AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Vi har vært gift i 5 år, har to barn sammen. Jeg føler at sexlivet vårt er vanskelig, eller kjedelig, føler at mannen min er kjedelig og "tung" å få med. Vi bruker sikre perioder, dvs. vi bruker kondom en lengre periode enn uten, og han (og jeg) hater kondom, så da blir det ikke så mye sex når vi må bruke kondom, fordi vi føler begge at vi får lite ut av det. Han prater sånn om ting han vil gjøre når vi kan gjøre det uten kondom, men når vi faktisk kan gjøre det uten, så gidder han ikke. Sånn som i går, han ligger og tar på meg, jeg tenker at han vil, jeg tar på han, så plutselig bare sier han god natt. Og at det er godt å være så tidlig i seng fordi da får han sovet lenge. Sånn er det nesten hele tiden, føler at han er så vanskelig å få med. Har snakket med han om det, da sier han bare at vi gjør det jo ganske ofte (1-2 ganger i mnd) og at jeg får det til å høres ut som at han aldri vil. Men det er jo sånn.. Jeg sier nesten aldri nei, føler at når han vil så må jeg fordi jeg aner ikke hvor lenge det blir til neste gang. Og de få gangene jeg sier nei, så blir han skuffet og lurer på hva som er galt. Det blir litt sånn at jeg ikke tenner på han, fordi han viser så lite interesse for meg. Noen som har råd til hvordan vi kan endre dette? Anonymkode: 0cab0...610
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Du venter alltid på at han skal ta første skrittet? Du har vært i et forhold i fem år og har aldri tatt første skrittet? Ikke rart sexen er kjedelig dere imellom. Ikke rart han er usikker på deg og om du faktisk har lyst (noe du jo ikke har). Anonymkode: 366d1...083
stan Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Manglende energi? Gå til sengs tidligere. Det hjalp for oss. Istedet for å tilbringe tid på KG og annet tull, begynte vi å legge oss tidligere. Da skjedde det mye fint, rett og slett fordi vi orket og hadde energi 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Ts. her. Nei, er stort sett jeg som tar første skrittet. Men jeg gir litt opp når han enten sovner, eller bare plutselig kommer mens jeg holder på med han. Han viser generelt lite interesse for meg. Anonymkode: 0cab0...610
Gjest Alterego666 Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 7 timer siden, stan skrev: Manglende energi? Gå til sengs tidligere. Det hjalp for oss. Istedet for å tilbringe tid på KG og annet tull, begynte vi å legge oss tidligere. Da skjedde det mye fint, rett og slett fordi vi orket og hadde energi Bra tips! Praktisk tilnærming.
stan Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 21 minutter siden, Alterego666 skrev: Bra tips! Praktisk tilnærming. Et annet tips er rent sengetøy. Det er mye mer fristende å ha sex med rent og friskt sengetøy. Jeg prøvde det og det funker. Ikke 100 %, men likevel ganske bra.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Ja, det hørtes igrunn veldig kjedelig ut... fra ende til annen, sovnet nesten under lesningen. Anonymkode: 3918a...131
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Hva med å bruke en annen form for prevensjon? Anonymkode: 2dcba...2cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå