silvius Skrevet 29. september 2006 Forfatter #661 Del Skrevet 29. september 2006 Mmmmmm!!!!! Det var akkurat like godt som eg huska!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. september 2006 Forfatter #662 Del Skrevet 29. september 2006 Omsider har S komt!!! Vart litt forsinka pga ei ulykka... Men endelig er ho her No skal vi ha litt etterlengta søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2006 #663 Del Skrevet 29. september 2006 Kos dåke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. september 2006 Forfatter #664 Del Skrevet 30. september 2006 Det gjer vi! Våkna kl 9 i dag. Har vært en tur i sentrum. Vi sykla ned, eg sykla og S satt bakpå (veit ikkje om det egentlig er lov, husker ikkje heilt det der....) og det var visst kjekt Begge var skikkelig trøtte når vi kom heim. Vi har laga og pizza og har nett sett ein film og knaska masse snop :-D Men fortsatt er vi fryktelig trøtte, så vi venter berre på at Løvebakken skal begynne, og bli ferdig så vi kan legge oss å sove... I morgen skal vi enten i dyreparken eller på kino. Det kjem litt an på veret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #665 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det vart jo sol i dag jo! Sjøl om det var meldt overskya og regn.. Så i dag har vi trakka rundt i dyreparken i 5 timar! Skikkelig sliten i beina. Men vi har hatt det kjempekjekt! I morgen skal vi på kino og kanskje ein liten tur på Sørlandssenteret. S fekk bruka opp filmen som var i det gamle fotoapparatet mitt, så vi må vel framkalla dei bildene Eg hadde gleda meg til kotelettar til middag, men dei lukta ikkje særlig godt.. så det vart pizza fra i går istedenfor. Skikkelig trøtt no altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. oktober 2006 #666 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så kos med Dyreparken då! Håpar de får ein flott dag i morgon også! Eg har besøk av N eg, denne veka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. oktober 2006 #667 Del Skrevet 1. oktober 2006 Høres ut som dere har hatt en koselig dag da Jeg har ikke vært i dyreparken på sånn omtrent 15 år jeg.. Håper dere får en koselig dag i morgen og. Godt med pizza da. Kjedelig med mat som ikke lukter som det skal ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #668 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, vi hadde ein kjempefin dag i går! Eg har vært i dyreparken 5 ganger på 3 år Men så ligger den jo bare ca ei mil fra hybelen min då... Så kjekt med besøk Linn3c! Du må helsa så masse til ho! No har vi vore på shopping igjen. Framkalt litt bilder og kjøpt litt småting. Bl.a. koteletter!!! Så no står dei i ovnen. Skal snart ete middag, og så er det kino!! Over Hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #669 Del Skrevet 2. oktober 2006 Filmen var kjempegøy!! Når vi merka at det nærma seg slutten av filmen, utbrøt S; er den snart ferdig??? Men det har jo berre gått 15 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. oktober 2006 #670 Del Skrevet 2. oktober 2006 Åå, den filmen er morro da Har du forresten sett Rødhette filmen nå?? Den er kjempekul og da I dag så jeg at den er kommet på dvd og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2006 #671 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bra at filmen var kjekk! Lurer på om eg skal ta systo med meg å sjå den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mmm.. Boller!! No står dei til heving! Må ha litt godt å tygga på av og til. Og så har vi noe godt til den lange turen på fredag. Rødhette ja, den filmen har eg glemt at eg skulle sjå... Men hvis den er komt på dvd blir det jo muligens ein ordning på det. I går gjorde vi ikkje noe spesielt egentlig. Stod opp og gjekk på skulen. Rigga S til i kantina med pc og greier. Men på vei opp til timen så traff eg på et par fra klassen. Og dei kunne fortelle at forelesningen var avlyst.... Men det var jo egentlig litt greit, for da slapp S å vente så lenge på at eg skulle bli ferdig. Så eg satt heller med henne og leste litt. Før vi vart kasta ut. Både i går og mandag fekk S litt akutt hjemlengsel. Men det gjekk over etter ei lita stund. Det er første gang ho er så lenge vekke fra familien aleine, så det er heilt forståelig. Det var heldigvis ingen hysterisk hjemlengsel, berre litt savn og tårer. Eg prøver å aktivisere henne og finne på ting vi kan gjere på, men fantasien stopper meg av og til. Det var tydeligvis kjekt å lage boller då. Særlig siden vi lager skillingsboller, skoleboller og noen overraskelses-boller. Bolle med sjokolade (center) i midten!!!!! Gleder meg! I dag droppa eg forelesningen, men eg skulle jo møte kollokvie-gruppa mi, så vi satt i kantinai mange timer i dag. I morgen skal eg sannsynligvis på forelesning, men eg trur eg S skal få vera med inn. Etterpå skal vi ete middag i kantina og så skal vi på kino og sjå "Monsterhuset". Lurer på koss det går. Den virka egentlig litt skummel. Eg veit at ho har vore litt pysete tidligare, men det virka ikkje som ho er like pysete nå. Vi får sjå koss det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 5. oktober 2006 Prison Break har begynt igjen!! Berre så synd at vi må tidlig opp i morgen... Toget går 08.05.. Tidlig det!! Skulle så gjerne sett 24 og. Så det blir nok ikkje så masse søvn i natt nei.. I dag har vi faktisk vært på skulen! S var med inn og greier. Men vi hadde Musikk som kommunikasjon i dag, og da sang vi mange sanger og klappa takten og brukte litt instrumenter og sånn. S syns det var heilt topp! Og det var det jo egentlig og Ho syns det er ein flott skule eg går på. Vi får jo lov å ete snop i timen, vi kan ha brus med oss og kan berre gå ned i kantina og der har vi jo alt! I tillegg kan vi jo nesten komma og gå som vi vil. Ikkje treng vi gå på skulen hvis vi ikkje vil heller.. Etter forelesning åt vi pizza i kantina før vi kinoen. Filmen var litt skummel, litt meir enn S hadde forventa. Men eg trur det gjekk fint. Så no er alt pakka (håper eg) og nesten all maten er klar i kjøleskapet så no må eg berre finne ein buss så vi kjem oss til sentrum i morgen tidlig. Det blir ein lang dag! Vi er ikkje i Bergen før kl 18. Så det vil sei 10 timar på reis, med 2 timers pause i Stavanger. Eg bør vel komma meg i seng, men det blir vel ikkje før etter 24.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. oktober 2006 #674 Del Skrevet 5. oktober 2006 Natta vennen! Gler meg til å sjå deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #675 Del Skrevet 7. oktober 2006 Endelig på riktig side av landet!! Turen i går var laaaaaaaang!! Fekk ikkje sove noe særlig hverken på toget eller bussen, så vi var jo veldig trøtt begge to. Syns litt synd på S egentlig, for eg blir ganske fort irritert når eg er trøtt Toget gjekk ganske greit, vi satt i familievogna, og konduktøren satte på film like etter avgang, så S holdt seg stort sett der. Eg satt og monterte genseren til E (enda ikkje ferdig med den nei. No har eg hatt ein lengre pause med den da, men det er maaaange tråder å feste, siden den er stripete... Men nå er det berre å sy på armane som er igjen trur eg. Kanskje eg er ferdig til mandag sånn at han kan få den då). Vi hadde 2 timer i Stavanger som vi brukte til å strekke på beina, kjøpe litt mat og drikke og berre nyte regnet.. Men det var fullt på bussen. Vi fekk heldigvis sitte nesten ved siden av kvarandre, litt på skrå med midtgangen imellom. Men på Leirvik gjekk han som satt ved siden av meg av, så då fekk vi dobbeltsete. I Bergen vart vi henta av svogeren min. Det var egentlig litt godt. Slapp å dra med alle tinga innpåenda ein buss og sitte kanskje litt dårlig. No hadde vi det ganske så fint, og vart kjørt til døra No er rundstykkene i ovnen, kjenner eg begynner å bli ganske så sulten! Så må eg pakke litt, håper klærne mine er tørre snart (lenge leve tørketrommelen). Så er det av gårde til jentekveld hos Linn3c!!!!!! Skal bli godt å vera litt sosial igjen, og kanskje sleppa unna unger på et par dager.... Misforstå meg rett, eg harstorkosa meg med besøk av S, men 7 dager, 24 timer i døgnet der eg har måtta aktivera henne fordi det ikkje har vært noen rundt oss som ho kan være med, eller noe som ho kan leike med på rommet sitt el.l. tar på altså!! Men eg skal jo tilbake hit på mandag då. No er rundstykkene ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. oktober 2006 #676 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjekt å deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #677 Del Skrevet 10. oktober 2006 Deg og Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 16. oktober 2006 Omsider tilbake på hybelen. Har ikkje vært den lettaste dagen nei..... Eg var forberedt på å ta bussen til flyplassen, og for ein gangs skyld gjekk bussen heile veien, uten at eg måtte innom sentrum. Men då måtte eg venta på flyplassen i halvannen time før flyet skulle gå. Men så fant søs ut at ho skulle reisa inn i leiligheten sin, så eg fekk heller ho til å kjøra meg til flyplassen Men bilen hennas har ikkje vore heilt god i det siste. Så når vi var komt like forbi Loddefjord så begynte bilen å koke!!!! Då begynte eg å bli litt fortvila. Klokka var 19.50 og eg skulle helst ha vore på flyplassen 20.15. Men det såg vel heller dårlig ut. Lettare fortvila prøvde eg å komma fram til ein god løsning på problemet, Kem kan eg ringa? Kem kjenner eg i nærheten som kan kjøra meg? Men så kom søs heldigvis med den glupe idèen; taxi! Jada, hadde ikkje eg tenkt på. Vi klarte å komma oss tilbake til Loddefjord der det er ein taxi-holdeplass, og heldigvis sto det ein taxi der. Eg sjekka inn på flyplassen 10-15 min over åtte!!! Gjett om eg var letta!! Men når flyet då skulle gå hadde dei jo selvfølgelig litt tekniske problemer.... Vi vart 20 min forsinka. Og det resulterte jo så klart i at siste buss var gått når vi landa!! Så det vart enda ein taxi-tur på meg. Men det var så stor kø at eg måtte dele bil med 2 andre. Men det igjen førte jo til at turen vart billigare. No har eg fått lest posten og driv og sjekker e-post. Har litt å gå gjennom ser eg. Har fått 54 mail dei siste 10 dagane Men kjenner at det ikkje er så lenge til eg skal krype under dyna. Skal jo tross alt på skulen i morgen. Må opp om litt over 8 timar, har så vidt tid til skjønnhetssøvnen min då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #679 Del Skrevet 16. oktober 2006 Å, for ei strabasiøs reise! Bra du er komen deg ned i god behold! Hatt det fint hos mampap? E blitt stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det er godt å endelig vera på plass. Eg har hatt det veldig fint heime ja. Dagane har gått fryktelig fort!! Hadde jo håpt på ein tur eller to til byn igjen, men det vart jo ingenting av som vanlig... Mandag, tirsdag og onsdag var eg jo hos søs. Med kortkurs på tirsdagen. Det var kjekt! Fekk en del gode tips til kort der ja. Og så laga vi 3 kort på kurset. Mesteparten av torsdag, fredag og lørdag gjekk med til å laga bordkort, serviettringer og takkekort til dåpen til E. Trur det blir kjempefint når alt er ferdig, men søs har fryktelig store planer med alt det der!!! Lurer på ka ho skulle gjort hvis ikkje eg og R hadde hjulpet ho. Eg tenkte eg skulle ta bilde av det når vi var ferdig, men eg glømte det. Skal prøve å huske på det i dåpen. I går vaska eg scooteren min og lastebilen til pappa. Og då var eg fornøyd. E har blitt ganske så stor ja!!! Syns det er så gøy når babyer smiler og prater. Og det gjorde han masse!! Særlig hos pappa (morfar)!!!! Hos meg har han ein tendens til å begynne å grine..... Har nok ikkje det samme 'barne-tekket' som pappa har nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå