Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #1301 Del Skrevet 10. oktober 2005 Monsefanten er skjønn! ← Ja han er knusegod!! Er så morsomt å lese på dommerseddelen, for dommeren skrev at han er tung, haha Jeg spøkte jo med det, at de kom til å bare "OUUUUUUUUUUUUH tung kaaaatt!". Og så reagerte de jo sånn også...haha huff. Nei Mons er fin han. Hørte noen plaget ham i går, var sinnsykt med mjauing ute, så jeg ropte ham inn litt. Er så rart å se ham nå, så utroooolig fin og velstelt i pelsen sin!! Men nå har jeg jo litt av en plan her. Falt jo pladask for en liten bengal-gutt på utstillingen, bare 3 måneder gammel! Jeg har tenkt på det selv at Felix er mye alene, og at jeg ville ha en katt til. Har jo "på spøk", og egentlig mye alvor, holdt av en katt fra Sniglå sine foreldres Josefine som skal parres med Sniglå sin godklump Theo. Men det blir uansett lenge til, og Felix trenger en pusefant å sosialisere seg med *nå*. Har vært myyye med ham det siste døgnet, og humøret hans ser ut til å komme seg litt. Men det har vært noen tøffe uker for ham. Først er han alene stort sett hele dagen hjemme i leiligheten (dumme dumme dumme eksdritt som absolutt skulle ha leiligheten Men i morgen er han ute!!!!!!), så er det plutselig full rulle oppe hos Sniglå, fremmed hus og to lekekompiser. så smack inn i buret, så maaaange timer i bil. Så tadaaaaaa inn i ennå et fremmed hus, med en viril katt som skal sette ham på plass. Og såååå kommer jeg og henter ham, og han får "husarrest" på et lite soverom for mamma ikke liker katter og niesen min er allergisk. Så er han der, og plutselig skal han på utstilling!!! Stakar er det rart han virker litt rar om dagen!!! Nei så nå når mamma og pappa skal kjøpe leilighet, og det betyr jeg kan beholde Felix ( :hoppe: ) så må jeg ta en avgjørelse ganske raskt for å redde psyken hans. Han er så sosial og glad og kosete, at han trenger noen å være med. I går lekte jeg med ham i en time, haha, han ble jo aldri lei, tok jo helt aaaaav! Og i hele natt var det kosekosekos på puten min... Han er så kuul på morgenen, for han sitter og ser på meg "ja skal du faen reagere snart?!"-uttrykk i ansiktet mens han sitter og pirker på meg med poten. Da er det under dyna han skal, og han gir seg ikke før jeg gir ham plass Og i dag da mamma gikk ut for å handle snek jeg ham opp i stua Der ble det jo heeeelt turbo-fest, han var bananhale (gal) til tuuuusen! Nei pusekatter er morsomme, jeg håper jeg får ordnet det økonomiske så jeg får kjøpt meg lille Spot eller Sprocket eller hva jeg ender opp med å kalle ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #1302 Del Skrevet 10. oktober 2005 IIIIIIIIIIIIIIIK jeg er GAAAAAAAAAAAAAAL!!! Nå har jeg søkt banken min om et lite forbrukslån, og sendt mail til katteoppdretteren om at hvis hun ser på meg som den rette eieren, vil jeg veldig gjerne kjøpe det lille nurket!!! Kryss fingrene for at dette ordner seg, folkens! Juuuhuuu, jeg blir kanskje en Bengal-eieren!!! Årh tenk dere det da, gale Felix og en sprø Bengal som spretter rundt i den nye hybelleiligheten mamma har kjøpt til meg.. Kan livet bli bedre?!?!?!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #1303 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så fin Mons! Min lille Truly Scrumptious ble litt betatt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2005 #1304 Del Skrevet 10. oktober 2005 *Håpe på at det ordner seg med et aldri så lite lån* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #1305 Del Skrevet 10. oktober 2005 vet du nina, jeg ler faktisk høyt når jeg leser innleggene dine!! jeg ser for meg situasjonene, og hører dere for meg!! så søte du og mora di er :D hehehhe.. huff, ler enda jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #1306 Del Skrevet 10. oktober 2005 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!! Jeg fikk mail fra oppdretter, Hustler blir min!!!! Har bestemt meg for å beholde navnet Haha, en katt oppkalt etter et mannfolkblad.. Det MÅ jo bare være sjebnen som sjenker meg en slik katt JUHUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #1307 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kult navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1308 Del Skrevet 11. oktober 2005 Morsomt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. oktober 2005 #1309 Del Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med premie, katt og hybel! Tørker tårer etter å ha lest om deg og mamman din på biltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. oktober 2005 #1310 Del Skrevet 11. oktober 2005 Arkana og Heidi76: La ikke sant det er et kuult navn? Jeg gleder meg som en liten unge, nå som jeg har bestemt meg er det sånn IIIIIK!!! Tenk at JEG skal ha en bengal!! Jeg har jo siklet på dem helt siden Sniglå fikk sin første, de er jo så nydelige... Det er helt sinnsykt kuult faktisk!! Og så vet jeg at min kjære Felix kommer til å ha så utrolig godt av det Seroxata & Klips: Dere ler av meg og mamma ja? Kan jeg godt forstå, jeg ler selv Hun er bare dritkuul, når hun og meg er i det samme humøret skjer det alltid så mye morsomt, sånne små situasjoner vi ler av resten av livet... I dag var jeg til en fotterapaut. Jeg har litt fucked up hofter og bein (lang historie), men ingenting har noengang blitt gjort. Eller, de opererte meg jo et par ganger, men uten oppfølging og fysioterapi gikk jo alt til helv... Jeg har mye vondt, men er liksom vant med det etter å ha hatt det sånn hele livet, så jeg klager sjelden. Hvis jeg klager så er det skikkelig ille liksom. Så jeg kommer som oftest ikke på at jeg har helt ødelagte hofter, og at jeg ofte har vondt i føttene, knærne, hoftene, ryggen...og til slutt nakken og dermed også hodet for jeg spenner meg sånn på grunn av alle vondtene Men uansett! I dag var jeg hos en kjempekos engelskmann! Han ville egentlig snakke norsk, men han falt fort av, så vi snakket heller bare engelsk. Og da tok det jo helt av.. Vi spøkte og lo, jeg var så utrolig teit i humoren. Det var sånn, vi skulle beskrive måten hofteproblemene gjorde at jeg gikk, "oh, it's like you're drunk!" sa han. Så fikk jeg noen såler til å ha i skoene, som skyver buen i foten opp, pluss noe drit som jevnet ut noe drit visstnok, så går jeg nedover gangen igjen. Plutselig svaier jeg ikke like mye som jeg pleier, og begge utbryter: "Oh haha, you've/I've sobered up!!!!" Haha jeg sa så utrooolig mye teit... Men uansett, vi spøkte og lo, og han sjekket beina mine skikkelig grundig. Så sitter han der da, med de ekle beina mine opp i trynet, og spør om "are you married in any way..?" (ehm..any way? enten er man vel gift eller så er man det ikke?! :klø: ). Jeg bare "no, I'm actually freshy single!". "okay, so you don't have a man who'll complain about this tape?" (han teipet beina mine for en ukes tid). "well, he was already complaining about a lot of stuff, hehe, that's why I said goodbye! ". Han flirer og sier "ooooh!" i en sånn "okaaaaaaaaaay" tonefall-greie. Plutselig banker det drithardt på døra. Han ser ltit forundret ut og åpner. Der står mamma! Hun så helt stressa og anpusten ut, og spør om vi snart er ferdige, for hun har det travelt! Hun satt ute og ventet i bilen, nemlig. "Ehm yes, more or less" sier han og ser forfjamset ut. "ja for dere har vært her inne veldig lenge nå!" sier mamma og ser på oss begge. Jeg bare ler jeg, og er dritletta over å ha fått teip på beina pluss de teite sålene, sånn at over tid så får jeg kanskje mindre vondt. Jeg begynner å ta på meg sokker og sko da jeg ser opp, og får med meg tidenes søteste reaksjon: Fotterapauten ser såååå skyldig og "tatt på fersken" ut, haha, han ser ned i gulvet mens han sier "well, we chat'ed a bith... I, I did'nt have any more patients today, so we kind of lost track of time..." Søøøøte fyren da!!! Jeg må løpe ut i bilen sammen med mamma og hente mer penger, for sålene kostet litt. Så kommer jeg inn igjen og skal betale, og så sier jeg lattermild at mamma lurte på hvor vi ble av siden jeg var der inne i EN OG EN HALV TIME. så ser han på klokka, haha, så sier han tørt: "Well, an hour a a quarter anyway..." mens han trykker inn prisen på kassen.. Haha nei han var kos altså, så jeg gleder meg til jeg skal ha en check-up om en måned/halvannen Sånn ellers skal jeg tilbake til Bergen i dag. Jeg ba til værgudene om at vinden skulle stilne, men jeg tror jeg har irritert dem eller noe, for det virker nesten som det blåser MER i dag. Så det blir gøy... Meg og niesen min, en katt og en hund, på havet, i 4-5 timer, i sinnsyke bølger. Det er som om jeg blir kvalm bare av tanken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. oktober 2005 #1311 Del Skrevet 11. oktober 2005 Åååååååååh helledussen, her er et bilde av min kjære lille pusefant!!! http://www.finn.no/finn/viewimage/;pdc=112...lgutt+til+salgs Det var så rart, for av alle kattungene hun hadde på utstillingen var det han jeg falt for, han jeg ville ha, han jeg syntes var nyyyyyyydelig! Og så var det bare han igjen til salgs!!! Se så søøøøøøøøøt min lille nye puuuuuuuus!!! Han ble kastrert i dag, og han har det visst fint, løper rundt og leker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. oktober 2005 #1312 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1313 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hustler var kjempefin! Katter er bare så kos, misunner deg som har to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #1314 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dritsøt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. oktober 2005 #1315 Del Skrevet 11. oktober 2005 sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. oktober 2005 #1316 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel, jeg har jo egentlig to nå da, med Mons hjemme hos foreldrene mine (det er forresten bilder av både Felix og Mons i Sniglå sin dagbok ~Sneglehuset~!!) , selv om det føles som jeg bare har en. Og Hustler er ikke min riktig ennå, jeg må jo både betale ham pluss frakte ham opp hit på et vis... Men: I dag var jeg på vising!!! Stakk innom Notar sammen med niesen min, og jeg sa "hei, jeg trenger et sted å bo!". Så fant meg og fyren bak disken ut at jeg burde se på en leilighet oppe der så Sniglå bor. Så ringer han megleren for den leiligheten for å avtale egen visning.. Okay nå er ikke jeg dreven i game't på sånn visning-greier, men jeg synes nå det var litt kuult!! Så hører jeg fyren si i telefonen: "Hey Ole, det står en ung lekker dame her og vil se på leiligheten, har du tid til henne nå?" Jeg bare ouuuuuuuuuuh, hehe, takk liksom!! Så spør han meg: "Har du bil?" "Nei" sier jeg "men det går jo bussen hele tiden, går fint det!" Så legger han på, og sier "bare sitt ned og vent, han er her innen et kvarter! Han kjører dere opp han!" Dritfett!!!! Så kommer en dritsøt blond ung fyr i fltot dress inn etter ca ti minutter, kaster et blikk på meg og nikker og smiler og sier hei, mens han går videre inn i lokalet med mobilen og prater. Så kommer han tilbake når han er ferdig i telefonen, vi håndhilser, og så går vi ut til bilen som er liksom "jeg kjørte dritfort og vrengte bilen oppå fortauet rett utenfor sjappa mi her jeg"-parkert like utfor døra: En driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitlekker mørkegrønn HELT ny mini cooper med BRITEFLAGG på taket!!!!! Jeg bare "Åh DRITFET bil du skal kjøre oss opp dit med da!!! Woohoooo!!" Han gliiiiiiiiser meglersmilet sitt, og alle tre hopper inn. Han sier jeg bør sitte fremme med ham siden jeg har så lange bein Så kjører vi opp dit, og praten sitter løst, vi spøker og ler og er heeeeelt på nett liksom!! Da vi kommer opp i leiligheten bare slenger han seg ned på sofaen akkurat som om han besøkte meg og var skikkelig husvarm liksom, sa jeg MÅTTE ha en sånn bar-disk-greie "akkurat DER!", hvis ikke fikk jeg ikke kjøpe den Han var bare sååå herlig... Så niesen min lo jo da vi satt på Peppes vi to etterpå, "Tante, du er jo såååå flørtete, haha, det er sååååå gøy å se på!!! " Jaaaaaaaaaaaaah... jeg ER bare sånn... Men fytti, det var rått!! Jeg sminket henne i går, lånte henne en topp, og tok henne med til sentrum bare for å gå litt rundt og vase. Hun er jo ikke gammel nok til å komme inn noe sted, men jeg tenkte jeg kanskje kunne snike henne inn på stampuben eller noe. Så sender jeg melding til M, og han møter oss. Plutselig, som om det var planlagt, kommer han jeg bodde hos da jeg var nyutflyttet gående med to kompiser!! Så alle vi gikk inn på puben vi, og det var dritkos!!! Så ville alle på nattklubben heller, for der er ikke VISA'en på nett, og vi kunne derfor trekke kortet i minus siden alle er blakke Jeg løper bort, og YES, der står min kjære dørvaktsjef og gliiiiser. Jeg serverer en sannhet og en søt liten hvit løgn, og han nikker. Jeg løper tilbake og gir to tomler opp: Jeg fikk faenmeg sneket henne inn på en av byens hotteste nattklubber!!!! hun hadde jo stjeeeeeeeeerner i øynene, haha, på nattklubb med tanten sin... Passet godt på henne da, vi danset og greier, var dritkos! Har funnet ut at hun er min lille mini-me, en "the aprentice" liksom Så etterpå gikk vi til M og så deeeeeeeeeen dritdårlige skrekkfilmen! Haha, vi var jo hjemme klokken seks i dagtidlig!!!!! Skal man lære god krok..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. oktober 2005 #1317 Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå har jeg rådført meg meg Sneglen, så: I morgen skal jeg i banken og diskutere lån og greier, og så hvis alt klaffer skal jeg legge inn buuuuuuuuuuuud på leiligheteeeeeeeeeeen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2005 #1318 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bilder av kåken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. oktober 2005 #1319 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hey there nesten-snart-naboen-min!! Hvis du bor der så kan vi: Se fiiiiilm, gå tur med luuuuur, spise på den teite italienske restauranten rundt hjørneeeet, ta impuls-sooool, ha playdate med katteneeee, du kan bli med på treniiiing, du kan komme å lunsje på odontologeeeen, så kan vi gifte ooooss! :grine2: *krysser fingrene for at det går bra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. oktober 2005 #1320 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå har jeg rådført meg meg Sneglen, så: ← Rådført vil si en msn-samtale som det forrige innlegget mitt! Du er nå skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg