Gjest Ninakanin Skrevet 19. oktober 2005 #1381 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå har jeg funnet fram til bilder av leiligheten din. Nysgjerrig ser du. Den var fin ja! Skjønner hva du mener med en halvmeter kjøkken. Men kjøkkeninnredningen var flott, ser helt nytt ut. Gratulerer nok en gang med kjempefin leilighet. :-D ← Ehm..okay? Eh hehe nei, vennligst ikke send linker til info om hvor jeg bor på internet, takk!! Ser andre her blir nysgjerrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. oktober 2005 #1382 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei! Leiligheten høres jo kjempe flott ut! Kjekt at du fant den så raskt klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 20. oktober 2005 #1383 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gratulerer med leilighet Nina, den høres kjempefin ut! Så herilg å eie sitt eget, jeg gleder meg til det blir min tur. Herlige foreldre du har forresten! Klem Maikana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. oktober 2005 #1384 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Nei, jeg skal ikke si noe jeg. (Men du la jo ut ganske mye informasjon selv da. ) Jeg måtte bare se denne perfekte leiligheten skjønner du. Men jeg beklager, det var bare et lite innfall, men jeg tenker jo nå at jeg kanskje skulle latt være. Endret 20. oktober 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. oktober 2005 #1385 Del Skrevet 20. oktober 2005 Neida det går fint Arkana, jeg "kjenner" jo deg ganske godt da Hehe ble bare nervøs for at denne linken skulle sendes i hytt og vær på internet!! Er skummelt nok fra før med stalkerene mine på jobb, om jeg ikke skal få dem på døra hjemme også Fytti så drit det er at jeg ikke har internet hjemme. Det skjer så mange rare småting og situasjoner på jobb som bare skriiiiker etter å fortelles her, men så har jeg glemt dem innen jeg kommer meg på nett Hehe sånn som i dag, så var jeg inne på bakrommet med L, hjalp henne med avisreturen. Vi skulle ut og kjøpe gave til sjefen som har den der store bursdagsfesten sin i morgen Åh fytti som jeg gleder meg!!!!! Men jo, så står meg og L der da, og H sjefen sjøl, pluss en av de nye gutta som bare stakk innom for å prate litt. Kjempekos stemning, vi prater og ler. Plutselig kommer K ramlenes inn døra, skikkelig stressa, ser alle oss som er trykket inn på det lille området, og utbryter: "Ånei, er ALLE dere her?! Kan dere ikke gå vekk, for jeg må drite!!!!" Kan man være LITT mer åpen om kroppslige funksjoner elleeeeeeeeer?! Så ler jeg og sier "herregud du kan jo DRITE i kjelleren på doen der!!" "Neeeeeeeeeeeeeei den virker ikke!!!!!" sier hun i det hun hiver seg inn på do og smeller igjen døra. Så hører vi en skikkelig fortvilet stemme gjennom døra som såvidt høres over latteren: "Neeeeei nå fikk jeg prestasjonsaaaaaaaaangst!!!" Så kommer det fra sjefen "HerreGUD da, skru på vannet slik JEG pleier å gjøre når jeg DRITER der inne!!!!" :hoho: Åååååh herreguuuud som vi lo, bare plutselig var alle helt åpne om et ellers så intimt og pinlig emne, og da K var ferdig sier hun "IKKE gå inn der! Årh, jeg skulle liksom drite før jeg kom på jobb, men så rakk jeg det ikke! Og nå som jeg drikker kaffe så bare MÅTTE jeg!!" Hahahahhaaaaaaaaa så kommer det plutselig fra L : "Ja jeg vet hva du mener, jeg føler meg ikke hjemme i den nye hybelen ennå, så jeg driter bare her nå jeg!!!!" :hoho: Det var helt syyyyykt, jeg måtte sette meg ned på gulvet for jeg lo sånn, jeg hyyyyler av latter "herregud hva skjeeeer!? jeg vil ikke vite om deres dritevaner folkens, sluuuuuuuuuuuuuuuuutt!!!!" hahahaa jeg ler ennå av det!!! Så går K da, for hun hadde det travelt. Så går det fem minutter, så plutselig får vi reprise av det som nettopp skjedde: Hun ramler inn døra, slenger fra sek veska og låser seg inne på do igjen: "herregud jeg må tisseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :hoho: Hahahhaha da lå vi på gulvet og lo begge to, både meg og L, hahahahha det var så uuuuuuuurkompisk hele situasjonen, haha helt absurd!!!! Nei fytti som jeg elsker jobben, vi er jo helt sinnsyke der hele gjengen.. Han nye fyren satt jo bare der med kulerunde øyne og flirte litt keitete, sånn "hva eeeer det som skjer!?"-aktig!! Men i morgen smeller det altså, jeg har frihelg, det er INGENTING som gjør at jeg bør holde igjen. Ingen type, ingen jobb, ingenting. Jeg kan ta heeeeelt av så mye jeg vil!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAha måtte le da, L den svima, har jo hørt om den store sko-finalen min i morgen. Hva slags sko tror dere ikke hun kom spankulerenes inn på jobben i dag med da, dritfornøyd, hadde funnet sko til i morgen!? AKKURAT de samme skoene, bare rosa!!!! AAAAAAAAAAAARGH!!!! Haha først ble jeg sur (jeg er rar sånn. Jeg er sko-freak, og har gledet meg LENGE til å ha dritrå sko i morgen.. MIN MIN MIN MIN..), sånn "herregud du VISSTE jo jeg sko ha de skoene!? Ikke gidd å finn noen andre liksom!!!". Hun var jo der når jeg viste dem frem på jobben for tre uker siden liksom... Jeg har jo spart dem og allting.. Men når sjokket hadde roet seg litt fant vi ut at det bare skulle bli en kuul ting heller, og at vi skulle være The Shoe Sisters, og spankulere rundt drita på disse sinnsyke hælene sammen, og le oss blå i trynet av hverandre etterhvert som vandrekunsten går i do Vi har nemlig gjemt en helflaske med sprit inni en rull med filmplakater på bakrommet.... Haha hva daaaaaaaaaaaaaaaa?!?!?! Hør, vi er fattige begge to, så det vi har tenkt er å være på festen oppe i nattklubben som er i samme bygg som jobben, så løper vi bare ned og styrter hver vår drink på bakrommet, og så løper vi opp igjen!!!!!! Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt!!!!!! Hehe nei folkens den kvelden altså... Jeg skal jo tilogmed til frisøren i morgen klokka elleve!!!!! Gleder meg så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt!!!! Weeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. oktober 2005 #1386 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hun ramler inn døra, slenger fra sek veska og låser seg inne på do igjen: "herregud jeg må tisseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :hoho: Hahahhaha da lå vi på gulvet og lo begge to, både meg og L, hahahahha det var så uuuuuuuurkompisk hele situasjonen, haha helt absurd!!!! ← Jeg nekter å rette den utrolig dritrå skrivefeilen der Urkompisk?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. oktober 2005 #1387 Del Skrevet 20. oktober 2005 he he, kul skrivefeil det! Den må beholdes! Jeg skal jobbe hele helgen, 4 nattevakter, så du får feste litt for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. oktober 2005 #1388 Del Skrevet 20. oktober 2005 he he, kul skrivefeil det! Den må beholdes! Jeg skal jobbe hele helgen, 4 nattevakter, så du får feste litt for meg også ← I will Jeg gleder meg som gris, jeg er så klar for den festen i morgen at det er helt sykt... Jeg føler meg sulten på tull og tøys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. oktober 2005 #1389 Del Skrevet 20. oktober 2005 He he he, det blir nok farlig i bergen by denne helgen! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. oktober 2005 #1390 Del Skrevet 20. oktober 2005 He he he, det blir nok farlig i bergen by denne helgen! Kos deg masse! ← Moahahahaa Jo jeg tror nok det blir en artig helg, ja Nå har jeg grillet huden min litt, håpte det skulle hjelpe på en DRITTkvise som kom i dag. Dritt dritt... Så nå skal jeg hjem og lufte Lille Lur, og så se om jeg klarer å lage noe godt ut av en kyllingfilet og en sånn posedrit fra toro. Sikkeeeeeeeeeert bra.. Og sååååå tenkte jeg faktisk å se om jeg klarer å legge en sånn dritkuul øyenskygge jeg så på en plakat på et parfymeri vi var på i dag da vi kjøpte gave til sjefen For hvis jeg finner utav det i dag så går jeg kanskje sånn i morgen.. Hadde tenkt å ha dritmørk øyenskygge nemlig, for et DRAMATISK BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKK ouuuuuuuuuuh Så var det en skikkelig kuul måte å legge den på...og jeg har fargene... så jeg må bare teste om det funker på meg. Har tunge øyenlokk, så det hender jeg ser helt føkkt ut om jeg ikke passer på "hei jeg heter nina og JEG ER ET LEVENDE LIIIIK!" (les: hodeskalle med sånn innsunkne øyner ) Årh som jeg gleder meg til i morgen, skikkelig frisørtime... Håper det blir bra!! Har aldri stripet håret før... Tenk om det blir stygt!?!?!!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 21. oktober 2005 #1391 Del Skrevet 21. oktober 2005 Stripet haar paa deg blit nok lekkert. Skal stripe mitt selv i helga. Skal en tur til Thailand og tenkte aa faa gjort det der. Og gratla med leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. oktober 2005 #1392 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kooos deg i helgen! Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2005 #1393 Del Skrevet 21. oktober 2005 Oj, her har det skjedd litt av hvert! Jeg trodde ikke det var så lenge siden jeg var innom her, men så har du både kjøpt leilighet og møtt RP!! Gratulerer så masse med leiligheten! Den hørtes skikkelig fin ut og du får det sikkert supert der! Og du oppførte deg kjempebra når du møtte RP! Jeg sender også litt takknemlighetstanker til M som greide å nevne det med at du skulle flytte - kjempebra (Som jeg har sagt før, RP må bli trygg på at du ikke går tilbake til eksen din ) Kos deg masse i helga!! Og hva med å legge ut et bilde sånn at vi får se hvordan du ble på håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. oktober 2005 #1394 Del Skrevet 21. oktober 2005 heregud, du nina du nina!!! jeg ler så jeg griner her faktisk!! makan til dritehumor altså Og den der skriveleifen din var jo bra!! nesten like bra som bogone, men den tror jeg ingen kommer over altså!!! tja, jeg følte nesten for en BOGONE nå altså!!! HAHAHAHA ;D;D;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2005 #1395 Del Skrevet 22. oktober 2005 :grine2: Herregud, nå sitter jeg på jobben og ler så jeg griner av all den drittinformasjonen fra jobben din!!! :grine2: :grine2: :grine2: Ihvertfall av h*n som bare fikk til å drite på jobb om dagen!!! Åh herregud som jeg ler!!!! Håper du kommer deg på nett i dag dag slik at vi får høre om festen i går. Eller holder du på fortsatt du kanskje??? :klø: Skulle ikke forundre meg nei. God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. oktober 2005 #1396 Del Skrevet 22. oktober 2005 Håper du kommer deg på nett i dag dag slik at vi får høre om festen i går. Eller holder du på fortsatt du kanskje??? ← Eeeeeh.... Så koselige hilsener det var her inne da, skikkelig lange og greier!!! Nei håret ble en katastrofe. Frisøren ga totaaalt faen i hva jeg sa jeg ville, og presterte å nærmest farge håret mørkt, og klippe det så stygt og kort og jævlig at jeg er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsur!!!!!! Men: Hår vokser ut igjen, så når sjokket legger seg så går det nok så fiiiint så Vel, det nærmet seg fest med stormskritt i går, og jeg satte håret opp i en sånn sort strikk med sånn...det var tynt silkebånd skåret som "fjær" som stakk ut til alle kanter, så det ble liksom litt sånn "action" i håret Dyttet vekk alle irriterende snauklipte fjoner og drit opp med fliseklemmer, og tadaaaa, ingen så at jeg hadde dritthår!! Jeg klarte faktisk å få til den der parfymeri-sminken, fikk utrolig mange koselige og fine komentarer fra folk i går, at jeg var fin! Så det var kjekt!! Var oppløp til en liten catfight da jeg ropte "skimpyyyyyyyyyyy!" etter L som gikk inn på do med et skjørt som hoppet og danset så man nesten kunne se rompehårene, og hun ikke taklet det i det hele tatt! Hun ble dritforbanna, men i stedenfor å si til meg "nina, hold kjeft", gikk hun til alle andre og kjeftet om hvor teit jeg var! Så jeg satte meg ned ved siden av henne, smilte et bredt bredt smil og sa "hva du snakker om, du ser så giret ut, L!" "Eh, vi snakker om at vi bør gå på festen snart, og at H sikkert lurer på hvor vi er og sikkert er sur!" "Slutt å lyg meg opp i trynet, L. Både du og jeg vet at du snakker om meg og komentaren min. Så ha nå mot nok til å komme til meg og si at du ble sint, så jeg får en mulighet til å beklage, istedenfor at du sitter her og knurrer! Det er bare *teit*, L." Daaaaa var det en annen lyd i henne ja!! Da kom det i bøtter og spann om hvor drit jeg hadde vært! Jeg lo og sa at dte var da voldsomt, at jeg mente det ikke stygt, men rompa seriøst hang og slang! "Ja hvordan hadde du reagert hvis jeg dreit deg ut foran hele festen ved å si det samme!?" "Jeg hadde gitt deg fingeren mens jeg smilte, og trukket skjørtet opp så alle fikk se!! " Men jeg beklaget, og sa at jeg snakker før jeg tenker, og at jeg ikke alltid er klar over at folk kan ta seg nær av ting jeg selv ikke ville tenkt to ganger over. At det ikke var meningen å drite henne ut, at det iallefall ikke var drivkraften i komentaren, og at det var dumt når hun trodde det. Så fikk vi lappet deeeeet i sammen!!! Jenter altså... Kom og si det som er problemet til den det gjelder heller!!!!! Vel, så går vi på festen på nattklubben, sjefen ble dritglad der vi sto og sang, hadde skrevet teit dikt inni det giiiigastore kortet, hun måtte holde tårer inne!!! Juhuuuu, suksess!!! Så begynner kvelden dere... Jeg spankulerte jo rundt på disse sinnsyke hælene mine, følte meg som en gudinne Noe koblet seg feil i hjernen min, så jeg kom frem til at å fortelle bartenderen min (pappaen til drinken "nina") at jeg ikke hadde truse på var en gooooood idè... Han gikk jo og gliste resten av kvelden, haha!!! Ninaaaaaaaaaa................ Det oste av sex i luften i går, det var helt sinnsykt, alle så på alle med de sultneste blikkene, jeg tror de må ha blandet noe i drinkene altså!!! *B lå som en diger pose med saus eller noe, veltendes utover i sofaen, diger og jævlig, haha, ropte jeg på ham så rettet han seg opp og ansiktet åpnet seg i et sleskt, men stort, glis fylt med snus i hver eneste tannkrok. Det kom noen lovord om hvor vakker jeg var, og så sloknet han igjen, men ølen i håna og et salig glis. *L ble drita, og lærte seg salsa av han nye søte gutten på jobb, han som minner om RP, midt på dansegulvet. Det skimpy skjørtet fikk virkelig prøvt seg, og J, gutten, så ut som om han forsøkte å forestille seg resten av kroppen til L der hun vinglet og spratt rundt på dansegulvet. *M fant ut at å prøve seg på den nye jenta på jobb var en lur idè. Han satte alle kortene på henne, s jeg måtte le da jeg hadde tre tekstmeldinger på mobilen i dagtidlig "faen hun er jo rene jomfru maria!" "hun er dritkjedelig, hvor er du!?" og "Nina, kom og redd meg, hun er kjedelig kjedelig kjedelig!!!". Sånn kan det gå, M... *K satt i sofaen og måtte hele tiden flytte seg en cm lengre og lengre bort fra DJ'en som kom kravlenes ut av boksen hver gang han satte på en sang, og hang over henne som en...ja, sulten mann. K hadde skjørt og stiletthæler på byen for første gang, og jeg tror det var flere som tenkte "hmmm, litt av henne hadde vært ok...". *H spankulerte rundt som en diva med håret hun hadde fått tatt 20tallsbølger i til 1200,- , med hjemmelaget sort kjole og en stor hvit fuskepelskåpe fra vero moda. Frem og tilbake. Frem og tilbake. Resten av lokalet var også fylt med kåte gutter og jenter, det var rett og slett en helt sinnsyk stemning!!! Jeg fikk noen tekstmeldinger fra R om at han var på stampuben, så jeg løp ned for å si hei. Etterpå skulle jeg bare bort til den andre nattklubben for å se om det var noen kjente fjes der. Jeg løper over gata så skjørtet flagrer og det klikker i hælene, og kaster et blikk til siden. Der ser jeg plutselig F, den driiiiiiiiiiiiiiitlekre fyren jeg har latt øynene hvile blikket på de to årene jeg har bodd i Bergen. Jeg har aldri gått og pratet med ham, for jeg har jo vært opptatt. Pluss at han er så pen, og ser så overlegen ut av og til,eller... tøff... så jeg har rett og slett ikke turd å si noenting. Det var først for noen uker siden da jeg traff ham utenfor nattklubben jeg gikk bort og sa "hei, det er du som kjenner ***** (bartenderen min), ikke sant?". Da svarte han "jo, hvordan visste du det?", hvorpå jeg sa "nei, du vet, man plukker opp litt av hvert om folk man synes er pene... ", og han så på meg og sa "vel, du er ikke så værst du heller ...". Vi presenterte hverandre og det var det. Så ser jeg ham da, går mot der jeg kom ifra. Jeg bråsnur, løper bort til der han står, gir ham en rask klem og spør om han er ute og fester. Jepp det er han. Fint, ser deg på nattklubben etterpå da, sier jeg og snur, hører ham si "ja det gjør vi." Yeeeey Tenker at "cool, nina, cooool, la han se du ikke henger rundt halsen på ham!". Årh fytti han er så pen.. Han ser alltid alvorlig ut, og står liksom og ser rundt seg på utestedene, og har så utrooolig fine øyne, helt mørkemørkemørke brune med lange pene vipper, utrolig sexy blikk, fyldige lepper, flotte mørke øyenbryn, og sexy sort hår i sånn rufse-stil som *alle* har. Og så er han høy...tror jeg? haha jeg var høyere med skoene på, men hallo, da jeg er jeg langt over 180cm. Vel, jeg løper ned og ser at det ikke er en sjel der, og løper opp igjen. Setter meg ned i sofaen og sitter på første rad til "m skal ha med seg hun nye hjem"-showet, da noen plutselig dumper ned i sofaen ved siden av meg: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK det er han!!!!! Bare ÆÆÆÆH hva gjør jeg nå!? Jeg har liksom sett på denne fyren siden jeg flyttet til byen, og så kommer han og setter seg hos meg liksom!! Som sagt, jeg lurer på hva de hadde i drinkene denne kvelden... Vi to blir som et par, holder sammen liksom, og bartenderen min bare gliser og gliser. Kompisen hans sitter jo der og liksom har kjangs på meg, og han vet at jeg var uten truse... Så er det liksom som om vi....ser på hverandre, og begge vet. Utrolig merkelig følelse, bare sånn... "nå gårvi? ja nå går vi.". Så vi reiste oss opp og gikk derifra, uten å si hade til noen. Og så... På veien ut... Møter vi R, som er på vei opp for å sikkert treffe meg eller noe. Jeg sier "hei!!! synd du kommer når jeg går!" og gir ham en rask klem og forsvinner ut døra. Jeg merker at F henger litt igjen, og da jeg snur meg kommer han ut døra og flirer, mens R kommer etter ham og roper "du SKAL faenmeg hjem med henne jo!!!" R hadde visstnok spurt F om han skulle med meg, og F sa neeeeeeida, og så ser jo R ut døra og at jepp, vi var sammen... Herregud hvorfor kjenner alle hverandre i denne byen her?!!??!!! Men jeg blir jo med ham hjem da. Kanskje ikke helt lov, men... Hallo.... Det var dritgøy, haha, jeg dro ikke hjem før klokken halv to!! Skal spare dere for detaljene da, hehe, men jeg kan si såpass at.... Hahaha nei fytti for en kuul fyr, haha, innimellom "slagene" lå han og leste høyt fra boken "rosinen i pølsa" som er en bok med forklaringer av ord og uttrykk, hahaha, skulle liksom teste meg, om jeg visste hva alt betydde, det var dritmorsomt Hvor normalt er DET liksom!!! Så skulle jeg se på noen merker jeg hadde fått, så sier han "se her, i speilet", legger armen over meg, løfter av det over en meter lange speilet på veggen og holder det over meg Jeg holder på å le meg ihjel, bare halloooooo, det var det minste du fant liksom!? Så stavrer jeg meg på beina etterhvert da, bestiller drosje, og går ut. Klokka er halv to. Det er dritlyst ute. Ute går det vanlige folk og rusler rundt, noen har vært i butikken, noen skal til butikken, noen lufter hunden, noen lufter sin gamle mor. Og der kommer jeg ramlenes ut ei dør. Knall røde lepper etter en hard natt, tydelig dagenderpå-sminke, håret gjemt opp i en rar hestehale, halsen full av noen sinnsyke sugemerker (som han laget for kødd den sniken!!!!!) som er dårlig nødsminket over, i sorte sko semsket skinn-sko som går opp til rett under knærne og med en sinnsyk hæl, et flagrende sort skjørt, en trang topp med en strikke genser med utringing over. Yess. Jeg følte meg som en sliten hore, det var helt grusomt, begrepet "fylleangst" fikk nye dimensjoner!!! Omsider kommer drosjen. Ikke noe inkognito her nei, en MAXITAXI er det som skal frakte meg hjem!!!! Jeg klarer akkurat å la være å slå meg sånn "ånei" i hodet, og krysser veien, åpner døra og hiver meg inn. "Hei, kjør meg hjem, nå er jeg sliten!!". Sjåføren ler og sier at ja, ofte sånn! Han er en sånn voksen mann som er grå i håret, og han ler omtenksomt av meg som sitter der og føler seg såååå dust, mange meter over bakken på utstilling for hele byen der vi kjører gjennom sentrum for å komme hjem til min bydel. Jeg trodde jeg skulle døøø da det ble rødt lys akkurat da vi nådde det travleste krysset i byen, og folk kikket inn og tenkte "oj haha hun der har vært på byen i går jaaaaa!!" Så er vi endelig ute av sentrumkjernen, og jeg begynner å slappe av. Da er da jeg ser at jeg har glemt nøklene igjen på jobb..... AAAAAAAAARGH!!!!!!!!!! Tyyyypisk meg!!! Sjåføren ler av meg, synes det er dritmorsomt at jeg på pines gjennom byen en gang til når vi endelig hadde kommet oss ut av den!! Han er helt med på notene, snur bilen foran jobben slik at jeg slipper å gå rundt drosjen når jeg skal inn og hente nøklene, og spurte "hva sa di hva sa de!?!" da jeg kom lattermild inn igjen etter å ha vaklet meg gjennom butikken mens kollegaene mine står og vifter med en streng finger mens de ler... Herreguuuuud.... Så nå er jeg vel hjemme, Lur har fått tur, og jeg skal rett og slett kose meg med en bok eller noe sånn i kveld Synd for F da, som ga meg nummeret sitt og vil jeg skal ringe når jeg går ut i kveld (han ville jeg skulle ut...), for jeg var visstnok litt vill For en kveld!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 22. oktober 2005 #1397 Del Skrevet 22. oktober 2005 Guri! Du har VIRKELIG kost deg på byn ja! Og jammen fant du en kjekk fyr også.. Så morsomt å lese nina! Klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2005 #1398 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jammen kan du kunsten å kose deg i hjel på byn! Skiiiiiimpyyyyyyy! Får jeg se rompa di nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. oktober 2005 #1399 Del Skrevet 22. oktober 2005 Men du, Ninakanin, kan denne F være noe for deg da? Høres jo ut som du har kost deg? I tilfelle kan du jo sende ham en sms og skrive at du blir hjemme ikveld, sånn at dere kan holde kontakten Ha en kjempekos kveld, i alle fall ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. oktober 2005 #1400 Del Skrevet 22. oktober 2005 Men du, Ninakanin, kan denne F være noe for deg da? Høres jo ut som du har kost deg? I tilfelle kan du jo sende ham en sms og skrive at du blir hjemme ikveld, sånn at dere kan holde kontakten Ha en kjempekos kveld, i alle fall ! ← Han sa faktisk han var på jakt etter dame!! Hmmm... Hehe men jeg vil ikke hoppe rett inn i et nytt forhold med en gang. Jeg kan godt tøyse rundt litt, men forhold... Nei ikke nå. Men han er jo dritsøt da, hehe, han er snill mot øynene!! Men i kveld blir jeg ikke hjemme, jeg skal til M og se film og slappe av Det blir kos, er på vei dit nå. Skal bare finne meg noe mat jeg kan spise der. Har spist en plomme i dag, og det er ikke nok Fikk forresten melding fra F, han hadde ikke penger på mobilen men hadde sendt melding fra sånn internet-greie... Svarte på min melding om at han var "rosinen i pølsa" hva min kveld angikk iallefall , han sa "hehehe.. takk i like måte du. send meg en melding eller ring en dag. har ikke penger på mobilen, kjipt. F. " Han er sjønn altså... Pratet med R på msn. Oups. Han er visst forelsket, så han beklaget for i går, men han hadde bare blitt sjalu!! Oj oj oj oj .... Hva gjør jeg med det der mon tro!? Og S ringte, haha, han skrev melding "did you have fun last night? I guess so now tell me, what was his name and how drunk were you!? give me the gossip!". Så svarte jeg "can't remember his name, and woke up in jail! stupid..". Hahaha han ringte med en gang, haha han trodde jo på det! dte avr jo en spøøøøk... Men jeg sa ikke jeg hadde vært med F. Tror han vet hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg