Gå til innhold

Når sa du "jeg elsker deg"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er frista til å si det, men feiger litt ut hver gang...

Anonymkode: aded8...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det når det føles rett for deg. Jeg var sammen med kjæresten min i 5 måneder og hadde kjent han i 2 år før jeg sa det.

Anonymkode: 0eba5...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa noe sånt som "jeg tror jeg kanskje snart kanskje elsker deg eller noe, tror jeg" i fylla en gang da vi hadde datet i 4 mnd.

Han fulgte opp på Snapchat 2 dager etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt det til en mann fordi jeg kun vil si det om jeg virkelig mener det. Føler elsker deg blir veldig "misbrukt" og noe de fleste sier med engang de blir sammen med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter et halvt år som kjærester så sa han jeg elsker deg og jeg sa det samme, føltes så godt å endelig få sagt det :rodmer:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han synes det var på tide å høre det. Som da var etter en måned.. men men. Det går jo greit nå

Anonymkode: e5422...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, GT-R skrev:

Har aldri sagt det til en mann fordi jeg kun vil si det om jeg virkelig mener det. Føler elsker deg blir veldig "misbrukt" og noe de fleste sier med engang de blir sammen med noen. 

Kanskje andre elsker sterkere enn deg? 

Anonymkode: b2c17...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det etter 6 mnd ca. Jeg synes at folk er veldig dømmende når det kommer til å si "jeg elsker deg". Kanskje man finner ut etter to år at man egentlig ikke elsket den personen da man sa det første gang, fordi NÅ har du funnet ut hva det virkelig vil si å elske noen. Men hva gjør vel det, hvis det du føler når du sier det faktisk er at du elsker vedkommende? 

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten min, 5,5 år etter at vi sa "elsker deg" for første gang. Og jeg føler like mye nå som jeg gjorde da, at jeg elsker han. Og det var helt riktig for meg å si det da, og det er fortsatt helt riktig å si det nå.

Anonymkode: 8eabe...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje andre elsker sterkere enn deg? 

Anonymkode: b2c17...28f

Har bare ikke møtt noen jeg elsker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter et par måneder, om det gikk så lang tid engang. Kjæresten sa det nesten med en gang, så jeg følte jeg måtte begynne å si det tilbake :P Trodde det var sånt man sa først etter flere år , men etterhvert elsket jeg han jo virkelig og er glad vi sa det tidlig så det ikke ble sånn at man gikk rundt å ventet og lurte på om den andre følte det samme liksom. 

Anonymkode: 661eb...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det etter ett par uker... Jeg hadde mest lyst til å si "ehm, jo takk for det" 😂 Men jeg sa at jeg elsket han også. Gjør jo der nå, men kanskje ikke akkurat da🤣

Anonymkode: 1c398...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt lenge på å si det, men var usikker på om det var for tidlig eller hva som var riktig situasjon å si det i. Så sa han det, og jeg sa det tilbake. Tror vi hadde vært sammen i to måneder da (vi datet en stund før det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er frista til å si det, men feiger litt ut hver gang...

Anonymkode: aded8...cc3

si det :ninuskapus:

Anonymkode: cfa42...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>

Veldig varierende fra forhold til forhold, jeg har sagt det overraskende raskt og en gang var jeg sammen med ei i fire år uten å si det en eneste gang (var ung den gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...