Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest seroxata

WOW her går det unna!! har lest ei goood stund for å få med meg alt som har skjedd med deg den siste tida! men virker jo som det er fart og spenning rundt deg, som alltid :ler:

håper snuppa mi har det finfiiiiint nå, og lykke til med M ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:danse:

Jeg elsker livet!!!!

Har hatt skikkelig angst for noe greier ved universitetet, men nå har jeg ordnet det også! Pratet med en kjempekoselig dame, hun roet meg heeeelt ned. "allting kommer at orna seeeeeej, det gör det alltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid!!" :ler:

Åh så flink i svensk, nina...

På lørdag var det fest hos Sniglå vet dere. Hun ba meg ta med et par folk. Var ikke bare hun som fikk sjokk når det ramlet inn ti-elleve-tolv stykker etterhvert....

:sjenert:

Jeg talte dem ikke, men det var mange!!! :ler:

M kom og hentet meg i faren sin styyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygge pendle-bil, haha, han var så stolt "jeg fikset den selv!", pekte på en diger skrue som var stand-in for den der blinklys og vindusvisker-bryterdingsen... Han hadde visst knukket den en gang han nesten kjørte av veien :ler:

Så dro vi og hentet hun der som skylder meg penger, så kjørte vi opp til Sniglå. Haha bilen daua MIDT i et lyskryss MIDT i byen, hahaha jeg lo meg ihjeeeeeeeeeeeeeeeeel, han ble så flau stakar!!

Var helt sykt, akkurat da to fyrer kom bort for å hjelpe så våknet bilen til liv igjen! Haha det store samtaleemnet hele veien opp til Sniglå.. "syke bilen!! syke bilen!! hva var det!? syyyyyke bil!!!"

Vi kommer inn på festen bare vi tre, og typen til Sniglå er god i gassen og viser tomler opp for M og sier "han her er myyyye bedre enn de der andre du har vært med!", haha jeg bare "HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSJ, han STÅR jo der UTE på KJØKKENEEEEEEEEET!!!", spretter rundt og har veldig aggresivt holdkjeft-kroppsspråk :ler:

Går ut på kjøkkenet der M står. Synes han ser litt rosa ut i kinnene, og finner fort ut hvorfor. Han står der med posen med blandevann som han har kjøpt, ler litt av seg selv sånn keitete latter, og stikker hånda ned i posen. Rister litt på hodet, ler litt mer, og holder opp:

En banan. Og en malerkost.

:overrasket:

:hoho:

Jeg holdt på å le meg ihjeeeeeeeeeeel!!! Av alle ting... Hahahaaa, han så så dust ut!! BAre "yeye tok med dette på vorspiel jeg, tenkte det var bare det som manglet liksom!" :hoho:

Så ramlet resten av folka inn dørene og festen var i gang. Plutselig drar hun venninna mi meg inntil seg og sier "Nina, han er forelsket i deg. Hver gang du sier noe, eller noen sier navnet ditt, så reagerer han. Og deeet blikket da!!!"

Neiheie....:sjenert:

Vi prater nesten ikke sammen i det hele tatt, men når vi ser på hverandre gjennom rommet så smiler vi, holder blikket lenge..

Plutselig får jeg deeeeee hissige blikkene fra ei eks-kollega-bekjent-sak på tvers over rommet. Jeg tenker "hmmm...var det ikke hun som liker M?", men tenker ikke mer over det. Plutselig får jeg melding fra M, som sitter på gulvet like foran hun der jenta:

"herregud hun her blonde er all over me! jeg fordrar ikke trynet på henne! hun er forelsket i meg. forklarer senere. Faen Nina. Du e penest her."

Jeg ler, og legger mobilen fra meg.

Plutselig får jeg en melding til, og nå har jeg sett at M gikk inn på do.

"Off hun plager. du e flott i kveld. måtte gjemme meg på do. husk, M e glad i deg Nina."

Jeg spretter opp, går ut til toalettet i gangen, banker på og sier det er meg. Han åpner døra, vi gliser.

Jeg går inn, og vi hiiiiver oss over hverandre, kliner villt :ler:

Har jo oversett hverandre hele kvelden liksom, og så bare SMACK... typisk oss!!

Så låser vi opp døra og går ut.

Der står hun. Med det sykeste sureste strengeste blikket dere kan tenke dere. Med armene i kors.

Hun står rett og slett og venter.

Vi kommer jo fnisende ut derifra, så det skulle jo ikke mye fantasi til for å vite at vi hadde rotet litt.

Like etter får jeg høre at hun hadde begynnt å grine, og venninna også, og de hadde dratt til byen sammen!!!

Jaddaaaaaaaaaaaaaaaaah.....

Vi reiser til byen i flere omganger, en jente-taxi først og så kom gutta etterpå. Merket at typen til Sniglå fikk litt sånn "hey drar hun uten meg?!?!?!!!", men M tok et godt tak rundt ham sånn kameratslig og sa "vi finner igjen jentene våre på byen!!" :)

Hadde det kjempegøy, vi danset og kysset og holdt rundt hverandre hele tiden.... Ingen av oss så ut til å tenke på at folk kunne se oss....

Plutselig ville M hjem, han var visst dritings og trøtt. Så jeg følger etter ham, og når ham igjen på seven eleven. Handler inn noe egg og bacon og vi går hjem til ham...

PLutselig får jeg melding fra Sniglå om at de møtte RP på bussen.

Jeg kjente magen vrengte seg... de skulle hilse fra ham visstnok.... fikk tilogmed en mms av ham, drita full på bussen...

Så der sitter jeg på senga. og skriver sint melding til RP om at han skal drite i å hilse til meg gjennom folk, mens M sover bak ryggen min og mumler han er glad i meg mens han forsvinner inn i drømmeland..

Man trenger ikke å være et geni for å forstå at jeg følte meg ytterst utilpass akkurat da.

Av alle ting ville RP møtes for en kopp kaffe.

Hm, var det ikke jeg som skulle være dau før han ringte meg?

Men dagen etterpå husket han ingenting av det, men jeg fikk skrevet noen gode meldinger likevel. Jeg sa jeg forsto om han ikke ville møtes, men at vi sikkert hadde godt av å rense luften en gang når begge var edru. Og at jeg ikke slet på grunn av ham lenger, så han måtte ikke være redd jeg skulle klikke helt og snakkeom følelser hver gang han møtte meg tilfeldig. OG at det var synd om det skulle være rart hver gang vi møtes fremover, for "det kan bli mange sånne situasjoner fremover, for jeg er mye med M for tiden.... "

Skrev melding til M om hva vi hadde meldt om, så han vet alt..

Han hadde visst tenkt å prate med en fetter av RP som er en kompis av ham, teste terrenget, se hvor sur RP egentlig kommer til å bli. Det var jo i fylla han sa det, men det virker nesten som om M begynner å ha lyst å ta steget ut i åpenheten litt mer..

Han gjemte seg under puta når jeg sa hva han hadde sagt, dagn derpå. Dette med at han var glad i meg og sånn. Hold kjeft, sa han, og gjemte seg under puta si :ler:

Så...jeg spurte "var det bare fyllesnakk, eller var du full og ærlig..?". "Nei det var nok ikke fyllesnakk..var nok mer...at jeg var full og...litt ærlig kanskje..på grunn av det.."..

Og han skal kanskje kanskje kanskje kanskje kanskje kjøre meg hjem i helgen....

Og i går fikk jeg melding:

"har bestilt to plasser på venne-julebord 17/12. til meg og deg. blir du med? blir masse venner av meg."

:hoppe:

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men den lørdagen var helt stress altså, er så mange typiske ting som skjedde, ting jeg pleier å fortelle om her som er morsomme, men som jeg nå har glemt litt på grunn av det er noen dager siden... kjipt altså, må komme meg oftere på nett...

Og i går var kjempekos. Mamma kom jo opp her. AKuurat i det jeg gikk ut dørene sa det PANG, lynte og tordnet, og det regnet sånn at det rant av buksene mine (ja haha nå kom jeg på på søndagen hos M, når han hadde åpnet TAKvinduet sitt og det begynnte å regne, så HELE rommet hans var gjennomvått, klærne mine inkludert, haha, det RANT av jakken min!!) da jeg kom ned på hotellet der mamma satt og ventet. Vi bestilte kakao, og haha de gjorde en feil på kjøkkenet, så vi fikk to søte små kommer og TO store kanner kakao, så det ble over en liter til sammen!! Hahaha!!

Så ble det litt opphold, og vi gikk helt bananas inne på Oasis. Fikk to fine topper og en kjole... tror den kjolen skal brukes på et visst julebord ;)

Fikk for tidlig bursdagsgave på friis, en kjempesøt rar corny veske. og en barry white cd!!!!! haha vi gikk på fridays, og i begynnelsen var det bare oss. så vi fikk jo deeen servicen, kelneren gikk jo bort til oss hele tiden bare for å prate, sto og danset ved bordet vårt hele tiden,og meg og mamma satt og danset mens vi spiste, haha kjempekos!

så bestilte jeg kaffe latte til mamma i baren hos bartdenderkompisen min. så hadde visst mamma bestilt kaffe hos kelneren også. så da bartenderen min står og prater med mamma og hun nipper til kaffen sin kommer plutselig han kelneren dansende ned trappa, digger musikken skikkelig.

han bare "eh oj skulle ikke dere ha en kaffe?!"

så forklarer vi feilen, og han snur og hiver armen opp i lufta mens han sier i ekte hotell i særklasse-stil:

"I know nooooothing!!!"

Mamma var helt bitt av basillen, ville på fridays mer :ler:

Så dro vi hjem og slappet av, og så sendte jeg henne nettopp avgårde med flybussen etter en koselig forkost på baker brun.

Og nå er jeg her. og har dritgod samvittighet for det med universitetet.

jippi!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

okay jeg må innrømme...det er bittelitt spennende dette med meg og M....

Har sendt ham en melding og spurt om vi kunne prates om helgen i dag, må nesten vite om jeg skal kjøre med ham eller ei. For jeg har tenkt meg til legen hjemme, og da må jeg vite når vi er hvor i verden liksom. Og hvis han ikke blir med så må jeg jo vite det.....for da reiser jeg til andre tider...liksom... :sjenert:

Spennendeeeee...

Tenk om han blir med!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Åja det glemte jeg!! :hoppe:

Mamma syntes synd på meg som går i to bukser med hull i, så jeg fikk tusen kroner til nyyyyyyy :danse:

Jeg kjøper nesten aldri bukser... Sko og belter, jadaaaaa... men ikke bukser :ler:

Så jeg sto inni prøverommet der med de fine blå sokkene mine med pusekattansikt på og trusa, og den ene buksen etter den andre blir hevet over kanten av en ganske søt liten...inder? Tamil? sånn vokset-rufsete hår og diamantøredobb i øret og greier...

Vel, praten sitter løst, og jeg finner TOOOO bukser (hallo, 29 og 28 i livvidde!??!?!!!!!! :overrasket: Hva har skjedd her!?!??!!!!!! ), så jeg kjøper den ene og skal legge av den andre.

Så blir han helt rar, og sier "eeeh vi skal ha varetelling... så normalt spør vi bare etter navnet når..når...når folk legger av klær.. men..men på grunn av varetellingen så hadde det vært fint om du kunne skrive telefonnummeret ditt også. på grunn av varetellingen. den kan komme bort liksom. og da kan vi ringe. på grunn av varetellingen."

:klø:

Kanskje jeg er litt rar, men...hmmmm!!!!!!

Hehe skrev nå nummeret mitt på lappen jeg. Buksa var fin den, så jeg vil ha den uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Måtte bare innom og fortelle at jeg drømte om deg i natt!!

Jeg var liksom i Bergen, og så fant jeg stambaren din. Den var nemlig i kjelleren på et bedehus, like ved et jorde. Jeg gikk inn og så meg rundt og tenkte at her hadde du danset og tullet og fjollet maaaange ganger. :)

Jeg visste at hvis jeg gikk over jordet, ville jeg finne jobben din i nærheten der, for det hadde du skrevet i dagboka di.

Da jeg gikk over jordet, kom Lur løpende mot meg, og smilte så fint. :) Han var heeelt brun i pelsen, og kraftig og stor og flagrende!!

Rett over jordet lå plassen du jobber på. Og derfra klarte jeg å finne der du bor. Fra jobben din til der du bor, gikk jeg forbi stampubben og bilen til RP og bartendervennen din så ut og vinket til meg... :ler:

"Høhøhø...", tenkte jeg der jeg gikk, "nå går jeg i Ninakanin sine fotspor, og kanskje finner jeg henne et sted!?"

Og plutselig, der så jeg deg på en kafe i armene på en eller annen. Leende og sprudlende. Så skulle jeg akkurat gi meg til kjenne, og så våknet jeg. :)

Djiiisess, for en rar drøm!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin
:ler:

Får meg alltid en god latter i dagboka di!

Du skriver så innlevende! Kjempebra!

28,29 i bukser vil det da si opp eller ned?

Nei altså de er 28 og 29 i livvidde, og så er jeg 35 i beina :) Altså, nedover i beina.

Hehe takk for komentar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tydeligvis en stund siden jeg har titta innom dagboken din, så nå får jeg vel abonnere så jeg får med meg hva som skjer...

Jeg leste siste side og skjønte ingenting nemlig :ler:

Må sette meg ned og lese tilbake 2-3 uker....

Men jeg gleder meg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Måtte bare innom og fortelle at jeg drømte om deg i natt!!

Jeg var liksom i Bergen, og så fant jeg stambaren din. Den var nemlig i kjelleren på et bedehus, like ved et jorde. Jeg gikk inn og så meg rundt og tenkte at her hadde du danset og tullet og fjollet maaaange ganger.

Jeg visste at hvis jeg gikk over jordet, ville jeg finne jobben din i nærheten der, for det hadde du skrevet i dagboka di.

Da jeg gikk over jordet, kom Lur løpende mot meg, og smilte så fint.  Han var heeelt brun i pelsen, og kraftig og stor og flagrende!!

Rett over jordet lå plassen du jobber på. Og derfra klarte jeg å finne der du bor. Fra jobben din til der du bor, gikk jeg forbi stampubben og bilen til RP og bartendervennen din så ut og vinket til meg... 

"Høhøhø...", tenkte jeg der jeg gikk, "nå går jeg i Ninakanin sine fotspor, og kanskje finner jeg henne et sted!?"

Og plutselig, der så jeg deg på en kafe i armene på en eller annen. Leende og sprudlende. Så skulle jeg akkurat gi meg til kjenne, og så våknet jeg.

Djiiisess, for en rar drøm!! 

kuul drøm!!!!

Der fikk du med deg alt, liksom!

Men du, jeg skal hjem i helgen, så hvis du ser meg, så må du love å si hei altså!!!!!! :sur:

Nå har jeg vært i den nye leiligheten min, gått gjennom alt, sett vaskerommet, lest av strømmen, lært triksene med radiatoren i stua, sett hvor postkassa er... :) I det hele tatt, liksom!!! Alt stemmer, bortsett ifra at nøklene ligger hos megler til pengene er bekreftet på konto. Men fytti F som jeg gleder meg!!!!

Nå sitter jeg her på cafè, og ser på klokka som egentlig løper i fra meg. Jeg skal ta båten hjem i dag. Hjemhjem.

Lenge siden jeg har oppdatert nå, iallefall etter hva som har skjedd.

Først fikk jeg helt noia. Skulle møte M før jobb på tirsdag, og høre om han faktisk skulle bli med hjem. Men jeg måtte jobbe en time før, så da han ringte meg så tok jeg de på telefonen heller. Det skulle jeg aldri gjort..

Jeg hadde ikke noe kroppsspråk å lese på mens jeg famlet meg vei gjennom ordene, og jeg kan love dere jeg snublet.. Jeg snakket som en foss, bare masse piss, jeg ble helt idiotisk. Klarte å legge på med en teit tynn forklaring om en pizza i ovnen, og dunket mobilen i hodet. Skrev umiddelbart to lange meldinger om ting om turen, angret som en gal, kjente angsten spre seg ut til fingertuppene, det var helt jævlig.

Så til slutt skrev jeg "drit i hele greia, kjenner jeg stresser sånn. Drit i, jeg tar båten."

Fikk tilbake "Nina, når tar du helt av. Ikke med turen, men med antall ord per minutt i telefonen og antall meldinger i timen."

Helvete...

Skrev "ja, det var derfor jeg sa drit i, for jeg kjente jeg ble stresset av en eller annen grunn.."

Så måtte jeg stå på jobb, og jeg føtle meg såååå drit. Kjente at det som ikke skulle skje var i ferd med å skje likevel:

Dette med meg og M ble stress....

Skrev en melding om at jeg hadde en drit følelse for at jeg hadde tatt sånn av, men at jeg hadde blitt så usikker på telefonen...

Det gikk mange timer, og jeg koste meg egentlig kjempemasse på jobb, hadde kjekke kunder og danset til Barry White. :danse:

Så får jeg melding fra M:

"Det er helt ok at du ble stresset, ikke tenk på det. Når er du ferdig på jobb?"

"Tolv..." svarte jeg.

"Hvis du kommer opp hit etterpå så får du et kyss"

Det ble Barry White for alle penga, haha, jeg spratt jo rundt og gliste som en gaaaal!!!

neida, bryr meg ikke om M jeg, neida... :ironi:

Så går jeg opp dit etter jobb. Han åpner døra og smiler, og gir meg noen deilige myke kyss :) Jeg blir med opp, og vi sitter liksom oppå hverandre i den ene stolen hans og småprater da han han bor med kom hjem. Han hadde leid film...

"A lot like Love"

Så jeg ble der jeg, og så film. Det var så deilig!! Alle vonde følelser og stress bare forsvant.. Jeg forklarte M hvorfor jeg stresset sånn på telefonen, og sa unnskyld. Han bare lo av meg :)

Så på onsdagen inviterte jeg ham med på cafè for å spise, men det var helt fullt der vi skulle gå. Så fant vi ut vi skulle lage middag hos ham heller!! JIPPIIIII!!!! så vi gikk og handlet, haha herregud så teit han er... Haha han er akkurat som meg, går og ler av matvarene, sier komentarer om folk og ting, haha han gikk tilogmed og spurte ei dame på andre siden av den der dingsen man går igjennom for å komme inn i butikken om hun kunne gi ham en handlekurv, for vi hadde glemt det :ler:

Det er sånn eksen har kjeftet på meg for, at jeg snakker med fremmede folk for lett... Så kommer M og gjør akkurat det samme som meg!!!

Vi kjøper en pose med sjysaus som vi skal ha til middagen, og M tvinger meg til å bære den mellom tommel og pekefinger med hånden høyt opp og vekk fra kroppen, som om det er en stinkende bleie. Helt hjem til ham.

Vi lager middag, er kjempekos. Har oss en rask runde mens de fløtegratinerte potetene blir ferdige :ler:

M er helt fornøyd "Du, DET var en kjapp en!! Hva var det liksom, ti minutter?!". Hehe jeg har mobbet han sånn fordi han ikke får til å "ha en kjapp en". Han skal alltid bruke så mye tid på meg og hvordan jeg har det... Jeg er jo som i en ny verden!!!

Så går vi ut på kjøkkenet igjen, og er helt rolige og behagelige i humøret begge to. Jeg ler og sier vi var lure som fikk det unnagjort, han nikker alvorlig og sier "ja, så var vi liksom ferdig med det, liksom. da var DET gjort. slipper å tenke mer på DET."

Middagen blir kjempegod, og jeg ler så jeg griner og spruter mat overalt når M snur hele tallerkenen opp ned i fanget med fart, så kotelett, poteter, saus og grønnsaker fyller hele fanget hans. Så drikker vi julebrus og spiser chips og ser TV. Det er da det skjer...

Nina får sukkerkick.

Jeg klikker helt. Jeg spretter rundt på gulvet. Prøver å sitte stille i sofaen, men må trilte kråke. Ligger opp ned med hodet klint ned i setet med beina opp i taket, håret til alle kanter, flytter litt på noen tufser som ligger foran øyet, møter M sitt småsjokka blikk og sier med barnslig stemme:

"ååååååååååååååååååååååårh jeg er så rastløøøøøøøøøs!!!!"

Han rister på hodet og smiler, mens jeg spretter opp igjen. M blir med ut på gulvet, og det ser ut som om han står klar for å ta imot meg hvis jeg hopper på ham. Jeg tar sats og løfter knærne for å vrenge dem rundt ham.

M tar et raskt steg tilbake og ser livredd ut. Han trodde jeg skulle kne'e ham i ballene....

Jeg skulle sånn ønske det ble filmet...

Jeg. I fart. Hopper opp. Løfter knærne. høyt, høyt. Og braser så i gulvet med et brak.

Jeg bare legger meg bakover og ler og ler og ler, jeg får helt vondt i magen, M er helt sjokka og spør om det gikk bra, forklarer fortvilet hvorfor han trakk seg unna, jeg ler så tårene triller, hikster at det skulle vært filmet, herregud som jeg ler.... :hoho:

Så reiser jeg meg igjen, og så skal M hoppe opp på meg heller. Han er drittung, og jeg eier ikke balanse. Han lener seg bakover mens beina er låst rundt midjen min, han lener seg lenger og lenger bak, til slutt henger hele kroppen hans bare 15 cm over gulvet.

Det er da beina mine gir etter og jeg ikke klarer mer. Beina mine er lsåt på grunn av hans, og han har ikke mulighet til å ta seg for, for han har plutselig bestemt seg for å komme opp igjen. Jeg faller, i slow motion, over hele fyren, haha, med full kraft, braser i gulvet så det hopper i CD-hylla, han treffer gulvet med et brak, og ser livredd ut der jeg kommer mot ham helt uten kontroll!!!

:hoho: :hoho:

Jeg bare la meg ned på magen hans og lo og lo, vi var helt idiooooter...

Plutselig ser jeg en liten rykning i ham i det jeg stryker ham langs siden. "Er du...hey, du er kilen du!!!!" utbryter jeg i rene aureka-stilen!!

Jeg hiver meg over ham og kiler og kiler, det tøffe trynet hans løses opp i tårer og smil og sinnsykt søt latter, han ligger og vrenger seg og trygler om å få fred, han er helt uten kontroll!!! Har aldri sett noe lignende!!!

Når han kommer seg løs (som er lett, han bare vipper meg av. han er jo så sterk, og jeg er jo helt...ingenting), faller han om i sofaen og trygler meg om å slutte.

Jeg tar på meg jakke og sko og sier jeg er rastløs ennå, og vi går ut i byen på måfå. Stikker innom K som er på jobb på den andre jobben sin, og vi drikker hver sin kakao mens vi sitter og prater. K slutter på jobb, og blir med meg og M hjem til ham, og så ser vi film.

Kjempekos!

Må innrømme det var litt rart men veldig kos å gi henne en godnattklem og vinke farvel, mens jeg ble igjen der når hun gikk....

Hun lo koselig, sa det var rart hun også, men morsomt og kos :)

Så sov vi, koselig inntil hverandre. Hev ham ut dagen etterpå, han trenger hjelp til å stå opp. Fikk et lite kyss på gaten, og så gikk han på skolen og jeg hjem.

Sendte melding i går om at han kunne bli med hjem i helgen hvis han ville, at jeg hadde litt dårlig samvittighet for å ha avlyst hele greia bare fordi jeg ikke hadde spist og var rar i psyken og usikker... Han ringte, og hørtes kjempepositiv ut. Men så måtte han sjekke, for han hadde lovet å sitte barnevakt for lillebroren i dag. Så nå er han på Sotra og sitter barnevakt... Fikk melding om at vi måtte ta det en annen gang, men at han hadde kjempelyst :)

Så nå drar jeg snart hjem alene.

Skal bli deilig da, så slipper jeg å tenke på å ta hensyn til ham, men kan være med hvem jeg vil. sendte en melding rett før jeg sovnet i går, for jeg var litt kveldsbetuttet. "Greit, jeg skal slutte å spille tøff. Er litt smådeppa, og er redd jeg kommer til å savne deg litt den neste uken..". Jeg fpr det travelt, nemlig..

Fikk svar tilbake "Jeg vil være der for deg, Ninasøten. Vit at jeg er der for deg. Tenk på meg, heller. kyss fra muskel-M" (en spøk vi har)

vi sender litt meldinger, og han er kjempesøt. "tenk heller på oss to på en deilig ferie sammen, hvor som helst." så jeg sovner heldigvis fint og greit likevel :)

Må snart komme meg hjem nå, pakke litt. Men det har vært noen gode M-dager. Vi pratet litt om hva vi er. Vi har begge en følelse av at vi ikke er kjærester, men at vi heller ikke er single. Og vi pratet om hvordan vi to ble "vi to", og ingen av oss har vært utro før. Ikke sånn som vi var med hverandre...

Sa jeg forresten at vi skal på julebord sammen?

Dette er gode dager i livet mitt. Alt kjennes så underlig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

Ho ho

For ei artig dame :)

Og ikke minst, for en underlig og vidunderlig fyr han er... høres ut som ...din greie liksom!!!

Ser for meg rytmegymnastikk-øvelsene deres jeg :ler:

Han høres deilig barnslig ut ...

Er forresten han også nysingel, at det er grunnen til at dere er litt...forsiktige liksom?

Må innrømme at din ordrike og humoristiske dagbok har fått meg til å abonnere på å lese..syns du har topp teit barnslig humor :)

Sitter litt i samme situasjon som du var i for en stund siden, "skal jeg bli eller skal jeg gå", og håper jeg snart får motet til å ta steget...

Og nå er det jammen helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...