silvius Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #701 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. oktober 2006 #703 Del Skrevet 22. oktober 2006 gift med en trønder :-D :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #704 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei fydda!!! Trønderjubel vil eg ikkje ha i mi dagbok! Hihi, dårlig taper? Eg? Kan eg aldri tenke meg!! Men, liv er ikkje du Fredrikstad-fan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 #705 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjipt dette ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #706 Del Skrevet 22. oktober 2006 Skulle legge meg tidlig i dag eg.... Jadda!! Men dei to siste timene har eg skrevet på stikkordene til det eg leste i dag då, så eg har jo gjort noe fornuftig.. *overbevise seg sjøl* Tenkte å stå tidlig opp i morgen. Lese litt vaske klær og lese enda meir. Skulle vært til sentrum og, men veit ikkje om eg gidde... Jaja, no er det natt iallefall! So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #707 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heeeeeeiiiii! Er du våken og opplagt no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #708 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan vel ikkje akkurat skryte av at eg var våken og opplagt kl halv 10 nei.... Tok lang tid før eg sovna i går, og når ein då ikkje har noe en MÅ gjøre den dagen er det lett for å bli liggende.... Men no er eg godt i gang! Sitte på skulen no. Nei, ikkje med bøkene og les... Eg har vært og kjøpt den siste pensumboka, har printa ut litt gamle forelesningsnotater og sånt småting, og så måtte eg ha nytt vaskekort. Vasker jo klær idag. Må forresten gå å hente klærne no. Og så rett heim og lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #709 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, det var ikkje det eg meinte. Eg meinte når du kom deg opp, eg. Om du var våken og opplagt då? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #710 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Joda, var forsåvidt ganske opplagt, ikkje på langt nær like opplagt som deg då Men no vart eg plutselig trøtt igjen. Kanskje eg skal gje opp lesinga for i dag, har jo nesten lest eit halvt kap. Resten tar eg i morgen etter forelesningen. Skal setta meg på biblioteket i et par tre timar. Får berre håpa at eg klarer å legga meg før midnatt i dag så eg er litt meir opplagt i morgen og faktisk klarer bortimot 6 timer på skulen.... Hvis eg klarer å la være å ta en lur no så går vel det fint. Må hente klærne snart. Etter Home and Away Då får eg jo litt frisk luft, kanskje det hjelper? Endret 23. oktober 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #711 Del Skrevet 23. oktober 2006 *notere til neste gang det ikkje hjelper å ha så masse klær i tørketrommelen, de blir ikkje fortere tørr av det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. oktober 2006 #712 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tenk å være på Staddaen under en triller som denne kampen er da!!! ← Veeel, eg tror ikkje du gikk glipp av så veldig mye då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. oktober 2006 #713 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei fydda!!! Trønderjubel vil eg ikkje ha i mi dagbok! Hihi, dårlig taper? Eg? Kan eg aldri tenke meg!! Men, liv er ikkje du Fredrikstad-fan? ← Fredrikstad ja! Men jeg slapp en sur mann og det er noe å juble for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 23. oktober 2006 Veeel, eg tror ikkje du gikk glipp av så veldig mye då... ← Hørtes ut som stemningen var ganske så bra da!!! Tap må en regne med av og til. Men RBK taper de to neste kampene med minst 4-0 og Brann vinner tilsvarende på sine to siste kamper og vips så var gullet i Bergen igjen! Ye Right!! Lenge leve optimisten.... Fredrikstad ja! Men jeg slapp en sur mann og det er noe å juble for ← Sant nok. Er glad eg ikkje har noen sur mann her.. Eg har liksom komt over tapet, er glad det ikkje er så mange av vennene mine her sør som veit om at eg er Brann-fan, de kunne sikkert ikkje brydd seg mindre om fotball trur eg. Heime hadde eg nok blitt mobba! Veeeeeeeeeeeeldig glad for at eg ikkje såg kampen med pappa for eksempel! Og godt at eg ikkje ser han på to veker til, da har han forhåpentligvis glemt at han skal mobbe meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #715 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ooo.. Det er fatisk berre to veker til eg skal heim neste gang! I dag skulle eg inn på SAS sine sider og sjekke kortid flyet går, men eg fekk ikkje logga meg inn med det reservasjonsnr eg hadde!!!! Glemte det igjen eg, eg skulle jo ringa til SAS. For når eg sjekka mailen min så fant eg heller ikkje noen bekreftelsesmail på at billettene er kjøpt... Men pengene er trekt fra kontoen. Må finne ut av dette. Litt kjipt å stå på Kjevik uten billett... Men det er jo elektronisk billett eg har så kortet mitt eg jo billetten min. Syns berre det var litt rart at eg ikkje fekk logga inn med reservenr. Kanskje det ikkje går så "lenge" før avgang? :klø: Skrive en kjapp mail til SAS og så legge meg. Snart midnatt no. Hvis eg ikkje får svar får eg ringe dei i morgen. No har eg skrevet det opp her så då husker eg det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #716 Del Skrevet 23. oktober 2006 Trur du verkeleg at han let sjansen gå frå seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #717 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei egentlig ikkje, høres neste ut som du kjenner pappaen min Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #718 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hehe. Har kjent DEG i nokre år no då, så då blir det vel til at eg blir litt betre kjend med han også oppigjennom åra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #719 Del Skrevet 23. oktober 2006 I dag skulle eg inn på SAS sine sider og sjekke kortid flyet går, men eg fekk ikkje logga meg inn med det reservasjonsnr eg hadde!!!! Glemte det igjen eg, eg skulle jo ringa til SAS. For når eg sjekka mailen min så fant eg heller ikkje noen bekreftelsesmail på at billettene er kjøpt... Men pengene er trekt fra kontoen. ← Puh, fant det ut!! Hadde sett feil på reservasjonsnr. Eg tok en O (som i bokstaven) for å være 0 (som i tallet)!!!! Det var godt det! No kan det hende at eg får sove godt i natt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #720 Del Skrevet 23. oktober 2006 Veldig bra! Når går flyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå