Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1561 Del Skrevet 13. november 2005 Må løpe, har ikke tid til å fortelle så detaljert som jeg pleier akkruat nå Men uansett, han ringte, og vi pratet litt, han var full og "god i gassen", men kunne fortelle meg at han tenkte på meg, så jeg trengte ikke å være redd for at han skulle sjekke andre damer Så sa han at han hadde tenkt på at siden bestekompisen og bestevenninna så ut til å ha noe på gang, så tenkte han at "de to og vi to kan dra på vinterferie på hytta! det har JEG tenkt på! ikke sant det hørtes kos ut...? ikke sant?" Blir en spennende vinter dette her.... Må løpe, skal i dusjen, så jeg kan bli med søss når de drar til flyplassen. Og etter det skal jeg besøke et gammelt spøkelse i klesskapet mitt, og håpe at gjenferdet forsvinner, så jeg slipper å ta det med inn i neste forhold også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1562 Del Skrevet 13. november 2005 Skal ikke dra til Spøkelset før i femtiden. Kjenner jeg gruer meg.. Og gleder meg. Jeg var så utrolig glad i familien hans. De to kuule storebrødrene, og søsteren som jeg jobbet hos i klesbutikk en stund.. Og den utrolig søte sønnen hennes, som jeg var så sinnsykt glad i. Moren var sinnsyk (minner faktisk en skremmende god del om eksen sin mamma...faktisk... faktisk minner eksen og denne eksen om hverandre på en eller annen merkelig måte også..) men også koselig, og pappaen.. HAN var kos han! Så jeg gleder meg til å prøve å lukke det kapittelet. Det forholdet henger over meg som en mørk sky avogtil. Han har hatt en helt enorm innvirkning på personligheten min. Puppene, for eksempel, han er en stoooor del av at jeg brukte 30.000 på å rette på kroppen.. Og jeg trekker ham inn i nye forhold, helt ubevisst. Jeg lar ham ødelegge ting han ikke har noe med. Hallo, det er 6 år tilbake i tid liksom.. Så nå som jeg står her på dørterskelen på vei inni mitt nye liv, så føles det rett å endelig lukke det vondeste kapittelet i livet mitt. bli ferdig med det. Prate med ham om vær og vind, høre hvordan han har det, familien, alt sammen. Og så rett og slett ikke være redd de vonde minnene mer. Så det gleder jeg meg til Pappa ble sint da jeg sa hvor jeg skulle, for bruddet var helt...sykt. Hele forholdet faktisk. Fikk jo spiseproblemer også, husker jeg... Raste jo ned i vekt. Men mamma forstår meg, hun vet jeg er et følelsesmenneske, hun forstår hvorfor jeg må ut dit for å bli ferdig med ting. Phu... Er litt nervøs, kjenner jeg. Seks år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. november 2005 #1563 Del Skrevet 13. november 2005 Det går nok bra skal du se spøkelser må bekjempes og tilintetgjøres! Jeg møter familien til min eks støtt og stadig, senest i går faktisk. Men nå plager det meg ikke lenger... Men jeg tenker mye på han da! Absolutt... Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. november 2005 #1564 Del Skrevet 13. november 2005 Lykke til, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1565 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg kan fortelle mer i detaljer senere, for nå må jeg se film med mini-me. Men jeg hadde rett. Dette var bra for meg. Jeg kjenner liksom hvordan gamle sår bare lukker seg.. Jeg var så lettet at da jeg sto på gangen og skulle si godnatt til mamma som la seg, var jeg liksom helt vantro over at jeg faktisk hadde gått tilbake i tid, møtt gamle problemer, "demonene" mine, sår i sjelen, og så... var de borte. Det er ok. Jeg kan si eksen sitt navn høyt uten at det vrenger seg i meg av angst eller vonde minner. Jeg kan hente frem de gode tingene nå Jeg bare brast i stemmen mens jeg sa til mamma at det kjentes fantastisk, så slutten av setningen bare hulket jeg ordene ut, og smilte, og tørket tårene mens mamma sa hun var stolt av meg, at jeg var modig, og at det var helt fantastisk å se hvilken innsikt jeg hadde og at jeg hadde så rett i at dette var bra for meg.. gode mamma Og så pratet jeg med M på telefonen. Han sa, i edru tilstand, at han savner meg litt. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. november 2005 #1566 Del Skrevet 13. november 2005 Så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. november 2005 #1567 Del Skrevet 13. november 2005 Mammaen din har god grunn til å være stolt. Å gjøre det du gjorde er jaggu ikke lett. Det kan være beintøft. Det er ikke mange som finner styrken til å møte demonene sine på den måten, selv om de vet at det hadde vært det beste. Du er utrolig tøff, og det står respekt av det du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 #1568 Del Skrevet 13. november 2005 Vet ikke om jeg helt henger med i svingene nå... Eksen som du besøkte idag, var det den samme som du inntil nylig bodde sammen med? Eller - nei, han var vel i Bergen med Felix? Var det familien hans du møtte? Uansett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 14. november 2005 #1569 Del Skrevet 14. november 2005 Du er ei tøff jente Nina! Det er sant som de over her skriver; det er ikke bare bare å se gamle spøkelser inn i fjeset og si "jeg er ikke redd lenger". Så koselig å lese om deg og M, dere høres så søte ut sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #1570 Del Skrevet 14. november 2005 Hei Nina. Sier meg enig med de andre jentene her, du er ei skikkelig tøff jente! Det står respekt av det du gjorde i helgen og jeg er så glad på dine vegne. Også er det veldig koselig å høre om deg og M. Han virker så bra for deg og dere virker veldig like på mange områder. Veldig hyggelig er det jo også å få høre at man er savnet litt. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. november 2005 #1571 Del Skrevet 14. november 2005 Nei denne eksen, dette spøkelset, er en jeg var sammen med i to år da jeg var 16/17 år, og sjelen var ny og klar for hogg!! Så det er gamle gamle sår dette het, teite ting, men som jeg nå er ferdig med!!! haha jeg er friiiiiiiii!!!!!!!! Må løpe , skal dra til bergen. kjempeglad i dere jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #1572 Del Skrevet 14. november 2005 Skal du dra til bergen i det fine været dere har på den kanten av landet? Venninna mi sitter fast i bergen hun da... Hun skulle egentlig ta flyet til osloi dag tidlig, men fikk heldigvis flytta billetten til i kveld.. Håper du kommer deg frem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 #1573 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, i Bergen er det dårlig vær idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. november 2005 #1574 Del Skrevet 14. november 2005 Ja det regner her i Sandnes også Måtte leeeeeeeee av den ene meldingen fra M i går: "Jeg har sinnsykt lyst på deg nå. I morgen er det spådd rekordnedbør." ?!?!?!?!? Hva slags sinnsyk mix er DET?! Haha, ikke gidd å del det opp i to meldinger liksom, en flørtete og en...om været?! Det er meg og pappa som skal kjøre opp. Han skal hente de møblene som mini-me skal ha, som jeg ikke får plass til i den nye leiligheten min. Ting begynner å ta form nå. Skal levere de siste papirene til banken i morgen, jeg har ordnet forsikringstilbud som jeg bare venter på å betale premien til, nøklene ligger hos megler.. Jeg er så happy for tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. november 2005 #1575 Del Skrevet 14. november 2005 It´s raining men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 #1576 Del Skrevet 14. november 2005 :kys_2: Nina og M!! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. november 2005 #1577 Del Skrevet 14. november 2005 Nå skal jeg til MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han ringte meg da jeg var kommet til Bergen, lurte på hvor jeg var. "Nestun", sa jeg. "Hæ? Gikk du av båten?". "Svimeeee, jeg SAAAA jo at pappa skulle kjøre meg hjem i daaaaaaaag...". "Åja haha, det er sant!" Han der altså... Jeg blir ikke irritert, fordi jeg innså ganske fort at denne fyren her, skal jeg involvere meg med ham, må jeg være forberedt på at han glemmer alt fra boxer om morgenen til (eventuelle) bryllupsdager Så ber han meg om å ringe senere, når jeg har tid. Så når vi skal til å legge på så skyter han inn: "Jeg er så giret på grunn av dykkingen, det var så kjekt!!" Så ler jeg og sier "gleder meg masse til å høre om dykkingen din, hehe, skal ringe deg senere jeg ". M bare fniste-lo søtt, akkurat som om han følte seg teit liksom... men glad for å kunne dele det med noen Pappa forstod med en gang hvem det var, hehe, ikke dum den karen der... Så hoppet jeg i dusjen etter at pappa var sendt vel avgårde med diverse skap og et skrivebord. Skrev melding til M om jeg skulle komme bort etter en "jeg må bli varm etter å ha bært møbler i rekordregnet"-dusj. Fikk tilbake han var trøtt, måtte sove litt, om jeg kunne ringe og vekke ham klokken åtte, og "jeg vil se dge i dag". han avr så søt da jeg ringte, han sov jo.. Men han ville høres våken ut. så jeg bare lo mildt av ham og spurte om han trengte en halvtime til. jo han gjorde det... Så sier jeg "sov godt, skjønnas!". "suss!" mumler han tilbake, og legger på.. Suss!? Hva skjer?! Hm, lurer på om vi faktisk driver og blir kjærester eller noe sånn, vi er så søte mot hverandre hele tiden!!!! Så jeg gleder meg til å se ham igjen. Har jo tenkt på ham hele helgen liksom.... bilturen med pappa var kjempekos. været var jo helt sinnsykt, vi satt jo og lo av den ene sinnsyke dammen og bekken etter den andre, var jo noen sinnsyke vannspruter når folk freste gjennom små sjøer i veien og greier, vi var skikkelig på tur der vi banet oss vei oppover vestlandet med en knøttliten tilhenger klamrende fast bak oss. sinnsykt. Det va jo heilt sinnsjokt!! Sinnsjooookt!!! Hei jeg heter Nina og forguder Idol-Jorun.... NOT!!!!!!!!!! uansett. Tenkte at "dette blir jo en kjekk dag" når jeg kom inn på den første ferja sin salong, og dette var synet som møtte meg: Spyposer. Mange. Ikke bare en, neida, det var i bøttevis. Overalt. På alle bordene. Mange på hvert bord. akkurat som grillposer, sånne solide jævler med folie på innsiden. Hyggelig font som sa "reisesykeposer! - brett godt igjen og sett på gulvet etter bruk! God tur!" Ja juhuuuuuuu, jippi, spyyyyy!!! Pappa lo jo rått da bilen vår trillet ned på parkeringsplassen og vi ventet på båten, og hele synsfeltet vårt plutselig var dekket av en 10 meter høy skummende hvit vegg av sjøvann som eksploderte opp etter et ublidt møte med moloen. men det gikk fint, faktisk. Det gynget noe helt sinnsykt, folk satt jo og lo. Men ikke noe spylukt heldigvis! Etterpå svingte vi innom Esso og gikk bananas i pølsedisken, haha, ostepølse med bacon, naaaaaaaaaaaaam!!! Hehe supert rett etter en båttur fra helvete... Nei vi koste oss masse, jeg elsker pappa. Han er bare verdens koseligste person... Nei se på klokka, snart er det M-tid!! Må komme meg avgårde for some huuuuugs and kisseeeeees IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. november 2005 #1578 Del Skrevet 15. november 2005 Godmorgen!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOHhhhhhh what a beautiful mooooorniiiiiiiing, oooooooooh what a beautiful daaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Hehe, hm, Kaninen i kaninhumør, hva skjer!? Dro til M i går, han våknet litt etterhvert. Var kosete og søt og satt og pirket i meg hele tiden. Deilig med så mye oppmerksomhet.. Å bli sett, liksom. At han la merke til at jeg hadde tatt på meg fin rød BH for eksempel. Så jeg måtte sitte med toppen trukket ned så kan kunne se på puppene mine innimellom når vi så film Haha han er så teit... "Sånn!" sa han og nikket og smilte fornøyd etter at han hadde trukket den godt ned så ting spratt ut til alle kanter Og så er han så oppmerksom... Med eksen kunne jeg ligge og grine stille i mange timer uten at han merket noen ting, hvis jeg av en eller annen grunn falt litt sammen i psyken på natta. Men i går da vi skulle sove, meg og M, så la jeg meg med ryggen til ham. Jeg vet ikke helt hva det var, tror jeg tenkte på at jeg egentlig ville ligge inntil ham, men er litt redd for hva vi egentlig er og hva vi kan bli. Det var ikke noe tydelig eller demonstrativt kroppsspråk, jeg lå (i mine øyne) helt normalt liksom. Jeg gråt ikke heller, jeg bare... tenkte. Han lå inntil veggen med ryggen mot meg, da han plutselig snur seg rundt og sier med verdens snilleste stemme "du, hva er det, Nina..?", mens en god varm trygg arm la seg rundt meg og trakk meg inntil seg.. Jeg fikk helt sjokk! Sånn.. "hæ!? Hva skjedde nå!?" Jeg lo to vanntro "heh" og sa "eh, er du...telepatisk? Hvordan visste du at jeg ligger her og...trengte å bli holdt rundt?!" "Jeg merker jo det.." sa han og kysset meg i nakken. Hallo, er det gullfuglen jeg har funnet eller!? Gullmannen...? Nei men seriøst, det var så utrolig deilig å kjenne det vonde forsvinne, for M var der for meg. Han er alltid det... Uansett. Til og med når jeg ligger alene i mørket og har en tungt øyeblikk. Vi lå ikke sånn inntil hverandre lenge, for han ble så varm stakar (det var nemlig ikke så veldig lenge etter at vi nestenknakkmadrassen.. ). Men følelsen hang i lenge, og sjokket over å ha blitt "sett" som jeg nevnte tidligere, hang i lenge. M fikk vite at..det er ting han ikke vet om meg, i går. Jeg nevnte at jeg hadde vært og møtt spøkelset i helgen, for å lukke gamle sår og skader, så jeg ikke trakk dem inn i neste forhold. At det var en del av grunnen til at det ble slutt mellom meg og eksen, at han ikke kunne se forbi alt det vonde han visste om meg, ble behandlet som et skjørt egg... Akkurat da ringer eksen. Jeg tar telefonen, og han ringte for å høre hvordan det hadde gått da jeg snakket med spøkelset. Jeg snakket jo litt med ham både før og etter, for eksen min slet sånn med spøkelset sine ettervirkninger, så jeg trengte å prate litt med ham om det. Jeg sa jeg var hos M, og eksen forstod det ikke var tiden å prate om spøkelset akkurat... (han vet ikke at det er noe *sånn* mellom meg og M ennå). Så M ble litt..glad? Sjokka? når jeg sa "jeg er hos M". Uansett, selv om M bare hører min del av samtalen, kommer det frem at vi snakker om spøkelset. Jeg sier ting som "det gikk bra... pappa var jo illsint.. nektet å kjøre meg ut dit, sa "der skal jeg iallefall IKKE kjøre deg! ut dit får du komme deg selv!!!"... Ja han var sint ja....mamma forstod at jeg trengte det...ja mye bra ble sagt...han ska unnskyld for det ja..neinei det gikk fint...men nå vil jeg bare legge det bak meg, være ferdig med det..ja, vi snakkes. hadet!" M så på meg med..."herregud så nysgjerrig jeg ble, hva i helvete har denne eksen her gjort med deg?!"-blikk. Men han sa ingenting. Sa han ikke hadde hørt etter, men jeg vet at han gjorde det.... Så jeg ser på M at han forstår at det er mye mye inni meg han ikke vet om, ting som har preget meg, og det ser ut som om han har respekt for det, og kanskje skremmes litt. At jeg er litt...mystisk? Som regel deler jeg jo villt med alt, "Selger sjelen" for en slikk og ingenting. Men ikke nå, ikke nå mer..ikke med M. Så da han sa noe på tøys i en tullete spøk, som noen en gang sa alvorlig til meg, og jeg kjente minnene hoppet frem og ga meg kalde gufs, så holdt jeg kjeft. Jeg sa ikke "vet du, det...det har skjedd." og brettet ut. Jeg smilte forsiktig i mørket, og tenkte "wow. du HAR virkelig kommet videre, Nina. du HAR lukket vonde kapitler i livet ditt i helgen! tenk, nå lar du det ligge! du bringer det ikke med deg videre!!" Så jeg kysset M forsiktig på kinnet, og sovnet med et smil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. november 2005 #1579 Del Skrevet 15. november 2005 Forresten, i dag blir Felix storebror!!!! Skal hente Hustler på flyplassen klokken 17:00. Gleder meg sånn... Min lille nye babyyyy, åh så kjekt det blir!!! Tenk så glad Felix kommer til å...eh, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #1580 Del Skrevet 15. november 2005 Åhh så spennende. Håper de blir gode kamerater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg