Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Så koseleg å lesa om tida di heime, altså! Skulle ønska eg kunne vore litt meir med deg, men tida strekk liksom ikkje til sånn som ein vil alltid.. Me får ta det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Ein gammel kompis er snart her i byen!! På gjennomreise fra Oslo til Stavanger. Han kjører trailer..

Håper han har tid til å stoppe litt her og! Hadde vært kos å sjå han igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm!! Han har heldigvis litt kviletid han må ha, så no stikke eg til sentrum og håper på at han finner ein plass å parkere. Han spurte meg om eg visste om en fin plass å stå.. Hmm... eg kjøre ikkje liten bil en gang, så eg har jo null peiling på kor en kan stå med stor trailer!! :ler: Men havna er vel ein fin plass til sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det var veldig kos! Kjekt å sjå han igjen, det er tross alt et halvt år siden sist! Eg visste at eg skulle ha tatt kontakt med gjengen i helga, for han eg møtte no hadde innflytningsfest på lørdag!!! :tristbla:

Men vi har sånn halvveis avtalt å finna på noe 10. nov. ;) Kanskje eg får sjå dei andre to karane mine og då!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at dagen har utarta seg som den gjorde så har eg jo absolutt ikkje klart å gjera det som eg skulle gjort til kollokvie i morgen... Men så vurderer eg jo sterkt å droppe forelesningen i morgen da, så kanskje eg heller skulle ha gjort det og gått på biblioteket og lest/forbereda meg litt.. :forvirret:

For å setta i gang med noe sånt nå er heilt bak mål. Det har eg ikkje motivasjon til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppa visst forelesningen ja. Leste over notatene som forelesaren har lagt ut, og fant ut at vi har vært gjennom alt før.

Det var forresten ingen andre i kollokviegruppa som gikk heller så vi skal prøve å møtes litt tidligere, sjøl om det berre er ein time til vi egentlig skal møtes.

Så no er det berre å hive i seg litt mat og springe ned og kapre et bord før kantine-rushet starter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike!! Våkna kl 11 i dag!! :overrasket: Hadde virkelig ikkje tenkt å stå så seint opp, men eg hadde vel behov for det, for eg har sovet som ein stein i heile natt!!!

Det var ikkje som i går nei. Då var eg oppe til 3 trur eg. Såg ein film som eg måtte returnere i går. Fant ut at det gjekk greit for eg skulle jo ikkje på skulen før 12 likevel.

Men når kl var kvart over 9 begynte vedkommende som bur over meg å spille drithøg musikk!!!!!! :frustrert: Det kunne likegodt vært eg som spilte, så godt som eg hørte teksten.

Dei ga seg etter 20 min, så eg sovna igjen. Men vart vekka ein halvtime etter av banking, som i oppussing. Fant ut når eg gjekk til skulen at det var leil. et par dører ved siden av meg. Så eg var litt trøtt i går kan du sei.

Men det tok eg altså igjen i natt.

Planen no er å få i meg mat og så lese litt.

Eg skulle ha vært ein tur i sentrum og, men det regnar ute så eg gidde ikkje sykla ennå. Det er ingenting av det eg skal gjera som ikkje kan venta til mandag likevel.

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, noen ganger er det greit å ha kjøpt så mykje mat at ein må tømme frysen for is for å få plass til all maten. Og isen kan jo ikkje kastes, den må jo etes! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt flink i dag. Har lest ut kapittelet eg holdt på med, så no er det berre ett kapittel igjen å lese til onsdag. Og 30 sider bør eg klare på to dager!!

No har eg skrevet notater fra dei to kapitlene eg har lest. Så no kjenner eg det er på tide å sjekke om middagen er ferdig.

Skal ha deilig laks i dag! Med bakt potet! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioi!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Av ein eller an grunn føle eg at eg ikkje kan sitte her på rommet mitt og hyle og juble, så det får gå ut over dagboka mi istedenfor!!!!!! :ler:

JEEEEIJ!!!! :klappe: Flott Andresen, endelig scoring på straffe.

:enig_anim: :tommel::smilorange::danse::tommel::danse: :enig_anim: :hoppe::hoppe:

Oooops... Der var det nesten ødelagt igjen! Heldigvis offside!! *puh* :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...