Gå til innhold

Skal strikke ullgenser, men hvilken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil strikke en genser til meg selv, ullgenser til teltturer ol. Jeg har fra før en mariusgenser. Og ønsker nå en genser som har mønster hele veien. Har dere noen forslag? :) 

Anonymkode: a7d61...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du medlem i koftegruppa på FB? Jeg skulle til å foreslå kofta kirsebrøblomstring, men den har bare en bord oppe. Den haukeligenseren er flott. Den har mønster på hele.

Anonymkode: e0841...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett i Kofteboka 1 eller 2? Når du sier du vil ha mønster på hele, har de flere som er litt i samme gate som den barnegenseren du linker til. F.eks. medalje, rose, osterkofta og flere andre som jeg ikke husker navnet på. De er strikket som kofter, men da dropper du jo bare oppklippsmaskene og strikker det som en genser. Eller den blomsterkofta eller hva den heter, som er på forsiden av et eller annet ukeblad nå og som Sandnesgarn har laget.

Skulle ønske jeg hadde tid og tålmodighet til å strikke noe helmønstret til meg selv, for det er så fint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Vera Vinge skrev:

Har du sett i Kofteboka 1 eller 2? Når du sier du vil ha mønster på hele, har de flere som er litt i samme gate som den barnegenseren du linker til. F.eks. medalje, rose, osterkofta og flere andre som jeg ikke husker navnet på. De er strikket som kofter, men da dropper du jo bare oppklippsmaskene og strikker det som en genser. Eller den blomsterkofta eller hva den heter, som er på forsiden av et eller annet ukeblad nå og som Sandnesgarn har laget.

Skulle ønske jeg hadde tid og tålmodighet til å strikke noe helmønstret til meg selv, for det er så fint. :) 

Takk! 

Jeg har strikket mye "halvmønstret", men synes det er så kjedelig å strikke ensfarget, så vil ha noe helmønstret :laugh:

Anonymkode: a7d61...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...