Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Ohhh la la - what a night!!! :tommelsmil:

Høres ut som at du moret deg og hadde det skikkelig artig!

Kanskje ikke det lureste å kaste seg ut i ett nytt forhold sånn med en gang nei, men litt morro kan man vel ha alikevel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Åh dagboka miiiiii!!!!!!!

Fytti for noen abstinenser jeg får av å gå noen dager uten altså, jeg blir jo nesten sprø!!!

Håper jeg fikser meg internet greit i den nye leiligheten.. :) Har vært hos megleren i dag på kontraktmøte. Skrevet under på skjøtet... :hoppe: Det ligger der nede hos dem frem til jeg har betalt og fått nøklene, men fytti for en kuul følelse!!!

Et sånn viktig verdipapir med MITT navn på... Min min min :ler:

Denne helgen har vært koselig, morsom, spontan og litt vill.

Vill var på fredag. Herregud altså... Var jo rene hylekoret når jeg fortalte jentene på jobb hvem det var jeg hadde blitt med hjem, de tok jo helt aaaaaav!! Haha huff... Han ville jo møtes på kvelden på lørdagen, men da var jeg ikke i humør til å gå ut, så jeg skrev en melding om at det måtte bli en annen gang. Hm, dette har jeg kanskje allerede skrevet?

Men uansett.

Så planla jeg en rolig kveld inne. Nysingel og greier, planlegger å lese en bok, en lørdagskveld.... Yeeeey... :ironi:

Men så prater jeg med M på telefonen, og han sier at han skal prøve å få seg fri fra jobben så han kan se tv med meg. Han har helt aaaangst for at han tok med seg hun nye hjem, haha, han var sånn "Nina, TAKK OG PRIS for at hun hadde mensen, jeg ble helt sånn "helvete hva jeg driver med!?!" i dagtidlig!!".

Han fikk seg fri, så det ble ikke noen bok den kvelden :) Så sitter vi der i sofesofaen (som er slått ut, så vi ligger under dyna med en diger skål med chips mellom oss, rett foran tv'en), da det piper i mobilen hans. Det er hun der fra jobb som hinter frempå at de skal møtes, for hun er på byen...

M fikk heeeeeeelt noia, spurte meg om hjelp til hvordan han skulle formulere seg for ikke å gi henne en følelse av at det var mer å hente.

Jeg må innrømme jeg følte et lite stikk av triumf eller noe i den duren når han måtte sende fra *min* mobil for han var tom for penger... :sjarmor: M er min , han, har jeg funnet ut.

Så vi koste oss skikkelig, lo og fjollet, var helt teite. Vi hadde sett heia tufte først, og jeg fikk helt spasmer av å se på folk som synger. Dette bet jo M seg merke i, så han gikk jo rundt og sang "love me tendeeeer" hele natta :ler:

Han der er så duuuust altså!!!!! :ler:

Så på morgenen skal jeg ned i butikken for å kjøpe frokost. Hehe det var så utrolig morsomt... Hun der dama fra jobb fikk jo meldinger om at M så film med meg fra min mobil, ikke sant? Så står jeg på bakrommet og snakker med L, sier at vi koste oss kjempemye med filmene kvelden før, og

"ja så nå er jeg bare innom for å kjøpe frokost til oss! Åh hei I!"

:hoho:

Stakars I kom inn døra AKKURAT når jeg begynnte på frokost-setningen!!! Haha huff, stakar, hun må jo ha fått en følelse av at heeeeey....hva skjer her?

:ler:

Så dro jeg hjem og luftet lur. Sjønnasen hadde klart å holde seg!! var forberedt på at han hadde tisset inne, for det har skjedd flere ganger på relativt korte tidsrom etter den der teite helgen med eksen.

På kvelden drar jeg til Sniglå for å se Spongebob Squarepants. Det var utrolig koselig, den filmen er så teit... "I'm a double-bouble-blowing double-baby!!!" :hoho:

Plutselig glemmer jeg heeelt ut tiden, haha stakar sniglå, jeg bare fyyyker ut dørene i vill panikk, haha, glemte ut at bussen min gikk!! Men jeg rakk den akkurat heldigvis, haha huff, jeg følte meg jo helt teit som bare løp avgårde sånn! Jeg må bli flinkere å følge med på tiden... Men det var ikke så lett da, så jo på åndenes makt... :hår:

Så på vei til byen får jeg melding fra K. Vi møtes på jobben, og hun spør om vi skal sette oss i sofaen vår i baren vår litt. Jepp, vi går dit. Og heeey hey, der var han der dritsøte bartenderen som ble så satt ut den der gangen, når alt gikk i stykker!!

Jeg skulle bestille, og han satte frem det jeg skulle ha. Så bestiller K, og så går han bare!! haha, han glemte å ta betalt!! Så kollegaen måtte hente ham igjen!!

Så når han kommer tilbake tar jeg glasset mitt og ser på ham og smiler "Vel, K, hvis du skal være litt slem nå så bestiller du is-te ;) ".

Han ser opp og møter blikket mitt, flirer og sier "hehe nei takk du, ikke en gang til!!!". Yeeey han husket meeeeg :danse:

VI sitter og koser oss da jeg får melding ifra ja J, han koselige nye på jobb. Han spør hvor jeg er og hva jeg gjør på, og VIPS, plutselig var vi tre!! Koseliiiiiiiig!!! Så sender jeg melding til M om at han også må komme ned hvis han vil. Han bor jo like ovenfor liksom..

Så VIPS var vi fem!! Han tok med seg han han bor med nemlig :)

Så gikk vi til en nytt sted her i byen, haha vi koste oss dritmasse, satt og sang på fraglene, og imiterte stemmer og scener fra "flukten til hjorteparken", som K først sa het "flukten FRA dyreparken" :hoho:

"ikkje få panikk!! Ikkje få panikk!! Ååååh her er den nye maken miiiiin... Og ikkje alle kom seg over vegen..."

Alle overdrev nynorsken så siiiinsykt, vi lo og lo og loooooooo :ler:

Plutselig spør M meg hva det går av bartenderen. Og hey hey, det var jo han der blonde fyren som pleide å hive isbiter etter meg og spørre etter telefonnummret mitt og sånn, nekte alle andre bartenderene å servere meg så jeg MÅTTE gå til ham. Det var helt sykt, alle overså meg liksom, sånn med et lurt smil! Det er han, og han jobber på det nye stedet.

Vel, han her pleide visstnok å være kjempehyggelig mot M, og hadde slått av en prat med M da vi kom inn. Men nå satt han visstnok og så opp mot sofaen der meg og M satt hele tiden, og med et dritsurt blikk! "Det var rart" sa jeg (da hadde vi byttet plass, så jeg satt med hodet vendt mot baren), "for han ser ikke opp hit nå i det hele tatt!!"..

Så M kom frem til at bartenderen måtte være interessert, og at han ble sur av å se på oss to i sofaen!?!!!

Haha jeg bare lo og ristet på hodet!! Så da vi skulle gå sier jeg "hadebra!!!" og smiler til bartenderen.

Så river M meg inntil seg og sier "Hahahaha Nina, såååå du hvordan han lyste opp nå!??! Hahahahhaaaaaaa det MÅ være sånn jeg sa!!".

Så nå har M sagt at vi skal gå der sammen alene en gang, bare for å teste teorien... haha vi skal sette oss sammen i baren og sitte og flørte med hverandre ;)

Yeyy....

Så i gååååår så ringte M og sa jeg kunne komme og se heia tufte hvis jeg villeeeeeeeeeee, så jeg gjorde deeeeeeeeeeeeeeeet....og sååååå...hmm... Jo, så har jeg vært på dette kontraktmøtet da :)

Jepp, sånn var min helg!!!

Og snille M, han vet jeg ikke har TV, så jeg skal dit i morgen for å se Lost!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Du tror ikke denne M er litt interessert også da??? :klø:

I meg!?

Hmmm!!! Pratet med eksen på telefonen i går (måtte ringe og høre hvor passet mitt lå, skulle ha det med på kontraktmøtet i dag), og vi pratet om hva vi hadde gjort i helgen. Sa jeg hadde sett film hos M, var med M på søndagen også..

Så sier han "Hm, han der stoler jeg ikke på, han ser alltid så varmt på deg. Ja ja, da blir vel dere det nye paret... :roll: "

Hva skjer?

Jeg er blind for sånn jeg... Hvordan vet jeg om han er interessert, Heidi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke VITE om du ikke spør han rett ut. Men han virkelig ihvertfall nokså opptatt av hvem som er interessert i deg og får tydelig med seg det meste. Akkurat som at han har ett lite falkeblikk når det gjelder hans konkurrenter hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja han var sånn "hvor gikk du på fredag, på narchspiel?". jeg bare "eeeh hehe..". så sier han "åh ble du med noen hjem?!". så sier jeg "ja... :sjenert: " "hvem da? når da? var han god?"

hmmmmmmmmm!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Var det ikke du som forsvant først med han andre den kvelden?

Kanskje han fikk litt sånn f**n følelse at når du stikker av med andre så skulle ikke han være noe dårligere - men så ble det hele veldig feil for hans del. Kanskje det ble så feil fordi han tenkte på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

nei, det var M som begynnte....

Jeg fikk F ved siden av meg i sofaen akkurat når de gikk. F rakk å se det sinnsyke blikket jeg sendte etter dem, og jeg fnyste og sa "hehe, jobbeintriger... jaja hei hei F, hvordan går det med deg?", og så var ting igang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
:klø:

Hmmm, ikke lett å skjønne seg på dette nei!

nettopp!!!

For jeg har nemlig prøvt å få litt brikker til å falle på plass selv over helgen nemlig, men det er liksom et par store som bare ikke passer inn nooooe sted! Og det gjør meg litt frustrert!!

Men greit, jeg får bare krype til korset... Jeg liker ham jo litt da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, det kan virke sånn!

Du får ta deg en prat med denne M og høre hva han egentlig vil.

Bedre å få ordnet opp eventuelle misforståelser og ta vare på vennskapet enn at det skal gå dukken fordi dere ikke kommuniserer om de viktige tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler: ja...

Sniglå har jo sett det lenge da. Hun sa det til meg i sist uke, at hun mente at jeg tviholdt på dette med RP av stolthet og ikke andre følelser, og at meg og Marius egentlig var perfekte all along!

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir det hyppige oppdateringer i dagboken igjen nå eller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ihvertfall med her!!

Ikke bare fordi det skjer så mye spennende i livet ditt men fordi du skriver så levende og godt også. :)

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Jeg følger ihvertfall med her!!

Ikke bare fordi det skjer så mye spennende i livet ditt men fordi du skriver så levende og godt også. :)

:hoppe:

Thank youuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånn så det der varmer skikkelig altså, kjenner jeg blir helt sånn YEEEEY :danse:

Nei men jeg merker at det er noe vanvittig med treff på dagboka mi... Så noe ok må det vel stå her etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...