~Capricorn~ Skrevet 17. august 2006 #501 Del Skrevet 17. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. august 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 21. august 2006 Da var eg på nett igjen!! Leverte inn skjemaet om nett på hybelen i dag, hadde et håp om at det skulle gå fort, men trudde ikkje det kom til å gå så fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2006 #503 Del Skrevet 21. august 2006 Så flott at du har fått nett allerede! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. august 2006 #504 Del Skrevet 21. august 2006 Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. august 2006 Forfatter #505 Del Skrevet 22. august 2006 Men bakdelen med internett er at eg blir lett distrahert fra det eg egentlig skal gjera.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. august 2006 #506 Del Skrevet 22. august 2006 Nesj, du klarar det nok. 45 min med lesing og 15 med surfing. Frå f.eks ni til to, eller.no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. august 2006 Forfatter #507 Del Skrevet 22. august 2006 Satt ute sammen med ho som har flytta inn i naborommet, ho eg deler kjøkken med. Ho virka kjempekoselig!!! Trur vi kan få det fint her ja. Eg har begynt et sunnare liv!!! Igjen... Har meldt meg inn i ein vektklubb no, skal begynna å eta sunnare og bevega meg meir. Når eg gjekk i butikken i dag hadde eg ikkje lyst på nåke snop, sjøl om eg var sulten!! Eg gjekk fra butikken med ferske grønnsaker og salat istedenfor!! Det er heilt utrulig altså! Billigere var det og... Så no gjenstår berre treninga. Hadde planer om å gå meg ein tur i området her i ettermiddag, men eg trur eg har ombestemt meg! No hølje-regner det ute!! Og det har nettopp tordna ein heil masse. Så eg får heller kosa meg med den sunne middagen istedenfor. No er det visst Gilmore Girls på tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. august 2006 Forfatter #508 Del Skrevet 22. august 2006 Nesj, du klarar det nok. 45 min med lesing og 15 med surfing. Frå f.eks ni til to, eller.no.. ← Ja, fra og med neste veka skal eg sitta på skulen fra 9 til 15. Så kan eg ha heile ettermiddagen fri til surfing og jentene mine her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. august 2006 #509 Del Skrevet 22. august 2006 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. august 2006 #510 Del Skrevet 23. august 2006 Lese du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. august 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 23. august 2006 Har vore på skulen i dag. Vår første forelesning på engelsk.... ***** Er skikkelig trøtt i dag! Hadde lite lyst til å stå opp ja. Huska eg tenkte at det er godt at eg ikkje begynner før 12 i måro. Men på skulen vart eg minna på at vi skal ha ein ekstra lang dag på skulen i måro!! 9.15 til 15!!!! Obligatorisk!!! Har lite lyst til det. Eg trudde eg var klar for å begynne på skulen, men tydeligvis ikkje. Er ikkje klar for morgendagen iallefall. Var skikkelig trøtt og hadde vondt i ryggen etter 2 timar i dag!! Koss skal det då bli i måro... I tillegg skal vi sikkert ha litt praktiske øvelser og. Og det er jo eg så glad i!!! Faget heiter Kommunikasjon, så eg har stor tru på at det er lagt opp til praktiske øvelser ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. august 2006 #512 Del Skrevet 23. august 2006 Åh, skjønar godt at du gruar deg til ein sånn lang dag allereie så tidlig i skuleåret. Men i morgon på denne tida er du nesten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. august 2006 #513 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, det går heilt sikkert fint på skolen i morgen. Men det er jo ikke alltid like moro med alle slags praktiske øvelser da.. Syns hvertfall ikke jeg. Sånne muntlige-foran-hele-klassen-greier er ihvertfall bare skummelt.. Håpe ryggen blir bedre til i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. august 2006 Forfatter #514 Del Skrevet 24. august 2006 Det er helg!!! Men det har vært en lang dag ja... Med tanke på at det er nesten 4 mnd siden sist vi hadde ein skikkelig forelesning så var det litt tøft i dag ja. Men det gjekk faktisk veldig fint!! Temaet er jo veldig interessant, særlig med den foreleseren vi hadde i dag. Ho er så engasjert at det er umulig for oss å ikkje bli engasjert! Og så hadde vi så god diskusjon i klasse og (ikkje at eg deltok så aktivt, men det er fint å få alle dei ulike perspektiva på ting fra dei som seier nåke). Og dei praktiske øvelsane eg frykta uteblei heldigvis! Vi måtte løse et par oppgaver, men det var i smågrupper. Eg vart plassert i ei gruppe med to stk eg aldri snakker med til vanlig, og to som eg har hatt pittelitt kontakt med. Men det syns eg egentlig vart heilt fint i dag. Det burde ikkje vært annerledes iallefall Så alt i alt har dagen vært svært vellykka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. august 2006 Forfatter #515 Del Skrevet 25. august 2006 Fekk ikkje sove lenge i dag nei... Eg har klart å stå opp mellom 8 og 9 dei fleste dagane dei 2 siste vekene, så det virkar som at eg har klart å komme inn i ei skikkelig sove-rutine. Så i dag har eg vore ein liten tur i sentrum. Sykla ned, så eg gjekk innom sykkelbutikken for å høra om dei utfører service der. Og det gjorde dei. Så no er sykkelen min på weekendtur i sentrum På mandag kan eg forhåpentligvis sykla på ein sykkel med skikkelig gir!! Var innom ein garnbutikk og. Fant _masse_ fine stikkeoppskrifter til baby Så no skal vesle nevøen få ein flott genser og lue med tog på. Gleder meg til å begynne å strikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. august 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 27. august 2006 Søndag..... ein kjedelig dag egentlig. Her nede iallefall, søndagen er ikkje lik heime hos mampap! Men men, i dag skal eg sjå masse film tenkte eg. Såg vel 3 stk i går, "Fantastic 4" og "Guess Who". Heilt greie filmer, men eg er glad dei berre var lånte og eg ikkje har betalt nåke får å få sjå dei Såg "Gudfaren" i går og, så i dag skal eg sjå "Gudfaren 2" og "3"!!!! Fant dei på tilbud her ein dag og syns det var på tide at eg såg dei eg og. Så skjønner eg kanskje poenget når folk sammenligner ting med "Gudfaren". Nr 1 var faktisk ganske bra, ikkje heilt som eg hadde forestilt meg, men bra! Det var eit forferdelig vêr i natt!!! Våkna litt før 5 av at det hølje-regna!!!! Og då meiner eg virkelig regn altså!!!!!!! Eg har vinduet åpent, så det var ikkje så vanskelig å høre. Ei lita stund etterpå begynte det å lyne og tordne!!! Det tordna ikkje så lenge så eg sovna ganske fort igjen. No trur eg det er på tide med mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #517 Del Skrevet 27. august 2006 Var innom ein garnbutikk og. Fant _masse_ fine stikkeoppskrifter til baby Så no skal vesle nevøen få ein flott genser og lue med tog på. Gleder meg til å begynne å strikke igjen! ← Så flink du er da. Skulle ønske jeg kunne strikke jeg..kan bare sånn fram og tilbake eg.. (skjerf, teppe.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. august 2006 #518 Del Skrevet 27. august 2006 Eg har begynt å strikka sokkar til Småtten. Det er myyyykje vanskeligare enn eg forventa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. august 2006 Forfatter #519 Del Skrevet 27. august 2006 Eg har berre ein arm og monteringa igjen på genseren Rekner med å være ferdig i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #520 Del Skrevet 27. august 2006 Ja, hvis det går såå fort, så veit eg kor eg skal senda bestilling ...når den tida komme...hvis, om, når, kanskje...ein gang i framtida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå