Gå til innhold

Hvor mye ga du til flomofrene?

Hvor mye ca ga du til flomofrene?  

1. 1. Hvor mye ca ga du til flomofrene?

• Ingenting
      15
    • Under 100,-
      4
    • over 100, men under 500
      41
    • over 500, men under 1000
      13
    • mer enn 1000
      2
    • mer enn 2000
      3
    • mye mer enn alternativene
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var nok ikke gammel nok til å huske Bangladesh eller ha egne penger. Men jeg ga også noen hundre kroner til Darfur - hvis det er det som er poenget.

Hvor mye ga du da? Eller til Biafra - var ikke det på 60-tallet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe..her var det tydeligvis ikke mye humor, nei.....Noen som husker "Blodgiveren" her mon tro?

Ikke det nei..

Skrevet

Jeg husker blodgiveren ja! Stor Fleksnes fan!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvor mye ga du til Bangladesh i 1976?  

Jeg ga nemlig 200,- til Frelsesarmeèn, 200,- til Amnesty, 300,- til TV-aksjonen og nå sist 200,- til flomofrene.  

Jeg gir og gir men det hjelper ikke.  

Jeg spør igjen: hvor mye ga du til Bangladesh i 1976?

I 1976 var jeg ikke født enda. Men jeg har gitt penger til diverse organisasjoner ved forskjellige anledninger...

Skrevet

Vi kommer til å gi det samme beløpet hver måned til "månedens organiasjon" som hjelper mennesker i nød andre steder i verden. Fikk en vekker på at vi har det veldig godt i Norge, og godt kan avse litt til mennesker som lider nød i resten av verden.

Jeg har så langt ikke gitt noen ting, men fikk også en vekker, og så snart jeg får en jobb har jeg tenkt og finne en organisasjon/fadderbarn eller lignende å gi til :)

Gjest TomKrus
Skrevet
Vi har gitt mellom 6 og 700 kr.

En fin måte å si at du ga 10 kroner på..?

Skrevet

Jeg ga 200,- når de kom på døra mi.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Har gitt 100 kr til bøssebæreren som kom på døra+litt i bøssene som står rundt omkring. Men skal gi mere nå som jeg har fått lønning. 300-400 kroner til sånn ca..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er min sak, og jeg behøver ikke brette det ut her inne. Sitter med en følelse, av at folk "skryter" av å støtte, når det egentlig burde bare være en glede å kunne gi. Selv om man bare gir 1 kr, så har man støttet.

Så beklager, men ja jeg begynner å bli lei slike "skrytetråder"

Skrevet
Det er min sak, og jeg behøver ikke brette det ut her inne. Sitter med en følelse, av at folk "skryter" av å støtte, når det egentlig burde bare være en glede å kunne gi. Selv om man bare gir 1 kr, så har man støttet.

Men, man trenger da ikke skrive ned hva man har gitt!!! :roll: Det er frivillig, og jeg har ikke bedt noen om det.

Det holder å stemme, og da er det ingen som får se hva du stemte.

Ser du forressten at jeg har skrevet ned hva jeg ga? Nei, jeg bare stemte nemlig.

Skrevet

Ble vel rundt 150 kroner tenker jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ble vel rundt 150 kroner tenker jeg.

Ga du det eller bare tenkte du?

Skrevet

Dette er bare et forum på nettet! Her diskuteres ALT. Det er mye som blotlegges, du skriver mye som andre aldri ville lagt frem. Tråden er frivillig. Har du ikke noe å si, trenger du ikke å delta. *Lei av slike*

Skrevet

ingenting fra egen lommebok,men jbben ga fra personale-kassen 0g det får holde..

Skrevet

Dette er bare et forum på nettet! Her diskuteres ALT. Det er mye som blotlegges, du skriver mye som andre aldri ville lagt frem. Tråden er frivillig. Har du ikke noe å si, trenger du ikke å delta. *Lei av slike*

Bra sagt!! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...