silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 19. september 2006 :klø: lurer på kofor eg ikkje får beskjed når Linn3c har lagt inn et svar... Det har hendt ein og an gang at eg har fått beskjed, men stort sett får eg ikkje beskjed *** Hihi, nei, det er vel ikkje så masse du kan gjera med det hvis fødselen sette igang.. Men du kan jo alltids legge inn et ønske fra meg hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. september 2006 #602 Del Skrevet 19. september 2006 Skal gjera et forsk på å snakka han til fornuft... Som regel gjer han berre som han har lyst likevel, men skal gjera eit tappert forsøk. Når kjem du til Bergen neste gong? Syns du snakka om å komma i starten av oktober? Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #603 Del Skrevet 20. september 2006 Når kjem du til Bergen neste gong? Syns du snakka om å komma i starten av oktober? ← Stemmer nok det. Eg kjem 6./7. oktober. Blir til kvelden mandag 16. oktober. Skal på kortlagingskurs hos søs tirsdagen. Men ellers har eg tenkt å legga opp planane mine etter deg Linn3c Og kanskje Capri.. Og så har sønnene til K bursdag 7. oktober og 1. november, og K har bursdag 7. november (og meg 10.) så eg skal på besøk til henne og feire 4-dobbel bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #604 Del Skrevet 20. september 2006 Dagen i dag.... Eg fekk jo ikkje sova med ein gang i natt heller.. Men det var lettare å stå opp i dag, kanskje eg fekk nok søvn likevel. Og forelesningen i dag var _veldig_ interessant!! Vi hadde om synshemning! Eg visste virkelig ikkje at det var _så_ masse ein kunne gjera for synshemma. Og ja, eg veit at det er mange tiltak som kan settast igang, men det var utrulig fasinerande å høra kor masse ein faktisk kan gjera for dei! Og ikkje minst kor stor bruk det er for synspedagoger!! *kanskje eg skal vurdera det istedenfor* Neeeei.. No er middagen inntatt og Ekstrem Oppussing går på tv'n, ser for meg ein fin kveld med litt data og håndarbeid. Litt synd at EO fortsetter i måro, for eg trur muligens det blir videokveld hos M då. Vi skal sjå "Ungdommens råskap" som er blitt brukt litt i undervisningen dei siste vekene. *steike! Start leder!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #605 Del Skrevet 20. september 2006 Hey! Ville bare innom og hilse på hos deg, og takke for koselige hilsner i boka mi i den lange ventetiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 20. september 2006 No har nevøen min fått navn!! Oppkalt etter morfar!!! Altså, hans oldefar. Og så har han blitt stor! Mor og barn var på kontroll i dag. No er han 6 veker og har blitt 55 cm og 4960g! Han var 51cm og 3850g når han vart født. Hørte han skreik når eg snakka med søs i sted! Men ho leverte han til pappa og då var alt greit Eg har så lyst til å knipe meir på lille E.. Men er heldigvis ikkje så lenge til eg skal heim igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 20. september 2006 Hey! Ville bare innom og hilse på hos deg, og takke for koselige hilsner i boka mi i den lange ventetiden... ← Så koselig! Klart eg må følge med i denne spennende tida! Blir nesten baby-sjuk sjøl jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. september 2006 #608 Del Skrevet 20. september 2006 Og kanskje Capri.. ← Høres ut som en god idé da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 20. september 2006 Jippi! Gleder meg!! til Capri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #610 Del Skrevet 20. september 2006 Min tidligere "samboer" har visst fått ei datter!! Ein måned for tidlig!! 43 cm og 2600g eller no. Liten jo! Oy.. eg er litt sånn... oy.. Det var _veldig_ overraskende!!!! Men så gøy!! Håper alt står bra til med mor og barn!! Eg fikk vite det av ei venninne nå, har ikkje hørt noe fra K selv (regner med å få mld snart ) , men ho sa ingenting om at det ikkje går bra.. Så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. september 2006 #611 Del Skrevet 20. september 2006 Eg kjem 6./7. oktober. Blir til kvelden mandag 16. oktober. Skal på kortlagingskurs hos søs tirsdagen. Men ellers har eg tenkt å legga opp planane mine etter deg Linn3c ← No har nevøen min fått navn!! Oppkalt etter morfar!!! Altså, hans oldefar. Og så har han blitt stor! Mor og barn var på kontroll i dag. No er han 6 veker og har blitt 55 cm og 4960g! Han var 51cm og 3850g når han vart født. Hørte han skreik når eg snakka med søs i sted! Men ho leverte han til pappa og då var alt greit Eg har så lyst til å knipe meir på lille E.. Men er heldigvis ikkje så lenge til eg skal heim igjen. ← Så kjekt at du kjem heim til oss snart! Gler meg masse! :-D Og gratulerar med vesle E sitt namn! Det var eit veldig godt val, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. september 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 20. september 2006 Så kjekt at du kjem heim til oss snart! Gler meg masse! :-D Og gratulerar med vesle E sitt namn! Det var eit veldig godt val, spør du meg ← Eg har litt problem med å venne meg til å kalle en baby for det... Ser liksom for meg ein gammal mann når eg høre det navnet. Men det går seg vel til Trur familien på Gol hadde litt protester på navnevalget, men det hørtes likevel ut som det var det endelige valget likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. september 2006 #613 Del Skrevet 20. september 2006 Helt enig med deg ang navnet, Silvius ..men en blir jo vant til det meste da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #614 Del Skrevet 21. september 2006 Kjempefint namn, syns eg. Meinar då at eg sa det til deg inne på Ica då me var saman sist? Heilt topp at ho vil gjera ære på den flotte mannen bestefaren din var. Og når du føler at det er ein gamal mann som heiter det, så passar det jo fint å få eit slikt namn som barn, for då har han eit namn han kan ha heile livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 21. september 2006 Hihi, det har eg ikkje tenkt på! Det er jo ein fordel å kunne bruke navnet heile livet. Ho ville jo ikkje ha eit suppe-søtt babynavn heller då. Som er supersøtt når han er liten, men som ikkje blir det heilt samme når han blir stor. Eg trur absolutt morfar hadde blitt kjempeglad for å få oldebarnet oppkalt etter seg! Det er jo rørende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #616 Del Skrevet 21. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 21. september 2006 No skal eg til optikeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #618 Del Skrevet 21. september 2006 hå-håi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. september 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Rapport fra optiker-timen: Han var like kjekk i dag og... Det er litt vanskelig å konsentrere seg. "Se på øyan mine mens æ gjør sånn..." Iallefall, det står bra til med synet mitt. Det er uforandra siden eg fekk briller. Men han her sa at eg burde bruka brillene stort sett heile tida, så masse eg hadde bruk for, og ikkje berre som lesebriller som forrige optiker sa. Så eg vurderer linser.. Men til mitt bruk meinte han at briller egentlig var det mest ideelle. Eg sitte jo mest og leser eller foran pc'en og då vil øynene gjerne fort bli litt tørre. Men når eg skal nåke spes, som bryllup, eller andre festivitas, så er det jo litt greit å ha linser... :klø: Endret 21. september 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. september 2006 #620 Del Skrevet 21. september 2006 Bra at synet ditt er likt som det har vore då. Men eg syns nesten at du må ta å skaffa deg linser, sånn at du kan flørta meir med den kjekke optikaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå