Linn3c Skrevet 14. september 2006 #581 Del Skrevet 14. september 2006 Årh.. Dansk litteratur er tungt, altså! Då gjeld det å ha tunga beint i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. september 2006 #582 Del Skrevet 14. september 2006 Hmm, ja det er nok ikkje så lett å lesa artiklar og sånn på dansk..sjøl om det ligne veldig på norsk, og i mange tilfeller kan væra lettare å lesa, enn å forstå når folk snakke Og eg veit ka eg snakke om, for onkelen min er dansk, og har ei litt vanskelig dialekt Koselig med besøk da. Vi har planer om å reise heim neste helg vi. For då kan vi sitte på med brodern. Gleder meg! Og det går heilt sikkert fint på den eksamenen. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. september 2006 #583 Del Skrevet 14. september 2006 på Silvius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. september 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 14. september 2006 Ja, dansk er nåke herk å lese! Og når ein då får faguttrykk eller "vanlige danske uttrykk" som eg ikkje kjenner til så føler eg av og til at eg les gresk. Og så var det forelesningen i dag då... På planen sto: "Praktiske øvelser. Obligatorisk." Kjempekjekt!! Praktiske øvelser i ledelse! Akkurat min greie!! Men det var jo obligatorisk så eg måtte jo gå. Forelesaren var forundra over at det var så mange som møtte opp. For ho hadde visst ikkje fått med seg at det var obligatorisk, og etter hennar meining trengte det ikkje være det Takk for at vi fikk vite det før forelesningen..... Men det gjekk jo, som vanlig, heilt fint. Ingen pinlige rollespill eller nåke. Berre ein masse diskusjon, både i plenum og i smågrupper. Egentlig veldig interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. september 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 14. september 2006 på Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 15. september 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 15. september 2006 Sliten!!!! Sov lenge i dag. Og så hadde eg et par ærender til sentrum, så eg fant ut eg skulle sykla ned. Siden ett av dei ærendene var å gå innom optikeren for å få synssjekk, så fant eg ut at eg skulle unngå å bruke brillene før eg hadde vært der. Det kunne jo hende at dei hadde tid til å ta imot meg med ein gang... Eg har brukt brillene veldig masse i det siste, og følte egentlig et sterkt behov for å bruke dei igjen i dag. Eg veit ikkje om det var fordi at eg ikkje brukte brillene eller ka, men før eg skulle gå vart eg så svimmel! Generelt er helsa mi i dag heller laber, svimmel og småkvalm, og veldig trøtt! Hadde eg ikkje visst bedre skulle eg nesten tru eg var gravid Og det hjalp jo ikkje akkurat på å sykle til sentrum heller då.. sjøl om det stort sett berre er nedover. Optikeren ga meg time på mandag, kl 14.15. Gjekk ein tur innom sykkelbutikken og, kjøpte bagasjebrett og støtte. Det har eg hatt planer om å gjere siden eg kjøpte sykkelen. Og det var i ..... 2002!! Steike så fort tida går!! Fekk til og med penger av mamsen til bursdagen i fjor til å kjøpe det, så no har eg endelig gjort det. Kanskje mest fordi det er greit å ha når S kjem på besøk. No trur eg kanskje eg skal kvila litt før eg går ut og montere dette nye på sykkelen. Trur eg tar fri fra lesinga i dag, får heller ta det igjen i måro. Får uansett ingenting med meg hvis eg sett meg ned og lese no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. september 2006 #587 Del Skrevet 15. september 2006 Høy, duh! Me skal ikkje ha nokon "jomfrufødslar" her altså! Ha ein god kvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 15. september 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 15. september 2006 Det var herlig med ein kvil. Føler meg mykje bedre no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 15. september 2006 #589 Del Skrevet 15. september 2006 Hadde eg ikkje visst bedre skulle eg nesten tru eg var gravid ← Hey....ka DU har gjort på i det siste da..?? Er faktisk trøtt, sliten og svimmel for tida eg og...trodde eg sku ramla av stolen i kassa ein gang i dag..brukte nok noen ekstra sekunder på å telle opp vekslepengene da ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. september 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 18. september 2006 Ehm, altså.... Nåken hemmeligheter må jo eg og få lov til å ha... Uff, høres ut som du trenger ein ferie Capri! Eg var på shopping i dag. Og utrulig nok har eg kjøpt meg TO bukser!! Og ein genser og da.. Grunnen til at eg fant klær er sikkert at eg egentlig ikkje skulle handle klær i dag.. Eg skulle til optikeren, men først skulle eg sjå etter knapper og litt verktøy. Eg får nemlig ikkje til å feste bagasjebrettet på sykkelen.. Det er ein skrue eg ikkje får ut. Den "sitter fast", eller går berre rundt og rundt. :klø: Optikeren ja... Hadde time 14.15, møtte optikeren (ein veldig kjekk ung mann ) og fekk tatt forundersøkelsen eller ka dei kalle det. Så stilte han meg masse spørsmål. *Lurer på om eg må bruke briller heile tida :klø: i så fall vil eg ha linser* Men så, skjønner du, satte han på ei maskin og eg skulle lese dei bokstavane som kom opp og alt det der. Men før eg fekk lest ein einaste bokstav vart maskina svart. I nesten ein halvtime prøvde han å fikse den. Skifta lyspære og sprang fram og tilbake, stakkars kjekke mannen. Kvart på tre var det eit kvarter igjen av den avsatte timen, på tre kvarter, men det var ingen framgang med maskina, så då fekk eg heller ein ny time. På torsdag. Eg skulle jo selvfølgelig ikkje betala for undersøkelsen Stakkars mannen, han virka litt fortvila og egentlig veldig overraska over at eg ville komma tilbake. Men han fortjener vel ein sjanse til, det var jo tross alt ikkje hans feil. Eg kjøpte forresten ikkje knapper i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. september 2006 #591 Del Skrevet 18. september 2006 Oioi! Kjekke mannfolk likar me å høyre om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 19. september 2006 :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 19. september 2006 Har virkelig sovet dårlig i natt!! Låg og vrei meg mellom 12 o 2, fekk ikkje sova, men var kjempetrøtt. Så våkna eg i halv 5-tida med skikkelig mageknip! Så har vel til sovet til sammen 5,5 timer eller nåke.. Trur muligens eg går heim og sover etter forelesningen i dag ja.. No skal eg straks avgårde for å lera litt om mobbing. Håpa dagens forelesning er bra, for neste tirsdag skal vi ha fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. september 2006 #594 Del Skrevet 19. september 2006 Mobbing er jo kjempeinteressant! Har du forresten lyst å sladre for meg her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. september 2006 #595 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, jeg trenger sikkert en liten ferie.. Skal hjem til helga da. Men det blir vel alt ant enn ferie...for det pleier nemlig alltid å bli veldig stress. Må jo rekke å besøke alt og alle på to dager...og kanskje en tur på byen osv osv.. Ja, kjekke mannfolk liker vi å høre om Ja, det var jo ikkje mye søvn då...eg sove sikkert for mye for tida eg..men i morgen er det tidligvakt igjen, så da må jeg opp tidlig da. Men så kan jeg sove lenge på torsdag igjen Mobbing høres veldig interresant ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #596 Del Skrevet 19. september 2006 Har du forresten lyst å sladre for meg her på KG? ← JA!!! Hadde faktisk planer om å spørre om det neste gang eg treffe deg Det ser forresten ut som om det blir dåp 12. november så då vil eg veldig gjerne helsa på Småtten den helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 19. september 2006 Mobbing ja. Et veldig interessant og aktuelt tema!! Fekk vel strengt tatt ikkje så masse ut av forelesningen i dag.. Han snakka i 3 timer om ka mobbing er.. Men neste gang trur eg blir bedre, iallefall ut fra notatene forelesaren har lagt ut. Då blir det litt meir om metoder og korleis ein går fram når ein skal ta tak i problemet. Trur eg då... Kjenner godt til problemet ditt Capri! Det er alt for mange å besøke når ein er heime! Trur eg må begynne og arrangere fester eller ett eller anna for å samle heile gjengen så alt er gjort unna på ein gong. Berre så synd at det er snakk om 6-7 forskjellige gjenger/personligheter.. Spørs om alle går sammen. No skal eg ha meg ein liten time på puta. Trur eg er litt for godt vant til å sove lenge og masse, for når det då kjem sånne dager som dette så går eg heilt i ørska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. september 2006 #598 Del Skrevet 19. september 2006 JA!!! Hadde faktisk planer om å spørre om det neste gang eg treffe deg Det ser forresten ut som om det blir dåp 12. november så då vil eg veldig gjerne helsa på Småtten den helga! ← Så flott! *ordne signatur* 12. november, ja.. Eg har jo fått bursdagen din som overtidsdato, så om ingenting skjer før det, så er sjansen stor for at det blir fødsel då. I løpet av 10. til 12. trur eg. Sjølv om eg har på følelsen at han bli født nokså på termin, sidan mamma var så presis med oss. 2. november er jo også eit heitt tips, sidan me allereie har ein tre-fire stykk i nær familie som har då. Glossy har forøvrig bestilt han til termin, for det er hennar bursdag. Fetteren til R har også 27. medan ein onkel har 24. Og eg har ein fetter som har 3. november. Så det er få dagar ein har åleine... Uansett trur eg nok at han vil vera ganske så nært, om ikkje heilt ute til 12. november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. september 2006 Forfatter #599 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Ja, det var det eg meinte å huska, så eg er egentlig sikra at han har komt til eg må reisa ned igjen mandagen. Han kan godt få lov å komma ein anna dag enn 1. nov. Det er bursdagen til O.K. ... Om han kjem på min bursdag eller bursdagen til broderen (terminen) er ikkje så nøye. Men hvis eg no finn det for godt å flytta heim igjen neste år så har eg ikkje lyst til å velga kem av guttane eg vil besøka.. Endret 19. september 2006 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. september 2006 #600 Del Skrevet 19. september 2006 Hehe, nei.. Da hadde no nesten blitt litt for mykje av da gode å ha to gode veninner med barnebursdag samme dagen... Men det er dessverre fint lite eg kan gjera for å stoppa ein fødsel om han plutseleg vil ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå