silvius Skrevet 5. november 2006 Forfatter #741 Del Skrevet 5. november 2006 Huff, no er visst helga over.. Eg har gitt meg sjøl fri i helga, så eg har berre kost meg! Laga et par kort (må laga to til før eg reiser heim på tordag), sett et par filmer, vært litt på dataen, sett på tv og strikka på ein julepresang. Helga har vært heilt super!! I morgen skal eg på skulen og lesa. Og på ettermiddagen skal "gjengen" på baby-visitt. Må handla litt før eg treffe gjengen, så heile dagen går vekk. Kanskje best å legga seg no då. Skulle forresten ha vaska litt kler i morgen og. Jaja, får ta det på tirsdag, det er vel tørka til onsdag kveld då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. november 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 6. november 2006 Æsj, eg trur eg har mista mobilen min.... Skikkelig kjipt altså! Eg husker at eg la den i bukselomma på vei ut av rommet og tenkte at "der kan den ikkje ligge, for det var ein dum plass". Lomma er ikkje så veldig djup kan du sei.. Men så veit eg ikkje ka meir eg gjorde med den før eg skulle sjå etter den når eg var komt til sentrum. Sykla til sentrum i dag, og det er STOR fare for at den har klart å dette ut av lomma ein eller annen plass på veien der.Eg såg etter den på veien heim igjen. Men det er jo mørkt ute så det var ikkje så enkelt å sjå i alle krikar og krokar... Eg ringte til den no nettopp, men det berre ringte. Ingen som tok den eller som avviste samtalen. Og eg lot det ringe LENGE. Får ta meg ein tur i morgen etter skulen, når det er lyst. Skulle så gjerne hatt ein tlf til så eg kunne ringt samtidig som eg leita.. Kan jo forhøra meg med ein i klassen om dei kan bli med.. Får ringa til den igjen i morgen trur eg. Skal tru om den som evt finner den er så ærlig og tar tlf hvis eg ringer til den? Usj, eg burde vel stengt sim-kortet... Litt kjipt hvis den som finner den ringer for fleire tusen kroner liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. november 2006 Forfatter #743 Del Skrevet 6. november 2006 Shit.. Eg bruker mobilen som vekkerklokke.... Koss skal eg då komme meg opp i morgen!? Eg har jo ingen andre vekkerklokker! Naboen pleier jo stå tidlig opp da. Får håpe eg våkner av henne i morgen og.. Skal på skulen kl 9 liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. november 2006 #744 Del Skrevet 6. november 2006 Uff, kjedelig å miste telefonen. Håpar han dukkar opp igjen når du minst ventar det. Gler meg til du kjem! Blir du lenge her hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. november 2006 Forfatter #745 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, det var skikkelig kjipt med tlf.. Føler meg heilt handicappa jo!! Blir nok ikkje så lenge trur eg.. Noen timer. Skal visst på shopping med søsR først Og så tenkte eg å stikke innom Capri på jobb. Men timane mellom der er dine! Fra kanskje 12 til 15. Huff, det hørtes så lite ut no! Dagane er alt for korte!! Det blir jo berre et par timer jo! Sentrene åpner jo ikkje før 10, og så blir det vel vandring ein time eller så, og så skal eg komma meg inn til deg, så då er nok klokka blitt iallefall 12, og hvis eg skal rekka lunsjen til Capri så må eg jo gå igjen seinast kl.15.. Har litt lyst til å være heime med familien på kvelden, og du veit jo koss bussrutene er der ute.. Veit ikkje heilt koffor eg vil heim egentlig. Har jo heile lørdagen og søndagen til det. Sjøl om lørdagen nok går med til å forberede dåpen.. Hadde eg hatt fly litt seinare på dagen, kunne mandagen og vært ein fin dag å komme på besøk. Men eg må vel være på flyplassen halv 2, så det spørs om det lar seg gjere.. Eller, kanskje det gjer det. Ka meiner du Linn3c? Vil du stå tidlig opp den dagen? For min del går det heilt greit! Med flybuss fra sentrum seinast ett så kan vi jo få et par timer før det!? Huff, det vart masse diskusjon med meg sjøl her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. november 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 7. november 2006 For ein gangs skyld er eg glad for at naboen sto tidlig opp og bråka på kjøkkenet. Men ho var seinare oppe i dag enn vanlig syns eg.. Eg våkna iallefall kl 8.20. Heilt greit tidspunkt det. Så no skal eg berre få i meg litt mat og så gå på skulen, før det igjen er tid for mobiljakt. Egentlig er eg litt "glad" for at mobilen er vekke, for då har eg ein grunn til å kjøpa ny Har sikla litt på markedet ei stund no, men har liksom ikkje hatt ein god nok grunn til å kjøpa ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. november 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 7. november 2006 Var ein tur til ute og såg etter telefonen i dag. Men fant den ikkje. Dei hadde ikkje fått inn noe på Prix heller (var jo verdt et forsøk, kunne jo være at den vart funnet av ei ærlig sjel..) Så no har eg fått sperra sim-kortet og bestilt nytt. Tenk på alle dei bursdags-meldingane eg kjem til å gå glipp av på fredag! Yeh, right! Håper eg får tak i mamma i ettermiddag. Ho sa at ho kunne komma og henta meg på torsdag, event kunne R henta meg/reisa så seint at ho kunne kjøra innom flyplassen. I følge R skal mamma vera på kurs heile veka. Og siden ho ikkje kan ringe til meg så må jo eg ringe til henne.. Jaja, får eg ikkje tak i henne får R styre det greiene. Eg gidde iallefall ikkje stå ved telefonkiosken i heile ettermiddag. Var kaldt nok å stå der i 20 min når eg ringte telefonselskapet no. No har eg vaska kler. Burde lest og, men eg vil heller prioritera korta som eg må ha ferdig i morgen. Og så må eg pakka i dag eller morgen og. Fant ut i går at vi skal ha forelesning 9.15-15.00 på torsdag! Obligatorisk!! Blir ein lang dag. Men aller først må eg senda mail til dagens bursdagsbarn. Hadde tenkt å ringa ho, men du veit jo... Det er merkelig kor avhengig eg egentlig er av telefonen! Det er jo heile livet mitt nesten. Men enda godt at eg ikkje mista lommeboka, for då hadde eg ikkje komt meg heim på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. november 2006 #748 Del Skrevet 7. november 2006 No må eg ta ei bleie og gjera oss klar til å stikke ut ein tur, men eg kjem innom seinare i dag. Men eg gler meg til fredag! Noko spesielt du ønsker deg? Mandag kan me jo bli enige om på fredag, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. november 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 7. november 2006 Noko spesielt du ønsker deg? ← Nesj, ein god klem kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. november 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 7. november 2006 Eg har forresten funnet ut at eg har vekkerklokke på inne-ute-termometeret mitt!! Av alle plasser! Men no kjem eg meg forhåpentligvis opp på egenhånd dei to neste dagane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. november 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 8. november 2006 No har eg vært på politistasjonen og meldt fra om telefonen. Så no er det berre forsikringen som gjenstår, så blir det kanskje ein ordning med ny telefon snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. november 2006 #752 Del Skrevet 8. november 2006 Kjedelig å mista mobiltelefonen da..men en veldig god grunn til å kjøpa ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2006 #753 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Gratulera så masse med dagen snuppis! Endret 10. november 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2006 #754 Del Skrevet 10. november 2006 !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #755 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. november 2006 Forfatter #756 Del Skrevet 13. november 2006 Tusen takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. november 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 13. november 2006 Herlighet så trøtt!!! Dagane har gått i ett fra torsdag! Tidlig opp og forelesning heile dagen for så å reisa heim. Var vel heime i halv ti-tida. Gjorde ikkje noke spesielt den kvelden. Var litt seint i seng. Mamma og R måtte jo gratulera meg med dagen like etter midnatt Fredagen våkna eg litt før 8. Når heile familien er heime og 11 personer skal plasserast på 5 soverom og ein bobil er det alltid kamp om dei beste romma. Denne gangen fekk eg "datarommet", der det meste blir lagra. Noke som vil sei at fredag morgen prøvde V å vera stille når ho skulle inn på rommet og hente flagget. Men eg våkna jo i det ho tok i dørhåndtaket. Og når ho då 10-15 min seinare var innom igjen for å hente avis til å fyre i peisen med så gav eg opp og stod opp!! Hadde ikkje sovet siden ho var inne første gangen. Etter kvart sto dei andre opp og vi (eg, søsR og søsV og alle ungene) reiste for å handle litt. Eg hadde jo planer om å gjera meg fort ferdig med handlinga sånn at eg fekk mest mulig tid sammen med familien Linn3c, men desse søstrene mine brukte jo den tida dei trengte. Først gjekk vi ein runde på senteret for å sjå etter jakke til meg, men eg fant ingen som eg falt heilt for. Og så var det innom et par butikkar for å finna noke til Småtten. Men eg fekk meg ein liten time hos Linn3c, kjempekoselig å sjå dei igjen og å helsa på Småtten!!!! Og så bar det ut igjen og på besøk til Capricorn på jobben hennes. Skal sei ho var i godt humør ja! Fekk ei flott lue av henne til bursdagen!! Reiste heim utpå ettermiddagen så eg fekk heile kvelden heime med familien. Fekk ein fiiin pynte-figur av niesene mine til bursdagen. Som dei hadde kjøpt med sine egne penger (*og no kom eg på at eg har glømt den heime, hadde tenkt å ta den med*). Og så vart det jo litt kake.. Broderen med kone kom utpå kvelden, og eg, mamma, søsR og svigerinna mi vart sittande til halv 2 og snakke!! Lørdag våkna eg kl 8 igjen! Fekk altså litt over 5 timer søvn.. Men eg var ikkje trøtt og visste at vi hadde masse å gjera den dagen. SøsV var jo langt fra ferdig med bordkorta, det måtte handles til dåpen, lage kaker og pynte lokalet.... Så vi starta med handlinga. Kjøpte jakke og sko til bursdag fra R og mamma. Fekk ein tallerken i middagsserviset eg samler på og filmen "Legenden om Narnia" på dvd. Kjøpte gave til dåpsbarnet og pappa. Og søs og mamma kjøpte to kaker til dåpen i stedenfor å lage dei sjøl!! Kjempelurt!! Resten av dagen gjekk vel med til å lage bordkort og pynte bordet. Lurer på kor masse V egentlig har laga på dei bordkorta.... Ho hadde jo ideen, men R har visst hjulpet masse med invitasjonene, eller det vil sei, der veit eg ikkje kem som har gjort ka, men eg har mine mistanker... Og eg brukte jo ei helg no sist eg var heime til å skjere ut serviettringer og noke til takkekorta. Og no skreiv eg på 2/3 av bordkort-bøkene (der det sto; "Då eg vart født var eg 51 cm lang og 3850 gram. Den 6. nov. var eg 61 cm lang og 6850 gram. Tusen takk for at du kom i min dåp.") mens R tok resten. Den kvelden var vi i seng i 1-tida. Søndags morgen vart eg vekt av V og fekk ein smørblid liten gutt opp i senga!! Snakk om ein fin måte å våkne på!!! :-D Og så gjekk jo heile dagen slag i slag fram til vi var ferdig med å rydde og vaske i 7-tida på kvelden. Då var eg sliten då!!! Men likevel kom eg meg ikkje i seng før midnatt. I dag sov eg heilt til 9!!! Og då MÅTTE eg stå opp og pakke før eg reiste heimefra kl 10. Reiste til byn og kjøpte resten av bursdagspresangen fra søsR; varmepistol til embossing! Så no er det fare for at julekort-laginga går litt kjappare! Var heime på hybelen i halv 5-tida. Gadd ikkje lage middag i dag, så eg stakk innom kantina og kjøpte med et par pizzastykker.. Hehe. Så no skal eg berre sjå på tv, sitte litt på dataen og legge meg tidlig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. november 2006 #758 Del Skrevet 13. november 2006 Godt at du er komen vel fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. november 2006 #759 Del Skrevet 13. november 2006 Og så bar det ut igjen og på besøk til Capricorn på jobben hennes. Skal sei ho var i godt humør ja! Fekk ei flott lue av henne til bursdagen!! ← Koselig du kom innom da. Men du vet, fredager er litt hektiske.. Klart jeg var i godt humør! Hadde jo fått pergo-resepten min jo Så kjekt du likte lua da. Du var jo litt vanskelig på fargevalget. Så da måtte jeg jo ut og finne nytt garn på torsdagen Kjekt å høre at du har komt deg hjem igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. november 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 14. november 2006 Godt at du er komen vel fram ← Ja, det var egentlig litt godt å komma tilbake til mitt eget.. Koselig du kom innom da. Men du vet, fredager er litt hektiske.. Klart jeg var i godt humør! Hadde jo fått pergo-resepten min jo Så kjekt du likte lua da. Du var jo litt vanskelig på fargevalget. Så da måtte jeg jo ut og finne nytt garn på torsdagen Kjekt å høre at du har komt deg hjem igjen da ← Liker å være litt vanskelig.. Fredager er hektiske ja, men det var veldig greit å være der. Få helse på gamle kolleger igjen. Og ramse opp samme leksa til alle sammen.. "Jada, eg har det bra. Ja, går fortsatt på skule og nei eg jobber ikkje på butikk lenger." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå