Gjest Ninakanin Skrevet 11. november 2005 #1541 Del Skrevet 11. november 2005 Ja han er helt min greie, derfor vi har vært så gode kompiser frem til nå liksom. For vi er så utrolig like!! Ja han har nettopp kommet ut av et forhold han også. Så det er derfor vi prøver å ta det rolig... han er på msn nå, koseliiiiiiiiiiiiiig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. november 2005 #1542 Del Skrevet 11. november 2005 Og nå logget han aaaaaaaaaaaaaaav Syntes han stakk litt vel fort. Kjiping. Nå sitter jeg her med niesen min ved siden av meg. Dritdeilig å være hjemme, er en egen ro her.. Og pappa er på flyplassen og henter søsteren min med lille "daddy cho cho" (sønnen som tror pappaen jobber på toget, for han pendler til london hver dag ). Gleder meeeeg!! Får jo helt julestemning her jo... Båtturen hjem var supersupersuperdrit. Store bølger, de sa ifra tre ganger om at nåååå ble det store bølgeeeer, så nå måtte vi sitte fint i setene våre !!!! Er glad jeg hadde tatt sjøsyketabelett.. Jeg pleier ikke det, men gadd ikke å prøve å være tøff i dag. De kunne visst brukes på hunder også, så jeg tok min med en flaske Olden og Lille Lur jafset i seg en pølse på Narvesen, haha vi må ha sett helt dust ut, haha, jeg med to bager og en hund som får pølse i kiosk Delte ut en sjøsyketabelett til en schäfer-unghund på båten også, jenta som eide den sa at bikkja pleide å bli dårlig på biltur. Så jeg lekte dyrlege og vrengte opp kjeften dens og hev inn godsakene, smalt igjen og kooooste og skrøt av voffsejenten Kjente at jeg ennå har en liten veterinær i magen altså... Men nå må jeg være sosial!!! Tuddeluuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. november 2005 #1543 Del Skrevet 12. november 2005 Kose deg!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. november 2005 #1544 Del Skrevet 12. november 2005 Sånn!! Da er jeg også oppdatert!! Det tok sin tid riktignok Utrolig hyggelig høre om deg og M Håper virkelig det ordner seg for dere! Skulle ønske jeg hadde et like spennende liv jeg... Uff... føler meg som en gammal husmor innimellom, savner å være vill og gal sammen med kompisene mine. Men jeg får lese dagboka di i stedet så kanskje det hjelper mot partylysta mi Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2005 #1545 Del Skrevet 12. november 2005 Kos deg masse!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 12. november 2005 #1546 Del Skrevet 12. november 2005 du er jo helt ustyrlig du!! (ser for seg nina med sukkerkick) Ha en fin helg da kaninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1547 Del Skrevet 12. november 2005 Skulle ønske jeg hadde et like spennende liv jeg... Uff... føler meg som en gammal husmor innimellom, savner å være vill og gal sammen med kompisene mine. ← Åh det var sånn jeg også følte det, ble helt innestengt inni hodet liksom.. Nå har jeg det sååå supert!!! Har ikke hørt noe fra M det siste døgnet, og heller ikke gitt mer lyd fra meg. Vil gi ham litt fri denne helgen, vise at jeg klarer meg fint på egenhånd, og ikke måååå ha kontakt med ham hele tiden. Kjenner jeg har godt av dette, at det er god trening!!! Men det er skikkelig vanskelig Nå har jeg vært hos broren min sammen med søss, daddy cho cho og mini-me. Spiste risgrøt, namnam!!!! Var sååå utrolig koselig, for han hadde sønnene sine på besøk i helgen. Han eldste var så søt, skulle lage noe sånn nøkkelringdritgreier til meg, var veldig obs på hvor lang jeg ville ha den, hvilke farger det skulle være... Unger er kuule. Jeg vil ikke ha en selv ennå, men de er kuule på avstand. Så skulle han strikke skjerf til meg til jul da, for han hadde lært å strikke på skolen. Fikk virkelig satt den gutten der i sving altså, han satt der med tunga i munnviken og jobbet skikkelig, såvidt han rakk å se på barnetv... Kjenner det var kjekt å være der, og se at begge guttene til broren min tok så god kontakt med meg i dag. Vi er en stor familie, og det er mange som sloss om oppmerksomheten til de yngste. Jeg orker aldri å ta del i det der sinnsyke sirkuset med størst og flottest gaver, krype rundt på gulvet og leke med barna mens de hyler i fistel: "åh guuuuud så stor du har bliiiiitt!!!!". Kjenner det vrenger seg i magen.. Så jeg setter meg heller stille i en sofakrok, så får ungene heller komme til Tante Nina hvis de vil. Og det var nettopp det de gjorde i dag, begge to... Er nesten som om det gjør meg litt mer spennende liksom, "oj nå kommer Tante Nina som aldri snakker med noen" Er spent på kampen i dag. Håper sånn at Norge vinner.. Jeg vil sånn at vi skal være med i VM!!! Jeg driiiiter egentlig i fotball, men hehe, hvis Norge går videre så blir M så glad Nå skal jeg snart hentes av bestekompisen min, dama skal i julebord så vi får kvelden for oss selv. Utrolig koselig dame altså, men jeg er glad hun ikke er hjemme, for da kan vi liksom være oss selv og fjolle. Det er noe annet når dama er der liksom Gleder meeeeeeeeeeg, det blir som føøøøøøøøøøøøøøør Nei nå må jeg KG-ifisere meg litt tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1548 Del Skrevet 12. november 2005 du er jo helt ustyrlig du!! (ser for seg nina med sukkerkick) Ha en fin helg da kaninen! ← Husker for maaange år siden da jeg var sammen med en fyr, og de hadde dritstort kjøkken med sånn kjøkken-øy i midten. Jeg fikk i meg litt for mye cola, og endte med å løpe rundt og rundt den der "øya" helt til jeg seig sammen i latterkrampe på gulvet... jeg er ikke helt god på sukker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. november 2005 #1549 Del Skrevet 12. november 2005 Er det ikke sånn at barn med ad hd ikke skal ha sukker..... Hah, en kanin med adhd :grine2: nei nå fikk jeg stykke tanker i hodet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1550 Del Skrevet 12. november 2005 Er det ikke sånn at barn med ad hd ikke skal ha sukker..... Hah, en kanin med adhd :grine2: nei nå fikk jeg stykke tanker i hodet nå ← DU!!! Det har jeg lurt på!!!! Hehe jeg spør Sniglå med jevne mellomrom, faktisk laget tråder her inne også (som gjest, hehe), om at heeeeey, kanskje jeg har ADHD-light? Men jo, tro meg, hadde du sett meg i virkeligheten når jeg er sånn: Jeg er akkurat som en kanin med ADHD!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. november 2005 #1551 Del Skrevet 12. november 2005 stakkars sniglå og de andre vennene dine Tror vi får be henne løpe rundt i byen og be alle kiosker og butikker nekte å selge godteri og brus til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1552 Del Skrevet 12. november 2005 stakkars sniglå og de andre vennene dine Tror vi får be henne løpe rundt i byen og be alle kiosker og butikker nekte å selge godteri og brus til deg ← Det hender det blir litt mye ja Men folk er heldigvis flinke å si hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1553 Del Skrevet 12. november 2005 Årh, snakker med han dritdigge DJ'en "min" på msn nå.. Han er så deilig!!! Han skal spille på nattklubb her i Stavanger i natt, men jeg kommer meg jo ikke dit.. Og jeg gidder ikke stresse i dette været her hvis jeg må ta buss og greier.. Alt til sin tid Kan heller "tilfeldig" stikke innom en kveld jeg er skikkelig stæsja til Men den fyren der altså...mmmmmmmmmh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. november 2005 #1554 Del Skrevet 12. november 2005 Bra du koser deg hjemme ! Har du Felix med deg? Hilse til K, forresten! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. november 2005 #1555 Del Skrevet 12. november 2005 Bra du koser deg hjemme ! Har du Felix med deg? Hilse til K, forresten! :smile: ← Hehe ja det skal jeg Nei Felix er hjemme, men eksen tar seg av ham. Han er der i helgen for å pakke og sånn.. Så han blir tatt vare på, om enn noe ensom. Men til uken blir de tooo, så da slipper han å være alene meeeer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. november 2005 #1556 Del Skrevet 12. november 2005 Snart ny pusevenn til Felix! Det blir nok stas! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. november 2005 #1557 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) (så du tør å overlate han til eksen etter det som skjedde den gangen??) Endret 12. november 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1558 Del Skrevet 13. november 2005 (så du tør å overlate han til eksen etter det som skjedde den gangen??) ← Ja jeg ble så illsint at han tør ikke gjøre det igjen. Han fikk skikkelig dårlig samvittighet, selv om han på typisk eksen-vis gikk i forsvar... Og han skal jo faktisk pakke i helgen, og det må han jo nødvendigvis gjøre i leiligheten. Så jeg vet han kommer til å være der. Fikk en koselig textmelding i går om at han hadde vært hos Felix bare for å kose med ham i går, at det var "kjekt å snakke med ham igjen! han er så sjønn!" men jeg ser poenget ditt... Lille Lur i hans anvar? Aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1559 Del Skrevet 13. november 2005 Snart ny pusevenn til Felix! Det blir nok stas! :-D ← Jeg gleder meg sånn at du aaaaaaaaaaaaner ikke!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2005 #1560 Del Skrevet 13. november 2005 I går koste jeg meg hos bestekompisen min. Jeg skulle jo liksom være flink og ikke melde mer denne helgen, iallefall ikke i går. Men da fotballkampen begynnte klarte jeg ikke mer.. Skrev "nå håper jeg du sitter et sted med masse folk og har en kald øl i hånda ". Det gikk vel en time, så fikk jeg "Jepp, gjør det. Bittert mål, det der.. Hva du gjør på?" yeeey, svaaaar Så skrev jeg tilbake at jeg skulle til en kompis å se film, at det skulle bli kjekt. Så var det stille i maaaaange timer... Jeg så for meg M på byen, drita full, sjekke opp flotte jenter. Ble helt gal i hodet, men jeg klarte å la være å vise det på meldinger, hehe! Sendte faktisk ingen.. Ikke før han stand-up fyren som meg og kompisen satt og så på sa noe som meg og M hadde pratet om, og jeg skrev en "hehehehe"-melding om akkurat det... Ingen lyd. Ingenting. Timene går, og jeg tenker at "drit i, klarer meg fint jeg ". Kommer hjem fra kompisen min og kryper under dyna, ligger og prater med mini-me. Plutselig piper det i telefonen. Det er fra M. "Kjempeglad i deg Nina" Hvor kom det i fra liksom!? Kjente jeg fikk litt puls, for... Eh, hvor...eh... det kom liksom ut av det blå. Så skrev jeg tilbake "hehe, hvor mye har du i promille nå da? HEhe du er søt også, M, som er glad i meg når du er full..." Så skrev jeg en til: "Hehe jeg smiler her jeg ligger... Nå er jo jeg edru, men jeg må si at jeg er glad i deg også, M. Du får meg alltid til å le, gjør meg alltid glad. Og du er der for meg når jeg er nedfor.." Det piper i telefonen, og jeg skvetter. Mini-me ler og sier jeg er søt, hehe.. "Masse masse. Gladi Nina" Tydelig han var full ja! Kom frem til at denne meldingen betyr 1 av to ting. Og jeg heller litt mot alternativ A, for å si det sånn.. A: Han hadde "masse masse" i promille. B: Han var "masse masse" glad i meg. Jeg skriver noen meldinger tilbake, husker ikke helt hva. Så får jeg en tilbake må fortelle mer etterpå, må passe daddy cho cho i badekaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg