Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du kan tru eg sov godt Linn3c!!

Mamma og V reiste på shopping, og broderen og kåno reiste på ferie. Eg sovna rett etter dei gjekk i 10-11-tida og våkna av bilen til mamma litt før kl 15!!!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg blitt onkel!!!!!!!! :babygutt:

:hoppe: :hoppe:

Nei, vent no litt.... :klø:

Eg er jente....

Søs fekk ein gutt....

Då blir vel kanskje eg tante og han min nevø då.... :rodme::sjenert:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har eg blitt onkel!!!!!!!!  :babygutt:

Hurra!!!

(for når det blir gutt blir du selvfølgelig onkel..hadde det blitt jente hadde du blitt tante :ler: )

Grattis sååå mye vennen!!! Håpa at du får kosa masse med knøttet før du må reisa fra byen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!

På onsdag var vi på besøk til babyen!! Det var veldig koselig! Han er så skjønn!!!!!! :hjerte:

Det vart ikkje så veldig masse kniping, for vi hadde ein heil bøtteballett med oss. Eg, søs2, svoger, tre tantebarn, bror og svigerinne. Og når alle då skulle holde babyen vart det ikkje lenge på kvar. Men fekk tatt mange bilder!!!! Så no har eg litt å kikka på til neste gong eg får sjå han.

Søs var heime på besøk et par timer i dag, hadde barnefaren med (så fekk eg endelig treffe han). Fekk ikkje knipe så masse i dag heller for han var så urolig, fekk ikkje til å rape. Og det er klart at når han ikkje fekk mat eller søs prøvde å roe han, så måtte mormor trå til og forsøke å roe han.

Hehe, det er så rørande å sjå pappa sammen med barnebarna sine, særlig når dei er babyar. Han er av den typen som aldri viser følelser. Men du ser på han kor stolt han er når han berre kikker på babyen!! Gliser stort og er tydelig opptatt av babyen. :smilorange:

Lurer på ka han kjem til å heite. Faren hadde 4 forslag til navn, det eine er egentlig utelukka og 2 av dei lignar for mykje på navna til nære familiemedlemmer eller venner. Det siste forslaget syns heile min familie at var eit bra navn, og eg syns sjøl at det passa godt til babyen. Men når familien til faren (som har ei heilt anna dialekt enn oss) seier navnet høres det ikkje like fint ut. :roll:

Men det skal bli spennande å følge med på ka dei endar opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg tilbake på jobb ja. Skal jobbe natt heile helga, natt til lørdag, natt til søndag og natt til mandag. Men det er veldig godt betalt då, så eg kan vel ikkje klage ;)

Bortsett frå at eg begynne å bli litt sjuk då.. Har følt meg litt groggy dei siste dagane, på vei til å bli sjuk liksom. Men i ettermiddag når eg hadde sove litt kjente eg meg enda dårligare. Tett i nasa, vondt i halsen og hoster. Halsen blir egentlig berre værre og værre. :tristbla: Trur eg må koke meg litt te så eg får nåke varmt i halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så koseleg med baby-besøk!

No vart eg skikkeleg nysgjerrig på kva namneforslag dei har. ;)

Fekk du sms'en min hinn dagen? Eg svarte deg i alle fall etter at eg fekk bilde av skjønningen, men veit ikkje om den kom fram...

Sov godt!

Gla i deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!! :)

Fekk sms'en ja, svarte eg ikkje på den altså? :rodme:

Sender deg ein pm Linn3c. Har dåke da kjekt på ferie?

Eg reise forresten til Kr.sand neste søndag. Då var de vel komt tilbake så vidt eg kan huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig spent på navnet eg og! Det hørtes ikkje ut som dei var så veldig nær en enighet når eg spurte dei sist...

Formen er sånn passe i dag og. Har ikkje så vondt i halsen, men er meir tett i nasa i dag. Tok heldigvis med meg nasespray :)

Men er kanskje litt for trøtt. Eg kjem meg sikkert gjennom dei siste 6,5 timane, særlig siden eg har KG til hjelp.

Eg sov litt dårlig på dagen i dag egentlig. Mamma og pappa var riktignok ikkje heime, dei var på kusinetreff i går/natt, med kusinene til mamma. Men mellom halv 11 og kvart over 1 så ringte telefonen min 3 ganger!! :frustrert:

Det endte med at eg sto opp når mampap kom heim litt over 2, sjøl om eg ikkje på langt nær var ferdig med å sove.

Eg fekk litt dårlig samvittighet når mamma var ute og luka ugras mens eg berre satt inne og sløva meg, men eg orka rett og slett ingenting.

Eg gjekk og la meg igjen i 6-tida. Klarte å finna øreproppane mine, så eg sov til halv 9.

Mamma virka litt snurt for at eg ikkje hadde stått opp når eg visste at dei skulle eta kvelds ein gang mellom 6 og 8. Men det var jo akkurat i den tida då eg måtte sova hvis eg skulle få sjangs til det før eg måtte gå...

Men no har eg som sagt funne fram øreproppane min, og dei funka ganske bra, så eg håpar på at eg får sove litt bedre i morgen formiddag. Og eg har telefonen på lydløs no!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig kjedelig på jobb!!

Ingen brukere her jo!! Bare meg... Men det kommer en om ikkje så lenge så eg må vel sitte her ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det siste dagen på jobb!! Den kortaste vakta i kveld faktisk! 15-21.30, berre 6,5 time!! :danse:

Sjøl om eg har hatt det kjempefint på jobben er eg veldig glad for å vera ferdig no. Er kjempesliten! Og det hjelper vel ikkje å vera småsjuk heller.. No har eg veldig lyst på litt fri. Berre så synd at undervisninga begynner i neste veke.... :sur:

På søndag reiser eg tilbake til Kr.sand. Gleder meg litt egentlig, men det er litt kjipt å reise fra alle sammen her heime!

Heldigvis traff eg Capri i går, og skal treffe ei anna venninne i måro. Håpa søs har tenkt seg heim i løpet av veko/helga så eg får sett henne og prinsen før eg reise. *sukk* Eg skulle aller helst ha budd her sånn at eg kunne sett alle sammen litt oftare.. :tristbla: Jaja, berre 3 år igjen til eg kan slå meg ned her vest.. ;)

Usj, eg har ikkje lyst til å gå på jobb! Føler meg så trøtt og sliten. Hadde planer om å sove lenge i dag. Men når eg våkna litt før ti og var utkvilt så fant eg ut at eg ikkje skulle gjera ting verre med å sova enda lenger. (då hadde eg allerede sove i 10 timar så det er vel egentlig nok....) Men no begynner eg å bli trøtt igjen.. Satsa på at det hjelper med litt mat om eit par strakser.

Eg får vel begynna å gjera meg litt klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...