Gjest Ninakanin Skrevet 12. august 2005 #1081 Del Skrevet 12. august 2005 Oj unnskyld!!! Det var ikke meningen.. Jeg hadde gledet meg jeg også, men familien har vært så psycho og tiden gikk så fort, så da vi reiste i dag kom jeg ikke på at nå var det for seint gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2005 #1082 Del Skrevet 12. august 2005 Lei seg? Det er ikke noe kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2005 #1083 Del Skrevet 13. august 2005 Snikleser litt i dagboka di jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. august 2005 #1084 Del Skrevet 13. august 2005 jeg må få meg en avataaaaaaaaaaaaar!!!! jeg er brisen med sneglåååååsnigl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 15. august 2005 #1085 Del Skrevet 15. august 2005 *vinkevinketilkaninen* Tilbake fra ferie her - har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. august 2005 #1086 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! nei jeg har det ikke bra. jeg er syk!!! begynnte med deilige febertokter på fridays med sniglå, pga en søt liten u.i. Og så på tirsdag på jobben måtte jeg hive meg over do og kastet opp en halvtime før jeg gikk ut og solgte pølser igjen den siste halvtimen før dagen var over og så ble det feber og muskelverk og drit og lort. mamma samlet troppene og kom kjørende fra sandnes med pappa og hun jeg er tante til. så jeg fikk omsoooooooooooorg mamma og pappa dro videre i går, mens niesa mi ennå er he.r hun skal kose seg med playstation mens jeg går på kgmiddagen gleder meeeeg! men fytti, ikke frisk nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. august 2005 #1087 Del Skrevet 19. august 2005 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 19. august 2005 #1088 Del Skrevet 19. august 2005 Kanskje du skulle kutte ned på amefetaminen, det er ikke bra for immunforsvaret, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2005 #1089 Del Skrevet 19. august 2005 Daaaakaar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. august 2005 #1090 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Huffa God bedring vennen Endret 19. august 2005 av Litjmæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. august 2005 #1091 Del Skrevet 19. august 2005 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. august 2005 #1092 Del Skrevet 19. august 2005 Dakar! Skulle egentlig innom for å høre om du er fornøyd med legg-premien din, og ikke minst: For å ønske deg en fin helg! Håper du blir snart bra igjen, kaninen! God klem fra sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. august 2005 #1093 Del Skrevet 20. august 2005 Kanskje du skulle kutte ned på amefetaminen, det er ikke bra for immunforsvaret, vet du. ← Eh jo, du sier noe der Er litt bedre i dag, men langt ifra frisk! Kom meg avgårde til katteutstillingen akkurat i tide til å få med meg verdens mest spennende øyeblikk: Hvem blir Best in Show!? Tommy? Tamlin? Eller......FELIIIIIIIIIX!!!! Åh meg og Sniglå holdt hverandre i hendene til slutt, det var så iiiiiiiiiiiiiiiik-spennende!! Så leste de opp numrene, og hallohallo, hver dommer valgte hver sin katt. Så det ble loddtrekning! Tamlin er btw broren til Felix altså Vel, Tamlin vant, men hallo, det var close call. Så nå sitter jeg her på internetcafè med mine to fine sløyfer og en søt liten keramikkpusefant Jeg er så stoooooooooooooooooolt Men nå må jeg snart komme meg hjem, er en liten hund der som trenger kos og kjærlighet, og ikke minst en luftetur Har hatt en kjempekoselig kveld hos Sniglå, vi spiste pizza og pratet og koste oss kjempelenge! Ville egentlig ikke gå, men må på jobb imorgen. BLÆH. Godnatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. august 2005 #1094 Del Skrevet 20. august 2005 Du har all grunn til å være stolt! Flinke Felix! Og nå må du legge ut bilde av ham da, vinnerpusen. :rosasmil: Nå har jeg akkurat svidd av 3000 kroner på Amazon, skikkelig svindyre pensumbøker gitt! Men nå er det meste i boks, mangler bare én bok og en del artikler. Hvordan gikk det forresten med det at du mistet plassen din på studiet? Fikk du ordnet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 20. august 2005 #1095 Del Skrevet 20. august 2005 Kanskje du skulle kutte ned på amefetaminen, det er ikke bra for immunforsvaret, vet du. ← Uff...den var slem Mito. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. august 2005 #1096 Del Skrevet 21. august 2005 Åh fyttihelvete.... Jeg er ikke god. Er på jobb, og har mest lyst å legge meg ned å grine. Kommer ei klokka tolv og tar over, jeg står her og svaier. Har tenkt å ta drosje til legevakten og få sjekket meg opp, slutte å være så tøff i trynet og klare alt selv. Tror jeg har blitt sånn siden mamma er hypokonder.. Skal liksom ikke til legen. Jeg er sånn "eh, føler meg ikke bra nei.", og så får jeg råd og tips, og så "neeeeeeeeeida det går fiiiiiiiiiint!". Må jo gå folk som Sniglå på nervene (sånne snille som er omsorgsfulle og sånn). Men om en time er jeg på vei til legevakten. Og så må jeg vel ut på utstillingen og hente felix...men han er jo ikke hent-bar før ut mot kvelden nesten... kjipeeeeeeeern... mamma kjeftet på meg på telefonen, sa jeg måtte ta bedre vare på meg selv. men jeg har jo ikke gjort noeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. august 2005 #1097 Del Skrevet 21. august 2005 Ja, du må komme deg til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2005 #1098 Del Skrevet 21. august 2005 Så, så.... Grattis med flinke pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2005 #1099 Del Skrevet 22. august 2005 God bedring til kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. august 2005 #1100 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Sånn, da har jeg brukt denne vakre regntunge dag i Bergen på å sitte på legevakten fra klokken 13:00 til 18:30!!!!!!!!!!! Det er SÅÅÅ kjipt å se all slags fjotter og fanter få gå foran meg i køen!!! Jaaaa jeg forstår jo at det er legene som prioriterer etter helsetilstand, men bare fordi jeg er ydmyk i skranken og sier "neida det går fint altså.." så ble jeg sittende til langt ut i evigheten!!!! Klikk klikk klikk Men nå har jeg fått medisiner og skal ta det med ro de neste dagene, så blir jeg nok frisk. Haha åh så kos, Sniglå satte en idè i hodet mitt som jeg ikke blir kvitt: Jeg skal stille ut Mons i huskatt-kattegorien (KATTegoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hah hah....helt ny vits... ). så nå skal jeg lage burpynt til både Felix og Mons til utstillingen i Austråtthallen hjemme i Sandnes i høst Hva mener du bitt av basillen?!?! Det blir kos! Hunden og Felix er alene hjemme nå, hunden i stua og gangen og Felix på soverom, kjøkken og bad. Hehe det tar nok litt tid før de blir venner Men ingen har spist hverandre ennå!!!!!! Endret 22. august 2005 av Ninakanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg