silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #721 Del Skrevet 23. oktober 2006 19.15 når eg skal heim. 14.35 når eg skal tilbake. Trur mamma kjem og henta meg på flesland. Og så tenkte eg meg til byn fredagen. Så då får du besøk. Berre så du veit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #722 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fredag som i 3. eller 10.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Fredag som i 10. Om to veker Endret 24. oktober 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #724 Del Skrevet 24. oktober 2006 Eg var sikker på at klokka var blitt to når eg forlot bilbioteket i dag. Og då kunne eg jo berre gå med god samvittighet!! Var på vei i kantina for å kjøpe middag og greier Men så var den jo berre ett :klø: Har fått lest det eg skulle i dag då. Men fant ut at det kanskje var litt tidlig med middag, sjølv om klokka faktisk er over middag. Og så svir det på augene. Trur kanskje eg skal lura meg til ein liten duppings siden eg har vært så flink i dag. Burde vel strengt tatt funnet fram neste bok, men akkurat no er eg så trøtt at eg ikkje trur eg hadde fått med meg noe av det eg leser likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har nettopp sett "Legenden om Narnia - Løven Heksa og Klesskapet". Eg blir like fasinert kvar gang eg ser den!! No er det riktignok sikkert 10-15 år siden sist eg såg den, og dette var nyinspillingen fra i fjor. Men den var akkurat som eg husket den! Angrer litt på at eg ikkje såg den når den gjekk på kino. Då hadde den nok vært enda litt bedre. Søs R var skikkelig overraska når eg sa at eg ikkje hadde sett den på kino. Ho hadde visst rekna med at eg kom til å sjå den. For når eg var mindre satt eg klistra til tv'en når den gjekk, visstnok. Eg har alltid visst at eg likte dei filmane, men at eg likte dei så godt at søs skulle huske det så lenge etterpå var eg ikkje klar over! Skulle gjerne hatt boka og eg... *Skynde meg å notere det i juleboka mi så eg husker det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 #726 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fredag som i 10. Om to veker ← Åååå! Jippi! Og så DEN fredagen då! Håpar Småtten er ute og me er heime igjen til det då, så kan me feira bursdagen din og greier! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #727 Del Skrevet 27. oktober 2006 Låg og hørte på pøsregnet i natt og dag tidlig. Grudde meg skikkelig til å sykla til sentrum i dag. Men no skin jo sola som ho er tussete!! Trur eg skal komma meg avgårde no sånn at eg har sol mens eg sykla. Og kanskje eg er tilbake til det skjer noe nytt hos Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #728 Del Skrevet 28. oktober 2006 Våkna visst litt seint i dag og.. Men så var eg jo våken når nyheten om at Linn3c hadde fått gutten sin tikka inn på tlf min og da. Og da var det litt vanskelig å sovne igjen No har eg tømt frysen, må få vekk den isen som er inni der. Begynner å bli litt liten plass... Men mens den tine litt så skal eg lesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hihi, tidlig oppe i dag faktisk. Våkna, såg på klokka; 10, ja grei tid å stå opp det. Gikk i dusjen. Mens eg sto og laga mat så kom eg på ka som var spesielt med denne dagen... Klokka er jo faktisk ikkje så mykje! Eg sto opp klokka 9 i dag jo Kanskje eg klarer å få litt ut av dagen da. For nå er det heldigvis ikkje så mye på tv, så kanskje eg får gjort unna noe lesing!? Det hadde vært no' det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 29. oktober 2006 No har eg vaska over golvene i fellesarealet Godt med alt som er gjort altså! Hadde berre bøkene mine lest seg sjøl og. Lydbånd hadde vært noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #731 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mandag... Ny veke. Gleder meg til jul eg! 12. desember forhåpentligvis, då er eg ferdig med alle eksamener. Så sant eg får muntlig første dagen då, og det håper eg virkelig. Har inntrykk av at dei fleste vil ha siste dagen for eksamenane i år kjem veldig tette. Tidligare har vi hatt 2 veker å lese på mellom eksamenane. Men i år skal vi heller ha 3 eksamener på 2 veker. Og ein av dei er heimeeksamen og for sikkerhetsskyld.. No koker kaffien. Eller dvs. vatnet til kaffepulveret koker. Så no er det berre å pakke sekken, røre sammen kaffien og sette nasa mot skulen. Har tenkt å sitte leeeeenge på biblioteket i dag! Så får vi sjå kor lenge det egentlig blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #732 Del Skrevet 30. oktober 2006 Iiiik!! Har vært uten nett siden eg kom heim i dag!! Får nesten abstinenser jo! Godt det kom tilbake no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #733 Del Skrevet 31. oktober 2006 Trøtt no.. Har forhåpentligvis klart å komma inn i de rytmen eg har prøvd på i heile høst. Satt på skulen fra 10 til 14.30 og leste i går. Fekk lest halve boka (ca 50 sider). Satt i dag og, etter forelesning. Fra 12.30 til 15.30! Så no er eg nesten ferdig med boka om mobbing. Har vel 10 sider igjen eller noe. Tenkte eg skulle ta dei no etterpå. Berre for å bli ferdig liksom. Så kan eg ta resten av ettermiddagen og kvelden fri. Skal kanskje på kino i kveld. Fritt Vilt.. Er ikkje sikker på om eg tør, men det hadde jo vært litt greit å få den med seg. Eg har ikkje heilt sansen for skrekkfilmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2006 #734 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei vennen! Gler meg til du kjem heim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #735 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det snør!!!! Og eg har sykla heim fra sentrum med snøen/sluddet blanda med motvind.... Ikkje lika kjekt det, men det snør iallefall! Har vore på kino med ei venninne og ei venninne av henne igjen. Vi såg Fritt Vilt ja. Og den var faktisk enda litt meir skummel enn eg hadde forventa! Hadde nesten gangsperr i magen når vi kom ut, etter å ha krøket meg sammen og holdt pusten gjennom store deler av filmen.... Var vel omtrent sånn som dette eg såg ut trur eg. Satt og kikka alle andre plasser når eg visste at det kom til å skje noe. For så å kveppe. Eg sank nok lenger og lenger ned i stolen ja. God film egentlig. God historie og sinnsjuke "effekter", veit ikkje heilt ka eg skal kalle det eg, men vi visste heile tida når ting skjedde. Merkelig slutten då.. Men ellers bra. Trur ikkje eg kjem til å dra frivillig til et høyfjellshotell med det første nei.. Men no er det natta. Skal på forelesning i morgen tidlig og så er det kollokvie etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2006 #736 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det har snødd litt her også i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #737 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei vennen! Gler meg til du kjem heim! ← Hei snuppis! Gler meg eg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. november 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 1. november 2006 Hmm.. Når kaffien på termokruset (som for øvrig er et _veldig_ bra krus) som eg hadde med på skulen er varm når eg går heim igjen. Er det da et tegn på at eg har vært for lite på skulen i dag....? Gjekk ikkje på forelesningen, men gjekk til kantina halv 11-11. Er veldig glad for det, for i dag var halve kantina stengt av til noen som sikkert var på konferanse eller noe. Hvis vi skulle leita etter bord når klokka var 12 hadde vi ikkje komt så langt trur eg. Eg fekk vel eit av dei siste når eg kom. Følte meg skikkelig lur når eg sitter aleine ved et bord som tar iallefall 6 personer, og folk går rundt og leiter etter bord. Men vi skulle jo være 5 stk når klokka ble 12, så vi måtte jo ha et så stort bord! No er eg altså heime igjen. Tenkte eg skulle rydde litt og så sette meg ned og skrive litt notater. Så sjøl om eg er heime så skal eg gjera litt fornuftige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2006 #739 Del Skrevet 5. november 2006 Så flink du er! Måtte berre innom og sjå om du hadde skrive noko fornuftig med tanke på det foreståande Brann-tapet, men det kjem vel gjerne etter kampen.. Oi, tenk at det berre er 50 netter igjen til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 5. november 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 5. november 2006 Så flink du er! Måtte berre innom og sjå om du hadde skrive noko fornuftig med tanke på det foreståande Brann-tapet, men det kjem vel gjerne etter kampen.. Oi, tenk at det berre er 50 netter igjen til jul! ← Hmm.. Ka fornuftig kan eg sei om Brann-ydmykelsen? Den ser for øyeblikket ut til å gje meg 11 rette på tipping (så sant dei siste kampane ender med den stillingen dei har no). Det var berre Ham-Kam som svikta meg i dag.. Men det skal vel nevnes at eg halvgarderte kampen Viking-Brann, med seier til ein av dei H-B Ikkje lenge igjen til jul no nei! Fant faktisk ut her ein dag at det berre er 3, TRE, veker til første eksamen!! Kor har høsten blitt av!!?!?!?! :klø: Men tickeren min er jo amerikansk då.. Så det er 50 netter til 1. juledag. Berre 49 til julaften Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå