Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Trur du eg kom meg opp tidlig i dag då?

Våkna riktignok i 9-tida, men låg i halv-svima fram til 10.

Etter ein dusj og litt frokost leste eg litt aviser på nettet. Så fekk eg melding fra ei i klassen om eg hadde lyst å møte henne i kantina før timen, då var plutselig klokka blitt halv 12 :overrasket:

No skal eg ta meg et fotbad.. :Hehe: Gleder meg! Har hatt behov for det lenge men har heile tida utsatt det. Men bryllupet på lørdag er ein god unnskyldning til å pleie meg sjøl litt :smilorange: Eg satt i heile går og prøvde å få neglene mine til å sjå litt fine ut. Men det er ikkje heilt lett å utføre fransk manikyr på seg sjøl.... Men hvis ein ikkje studerer neglene så godt ser det faktisk ikkje så gale ut.

I kveld er det klassefest hos ei i klassen. Men vår type klassefest betyr at max 20% av klassen kjem.... :roll: Det er egentlig litt kjipt.. Men eg trur vi skal klare oss. Eg kjem ikkje til å vera med dei ut. Det blir ein lang dag i måro. Forelesning fra 9 til 14 eller 15. Må gå seinast halv 3 for å nå bussen til flyplassen. Så skal eg sitta der ein time, før eg skal sitta ein time på flyet. Og så tar det vel ein time å reise fra flyplassen og heim.

Med andre ord; det skjer noe fra 9 til 6-tida på kvelden...

For så å få ein lika lang dag på lørdag med bryllupet. Men det er nok verdt det ja!!!! :Nikke:

Særlig når eg får sjå Linn3c og Linn3c-mannen på søndag!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: tilbake til deg og Capri.

Og :klem: til Linn3c som er her inne og leser nå ;)

Har akkurat komt heim fra klassefesten. Som forventa var vi 10 stykker der. :ler: Men vi hadde det kjempegøy!!! Spilte Buzz og Singstar!! Kjempeartig!!!

Nå gjekk dei andre på byn, men eg holdt fast ved at eg skal rekke å sove litt før forelesninga. Som begynner om 8 timer... Det hørtes ut som dei fleste skulle på forelesning i måro, men eg er spent på kor mange som faktisk kjem seg opp. Det var ein del som var godt brisen kan du sei... :ler: Hihi, håper det kjem ein ny klassefest snart. Då trur eg at eg skal drikka litt og vera med dei på byn.

Drakk ikkje i dag. Eller, eg smakte på ein forferdelig vond shot, men ellers drakk eg berre Max.

Nei, no er det visst natt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Linn3c :Nikke:

Flink som prioriterer skolen ja.

Og neste gang får du heller ta det heilt ut og drikka alkohol du og ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var eg tilbake i Kristianby igjen.

Eg har berre vært på reisefot i 6 timar i dag, men det føles som eit halvt døgn! Er supersliten!! :Gjesp: Trur nok ikkje det blir så masse lesing i dag nei. Leste pittelitt på flyplassen då... :sjenert:

Eg har hatt ei kjempehelg!!

Bryllupet på lørdag var nydelig! Og brudeparet var selvfølgelig kjempeflotte begge to!!

Åhhh, når bruden kom inn i kirko!!!! *sukk* For å gjere ein _veldig_ lang historie kort; Bruden hadde i forkant av bryllupet, ca ein mnd før, store problemer med far sin og familien hans av diverse årsaker. Det heile endte med at dei nekta å komme i bryllupet... :hakeslepp::sinna: Bryllupet sto i fare for å bli avlyst/utsatt, men ho kom seg gjennom den vonde tida og planane holdt fram.

Eg er ikkje heilt sikker, men eg reknar med at det var far til bruden som skulle følge henne til alteret. Men siden faren no ikkje skulle komma så skulle brudeparet gå sammen, det var iallefall det ho sa sist eg snakka med ho.

Men like før vielsen skulle starte så ser eg at brudgommen står ved alteret :klø:

Og når dørene går opp og eg ser at det er bror til bruden (på snart 16 år) som står der med ho, måtte eg vikelig kjempe med tårene altså!!! :hjerter: Dei har et utrulig godt forhold, men eg hadde ikkje tenkt tanken at han skulle følge henne. Men det var så utrulig rørande å sjå!!!!!! :hjerte:

Eg kjente ikkje så mange i bryllupet, eller det vil sei eg har sett og helst på omtrent halvparten, men trur ikkje eg har holdt ein heil samtale med nåken av dei. Men det gjekk heilt fint det.

Utpå kvelden vart eg berre sittande og sjå på alle tullingane som vart meir og meir full likavel :legrine:

Dansa litt og småsnakka med dei som satt med bordet.

Gjekk heim i 2-tida, rett etter brudeparet var gått.

I går var eg på besøk hos Linn3c. Dei kjem til å få eit flott hus når alt er på plass!! :)

Og så har søs vore heima i helga, så eg har fått knipe litt på nevøen min :hjerter:

Så i dag skal eg berre ta det heilt med ro. Rydde litt i hobby-kassen og kanskje motere litt meir på genseren til nevøen min. Det er enormt mange tråder å feste!! Sikkert fleire hundre!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig. Heilt grei dag. Men eg var fryktelig trøtt på slutten. Så eg gjekk heim og sov i ca ein time og drømte nåke heilt teit!! Våkna med eit rykk og var egentlig meir trøtt då enn før eg sovna.... :Gjesp:

Så i dag har eg heller ikkje gjort nåke fornuftig egentlig. Bestilt utskrift av nåken bilder + ark sånn at eg kan scrappe litt i helga ;)

No er det natt, så får eg sjå om eg kjem meg opp og i det hele tatt gidde å gå på skulen. Vi skal visst ha ein eller an form for konferanse som eg ikkje heilt ser poenget med. Så eg har ikkje tenkt å tvinga meg sjøl opp av senga for å sei det sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Eg finne berre den eine armen eg har strikka!!!! :klø: Er det mulig!!!

Trur kanskje det er på tide at eg rydda, men det er virkelig ikkje så mange gjemmeplasser her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Mhm! For posen er på vei i bosset... Enda godt at eg ikkje gadd å gå ut med den i dag!!! :forvirret: Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter eg vondt i dag skal tru!? :klø:

Eg sitter på biblioteket, tenkte eg skulle printe ut forelesningsnotatet før timen i dag. Fant berre ei maskin ledig, i ei øy med 4 miskiner. Men i det eg satt meg ned og slo på maskina (det er nåken som har fått det for seg at maskinene skal slås heilt av etter bruk.... tullinga!!) logga samtlige av dei andre her på "øya" seg av..... :sjenert:

Hadde, som alltid, planer om å komme meg tidlig på skulen sånn at eg kunne lesa litt før forelesningen. Men det vart litt seint i går kan du sei. Eg fekk jo ikkje sett 24 sist torsdag siden eg var på klassefest, så eg vart sittande oppe og sjå reprisen i går istedenfor.. Og den var jo ikkje ferdig før halv 2! :overrasket:

Heldigvis begynner vi ikkje før 12 i dag, så eg kunne sove lenge.

Nei, kanskje eg skal finna meg et bord og faktisk lese litt den siste halvtimen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo.... :rodme: Dusja i går ettermiddag jo. Og har ikkje akkurat vært så aktiv i det siste... ;)

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...