og tordner som bare det. Så det er vel på tide å stenge pc-en.. I morgen er det tid for ny kollokvie. Ei veke igjen til første eksamen no.. Hadde kollokvie på mandag og. Føles godt at vi går gjennom bøkene sånn, for eg føler at eg har kontroll på skriftligen. Så får heller muntligen gå som den går. Håper M har lyst til å bytte tidspunkt med meg, for då får eg tirsdag kl 9 istedenfor torsdag kl 13.30! Vil helst ha den så tidlig som mulig berre for å bli ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. november 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 24. november 2006 Naboen min skal flytte... Sammen med kjæresten. Er eg så forferdelig å bu med? No har eg berre et par kapittel igjen å lese så har eg faktisk lest alt pensum til første eksamen! Trur det er første gang eg har komt meg gjennom heile pensumet!! Resten som må lesast håper eg på å få gjort i helga, i verste fall på mandag. Skulle ha skrevet notatene inn på data og, men det er ikkje så nøye om eg ikkje får gjort det. I går satt vi sammen i kollokvie og laga tankekart. Det var veldig nyttig å få gjort! Vedig greit å samle alle tankene rundt kvart tema. Det har vært fryktelig tungt å stå opp den siste veka. Trur ikkje eg har sovet mindre enn før, men eg klarer liksom ikkje motivere meg nok til å stå opp. Kanskje fordi det ikkje er noke er _må_ gjera, sett bort ifra at eg må lese da... Eg må liksom ikkje opp for å gå på forelesning, for det var vi jo ferdig med i forrige veka. I morgen skal eg sova ut, sjå om det hjelper. Har ingen andre planer enn å lesa i morgen og det har eg heile dagen til så eg treng ikkje stå så tidlig opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. november 2006 #774 Del Skrevet 25. november 2006 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. november 2006 Forfatter #775 Del Skrevet 25. november 2006 Eg glømte å kjøpe brød i går! Det vil sei at eg må ut i regnet igjen i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. november 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 26. november 2006 Ikkje alltid like lett å bu på studenthybel.. Masse bråk fram til midnatt, det er ein eller annen her i bygget som har skikkelige forsterkara til tven sin!! Akkurat i går gjorde det ikkje så masse at dei bråkte så lenge for eg var jo ikkje i seng før ett sjøl, men dei kunne godt ha dempa seg litt, for det er ikkje så kjekt med den konstant høge bassen og duringa i veggen. "Oj, der var det ein eksplosjon ja, og no-skjer-det-noe-spennende-musikk" Sovna vel i 2-tida, hadde akkurat sovna og våkna av ei melding kl 2... Ein kamerat som var på fest.... Er det min feil då!? Gadd ikkje svare han der og da, men han skal få høre seinare i dag! *Håper han er skikkelig fyllesjuk!! * Og så bråka naboen på kjøkkenet litt over 9. På ein søndag! Men eg snudde meg jo berre rundt og sov i 2 timer til eg. Måtte berre få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. november 2006 #777 Del Skrevet 27. november 2006 Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. november 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 27. november 2006 Tusen takk Linn3c! Satt litt på skulen sammen med ei i klassen i dag. Vi snakka _masse_ om dei største temaene, så eg føler eg har rimelig kontroll. Men vi klarte jo å bomma totalt i fjor då så... Eg gruer meg litt til å lesa oppgavene. Spent på om eg klarer å skrive ei tilfredsstillande oppgave. No skal eg sjå litt på tv, før eg tar ein tidlig kveld. *Må huska å legga fram alt eg treng til i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. november 2006 #779 Del Skrevet 28. november 2006 Åååå, dette er spennande altså! Håpar alt går/gjekk bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. november 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 28. november 2006 til Linn3c! Så kjekt at noken tenkte på meg i dag! Eksamen har eg faktisk ein ganske god følelse for!! Men det har eg jo hatt før og då, og då gjekk det ikkje så veldig bra. Men eg satt til ein halvtime før tida og skreiv 12 sider!! Håper berre det er noko fornuftig som står der, eller eg veit at det er fornuftig, for det var eit sammendrag av det som sto i boka (om eg så får sei det sjøl...). Spørsmålet er vel om eg har bomma på oppgava eller ikkje. Jaja, får svar om ein måned. Oppgavene var veldig allsidig. Første oppgave var om fritid Andre oppgave var om mobbing Og siste oppgave var om psykisk helse, der vi kunne velge å fokusere på ulike "psykiske tilstander" (psykiske problemer, sorg, spiseforstyrrelse eller seksuelle overgrep) Og det vil sei alle temaene vi har hatt i den modulen så det var berre å velge og vrake. Eg valgte sorg. Så no har eg og to fra klassen vært i sentrum og møtt K som gjekk i klassen vår før. Vi vandra litt før vi gjekk på kafe og tok ein kakao. Og i kveld skal eg laga litt julekort tenkte eg. Skal ikkje ofra eksamen ein tanke meir i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå